Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Šiandien baigiama tvarkyti beveik pusės kilometro Krokuvos gatvė

    Šiandien „Grinda” baigia tvarkyti beveik pusės kilometro Krokuvos gatvės atkarpą nuo Rinktinės g. iki Kalvarijų g. Čia paklota nauja ištisinio asfalto danga, atnaujinti šaligatviai, įrengti pandusai, atsodinta veja. Sutvarkyta ir automobilių parkavimo aikštelė prie lopšelio-darželio „Pipiras“.

    Comment


      #82
      Parašė donatasa Rodyti pranešimą
      Pristatyta, kaip atrodys pertvarkyta Kernavės gatvė

      Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...ernaves-gatve/ .
      Statyčiau riebų pliusą tam, kas sutvarkys tą šabakštyną.

      Comment


        #83
        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Statyčiau riebų pliusą tam, kas sutvarkys tą šabakštyną.
        Įdomus sprendimas daryti trijų juostų gatvę, kai to pačio plano perspektyvoje matomas 4 juostų gatvės tesinys. Nėra jungties su Konstitucijos pr. - galbūt bus planų ir dėl Kernavės tilto?

        Comment


          #84
          Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą

          Įdomus sprendimas daryti trijų juostų gatvę, kai to pačio plano perspektyvoje matomas 4 juostų gatvės tesinys. Nėra jungties su Konstitucijos pr. - galbūt bus planų ir dėl Kernavės tilto?
          Tai kol kas, kiek supratau, čia pateikta tik "vizija", gal po keliolikos metų kažkas ir pajudės... Ar 3-jų, ar 4-ių juostų, kad tik kažką pradėtų daryti, nes paskutinis veiksmas ten buvo ko gero caro Nikolajaus II laikais.

          Comment


            #85
            Yra aiskus komentaras kodel 3 juostos o ne 4: su situ projektu (senu) galima panaudot ES lesas. Derinant nauja - nespetu. Tai regis jie bando spet su 2020 finansavimu, kas reiskia kad neuztruks dar simto metu

            Comment


              #86
              Gal geriau darytų naują, bet gerą. Nutiesus ir užstačius jau nebepakeisi..

              Comment


                #87
                Tai šitas projektas atitinka BP numatomą automobilių skaičiaus kitimą žemyn.

                Comment


                  #88
                  Visuomenės informavimas apie numatomą Kernavės gatvės nuo Lvovo g. iki Konstitucijos pr. Vilniuje, projektavimą

                  http://www.vilnius.lt/index.php?1598713441

                  p.s. naikins 1 šviesoforą lyg ir.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Visuomenės informavimas apie numatomą Kernavės gatvės nuo Lvovo g. iki Konstitucijos pr. Vilniuje, projektavimą

                    http://www.vilnius.lt/index.php?1598713441

                    p.s. naikins 1 šviesoforą lyg ir.
                    Deja, dar vienas "ilgalaikio" planavimo pavyzdys - planuojama naikinti ką tik įrengta šviesoforinė sankryža. Atsakingo požiūrio į žmonių darbą ir aplinką kol kas nėra.
                    Abejotina pati idėja - kodėl reikia tankinti sankryžas?

                    Comment


                      #90
                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Deja, dar vienas "ilgalaikio" planavimo pavyzdys - planuojama naikinti ką tik įrengta šviesoforinė sankryža. Atsakingo požiūrio į žmonių darbą ir aplinką kol kas nėra.
                      Abejotina pati idėja - kodėl reikia tankinti sankryžas?
                      Neatsakingas požiūris būtų, jei tie šviesoforai taip ir nebūtų įrengti, motyvuojant jog po kokių poros metų gal pastatys naują sankryžą. Trūksta tokių pavyzdžių? Ar reikia, kad žūtų tamstai artimas žmogus, kad truputį susimastytum, ką parašei?

                      Comment


                        #91
                        /\ Principe labai norint, ta gatvė prie Quadrum sėkmingai galėtų būti išplatinta ir tarnauti kaip normali jungtis tarp Konstitucijos pr. ir Lvovo g.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          #92
                          Nematau kaip gatvelė be šviesoforo su dešiniais posūkiais būtų didelė problema Konstitucijos pr. O dėl Kernavės g. gerai.

                          Juokinga tik tas planavimas į "priekį". Įrengė prie Quadrum sankryžos (kitoje gatvės pusėje) 1 m ilgio "dviračių taką", tai dabar reiks jį naikint?

                          Comment


                            #93
                            Kažkoks nesusipratimas. Perkėlė VT stotelę link Quadrumo, įrengė naują sankryžą, o dabar viskas naikinama ir perdaroma. Kai statys Kernavės tiltą šitą naują atkarpą irgi teks nugriauti. Briedai kažkokie.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              #94
                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Kažkoks nesusipratimas. Perkėlė VT stotelę link Quadrumo, įrengė naują sankryžą, o dabar viskas naikinama ir perdaroma. Kai statys Kernavės tiltą šitą naują atkarpą irgi teks nugriauti. Briedai kažkokie.
                              Statys Kernavės tiltą? Šimašius lyg ir cancellino tą idėją (kartu su daugeliu kitų)?

                              Comment


                                #95
                                Kreivojo tilto atsisakyta daug seniau, nei Šimašius patapo meru.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Kažkoks nesusipratimas. Perkėlė VT stotelę link Quadrumo, įrengė naują sankryžą, o dabar viskas naikinama ir perdaroma. Kai statys Kernavės tiltą šitą naują atkarpą irgi teks nugriauti. Briedai kažkokie.
                                  Naikinami tik šviesoforai. Visa kita lieka. Tad čia kažko labai ypatingo nėra. O Kernavės tilto nebus.

                                  Beje, pagal tą seną idėja, kai buvo numatytas tiltas, tai ši atkarpa turėjo eiti žemyn ir po Konstitucijos pr.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Kreivojo tilto atsisakyta daug seniau, nei Šimašius patapo meru.
                                    Jis tikrai niekuo dėtas. Tikrai

                                    Comment


                                      #98
                                      /\ Labiausiai jo reikėjo Imbrasui, nes jo chebra vis bandė stumti metro
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        O Kernavės tilto nebus.
                                        Bus prie kito mero. Jei ne prie kito, tai prie dar kito.

                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Neatsakingas požiūris būtų, jei tie šviesoforai taip ir nebūtų įrengti, motyvuojant jog po kokių poros metų gal pastatys naują sankryžą. Trūksta tokių pavyzdžių? Ar reikia, kad žūtų tamstai artimas žmogus, kad truputį susimastytum, ką parašei?
                                          Siūloma nauja šviesoforinė sankryža bus apie 200 m nuo esamos ties Swedbank pastatu. B1, B2 kategorijos gatvėje siūlomas minimalus atstumas tarp sankryžų 600-800 metrų. Aš apeliavau į tai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X