Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai iš esmės įrengs papildomą juostą, kad stovėjimo vietos nepirkę Naujojo Skanseno gyventojai turėtų kur parkuotis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.Parašė John Rodyti pranešimąMano klausimas labiau ne apie brėžinių egzistavimą, bet lokalios reikšmės D kategorijos gatvės platinimo logiką.
Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo g. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilu (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
Išsukant Linkmenų - Žalgirio gatvių. sankryžoje irgi teks pastovėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.
Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar. Apie numatomus po langais kamščius, "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra neužsimena.
Paspaudus - didesnis brėžinys
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas
Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".
Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilo (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
Išsukti iLinkmenų gatvės Žalgirio g. sankryžoje irgi teks pastivėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.
Linkmenų gatvėje ar bus "platinama" iki trijų juostų, ar nebus platinamas, vakarais numatomi nemaži kamščiai, apie kuriuos YIT Kausta, aišku, "Skanseno" vizualizacijose neužsimena.
Ačiū už nuorodą
Paspaudus - didesnis brėžinys
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąReikalas toks, kad nepastačius "sustoti draudžiama" ženklų platinimas ten niekaip nepalengvins išvažiavimo, nes papildoma juosta tiesiog bus nuolat užstatyta.
Nesinori lyginti YIT vystomo "Naujojo Skainseno" su kituose segmentuose miesto pakrašytje esančių Kartonkiemio ir Perkūnkiemio kvartalų.
Jei bus trukdoma eismui, tai bus pasielgta kaip Perkūnkiemyje - ilgai nereikės laukti, kol atsiras stovėjimo ribojimo ženklai
Čia labai teorinė diskusija, nes nepradėta teisti nie Kernavės, nei Krokuvos, nei Daugėliškio gatvė.
Linkmenų gatvė - tik dar viena amžino Vilniaus m. savivaldybės vėlavimų sąrašo eilutė.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".
Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo g. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilu (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
Išsukant Linkmenų - Žalgirio gatvių. sankryžoje irgi teks pastovėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.
Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar. Apie numatomus po langais kamščius, "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra neužsimena.
Beje, ar čia jau galutinis variantas? Lyg ir buvo teikta nemažai pastabų, bet nepanašu, kad kas keitėsi.
- 1 patinka
Comment
-
Sprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.
Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.
Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.
Comment
-
O tai kuo skiriasi "punktyras su iš lėto platėjančia juosta" nuo "turn pocket"? Ta prasme jeigu tik tuo, kad perėjimas į ją yra staigesnis, tai čia šitą galbūt galima net suorganizuot, jeigu to kažkaip nereguliuoja galiojančios tvarkos? Nes čia yra tik kaip nupieši linijas, fiziškai skirtumo nelabai matau.
Comment
-
Pasirodo reguliuojamas. Norit kas nors paskaičiuot kaip atrodytų tas išlinkis pagal nurodytą formulę?
Šaltinis: https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/TAIS.418377/
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasirodo reguliuojamas. Norit kas nors paskaičiuot kaip atrodytų tas išlinkis pagal nurodytą formulę?
Šaltinis: https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/TAIS.418377/
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPanašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu autobusai turėtų važinėti tik B ir C kategorijų gatvėmis, tai sakyčiau pusė miesto liktų be VT
Bet šiaip, ten panašu net ne susiaurėjimas, o apskritai nėra kelio, jeigu kalba apie Linkmenų/Kernavės sankryžą.
Kita vertus, apskritai kvestionuočiau VT poreikį toje gatvėje - nebent kokį nors privežamąjį maršrutą. Vis tiek greičiau būtų važiuoti Kalvarijų gatve, ypač kai ten atsiras A juostos.Už dviračius ir troleibusus!
- 1 patinka
Comment
-
Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).
Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.
Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).
Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.
Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment