Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
    Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	1265
Size:	77,2 kB
ID:	1851399
    Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	1279
Size:	449,6 kB
ID:	1851400

    Comment


      Tai iš esmės įrengs papildomą juostą, kad stovėjimo vietos nepirkę Naujojo Skanseno gyventojai turėtų kur parkuotis.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Tai iš esmės įrengs papildomą juostą, kad stovėjimo vietos nepirkę Naujojo Skanseno gyventojai turėtų kur parkuotis.
        Papildomą juostą eismui IR stovėjimo juostą (kišenę) parkavimui. Faktiškai iš 2 juostų gatvė tampa 4

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
          Parašė John Rodyti pranešimą
          Mano klausimas labiau ne apie brėžinių egzistavimą, bet lokalios reikšmės D kategorijos gatvės platinimo logiką.
          Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".

          Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo g. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilu (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
          Išsukant Linkmenų - Žalgirio gatvių. sankryžoje irgi teks pastovėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.

          Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar. Apie numatomus po langais kamščius, "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra neužsimena.


          Ačiū už nuorodą


          Paspaudus - didesnis brėžinys

          Comment


            Parašė Romas

            Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".

            Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilo (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
            Išsukti iLinkmenų gatvės Žalgirio g. sankryžoje irgi teks pastivėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.

            Linkmenų gatvėje ar bus "platinama" iki trijų juostų, ar nebus platinamas, vakarais numatomi nemaži kamščiai, apie kuriuos YIT Kausta, aišku, "Skanseno" vizualizacijose neužsimena.



            Ačiū už nuorodą


            Paspaudus - didesnis brėžinys
            Reikalas toks, kad nepastačius "sustoti draudžiama" ženklų platinimas ten niekaip nepalengvins išvažiavimo, nes papildoma juosta tiesiog bus nuolat užstatyta.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Reikalas toks, kad nepastačius "sustoti draudžiama" ženklų platinimas ten niekaip nepalengvins išvažiavimo, nes papildoma juosta tiesiog bus nuolat užstatyta.
              Gal dabar nespėliokime, kokie ribojimo ženklai bus statomi.
              Nesinori lyginti YIT vystomo "Naujojo Skainseno" su kituose segmentuose miesto pakrašytje esančių Kartonkiemio ir Perkūnkiemio kvartalų.
              Jei bus trukdoma eismui, tai bus pasielgta kaip Perkūnkiemyje - ilgai nereikės laukti, kol atsiras stovėjimo ribojimo ženklai

              Čia labai teorinė diskusija, nes nepradėta teisti nie Kernavės, nei Krokuvos, nei Daugėliškio gatvė.
              Linkmenų gatvė - tik dar viena amžino Vilniaus m. savivaldybės vėlavimų sąrašo eilutė.

              Comment


                Panašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                  Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".

                  Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo g. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilu (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
                  Išsukant Linkmenų - Žalgirio gatvių. sankryžoje irgi teks pastovėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.

                  Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar. Apie numatomus po langais kamščius, "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra neužsimena.
                  Dėl vieno esat teisus - kamščiai ten bus bet kuriuo atveju. Tad klausimas ar tinkamai parinkti sprendiniai. Pirmasis oksimoronas yra tai, kad sprendiniai neatitinka gatvės kategorijos t.y. gatvė D kategorijos, o sprendiniai kaip transporto arterijai. Antrasis labai krentantis į akis - įrengiamos iškilios sankirtos, kad mažint greitį, bet tuo pačiu paišomos greitėjimo lėtėjimo juostos (taip, juostos, o ne jokios kišenės) bei zebrai, tarsi negalima būtų stabdyti greitaeigio srauto. Logika? Ne, negirdėjom.
                  Beje, ar čia jau galutinis variantas? Lyg ir buvo teikta nemažai pastabų, bet nepanašu, kad kas keitėsi.

                  Comment


                    Sprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.

                    Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Sprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.

                      Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.
                      Tam, kad lėto eismo gatvėje pasukti netrukdant, galima įrengti posūkių kišenes (turn pocket). Gi čia bus lėtas eismas, nes kitaip kam iškilios sankirtos? Tuo tarpu piešiama kas? Punktyras su iš lėto platėjančia juosta, kad nuo 90kmph spėtum persirikiuot? O jei sukančių bus daugiau ir teks sustoti vienu šonu gretimoj juostoj - jau imsim elgtis pagal panetkes ir kirsim ištisines juostas? Sprendiniai iškart programuoja skubėjimą ir konfliktus

                      Comment


                        O tai kuo skiriasi "punktyras su iš lėto platėjančia juosta" nuo "turn pocket"? Ta prasme jeigu tik tuo, kad perėjimas į ją yra staigesnis, tai čia šitą galbūt galima net suorganizuot, jeigu to kažkaip nereguliuoja galiojančios tvarkos? Nes čia yra tik kaip nupieši linijas, fiziškai skirtumo nelabai matau.

                        Comment


                          Pasirodo reguliuojamas. Norit kas nors paskaičiuot kaip atrodytų tas išlinkis pagal nurodytą formulę?

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-03 123406.jpg
Views:	1099
Size:	240,5 kB
ID:	1851540

                          Šaltinis: https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/TAIS.418377/

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Pasirodo reguliuojamas. Norit kas nors paskaičiuot kaip atrodytų tas išlinkis pagal nurodytą formulę?

                            Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-01-03 123406.jpg Views:	32 Size:	240,5 kB ID:	1851540

                            Šaltinis: https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/TAIS.418377/
                            Čia ir slypi oksimoronas: taikome sprendinius, netinkamus lėto eismo gatvei, tad ir vadovaujamės reglamentų punktais, nekurtais lėtam eismui. Pagal šią formulę, net parkavimo aikštelėje su greičio ribojimu 20kmph prireiktų bent 20m vingio persirikiavimui.

                            Comment


                              Gal įsivaizduojat kas čia planuojama/daroma? Anksčiau ant žolės įrengtas kažkoks užvažiavimas iš betoninių blokų, o dabar ir visą teritoriją aptvėrė.

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-04 105943.jpg
Views:	870
Size:	190,0 kB
ID:	1851662

                              Comment


                                Gal tiesiog dar vieną šlykštų reklaminį skydą statys?

                                Comment


                                  Greičiausiai dar viena aikštelė kad nuleisti "kurmį" dėl lietaus kanalizacijos statybos

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Panašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
                                    O Kernavės gatvę šiaurinėje dalyje dar iš viso kada nors ketina sutvarkyti? Ar yra numatoma dar bent viena alternatyvi jungtis tarp Ozo ir Žalgirio gatvių, kuria galėtų važiuoti VT? Šiaip tai susidaro vaizdas, kad Šnipiškėse nėra vizijos kaip turėtų būti vystomas gatvių tinklas pritaikytas viešajam transportui.

                                    Comment


                                      Jeigu autobusai turėtų važinėti tik B ir C kategorijų gatvėmis, tai sakyčiau pusė miesto liktų be VT

                                      Bet šiaip, ten panašu net ne susiaurėjimas, o apskritai nėra kelio, jeigu kalba apie Linkmenų/Kernavės sankryžą.

                                      Kita vertus, apskritai kvestionuočiau VT poreikį toje gatvėje - nebent kokį nors privežamąjį maršrutą. Vis tiek greičiau būtų važiuoti Kalvarijų gatve, ypač kai ten atsiras A juostos.
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

                                        Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

                                        Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

                                          Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

                                          Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
                                          Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

                                          Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X