Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Aš manau, kad mes turime daug didesnį potencialą už Taliną ir dėl erdvių naujiems projektams ir šiaip finansiškai pajėgesni esame turėti didelį NMC, o ne šiaip vieną kvartalą. Bet Konstitucijos pr tikrai yra taisytina vieta (beje Taline taip pat neišvengta perdėtai plačių gatvių NMC ir čia mes galim juos aplenkti), mano vizija būtų pradėti nuo šitos atkarpos ją įgilinant ir uždengiant.
Raudonai pažymėjau potencialą vietą, kur būtų jėga turėti kokį nors superfuturistinės architektūros aukštybinį projektą (su praėjimu pėstiesiems ir dviratininkams), kuris galėtų papildyti K18B.
Idealiu atveju būtų uždengtas visas Konstitucijos pr, bet manau ši atkarpa būtų prioritetas ir gera pradžia.
Būtų galima turėti kažką panašaus į Times square, įvažiavimų į tunelį perdangos galėtų sudaryti pseudo natūralią tribūną, o aikštėje būti kažkokia scena ar pan.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai manau apie KP ir yra kalbama, nes pieva, krantinė ir sakuros yra labai didelis pliusas, ypač jeigu ten viską pagaliau sutvarkys. Jūs kada nors ėjote KP pėsčiomis? Klausiu, nes važiuojant su mašina labai lengva nepastebėt, kad pats KP ir yra "didžiulė, plika, betoninė, epinė aikštė", o išspręst tokią problemą su Lietuvos mentalitetu bus labai sunku (šiuo metu net neįmanoma), dabartinė valdžia dėl kelių garsiai rėkiančių medžiafilų bijo vieną-kitą medį nukirst, o jūs kalbat apie gatvių siaurinimą ir parkingų naikinimą, kurie 90% lietuvių yra šventesni už popiežių.
- 2 patinka
Comment
-
Parkingai yra pagrindinė ir #1 problema Konstitucijos prospekte. Bet šiaip platūs šaligatviai yra kita didžiulė problema.Saliamono pateiktoje nuotraukoje iš Kazahstano matosi problemos esmė. Ten nėra jokių plačių gatvių, yra apželdinimas, bet problema visgi tai, kad pačios erdvės yra per plačios.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPlius jį po žeme kišti kurioje nors pusėje, o ne per vidurį. Tokiu atveju nauja pastatų eilė stovėtų ant žemės, o ne ant tunelio, kas techniškai yra sunkiau įgyvendinama, o kartu turėtų vietos požeminėms mašinų aikštelėms. O viršutinėje dalyje galėtų atsirasti siauros dviejų juostų gatvelės.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBūtent, kad vienintelis plataus Konstitucijos prospekto sprendimas yra jį pakišti po žeme. Ir tai nėra kažkoks kosminis projektas, turim jau Vilniaus vartus, kurie kuo puikiausiai stovi. Pardavus sklypus vystytojams būtų surinkta gal net didesnė suma, nei kad reikėtų Konstitucijos prospekto po žeme pakišimui. Bet kol Konstitucijos prospekte ir šiaip pilna laisvų sklypų, pats tunelis nelabai turi prasmę. Tik aš siūlyčiau kiek kitokį variantą. Visų pirma įvažiavimas į tunelį turėtų būti kažkur priešais sankryžą su Kalvarijų gatve - berods ten dėl kamščių problemos ir šiaip buvo planuotas tunelis ir tunelis turėtų tęstis per visą Konstitucijos prospektą, nes ta problema yra ne tik jo pradžioje. Plius jį po žeme kišti kurioje nors pusėje, o ne per vidurį. Tokiu atveju nauja pastatų eilė stovėtų ant žemės, o ne ant tunelio, kas techniškai yra sunkiau įgyvendinama, o kartu turėtų vietos požeminėms mašinų aikštelėms. O viršutinėje dalyje galėtų atsirasti siauros dviejų juostų gatvelės.
Comment
-
Nesu architektas, bet kodėl nebūtų įmanoma tiesiog vietoje pusės Konstitucijos prospekto ir dalies dabartinio milžiniško šaligatvio prie PC Europos suformuoti naują, kad ir ne aukštybinių pastatų eilę. Tuomet tarp naujų namų ir aukštybinių pastatų kaip Europa atsirastų pvz. ramus pėsčiųjų bulvaras su parduotuvėlėmis, lauko kavinukėmis, gatvės muzikantais ir kitais normalaus vakarų miesto atributais. Nauja pastatų eilė izoliuotų bulvarą nuo Konstitucijos pr. triukšmo, o ir pats KP būtų normali 2-3 juostų gatvė, o ne greitkelis buduliams, kurie nori su britva ar BMW prasinešti pro centrą ant 100km/val.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Ant puses konstitucijos pr. ploto netilps joks normalus pastatas. Mano manymu net ir geriau kisti viska po zeme, virsu palikti tik pestiesiems ir dviraciams, kam ta gatve.
Parašė themanual Rodyti pranešimąBūtų idealu šitaip, bet ar realu?
Comment
-
Įdomu būtų tokio sprendimo teisinė pusė. Kam priklauso gatvės žemė, ar savivaldybė galėtų ją išnuomot/parduot?
Labiau logiška atrodytų statyt viduryje Konstitucijos pr. Pastatų parkingai galėtų tuomet eit iš šonų su įvažiavimais iš požeminių tunelių, kaip pavyzdys. Viršuje iš abiejų pusių galėtų būti vienos juostos vienpusės gatvelės. Galėsiu pabraižyt greitu metu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš įsivaizduočiau kažką tokio. Vienpusės vieno eismo privažiuojamosios gatvės (pagrinde skirtos VT eismui), centre - verslo centrai, parduotuvės, restoranai. Gatvelės galėtų būti grįstos trinkelėmis.
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Automobilistai sudegitų už tokias mintisTai automobilistai padėkotų, nes gi galėtų kaip greitkeliu varyt.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš įsivaizduočiau kažką tokio. Vienpusės vieno eismo privažiuojamosios gatvės (pagrinde skirtos VT eismui), centre - verslo centrai, parduotuvės, restoranai. Gatvelės galėtų būti grįstos trinkelėmis.
Comment
-
Man visa tai atrodo, kaip bergdžios kalbos. VMS net kalbų nei minčių nėra kišti KP po žeme, ar siaurinti patį prospektą paliekant po 1 juostą į skirtingas kryptis. Tas prospektas ir taip užkišęs būna nuo mašinų. Žvelgiant į artimą ateitį, kai pasistatys k18b, Lvovo 37, Lvovo 21a, Hanner'is su savo sklypu galbūt pajudės ir dar Schage kazkur tuos savo 60000 kv metrų pastatys, tai tas prospektas dar labiau užsikiš. O statyti tunelį niekas nesiryš, nes savivaldybė ir taip skolose.
Nežinau, kaip ten Taline jie planuoja važinėt, bet vilniečiai artimiausiu metu ant dviračių tikrai nepersės, todėl srautai tik didės.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Ant puses konstitucijos pr. ploto netilps joks normalus pastatas. Mano manymu net ir geriau kisti viska po zeme, virsu palikti tik pestiesiems ir dviraciams, kam ta gatve.Viskas ten kuo puikiausiai tilptų net vos vos susiaurinus KP, kuris dabar yra nerealiai platus:
Aišku aš pasiaurinau kiek radikaliau (galima tos žalios juostos ir šaligatvių sąskaita padaryt dar 2 autobusų juostas arba tramvajų per vidurį), bet esmė, kad ir be jokių tunelių ten tilptų net esami NMC ofisai, jau nekalbant apie tai, kad galima suprojektuot žymiai tinkamiau. Svarbiausia, kad visam tam reikia tik noro ir kiaušų (nei vieno nei kito VMS neturi), visa kita VMS nekainuotų nei cento, o atvirkščiai atneštų daug pelno. Užtektų tik ateit pas Avulį ir pasakyt "Senelyzai, parduosim tau žemės pigiau, davai rekonstruok Europą, profitas bus ir tau ir mums" ir tas senas lapinas tą pačią akimirką pamirštų apie visus kitus savo projektus...
- 3 patinka
Comment
-
Konstitucijos pr. pagal gatvių raudonas linijas siauriausioje vietoje yra 51m nuo krašto iki krašto. Čia velniai žino kas gali tilpti tokiam plotyje. Galima visą complete street padaryt su plačiais šaligatviais, 4 juostų gatve, tramvajaus linija ir dviračių takais.
Streetmix'as: https://streetmix.net/eugenijus.radl...nstitucijos-pr
Comment
-
Konstitucijos prospkekto problema, jo sužmoginimas vienaip ar kitaip turės būti sprendžiamas jei NMC iš tikrųjų norės tapti naujuoju, antruoju Vilniaus centru, t.y. žmonių traukos vieta, tokia kokia yra senamiestis/naujamiestis kairiajame Neries krante, o ne tiesiog vieta kur sokoncentruota daug tūkstančių kvadratinių metrų. Miesto centrą aš suprantu ne kaip vietą su daug didelių naujų pastatų, o kaip žmonių traukos vietą, t.y. vietą kur norisi būti - apsipirkti, linksmintis, eiti susitikti ir išgerti su draugais, nuvesti vaikus papramogauti, pavalgyti su šeima, pasivaikščioti ir t.t. dabartinis NMC to nesuteikia.
- 3 patinka
Comment
Comment