Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Mes jau užsicikliname su saugomais pėsčiaisias tose vietose, kur jų nėra ar kur skirtingi srautai nesukelia konfliktinių situacijų.
    Tuo konkrečiu Žukausko-Ulonų g. atveju kai yra intensyvus eismas:
    1. Degant raudonai šviesai nėra fizinės galimybės pasukti į dešinę. Net prie blogiausių norų nėra galimybės nuskinti pėsčiųjų.
    2. Iš priešingos pusės uzsidega sekcija kairėn. Anksčiau viską išpręsdavo žalia rodyklė. Dabar visą mėnesį teko stovėti neudant. Pagaliau pritaikytas žymiai brangesnis variantas su sekcija.
    3. Kai nėra jokio eismo, nėra ir jokių pėsčiųjų. Ankstesnėje situacijoje sukant į dešinę viską išspręsdavo žalia rodyklė, Dabar teks palaukti, kol suveiks ar nesuveiks jutikliai.

    Ir tokių T formos sankryžų Vilniuje yra ne viena.
    Gal reiktų įrengti šviesoforą su sekcija į dešinę, o ne lenteles grąžinti? Tada ir pėstieji būtų saugūs ir automobiliai galėtų sukti į dešinę, kai iš Ulonų g. sukama į kairę. Beje, kamštis šioje sankryžoje susidaro tik dėl sukančių į kairę. Į dešinę į Ulonų g. galima patekti ir per kitas šiaurės miestelio gatves (Žygio ir Galvydžio).
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.10, 09:00.
    Flickr

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Pykstam, kad visą mėnesį teko laukti, kol savivaldybė ištaisys savo neveiklumo pasekmę? Ta sekcija ten turėjo atsirasti jau prieš 5 metus, kai buvo suplanuotas rodyklių naikinimas. Bet kažkodėl ne į tinginius nukreipiam pyktį, o vėl į "neteisingai" vaikštančius (per mažą eismą generuoja) pėsčiuosius?
      Esmė ne tame, pyktis nukreiptas į lenteles. Kurios šiaip jau nėra niekuo kaltos. Tai tiesiog tik daiktas. Tokia šiek tiek archaiška priemonė. Gal būt iš bėdos tinkama nedidelio intensyvumo gatvėse (pvz.: Metalo ar pan.)
      Žmonės, kurie tvarko eismą ir šviesoforus mums 5 metus žadėjo, kad bus pertvarkytos sankryžos, įdiegtos pažangesnės reguliavimo priemonės. Bet nebuvo padaryta beveik nieko. Nebent ten, kur ir taip buvo planuotos naujos ar rekonstruojamos sankryžos. Vienas iš motyvu - pertvarkymas yra labai brangus. Galbūt, nors kažkiek tuo abejoju, Tačiau per tokį laikotarpi mums atstovaujantys geriausi šalyje vadybos profesionalai ir organizatoriai galėjo suformuoti planą, parengti projektus, skirti lėšas, ir įgyvendinti jei ne 100%, tai bent 50-70%. Tuomet, gal, būtų racijos kreiptis į LRV, kad štai vykdomas projektas vėluoja dėl finansavimo ir kitų kliūčių, duokim dar laiko...

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Pykstam, kad visą mėnesį teko laukti, kol savivaldybė ištaisys savo neveiklumo pasekmę? Ta sekcija ten turėjo atsirasti jau prieš 5 metus, kai buvo suplanuotas rodyklių naikinimas. Bet kažkodėl ne į tinginius nukreipiam pyktį, o vėl į "neteisingai" vaikštančius (per mažą eismą generuoja) pėsčiuosius?
        BLT, lyg Vilniuje per tą ПЯТИЛЕТКА lešos nebuvo panaudotos naudingiau - pvz. dviračių takams, šaligatviams ar apšvietimui?

        Comment


          Įdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :


          Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665


          Comment


            Parašė Shernas Rodyti pranešimą
            Įdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :


            Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665

            Negaliu patikėti, kad tokie dalykai svarstomi. Turiu svajonę, kad kažkada Lietuvoje vairuotojai sukdami į dešinę (dagant žaliam signalui) pristabdys ir pasižiūrės, ar kartais neatlekia dviratis ir sulėtins geitį tik pamatę perėją, o ne pėsčiąjį joje.

            Comment


              Parašė Shernas Rodyti pranešimą
              Įdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :


              Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665

              Jaučiu liks tik svajonėse šita puiki sistema

              Comment


                Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę
                Dar galėtų apsvarstyti ar neverta kelnių mautis per galvą.
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Būtų keista, jei bebrai nesvarstytų tokių dalykų.
                O kaip kitaip, jei pamatė arkliuką ant kurio užsilipęs gali bent porą populiarumo balų surinkti. Dabar iki rinkimų svarstys ir sakys, kad maždaug jei rinksite mus galbūt įvesime per sekančią kadenciją.

                Comment


                  Į Vilniaus gatves patyliukais grįžta lentelės su žaliomis rodyklėmis

                  Dar neseniai buvo skelbta, kad lentelių su žalia rodykle Vilniuje gali tekti laukti net apie tris mėnesius, tačiau jau antradienį vilniečiai pastebėjo, kad Vilniuje, Liepkalnio gatvėje, kabinama pirmoji lentelė.
                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1274364

                  Attached Files
                  Paskutinis taisė Ignalina; 2020.02.11, 15:11.

                  Comment


                    Pagal taip kaip buvo paplitusios lentelės prieš tai, tai turėjo būti labai retai pasitaikanti raudona lentelė, kuri neleidžia sukti į dešinę per raudoną.

                    Gal spjaus ant tos nesuprantamos Europos ir sugalvos išstoti iš Vienos konvencijos?
                    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.11, 16:30.

                    Comment


                      Visai šauniai parinktos pradinės vietos lentelėms Vilniuje atsižvelgiant į pėsčiuosius. Arba perėjų nėra arba tikėtinai labai mažas srautas.

                      Tik išlieka abejonė dėl:

                      Sėlių g. pervažos po Narbuto dvirtakio tiesimo.

                      Gynėjų g. pralaidumo link Geležinio Vilko g. Neliko lentelės ties sankryža su Lukiškių g., tai nereguliuojamas šalutinio kelio išvažiavimas nebereikalauja pilnai sustoti. Tačiau klausimas ar piko metu daug automobilių sugebės įsukti kairiuoju posūkiu į Gynėjų g. Anksčiau buvo bėda vakarinio piko metu.

                      Pastarosios sankryžos įstrižinė foto iki nukabinant lenteles.

                      Comment


                        Kaune tai pradėjo nuo intensyviausių sankryžų, kad lentelės būtų visur kur tik nesustabdė kompetencijų komisija.

                        Comment


                          Posūkis į dešinę per raudoną: ministras siūlo svarstyti, viceministras nepritaria

                          Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius teigia, kad ministerijoje svarstoma galimybė leisti automobiliams sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui.

                          Tuo metu susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius tikina, kad to padaryti neleidžia galiojantys tarptautiniai įsipareigojimai.

                          „Mes nagrinėjame situaciją, ar būtų saugu ir pagerintų eismo sąlygas iš viso leidimas prie raudonos degančios šviesos leisti atlikti posūkį į dešinę. Tai gana sudėtingas vertinimas, ekspertai turi įvairių nuomonių, bet mes ties tuo dirbame“, – LRT radijui antradienį sakė J. Narkevičius.

                          Susisiekimo viceministras V. Kondratovičius BNS atsiųstame komentare teigia, kad tokia galimybė negalima dėl galiojančių tarptautinių įsipareigojimų.

                          „Posūkis į dešinę degant raudonam šviesoforui neatitinka Kelio ženklų ir signalų konvencijos nuostatų, keltų grėsmę eismo saugai ir dėl to nėra priimtinas eismo saugos požiūriu“, – teigė V. Kondratovičius.

                          „1991 metų lapkričio 20-ąją Lietuva prisijungė prie Kelių eismo konvencijos ir prie Kelio ženklų ir signalų konvencijos bei įsipareigojo užtikrinti, kad nacionalinių teisės aktų nuostatos privalo atitikti abiejų konvencijų nuostatas“, – pridūrė jis.

                          Anot Susisiekimo ministerijos, Kelio ženklų ir signalų konvencijoje įtvirtinta, jog raudonas signalas reiškia, kad eismas yra draudžiamas, transporto priemonės negali pervažiuoti sustojimo linijos, o jei sustojimo linijos nėra, važiuoti už signalo linijos. Taip pat, kai šviesoforas pastatytas viduryje sankryžos ar kitoje jos pusėje, transporto priemonės negali įvažiuoti į sankryžą ar užvažiuoti ant pėsčiųjų perėjos ties sankryža.

                          Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas galimybę leisti sukti į dešinę, degant raudonam šviesoforo signalui, vadina „nesąmone“.

                          „Visad reikia žiūrėti geruosius pavyzdžius. Man tai yra Skandinavijos šalys. Tai pasižiūrėkim į ten, ar ten yra tokių nesąmonių. Jei ne, tai nereikėtų ir mums“, – BNS sakė S. Pukalskas.

                          „Tai gal iš viso tada nereikia šviesoforo? Arba įteisinkim, kad galimą važiuoti per raudoną šviesą, tai bus pats geriausias sprendimas. Man labai įdomu, kaip jis (ministras – BNS) tą sugalvojo: ar yra specialistų parengtas sprendimas, ar šovė į galvą mintis ir pareiškė“, – pridūrė jis.

                          Pasak VGTU docento, Lietuvoje eismo saugumas nėra „labai pažengęs“, todėl toks siūlymas gali tik pabloginti situaciją.

                          „Jei mes pradėsim kažką patys išradinėti, nieko labai per daug neanalizuodami, tai galim prisisvaigti labai blogų dalykų“, – kalbėjo S. Pukalskas.



                          Pastaruoju metu Susisiekimo ministerija ir didžiųjų miestų, ypač Vilniaus, savivaldybės nesutaria dėl žaliųjų rodyklių grąžinimo.

                          Ministerija tvirtina, kad, laukiant galutinio Transporto kompetencijų agentūros sprendimo, jas savivaldybės atgal pakabinti jau gali. Tačiau patys miestai tą daryti delsia, nes gali kilti teisinių problemų, įvykus eismo įvykiams.

                          Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė.

                          Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.

                          https://jp.lt/posukis-i-desine-per-r...as-nepritaria/

                          Comment


                            Vilniaus savivaldybė į sankryžas grąžina žaliąsias rodykles

                            Vilniaus savivaldybė nuo antradienio sankryžose pradeda grąžinti apie 20 žaliųjų rodyklių, BNS informavo sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.

                            Click image for larger version

Name:	_DSC9975_res.jpg
Views:	2
Size:	111,1 kB
ID:	1782315

                            Pasak jo, savivaldybės bei Transporto kompetencijų agentūros atstovai antradienį sutarė, kad dešinįjį posūkį degant raudonam signalui leidžiančios rodyklės visam laikui bus grąžintos šešiose miesto sankryžose.

                            „Mes taip pat informavome juos, kad dar maždaug keliolikoje sankryžų taip pat grąžinsime žaliąsias rodykles, paraleliai vertindami eismo saugumo, pralaidumo, ateityje galimų infrastruktūros pakeitimų galimybes“, – BNS sakė V. Mitalas.

                            Jis patvirtino, kad antradienį jau grąžinta rodyklė Liepkalnių–Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžoje, o per kelias ateinančias dienas bus užkabintos ir kitose probleminėse sostinės vietose.

                            Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė. Transporto kompetencijų agentūra nustatytė naujus reikalavimus, kada galima grąžinti rodykles. Tai sukėlė savivaldybių pasipiktinimą, nes, jų teigimu, derinimai gali užtrukti iki trijų mėnesių.

                            Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.

                            https://jp.lt/vilniaus-savivaldybe-i...sias-rodykles/

                            Comment


                              Delfi.lt 2020.02.11
                              Šešios sankryžos, kur Vilnius žalias rodykles sugrąžins pirmiausia
                              1. Liepkalnio g. – Žirnių g. – Minsko pl.;
                              2. Saltoniškių – Sėlių g.;
                              3. A. Goštauto – Gynėjų g.;
                              4. G. Vilko – Baltupio – Didlaukio g.;
                              5. T. Narbuto – Saltoniškių g.;
                              6. Nemenčinės pl. – Saulėtekio al.
                              https://m.delfi.lt/auto/patarimai/ar...hp?id=83510855

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Delfi.lt 2020.02.11
                                Šešios sankryžos, kur Vilnius žalias rodykles sugrąžins pirmiausia
                                3.,5. Sankryžoje padarys, kad sukantys su papildoma sekcija į kairę neturės vietos įsukti. Ypač tai didelė problema 3. sankryžoje vakarinio piko metu. Aišku sunku buvo kažko protingo tikėtis ir, deja, net agentūra , kaip suprantu, neužsiėmė srautų analize.
                                Paskutinis taisė AudriusV; 2020.02.11, 21:36.

                                Comment


                                  Jau pravažiavau per žalią lentelę Saltoniškių-Narbuto sankryžoje

                                  Comment


                                    Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

                                    "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

                                    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/

                                    Comment


                                      Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                      Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

                                      "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

                                      https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
                                      Bet tai kaip tada su PRALAIDUMU? Susisiekimo ministre, darykit ką nors!

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                        Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

                                        "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

                                        https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
                                        Paryškinta išvada logiška ir teisinga. Bet nereikia visko absoliutinti, nes konkretus sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į kelis svarbius argumentus: automobilis judėjo A juosta, kurioje negalėjo būti, įvykio metu buvo viršytas važiavimo greitis, kas suponuoja, kad vairuotojas ne tik prieš tai viršyjo leistiną greiti bet ir nestabdė automobilio. Būtų važiavęs kaip priklauso ir stabdęs, jeigu nespėtų sustoti, tai liktų nenubaustas, bet kai akivaizdžiai matydamas kliūtį nesiėmė būtinų priemonių (stabdymas) ir ant jos užvažiavo, tai tokia ir išvada.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Paryškinta išvada logiška ir teisinga. Bet nereikia visko absoliutinti, nes konkretus sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į kelis svarbius argumentus: automobilis judėjo A juosta, kurioje negalėjo būti, įvykio metu buvo viršytas važiavimo greitis, kas suponuoja, kad vairuotojas ne tik prieš tai viršyjo leistiną greiti bet ir nestabdė automobilio. Būtų važiavęs kaip priklauso ir stabdęs, jeigu nespėtų sustoti, tai liktų nenubaustas, bet kai akivaizdžiai matydamas kliūtį nesiėmė būtinų priemonių (stabdymas) ir ant jos užvažiavo, tai tokia ir išvada.
                                          Ne apie tai - jei aš privalau visus praleisti sukdamas degant raudonai su pakabinta lentele, ir turiu imtis analogiškų priemonių važiuodamas net ir turėdamas pirmenybę - NAX , išskyrus kelis susireikšminusius valdininkus, reikėjo viso šito erzelio su lentelėmis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X