Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas labiau išmano reglamentus, tai pakomentuokit: štai čia kažkam įrenginėja šviesoforus, už 100 metrų sankryža su šviesoforais, viskas su tuo ok?

    Comment


      Jei gatvės kategorija leidžia tokius atstumus, tai ok. Gatvė yra C2.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
        Gal kas labiau išmano reglamentus, tai pakomentuokit: štai čia kažkam įrenginėja šviesoforus, už 100 metrų sankryža su šviesoforais, viskas su tuo ok?
        O kas tame negerai? Tokiose gatvėse reikia naikinti nereguliuojamas perėjas, todėl ir daro reguliuojamą. Ar čia viskas ok būtų daryti 200+ metrų lankstus aplink pėstiesiems per artimiausias sankryžas? Ne Čeliabinskas juk.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          O kas tame negerai? Tokiose gatvėse reikia naikinti nereguliuojamas perėjas, todėl ir daro reguliuojamą. Ar čia viskas ok būtų daryti 200+ metrų lankstus aplink pėstiesiems per artimiausias sankryžas? Ne Čeliabinskas juk.
          Kaip suprantu, pagal jūsų logiką Tuskulėnų gatvėje be šitos turėtų atsirasti dar 4 šviesoforais reguliojamos perėjos, taip?

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Gal kas labiau išmano reglamentus, tai pakomentuokit: štai čia kažkam įrenginėja šviesoforus, už 100 metrų sankryža su šviesoforais, viskas su tuo ok?
            Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia įrengti reguliuojamas pėsčiųjų perėjas ne mažesniu nei 100 m atstumu.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Kaip suprantu, pagal jūsų logiką Tuskulėnų gatvėje be šitos turėtų atsirasti dar 4 šviesoforais reguliojamos perėjos, taip?
              Šioje perėjoje pėsčiųjų eismas pakankamai intensyvus - turbūt pagrindinė rajono parduotuvė šalia, kitose 2 (su kalniukais) retai yra tekę sustoti praleisti daugiau nei 1-2 žmones. O paskutinė juk žiede yra.

              O ta sankryža vyksta tikrai intensyvus eismas atitinkamu metu, tai ja keliauti pėstute... ypač piko metu nėra smagu. Jei gerai pamenu, tai ir posūkiai neapsaugoti (tame rajone nemažai lėčiau bevaikštančių, vyresnio amžiaus žmonių)

              Ir potencialiai ta sankryža penkerių metų bėgyje gali tapti magistralinių dviračių trasų mazgu, kas pėstiesiems tesudarytų daugiau avaringų situacijų.
              Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.07, 17:23.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                Šioje perėjoje pėsčiųjų eismas pakankamai intensyvus - turbūt pagrindinė rajono parduotuvė šalia, kitose 2 (su kalniukais) retai yra tekę sustoti praleisti daugiau nei 1-2 žmones. O paskutinė juk žiede yra.

                O ta sankryža vyksta tikrai intensyvus eismas atitinkamu metu, tai ja keliauti pėstute... ypač piko metu nėra smagu. Jei gerai pamenu, tai ir posūkiai neapsaugoti (tame rajone nemažai lėčiau bevaikštančių, vyresnio amžiaus žmonių)
                Pats kelis metus gyvenau tame rajone ir naudojaus šita perėja beveik kiekvieną dieną, niekad nebuvo visiškai jokių problemų nei man, nei pensininkams nei dar kam, todėl ir nesuprantu kam ten reikia šviesoforų. O piko metu ten kaip tik yra dar saugiau, nes automobiliai stovi kamštyje, prasidedančių nuo šitos perėjos, kur yra mažesnis pėsčiųjų srautas, kaip tik prie jos ir galima rasti vainikų ir žvakių, nes ten jau partrenkė kokius 3 ar 5 žmones...

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Kaip suprantu, pagal jūsų logiką Tuskulėnų gatvėje be šitos turėtų atsirasti dar 4 šviesoforais reguliojamos perėjos, taip?
                  Taip. Bet ne pagal mano logiką, o pagal pas mus galiojančias taisykles/reglamentus ir gerąją šalių, į kurias turėtume lygiuotis siekdami mažinti avaringumą, praktiką Ši perėja neatitinką reikalavimų, nes vienoje pusėje kerta tris eismo juostas, todėl turi būti perdaryta į reguliuojamą. O dėl kitų, tai šios gatvės profilis labiau primeną A/B kategorijos gatvę, nei tokią, kokia ji yra dabar. Todėl joje nereguliuojamų perėjų neturi būti, arba reikia iš esmės pakeisti gatvės profilį.
                  Ir šiaip, jau geriau kartais sustoti prie raudono signalo ir praleisti pėsčiuosius, kai jų yra, nei tokiose gatvėse pastoviai kratytis per tuos greičio slopinimo kalnelius.
                  Paskutinis taisė sleader; 2019.07.07, 22:00.

                  Comment


                    Siaip jei sviesoforas normaliai sureguliotas jis netrukdo.
                    Bet nesuprantu, Pilaites/Pociuno sviesoforai buvo, pamane kad cia kazkokia nesamone tie sviesAforai nieko neveikia niekam neidomus, uzkabino salotinius skydus. Tapo saugu dabar.
                    Cia gi jau skydai yra, galetu palikt kam dar sviesoforams islaidaut.

                    Comment


                      Tai būtent, jei normaliai sureguliuotas. Jei sureguliuotas ne normaliai, kaip dažnai pas mus būna, tai kaip tik provokuoja pėsčiuosius pažeidinėti taisykles ir eiti per raudoną. O vairuotojams atsiranda netikro saugumo jausmas - jei jau dega žalia, tai galiu mint per pedalą, nieko praleisti nereikės.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Tai būtent, jei normaliai sureguliuotas. Jei sureguliuotas ne normaliai, kaip dažnai pas mus būna, tai kaip tik provokuoja pėsčiuosius pažeidinėti taisykles ir eiti per raudoną. O vairuotojams atsiranda netikro saugumo jausmas - jei jau dega žalia, tai galiu mint per pedalą, nieko praleisti nereikės.
                        Ne retai pasitaiko atvirkštinis variantas - mina pedalą per raudoną, kai pėstiesiems dega žalia. Anksčiau aptarėm vieną specifinį pavyzdį.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          P. Poderskis:

                          Geltoni skydai

                          Prieš savaitę priimtas sprendimas, kad geltonų skydų kabinimą sustabdom iki kol apie jį pasisakys Saugaus eismo komisija, kurią, kaip jau žinote, atnaujinome su visuomenės atstovais.

                          Jos organizavimą padarysime dar šį mėnesį turbūt, bet kuriuo atveju iki tol darbai nevyks.
                          Šią savaitę ar tam tarpe iki kol komunikacija suvaikščiojo dar vieną-kitą stendą berods pakabino, bet kai kur jau ir atkeitė.

                          Bendrai, rangovai informuoti apie šitą sprendimą ir turėtų veikti atitinkamai.

                          Situaciją nagrinėsim, nes yra visokių specialistų ir visokių nuomonių ir jų nuomonės nėra nei tapačios, nei lygiavertės, bet visur čia tie skydai pradėjo dygt it grybai po lietaus, o vertė nevisada iki galo suprantama.

                          Gero savaitgalio.
                          Flickr

                          Comment


                            Planuojama rekonstruoti Kareivių gatvę – diegs šviesoforus su laikmačiu

                            Taip pat numatomi pėsčiųjų ir dviratininkų šviesoforai su apsaugota atskira valdymo grupe (perėjimas tik per privažiavimo kelią). Pėsčiųjų ir dviračių šviesoforų valdymui numatyti atskiri sensoriniai iškvietimo mygtukai, o pėsčiųjų šviesoforuose numatoma žalio signalo rodoma laiko atskaita. Tokie patys pakeitimai planuojami rekonstruojamoje Kareivių g. – Žirmūnų g. keturšalėje sankryžoje. Siekiant nesudaryti kliūčių lanksčiam posto valdymui, pėsčiųjų šviesoforuose numatoma žalio signalo rodoma laiko atskaita.
                            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-su-laikmaciu/ .

                            Isverskit prasau i lietuviu ka reiskia "nesudaryti kliūčių lanksčiam posto valdymui" ? Kaip tam turi padeti laiko countdown'as?

                            Comment


                              Prieš savaitę priimtas sprendimas, kad geltonų skydų kabinimą sustabdom
                              Panašu, kad vietomis tikrai komunikacija suvaikščiojo.
                              Asanavičiūtes-Laisvės pr. jungiamosios gatvės perėjoje naujai įrengta salelė su įprastais skydais be geltono fono.

                              Comment


                                Negalėjau nepasidalinti tokiu kiekiu necenzūrinės kalbos - Varlamovas siautėja:
                                https://youtu.be/Nv-R4e7uBRQ
                                Kalba apie pėščiųjų perėjas.

                                Comment


                                  Aš šitą Varlamovą irgi ką tik žiūrėjau ir perdaviau pažiūrėt kažkokiam lietuviui, kuris nesutiko su mano pamąstymais, kad reikia tiesiog prieš perėjas priverstinai lėtinti automobilius gatvių kreivinimu, kalneliais, siaurinimu ir pradėjo apie antžemines bei požemines perėjas, vairuotojų pavargimą.

                                  Comment


                                    Esme tame, kad visa sita miesto urbanistika veikia kaip desnis. Cia negali sutikt ar nesutikt. Cia tolygu aiskinimui apie zemes plokstuma. Si penktadieni vienas taksistas nenoriai praleido pestyji. Teko uztarkuot argumentais, nes pradzioj muistesi, lyg ir bande nesutikt, taciau galiausiai susitarkavo kaip morka i asfalta. Kelione tetruko nuo Pasilaiciu iki Zirmunu. Jis negalejo nieko priespastatyti. Futbole tai butu 10:0. Taciau tai tebuvo vienas zmogelis, kuris gal... gal ir susimaste.

                                    Comment


                                      Tik su miesto urbanistika tie dėsniai su laiku keičiasi. Corbusier idėjos kažkada irgi atrodė kaip dėsnis. JAV suburbija irgi. Dabar kiti dėsniai. Kokie dėsniai bus po 10, 20, 50 metų?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Tik su miesto urbanistika tie dėsniai su laiku keičiasi. Corbusier idėjos kažkada irgi atrodė kaip dėsnis. JAV suburbija irgi. Dabar kiti dėsniai. Kokie dėsniai bus po 10, 20, 50 metų?
                                        Nesijaudink, nespėsim įsibėgėti su gerąja praktika, kai jau vėl tiesim prospektus tankams bei leninoaištes.

                                        Comment


                                          Nereikia ir Karbusje. Taksistai ir ne tik, dar nelabai suvokia, kad pestysis ar VT besinaudojantis gyventojas yra jo sajungininkas, kuris neapkrauna eismo. Ne, jis to nezinojo, jis apie tai nemaste. Jis mielai pakistu perejas po zeme ir su laiku prisiaugintu sau dubleriu su keturiais ratais. Abeceleje jis dar neraukia apie raide A B ir C. Apie raides G ir H kalbet dar per anksti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X