Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gatvės kategorija nėra rodiklis, kad ten eismas yra menkas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Ką reiškia "privertė"? Juk niekas nieko nevertė - netgi galvos pasukti. Laisva valia galima tiesiog bėgti per gatvę nesidairant. Žinoma realu tikėtis, kad giminės kreipsis kompensacijos į savivaldybę dėl nesaugios aplinkos. Bet už durnių (kad ir "sveiko proto") kompensacijos mažos mokamos...
      2.20 reiškia, kad šviesoforas tikrai neveikia. Aš su mašina važiuoju per raudoną, jei neužsidega žalia per tiek laiko, nes yra debiliškų sankryžų ir Vilniuje, kai iš šalutinės gatvės ar įvažiavimo neužsidega žalia, nors normaliai ciklas sukasi maždaug kas 1-1,5 min. Vieną kartą teko prie Karaliaus Mindaugo sankryžoje laukti, nes šviesoforas durniavo. Apie 4-5 minutes degė žalia važiuojant tik nuo tilto ir Vrublevskio g. Tai po to pradėjo važiuoti, nepaisant šviesoforo parodymų... Tie, kas laukė ir nesulaukė. Kiti, ką tik atvažiavę, stojo ir laukė...

      Comment


        Rodos radau idealia pereja pozeminiu pereju megejams:

        Vietoje kelio – vamzdžiu į mokyklą, ir taip jau keli dešimtmečiai
        http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...eciai-2406943/

        Comment


          Ar yra forume moderatorius?

          Kiek galima grįžti prie Karoliniškių pož. perėjos vis be argumentų.

          Comment


            Dėl požeminės pėsčiųjų perėjos darbų – sostinės Laisvės prospekte laikini eismo pokyčiai
            Sostinės savivaldybė įrengs Laisvės pr. požeminę pėsčiųjų perėją – jau po mėnesio Karoliniškių rajono gyventojai galės saugiai ir patogiai pereiti beveik 43 metrų ilgio, 4 metrų pločio nauja požemine pėsčiųjų perėja.
            ...
            Vilniaus savivaldybė praneša, kad dėl požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo darbų, nuo rugsėjo 11 d. iki spalio 11 d. laikinai bus ribojamas transporto eismas Laisvės pr., ties išvažiavimais iš Sausio 13-osios ir L.Asanavičiūtės gatvių. Požeminės pėsčiųjų perėjos statybos metu Laisvės pr. bus užtikrintas transporto eismas po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi.
            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75716415

            Comment


              O jus matet kad jie ruosiasi Ukmerges g. daryti pozemine pesciuju pereja ties Senukais? 2018 metai, ir vel zmones laiko kurmiais ir kisa juos po zeme i kazkokius apmyztus tunelius!
              Nereikia tik lygint su Metro, niekada pozemine pereja nebus tvarkinga kaip metro stotis.
              Tam prasme tie zmones kurie projektuoja visa tai, jie gyvena kazkur Novosibirske ir kartais atvyksta i Vilniu praktika atlikti ar kaip? Visas normalus pasaulis atsisako pozeminiu pereju, kur galima jas naikina, nes tai yra nedraugiskiausia aplinka kokia tik imanoma, o sitie pristato kasmet nauju. Pries metus Pilaiteje, siemet atidarys po Laisves pr, kitais metais turbut jau po Ukmerges.

              1. Ir vel prioritetas - automobilis. Primenu kad saligatviu pestiesiems daug kur Ukmerges g iki siol nera. Ir nebus, nes tik lopai vaiksto peskom (ironija).
              2. Neigalieji ir mamos - dabar kad atsidurt kitoj gatves pusej ses i masina, vietoj to kad praeit gatves lygyje 100 metru. Nes ir vel bus 45 laipsniu laiptai ir mums aiskins kad niekaip kitaip padaryt negalima buvo.
              3. Ukmerges g. pilnai prikista sviesoforu, juos vistiek paliks. Automobiliai sustos ne prie sitos sankryzos tai prie kitos. Ir esu tikras kad kur nors uz 150 metru bus ir paprasta persciuju pereja.
              4. Dvi pozemines perejos, kurios yra "puse velnio", prie Panoramos ir Europos, leidzia zmonems patekti tiesiai i prekybos centra. Kitur reikia praeiti 25 metrus pro lauka ir tik tuomet atsidursi komercineje erdveje - pereja fiziskai ir psichologiskai atskirta nuo komercines veiklos ir ilgainiui taps sudinu purvinu vamzdziu pilnu grafiti.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                O jus matet kad jie ruosiasi Ukmerges g. daryti pozemine pesciuju pereja ties Senukais? 2018 metai, ir vel zmones laiko kurmiais ir kisa juos po zeme i kazkokius apmyztus tunelius!
                Padarytų antžeminę - irgi skųstųsi, kad laiptais reikia lipti. Būtų su šviesoforu - vėl skundai dėl oro teršimo ir triukšmo dėl auto (pri)stabdymo. Visi sprendimai turi savo trūkumų. Galėtų išvis nedaryti jokios perėjos ir pasiųst iki viaduko po juo praeiti...

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  O jus matet kad jie ruosiasi Ukmerges g. daryti pozemine pesciuju pereja ties Senukais? 2018 metai, ir vel zmones laiko kurmiais ir kisa juos po zeme i kazkokius apmyztus tunelius!
                  ...
                  3. Ukmerges g. pilnai prikista sviesoforu, juos vistiek paliks. Automobiliai sustos ne prie sitos sankryzos tai prie kitos. Ir esu tikras kad kur nors uz 150 metru bus ir paprasta persciuju pereja.
                  Yra tiesos, bet žiūrint į ateitį yra potencialo atsikratyti nemažai šviesaforų.
                  Apskritai tokio intesnyvumo/kategorijos gatvėje neturėtų būti vieno lygio perėjų ir važiuojant nuo Geležinio vilko gatvės link Ukmergės čia pirma perėja po perėjos prie Gerosios vilties gatvės. Puiki vieta pradėti šalinti perėjas toliau į Šiaurę bent jau iki PC BIG.

                  Dėl požeminių tai sutinku kad nepatrauklu, norėtųsi Vilniuje matyti panašių sprendimų į šiuos:



                  Comment


                    /\ Kažko panašaus reikia tikėtis NMC nuo Konstitucijos pr. link Narbuto g. Meras minėjo, kad rengiamas planas pėsčiųjų viadukui ten.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      O jus matet kad jie ruosiasi Ukmerges g. daryti pozemine pesciuju pereja ties Senukais? 2018 metai, ir vel zmones laiko kurmiais ir kisa juos po zeme i kazkokius apmyztus tunelius!
                      Nereikia tik lygint su Metro, niekada pozemine pereja nebus tvarkinga kaip metro stotis.
                      Tam prasme tie zmones kurie projektuoja visa tai, jie gyvena kazkur Novosibirske ir kartais atvyksta i Vilniu praktika atlikti ar kaip? Visas normalus pasaulis atsisako pozeminiu pereju, kur galima jas naikina, nes tai yra nedraugiskiausia aplinka kokia tik imanoma, o sitie pristato kasmet nauju. Pries metus Pilaiteje, siemet atidarys po Laisves pr, kitais metais turbut jau po Ukmerges.

                      1. Ir vel prioritetas - automobilis. Primenu kad saligatviu pestiesiems daug kur Ukmerges g iki siol nera. Ir nebus, nes tik lopai vaiksto peskom (ironija).
                      2. Neigalieji ir mamos - dabar kad atsidurt kitoj gatves pusej ses i masina, vietoj to kad praeit gatves lygyje 100 metru. Nes ir vel bus 45 laipsniu laiptai ir mums aiskins kad niekaip kitaip padaryt negalima buvo.
                      3. Ukmerges g. pilnai prikista sviesoforu, juos vistiek paliks. Automobiliai sustos ne prie sitos sankryzos tai prie kitos. Ir esu tikras kad kur nors uz 150 metru bus ir paprasta persciuju pereja.
                      4. Dvi pozemines perejos, kurios yra "puse velnio", prie Panoramos ir Europos, leidzia zmonems patekti tiesiai i prekybos centra. Kitur reikia praeiti 25 metrus pro lauka ir tik tuomet atsidursi komercineje erdveje - pereja fiziskai ir psichologiskai atskirta nuo komercines veiklos ir ilgainiui taps sudinu purvinu vamzdziu pilnu grafiti.
                      Kam tie šaligatviai PALEI Ukmergės gatvę? Kas ten eis pasivaikščioti?

                      Požeminė perėja yra liuks. Esant šviesoforui VISUOMET kažkas bėga per tą gatvę. Dabar bus tvora/barjeras, nebebus tokių.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Kam tie šaligatviai PALEI Ukmergės gatvę? Kas ten eis pasivaikščioti?

                        Požeminė perėja yra liuks. Esant šviesoforui VISUOMET kažkas bėga per tą gatvę. Dabar bus tvora/barjeras, nebebus tokių.
                        As tikiuosi tu trolini del saligatviu?

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          As tikiuosi tu trolini del saligatviu?
                          Nei kiek.
                          Stokholmas, kelių juostų gatvė, fone miestas, daugiabučiai. Jokių dviračių takų, jokių šaligatvių - greituminėje gatvėje su 70-80kmh.

                          https://www.google.lt/maps/@59.38800...7i13312!8i6656

                          Comment


                            /\ Ukmergės g. ne aplinkkelis ir tuo labiau ne vidinė greito eismo gatvė pagal kategorijų skirstymą. Šaligatviai ten būtini, nes pilna verslo ir paslaugų objektų aplink.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Nei kiek.
                              Stokholmas, kelių juostų gatvė, fone miestas, daugiabučiai. Jokių dviračių takų, jokių šaligatvių - greituminėje gatvėje su 70-80kmh.

                              https://www.google.lt/maps/@59.38800...7i13312!8i6656
                              Ukmergės g. juk dabar yra eilinė miesto gatvė. Ją kaip tik dar reiktų humanizuoti. Kol dar yra vietos galima ir želdinių pasodinti ir šaligatvius žmogiškus nutiesti.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                /\ Ukmergės g. ne aplinkkelis ir tuo labiau ne vidinė greito eismo gatvė pagal kategorijų skirstymą. Šaligatviai ten būtini, nes pilna verslo ir paslaugų objektų aplink.
                                Kad ten irgi vidinė miesto gatvė ir verslo objektų šalia dar daugiau. Pėstiesiems nelabai saugu ir sveika vaikščioti šalia tokių gatvių kaip Ukmergės, Laisvės pr. ar GV, juolab Vilniuje sočiai vietos tiems takams toliau nuo gatvės.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Nei kiek.
                                  Stokholmas, kelių juostų gatvė, fone miestas, daugiabučiai. Jokių dviračių takų, jokių šaligatvių - greituminėje gatvėje su 70-80kmh.

                                  https://www.google.lt/maps/@59.38800...7i13312!8i6656
                                  Šia labiau panašu į Vakarinį aplinkkelį, prie kurio irgi nėra šaligatvių. Dėl Ukmergės g jau atsakė.

                                  Comment


                                    Galima čia ginčytis iki nukritimo aišku, bet Ukmergės g. srautas yra didelis net po Vakarinio. Ukmergės g. bėgioti, vaikščioti su vežimėliu, šiaip vaikščioti nėra nei saugu, nei sveika. Daug kur tą galima daryti lygiagrečiomis gatvėmis ar pėsčiųjų takais. Kam eiti palei "Senukus" iki "Maksimos", jei yra puiki gatvelė už Senukų? Lyja - taško iš balų, taip pat pakylantis drėgmės debesis už mašinos. Nelyja savaitę - dulkių debesis po kiekvienos mašinos.

                                    Jei ištekliai, kaip Švedijoje, būtų iš esmės neriboti, tai būtų galima tiesti. Bet matote, kad net ten netiesia. Skiria lėšas NEPRIRIŠTIEMS prie gatvių dviračių, pėsčiųjų takams.

                                    Dabar Forume vienas entuziastas reikalauja šaligatvių prie Ukmergės g., kitas nori palei Vakarinį vaikščioti trinkelėmis. Ar verta skirti skurdžius miesto išteklius dėl dviejų asmenų noro? Geras takas Šeškinė-Fabijoniškės sulauktų šimtų ir tūkstančių pasivaikščiotojų kasdien. Galima pažiūrėti analogiją kur daugiau vaikščiotojų - palei Žirmūnų g. (kur net sunkvežimių srautas nemažas) ar ATSKIRAJAME take palei Nerį?

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Galima čia ginčytis iki nukritimo aišku
                                      Tik su tamsta, nes dauguma nepalaiko tamstos nuomonės.

                                      Comment


                                        Aha aha... Ta pati gatvė kitose vietose:

                                        https://www.google.lt/maps/@59.36768...7i13312!8i6656
                                        https://www.google.lt/maps/@59.35700...7i13312!8i6656

                                        Čia jau neminint fakto, kad absurdiškas lyginimas. GV Vilniuje vietomis irgi neturi šaligatvių ir niekada jų neturės.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Aha aha... Ta pati gatvė kitose vietose:

                                          https://www.google.lt/maps/@59.36768...7i13312!8i6656
                                          https://www.google.lt/maps/@59.35700...7i13312!8i6656

                                          Čia jau neminint fakto, kad absurdiškas lyginimas. GV Vilniuje vietomis irgi neturi šaligatvių ir niekada jų neturės.
                                          Ukmergės gatvė irgi turi šaligatvius ties Šeškinės poliklinika ar Perkūnkaimiu/BIG.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X