Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    RB2 (greitaeigė) Lietuvai nereikalinga. Pakanka esamą 1435 nutiesti iki Palemono terminalo.
    Čia toks pats argumentas kaip, kam tas SGD terminalas Lietuvai, juk vis viena dujas perkame iš Rusijos ir pigiau nei Gazpromas mums niekas neparduos.

    Prieš tai buvo toks pat argumentas apie Būtingės naftos terminalą.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      RB2 (greitaeigė) Lietuvai nereikalinga. Pakanka esamą 1435 nutiesti iki Palemono terminalo.
      Tai kam tas farsas? Nedalyvaukim projekte ir ramu.

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
        Čia toks pats argumentas kaip, kam tas SGD terminalas Lietuvai, juk vis viena dujas perkame iš Rusijos ir pigiau nei Gazpromas mums niekas neparduos.
        Keleivių nėra tiek Lietuvoje, kad užpildyti bent 8 poras greitaeigių traukinių kasdien.
        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

        Comment


          „Lietuvos geležinkelių“ vadovas: aš esu pasirašęs sutartį ir galit man nesukt smegenų
          Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72502972

          Užaugę vietiniai karaliukai, kurie pamiršta, kad vadovauja valstybinei įmonei ir turėtų tarnauti valstybei, o ne atvirkščiai.

          Comment


            pasirase penktadieni vakare kai, kai matyt atejo "zadacia" ... "pasirayk nes net duoti pinigai nuplauks ... euru susikombinuosim ir per kitus projektus! "

            ps. Bet tai kaip turejo rankos drebet ir seile tyst ... nepreis prie 2 SU VIRSUM milijardu EURU.. viesuosius pirkimus vykdys europos paskirti biurokratai Rygoje. O kai Masiulis buvo susisiekimo ministras? galvojat ten jis gelezinkelius tiese? Kuo greiciau visi sitie eurokombinatoriai bus pakeisti vakarietiska issilavinima turinciais zmonemis tuo Lietuvai bus geriau.
            Paskutinis taisė DeSadas; 2016.10.08, 13:35.
            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


            - George W. Bush President of the USA

            Comment


              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
              Bet tai kaip turejo rankos drebet ir seile tyst ... nepreis prie 2 SU VIRSUM milijardu EURU.. viesuosius pirkimus vykdys europos paskirti biurokratai Rygoje.
              TSRS laikais geležinkeliams Lietuvoje vadovavo iš Rygos - rezultatas buvo nelabai skanus.
              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Keleivių nėra tiek Lietuvoje, kad užpildyti bent 8 poras greitaeigių traukinių kasdien.
                Po kiek keleivių skaičiuoti į traukinį?

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  TSRS laikais geležinkeliams Lietuvoje vadovavo iš Rygos - rezultatas buvo nelabai skanus.
                  Imone tik siam projektui kur lietuviai bus idarbinti proporcingai kiek suprantu (kaip dalininkai valdyboje).... bet eurokombinuotis neiseis... Nei savo zadaciu nei paniatkiu atsivesti irgi neiseis... skaidriai ir viesai dirbti teks... liudeselis Dailydkai....

                  ps. bet jauciu kedeje ilgai neisilaikys ... Konservatoriu talibanas valymus prades po menesio kito.
                  Paskutinis taisė DeSadas; 2016.10.08, 14:26.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                    ps. bet jauciu kedeje ilgai neisilaikys ... Konservatoriu talibanas valymus prades po menesio kito.
                    Geležinkeliai, be politikos, aišku, negalima. Čia ne kokie ten autobusai.

                    Sėkmingai dirbo ta pati vadovybė 2009-12. Iš kur tokios prielaidos, kad dabar šalins? Niekas nieko nešalins.

                    Comment


                      ka reiskia sekmingai dirbo? kojas nusilauzt galima i traukinius lipant vien tik uz tai didziausias minusas ir kiek dar kitu akim matomu ir nematomu dalyku.
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Po kiek keleivių skaičiuoti į traukinį?
                        Maždaug po 400.
                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                          ka reiskia sekmingai dirbo? kojas nusilauzt galima i traukinius lipant vien tik uz tai didziausias minusas ir kiek dar kitu akim matomu ir nematomu dalyku.

                          O kur kojų nenusilaužti galima? Gal Lenkijoje? Dabar jų buvęs PKP bosas "riformuos" Ukrainos geležinkelius, t.y. užlenks galutinai, nes PKP reforma patenkinti tik liberalai ir tie, kas iš jos pasipenėjo. Gal D. Britanijoje geriau, kur kainos auga, o kokybė krenta metai iš metų...
                          Žodžiu, ne tame esmė. RB Lietuvos geležinkeliams yra peilis po kaklu, nes pinigai statyboms ateis, o eksploataciją kas paskui dotuos? Nėra ką vežti. Nei keleivių tiek, kad būtų reikalinga greitoji linija, nei krovinių, kurių vežimas greitąja linija iš viso bus pirmasis pasaulyje... LG, kad ir kaip ją galima kritikuoti, bet dėl RB toliau Kauno į šiaurę, ir gerai daro, kad sabotuoja. Ir nereikia čia kaišioti Būtingės ar dujų terminalo. Ypač paskutiniojo, nes gavosi visiškas pravalas. Kokiomis juodomis schemomis paskui finansuosite LG RBII nuostolius? Gal mokestį įvesite keleiviams? Ar visiems vežantiems krovinius? Taigi, kad ne dujos, nepavyks. Nes yra alternatyva vežimui - Latvija (kas liečia tranzitą), vietiniai pereis prie autotrasporto. Tai gal vienas Kaliningrado tranzitas padengs nuostolius?

                          Comment


                            Nesutinku. Vienodai veikiančios linijos eksploatacija turėtų kainuoti vienodai ar 1520, ar 1435. Jei mes išlaikome, be vargų, linijas į Turmantą, Marcinkonis ir pan., tai ne ką brangiau kainuos ir RB.

                            Jei statant bus panaudotos kokios ubertechnologijos, tai LG ir kalti. Analogiją galima paimti su šildomu keliu-saugu, patogu. Jei Panorama (PC) išgali pasišildyti išvažiavimą iš parkingo (didelis pakilimo kampas), tai nereiškia, kad LAKD išgali šildyti Vln-Klp. Nors nereik ir šildymo. Turime A1 kelyje daug ruožų su kas antra lempa naktį.

                            Comment


                              Dailidka pasirase? Vadinasi projektelis "Eu veze iki Kauno - chebros kroviniams" zlugo...
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                Dailidka pasirase? Vadinasi projektelis "Eu veze iki Kauno - chebros kroviniams" zlugo...
                                O dešimčių tūkstančių LG ir aptarnaujančių įmonių darbuotojų negaila? Šimtas tūkstančių žmonių lieka be duonos kasnio!

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  O dešimčių tūkstančių LG ir aptarnaujančių įmonių darbuotojų negaila? Šimtas tūkstančių žmonių lieka be duonos kasnio!
                                  Ai ne, nezlugo. 17 km. Kaune gelzkelio kalsim uz 115 000 000 Eu. wtf? Kas nors paaiskinkit!

                                  O tau kas svarbiau butu? Chebra, su kuria medzioji ir geri, bet kuria smaugia girtekos ir vlantanos, ar UAB Biuro atvezantys tau tusinuku?
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    uk seniai is darbo butu lekes, bet cia gi norma taip sneket Lietuvoj ... ir cia valstybes ir lietuvos pilieciu valdoma imone
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                      uk seniai is darbo butu lekes, bet cia gi norma taip sneket Lietuvoj ... ir cia valstybes ir lietuvos pilieciu valdoma imone
                                      Nemanau, kad Lietuvoje tai visuotinė norma. LG, taip.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Nesutinku. Vienodai veikiančios linijos eksploatacija turėtų kainuoti vienodai ar 1520, ar 1435. Jei mes išlaikome, be vargų, linijas į Turmantą, Marcinkonis ir pan., tai ne ką brangiau kainuos ir RB.

                                        Jei statant bus panaudotos kokios ubertechnologijos, tai LG ir kalti. Analogiją galima paimti su šildomu keliu-saugu, patogu. Jei Panorama (PC) išgali pasišildyti išvažiavimą iš parkingo (didelis pakilimo kampas), tai nereiškia, kad LAKD išgali šildyti Vln-Klp. Nors nereik ir šildymo. Turime A1 kelyje daug ruožų su kas antra lempa naktį.
                                        Taigi, kad linija ne vienoda, o greitoji. Turmantas, Marcinkonys tai tik gabaliukai ruožo, kurie jau yra, kuriems nereikia milžiniškų investicijų. Naudojami tol, kol leis infrastruktūra. Kai ji nusidėvės, iškils klausimas, o ką daryti - uždaryti ar kišti daug milijonų. Prie ko čia Panorama? Nebus parkingo - nebus pirkėju. Negi neaišku? Kas antra lempa irgi tenkina, nors kai kur nereikėtų ir to. Kitur, priešingai, reikėtų. Tai tik lašas jūroje, palyginus su geležinkeliu. Kelius, beje, dosniai dotuoja valstybė, o geležinkeliai išsilaiko patys ir dar moka dividentus. Jauti skirtumą?

                                        Apibendrinant, tai, kad pasirašė popierius, nereiškia, kad ta RB2 bus. Iš tų lėšų bus finansuojama linija Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas, kurios darbai jau tuoj prasidės. O po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės. Nes iki realių tiesimo darbų dar labai toli, tuo labiau, kad ir žemę reikės išpirkinėti, ir, matome, kiek užsitęsė visokie biurokratiniai vien tik bendros įmonės steigimo, viešųjų pirkimų organizavimo (t.y. pinigų srautų valdymo) ir kt. klausimai. Bendra įmonė dar gali tapti tokiu stabdžiu, kad jokie rimti darbai nejudės, o kažkokią dalį pinigų popierėlių kilnotojai įsisavins. Be to jei tik 320 milijonų skiriama, tai už juos jokios RB2 nebus, nes vien tik Jiesia - Palemonas - Kaunas kainuos virš 100 milijonų.
                                        Tik už kažkokius tai 15-20 km. Taip, ten yra sudėtingi objektai, kaip kad HE, tunelis, viadukas naujas, du dideli tiltai šalia esamų. Tai ką už 320 mln. galima padaryti? Tegul dalis bus valdiškų lėšų, tai daugiau būtų žemės išpirkimui skirti pinigai. Bet vis tiek 500 mln tai yra niekas. Palemonas - Jonava su milžinišku tiltu per Nerį ties Jonava. Be to juk ir Kaunas - siena su Lenkija reikia dar apie 50 milijonų blokuotei, signalizacijai. Juk iš tų pačių lėšų bus. Tai kas lieka RB2? Neišeis net ir iki Jonavos linijos nutiesti...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.10.09, 07:49.

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Man tai patiko šitas Dailydkos komentaras:

                                          Aš gi neprivalau niekam atsiskaitinėt.

                                          Tai gerai parodo to nuokrušos mentalitetą.
                                          Už tokius žodžius ir pats gautum ieškinį iš Dailydkos, būtų tai tavo Anglija.
                                          Taip, jis neprivalo žurnaliūgom atsiskaitinėti, jei nesuvoki konteksto, kuriame tai pasakyta - tai atsakymas žurnaliūgoms.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.10.09, 07:47.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X