Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje ne pakraštyje, 500 metrų nuo miesto vartų tai ne pakraštys. Kaune kiek toliau. Bet tada realijos buvo kitos. Traukiniai buvo skirti greitam susisiekimui su tolimais kraštais. Tai iki stoties ateiti ar atvažiuoti kilometrą ar kitą, nieko nereiškė. Dabar pasaulis sumažėjo, todėl stotis turi būti patogioje vietoje. Be to dar daugiau pavyzdžių, kai miestai taip ir nedaaugo iki stočių. Beje, Panevėžyje stotis irgi buvo už miesto ir miestas gan prastai priaugo iki stoties. Šiais laikais iki stočių miestai nepriaugs, nes gyventojų mažėja, be to yra kitos transporto rūšys.

    Comment


      Dėl Panevėžio tai sutinku su Al1. Apie 10 kilometrų nuo centro tai milžiniškas atstumas bet kokiu atveju, o kadangi Panevėžys turi tik apie 90 tūkst. gyventojų, tai iš vis darosi absurdas. Miestas niekada tiek daug nepriaugs, o vienas pagrindinių geležinkelio privalumų bus prarastas. Tikrai blogas ir nelogiškas sprendimas.

      Comment


        Būtų galima nutiesti paleis esamą geležinkelį nuo Panevėžio stoties iki RB atšaką ir leisti traukinius su eismo krypties keitimu. Bet gi tuoj ims springti eksperdai, kad bus gaištamas laikas tų, kurie į Rygą ar Taliną. Nieko, Vokietijoje važiavau greitaisiais ICE, kurie važiuoja iki 220-240 km/h., tai yra stočių, į kurias užvažiuojama ir keičiama važiavimo kryptis. Aišku, stotys tupikinės (t.y. nepravažiuojamos, o galinės), bet gi nesugalvojo dėl greitųjų traukinių statyti atskirų stočių kitame miesto gale...
        Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 17:17.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai niekas ir neinvestuos. Ateis 2020, ES nurėš finansavimą ir viskas baigsis su ta RB. Aišku, kad RB niekam nereikalinga.
          Na, buvo 2010 metų Mt. Unpronounceable išsiveržimas, sustabdęs oro susisiekimą visoje Europoje mėnesiui. RB tai draudimo polisas panašiam atvejui.

          Man rodos, kad su geležinkeliu yra taip, kad dabar daromos investicijos naudą neš daugeliui ateinančių kartų. Caro laikais statytas Varšuvos-St.Peterburgo geležinkelis vis dar yra svarbi tiek Lietuvos, tiek Lenkijos transpoto sistemos ašis.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Būtų galima nutiesti paleis esamą geležinkelį nuo Panevėžio stoties iki RB atšaką ir leisti traukinius su eismo krypties keitimu. Bet gi tuoj ims springti eksperdai, kad bus gaištamas laikas tų, kurie į Rygą ar Taliną. Nieko, Vokietijoje važiavau greitaisiais ICE, kurie važiuoja iki 220-240 km/h., tai yra stočių, į kurias užvažiuojama ir keičiama važiavimo kryptis. Aišku, stotys tupikinės (t.y. nepravažiuojamos, o galinės), bet gi nesugalvojo dėl greitųjų traukinių statyti atskirų stočių kitame miesto gale...
            Italijoj lygiai tas pats. Tie patys frecciarossa ar frecciabianca pvz Roma - Milanas, pakeliui stoja Bolonijoj ir Florencijoj su tupikinemis stotimis.

            Comment


              Bet tie užsukimai Florencijoje į abi puses sudaro 3 km (Bolonijoj nėra tupikių stočių), tuo tarpu į Panevėžį užsukimas nuo dab. planuojamos trasos viso sudarytų 20 km.
              Bet sutinku, kad Panevėžiui stotis už Berčiūnų per toli. Vilties suteikia bent tai, jog numatoma iki RB keleivių stoties atvesti 1520 mm geležinkelį, motrisė vis geriau nei nieko.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Na, buvo 2010 metų Mt. Unpronounceable išsiveržimas, sustabdęs oro susisiekimą visoje Europoje mėnesiui. RB tai draudimo polisas panašiam atvejui.

                Man rodos, kad su geležinkeliu yra taip, kad dabar daromos investicijos naudą neš daugeliui ateinančių kartų. Caro laikais statytas Varšuvos-St.Peterburgo geležinkelis vis dar yra svarbi tiek Lietuvos, tiek Lenkijos transpoto sistemos ašis.
                Dėl tokių atvejų niekas protingas jokių inverticijų nedaro ir nedarys. Nes tikimybė maža, o ir alternatyvos yra. Tuo labiau, kad Lietuvai tiesiogiai tas išsiveržimas įtakos mažai turėjo. Daug didesnė tikimybė, kad geležinkelio pylimą liūtis paplaus ar išsiliejusi upė...

                Comment


                  Rail Balticos 3D Rygos geležinkelio stoties vizualizacija: http://edzl.lv/lv/noderiga-informaci...ktiva-pieredze

                  O Vilniui ir Kaune liks tokios pačios stotys (nerekonstruotos)?
                  Paskutinis taisė lukass; 2018.09.02, 12:33.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    O kam rekonstruoti tai, kas puikiai atlieka savo funkciją?
                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                    Comment


                      Funkcijas atlieka, bet ne puikiai. Vilniaus GS, mano kuklia nuomone, trūksta pastogių peronuose, tvarkingesnės požeminės perėjos (paskutiniu metu pastebiu vis daugiau sutrūkinėjusių plytelių), liftų į viaduką ir pan.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Svarbiausia kad traukinių eismas yra užtikrintas, o visa kita yra antraeilis dilykas.
                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Vilniaus ir Kauno stotys rekonstruotos, Rygos gi tarybinė ir jokios rimtos rekonstrukcijos dar nematė.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Vilniaus ir Kauno stotys rekonstruotos, Rygos gi tarybinė ir jokios rimtos rekonstrukcijos dar nematė.
                            O Rygos ne nauja statys RB2 remuose?

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą

                              O Rygos ne nauja statys RB2 remuose?
                              Ne, Rygos centrinė lieka ta pati, gi statys oro uoste (o gal jau net stato?) su visa atšaka.

                              Beje, kada ta "rimta" Vilniaus stoties rekonstrukcija buvo? 1950 metais?

                              Comment


                                Rygos stotis bus iš esmės modernizuota. Vilniuje rekonstrukcija buvo apie 2002 metus. Tai, ką matome dabar, būtent yra to meto rekonstrukcija. Iki tol buvo berods 197x antros pusės rekonstrukcija. Iki jos buvo pokarinė, kurios metu buvo pastatyta centrinė salė iš miesto pusės ir fligeliai perstatyti.

                                Comment


                                  Štai kokį tyrimą atliko jo rezultatus ir paskelbė ES Europos Audito Rūmai.

                                  A European high-speed rail network: not a reality but an ineffective patchwork

                                  https://www.eca.europa.eu/Lists/ECAD...ED_RAIL_EN.pdf

                                  Trumpai tariant, tiesiant greituosius geležinkelius švaistomi milijardai, o nauda būna gerokai mažesnė, nei deklaruojama tiesiant linijas. Didžiausias interesas tiesti greituosius geležinkelius išeina iš geležinkelius tiesiančių kompanijų. Viena iš auditorių rekomendacijų - griežtai vertinti greitųjų geležinkelių reikalingumą ir pirmiausia išnaudoti galimybes modernizuoti esamus geležinkelius didesniems greičiams, o ne tiesti naujus.

                                  Taigi, RailBalticos fanai, su didele tikimybe ES nurėš pinigus greitųjų geležinkelių tiesimui ir visų pirma visokioms RB, kuri nėra ekonomiškai pagrįsta, o didelę dalį to, ką galima būtų pasiekti pervežimuose su RB, ypač krovinių, galima padaryti ir modernizavus esamą geležinkelį.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2018.09.07, 09:48.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Trumpai tariant, tiesiant greituosius geležinkelius švaistomi milijardai, o nauda būna gerokai mažesnė, nei deklaruojama tiesiant linijas. Didžiausias interesas tiesti greituosius geležinkelius išeina iš geležinkelius tiesiančių kompanijų. Viena iš auditorių rekomendacijų - griežtai vertinti greitųjų geležinkelių reikalingumą ir pirmiausia išnaudoti galimybes modernizuoti esamus geležinkelius didesniems greičiams, o ne tiesti naujus.

                                    Taigi, RailBalticos fanai, su didele tikimybe ES nurėš pinigus greitųjų geležinkelių tiesimui ir visų pirma visokioms RB, kuri nėra ekonomiškai pagrįsta, o didelę dalį to, ką galima būtų pasiekti pervežimuose su RB, ypač krovinių, galima padaryti ir modernizavus esamą geležinkelį.
                                    Aš tai tos ataskaitos santraukoj išskaitau, kad greitasis geležinkelis yra labai svarbi transporto rūšis, ES nepajėgs jos vystyti taip greitai, kaip suplanavus, o problema yra ta, kad šalys narės vysto savo nacionalinius projektus, kurių nejungia į integruotą Europos tinklą pagal TEN-T gaires, bei stato greitesnes ir brangesnes linijas, nei faktiškai išnaudojama. RB kaip tik yra transnacionalinis projektas pagal TEN-T koridorių, taigi atitinka ES siekius ir bus skatinamas bei remiamas.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Aš tai tos ataskaitos santraukoj išskaitau, kad greitasis geležinkelis yra labai svarbi transporto rūšis, ES nepajėgs jos vystyti taip greitai, kaip suplanavus, o problema yra ta, kad šalys narės vysto savo nacionalinius projektus, kurių nejungia į integruotą Europos tinklą pagal TEN-T gaires, bei stato greitesnes ir brangesnes linijas, nei faktiškai išnaudojama. RB kaip tik yra transnacionalinis projektas pagal TEN-T koridorių, taigi atitinka ES siekius ir bus skatinamas bei remiamas.
                                      Exactly. Al1 arba neskaitė (nes nemoka angliškai skaityti), arba tikėjosi, kad niekas nesivargins skaityti.
                                      o ataskaita iš esmės neigia Al1 teiginius. Apsikvailino
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Tai jūs norite matyti tą, ką norite. Ataskaita neigia, kad geležinkelis nesvarbi transporto priemonė? Neigia ją kaip transporto rūšį? Tik sako, kad lėšos naudojamos neefektyviai, o gaunama nauda neatitinka deklaruotos prieš tiesimą. Kas čia su kuo kertasi? Nesvarbu, kad RB yra tarpvalstybinis projektas, esmė tame, kad ir ji nėra ekonomiškai pagrįsta. Kaip bus remiama RB, pamatysime. Visų pirma ES branduolį sudarančios šalys nenuskriaus savęs, ir, užuot, rėmusios RB, parems kokį eilinį greitųjų geležinkelių projektą Vokietijoje ar Švedijoje...

                                        Comment


                                          Bye bye, Baiba
                                          Baibos Rubesos įgaliojimai RB valdybos pirmininkės poste baigiasi spalį. Ji atsistatydina anksčiau.

                                          RB Rail' izpilddirektore Baiba Rubesa atkāpjas no amata
                                          LV: http://m.delfi.lv/bizness/article.php?id=50432235
                                          RU: http://m.rus.delfi.lv/biznes/article.php?id=50432421

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X