Kelionė tarp Gävle ir Östersund
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Geležinkeliai Švedijoje
Collapse
X
-
Šiandien vyko pirmojo X2000 traukinio sąstato po technologinio ir interjero atnaujinimo pristatymas spaudai. Traukinys vyko reisu Stokholmas-Geteborgas. Pirmieji švedų gamybos greitieji traukiniai X2000 kapitaliai renovuojami pirmąjį kartą po pristatymo prieš 20 metų. Visi antuajinimo darbai vyksta Västerås-Tillberga esančioje "Bombardier" gamykloje. Ši tarptautinė bendrovė buvo sumažinusi veiklos spektrą Švedijos rinkoje, tačiau šiemet buvo paskelbta, jog Tillberga gamykloje vyks plėtra ir galbūt vėl vyks rimtesni traukinių gamybos etapai.

Šaltinis


Šaltinis

Šaltinis

ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2021.11.17, 18:46.
Comment
-
Stokholmas. Publikuojama, kad Foster + Partners laimėjo architektūros konkursą Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties projektui. Svarbiausi projekto darbai bus geležinkelio bėgių ir peronų uždengimas, 150.000 kv.m. ploto urbanizavimas bei patogesnė jungtis su autobusų stotimi (Cityterminalen). Projekto kaina - 25 milijardo Švedijos kronų (apie 2.5 milijardo eurų).
Plačiau: https://www.dezeen.com/2022/01/20/fo...entral-station.
- 2 patinka
Comment
-
Stokholmas. Kelios nuotraukos su traukiniais Stokholmo apylinkėse.
MTRX X74 /MTR
MTRX X74 006 by RL, on Flickr
MTRX X74 by RL, on Flickr
SL X60 /Priemiesčio traukinys (šv. pendeltåg)
SL X60 by RL, on Flickr
Snälltåget kompanijos traukinys atvyksta iš Malmės (t.p. vyksta į Berlyną)
Snälltåget 193 by RL, on Flickr
Paskutinis taisė Silber418; 2022.03.29, 20:45.
- 2 patinka
Comment
-
Stokholmas. Kiek senesnis projektas - atnaujinta Älsvjö stotis, kuri yra svarbus teransporto terminalas keliaujantiems pietų kryptimi. Stotis aptarnauja priemiesčio traukinių ir autobusų keleivius.
20220503 Solig promenad by Sina Farhat, on Flickr
- 1 patinka
Comment
-
Rugsėjo pirmąją startavo naujas naktinio traukinio reisas Stokholmas - Londonas per Hamburgą. Taip pat vyksta reisai į Hamburgą. Apskritai, per parą šia kryptimi vyksta 9 reisai.
Šaltinis.: Ta tåg från Stockholm till London under 24 timmar.
- 3 patinka
Comment
-
Traukinio maršrutas tik Stokholmas-Hamburgas. O iš Londono į Europos pusę, kiek matau, išvis nėra jokių normalių naktinių traukinių, išskyrus kažkokį penktadieninį traukinį į Alpes žiemos sezono metu.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąRugsėjo pirmąją startavo naujas naktinio traukinio reisas Stokholmas - Londonas per Hamburgą. Taip pat vyksta reisai į Hamburgą. Apskritai, per parą šia kryptimi vyksta 9 reisai.
Šaltinis.: Ta tåg från Stockholm till London under 24 timmar.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Buvo lygtais kažkada planuojami Eurostarai iš Londono į Hamburgą ir/ar Berlyną, bet po Brexito ta idėja turbūt padėta į stalčių...Parašė taccido Rodyti pranešimą
Traukinio maršrutas tik Stokholmas-Hamburgas. O iš Londono į Europos pusę, kiek matau, išvis nėra jokių normalių naktinių traukinių, išskyrus kažkokį penktadieninį traukinį į Alpes žiemos sezono metu.
- 1 patinka
Comment
-
Kombinuojama kelionė su kitais maršrutais, kad Londoną pasiekti užtrunkant iki 24 valandų kelionėje. Tiesa, perskaičiau naujesnes naujienas ir, panašu, kad danai iki galo nepatvirtinę riedmenų šiam maršrutui atkarpoje tarp Kopenhagos ir pasienio su Vokietija. Rugojūčio pabaigoje išvyko pirmasis traukinys į Hamburgą, kuris buvo sustabdytas Danijoje. Gali būti, kad liks tik naktinis maršrutas iki Berlyno (Snälltåget) kuriam laikui. Žinoma, neturiu omenyje kitų naktinių reisų Švedijoje.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Traukinio maršrutas tik Stokholmas-Hamburgas. O iš Londono į Europos pusę, kiek matau, išvis nėra jokių normalių naktinių traukinių, išskyrus kažkokį penktadieninį traukinį į Alpes žiemos sezono metu.Paskutinis taisė Silber418; 2022.09.06, 17:58.
- 1 patinka
Comment
-
Yra skirtumas. Važiuoti per naktį nėra skirtumo, jei patogu miegoti. o tas būna retai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVistiek gyvuos ši Žalioji idėja.
Ar skristi iš vakaro, ar važiuoti per naktį laiko prasme didelio skirtumo nėra. O taršos susitaupo.
- 1 patinka
Comment
-
Labai didžiulis komforto skirtumas, ar miegoti namie ar su svetimais žmonėmis traukinyje. Greičiau lėktuvai pereis ant žalio vandenilio kuro nei egzistuos tos naktinės kelionės.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVistiek gyvuos ši Žalioji idėja.
Ar skristi iš vakaro, ar važiuoti per naktį laiko prasme didelio skirtumo nėra. O taršos susitaupo.
Comment
-
Tą komforto skirtumą labai dažnai atsveria laikas, praleistas keliaujant į/iš oro uosto, lyginant su atvažiavimu dažniausiai tiesiai į miesto centre esančią geležinkelio stotį (ypač jei gyveni mieste be oro uosto), oro uosto check-inai, bagažo limitai skrendant. O naktinės kelionės traukiniais grįžta ir toliau grįš, ypač jeigu skrydžių kainos nebegrįš į prieškoronines žemumas ir/ar bus subsidijuojami traukiniai ar uždėti papildomi mokesčiai ar net banai trumpiems skrydžiams.
Comment
-
O jei nebeapmoka komandiruotės metu bilietų? Ką tada?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai didžiulis komforto skirtumas, ar miegoti namie ar su svetimais žmonėmis traukinyje. Greičiau lėktuvai pereis ant žalio vandenilio kuro nei egzistuos tos naktinės kelionės.
Švedijoje šiuo metu daug įmonių/organizacijų nebeleidžia skristi tarkime Stokholmas - Gioteburgas. Keliauk antžeminiu.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu Lietuvos geležinkelių darbuotojui darbo reikalais reikia nuvažiuoti iš Vilniaus į Radviliškį, jis važiuos .......... automobiliu, o ne traukiniu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠvedijoje šiuo metu daug įmonių/organizacijų nebeleidžia skristi tarkime Stokholmas - Gioteburgas. Keliauk antžeminiu.
Comment








Comment