Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geriausia buto vieta Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Matau žmonės eis nuo stotelės iki šito stebuklo pro degalinę kaip ir prie Ozo Oh Lithuania, you're so hopeless - per 10 metų dar absoliučiai nieko nepasimokė.
    O kad i kita kelio puse eis pro 62 metru ilgio pozemine pereja nieko tokio?..
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...oqp6Iqf_vf2BgU

    Comment


      Tai dar klausimas ir kiek ta vienoda kaina. Vienas parašė ir visi tiki. Greit palyginus Horizont ir Paparčių namų panašių butų kainas svetainėje, tai skirtumas nedidelis: ~50eur/m2. Bet vėl kiek vieni ir kiti leidžiasi į derybas, nelyginau parkavimo vietos kainos ir pan. Beto Paparčių namų I etapas ir jo aplinka švelniai tariant ne kažką. Zonoje tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių kainos esu tikras didesnės.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Šiaip apie Linkmenų ežerus aš neparašiau nei žodžio. Na jeigu jus dirbat troleibusų parke ar buvusioje Prismoje, tai žinoma jum patogiau bus nueit ten iš Horizon, bet aš ne apie tai iš kur patogiau nuvažiuot į darbą, nes visų darbai yra skirtinguose rajonuose ir mano manymu būtų kvailą rinktis būstą pagal darbo vietą, nes darbo vieta labai greitai gali pasikeist. Aš vertinau pačią vietą, nes Šnipiškėse artimiausiu metu bus labai daug projektų ir bus vystoma infrastruktūra, per kokius 5 metus Žalgirio, Linkmenų ir Kernavės gatvės neatpažįstamai pasikeis, o problemos su priparkuotais automobiliais iš dalies išsispręs su mokamos zonos praplėtimu (ko tikrai nebus prie Horizon).
        Linkmenų ežerus aš paėmiau kaip pvz. esantį daug maž greta. Jeigu nepatinka Linkmenų ežerai, tai galima pažiūrėti į tą patį Krokuvos73, prie kurio situacija lygiai tokia pati - gatvelės užstatytos automobiliais, nors visur kabo stovėjimą draudžiantys ženklai. Pats sakėte, kad tos teritorijos prie Horizon trūkumas, kad viskas aplink bus užstatyta automobiliais, nors tose pačiose Šnipiškėse ta problema dar "aštresnė". Tik tiek. Jeigu net draudžiantys ženklai nesprendžia problemos, tai ir jokių zonų praplėtimas to nepadarys. Gyventojai ir jų automobiliai niekur neišgaruos. O leidimą statyti bent vieną automobilį gaus visi, tik ten vietos kiekvienam tikrai nebus
        Dėl važiavimo, tai būtent ir sakiau, kad iš Šnipiškių patogu, jeigu dirbi netoliese ir gali eiti pėsčiomis, nes su kitokiais susisiekimo būdais yra sudėtinga. Nuo Viršuliškių nėra problemos pakankamai greitai išvažiuoti bet kuria kryptimi, nebūtina dirbti troleibusų parke. Nes pats turiu patirties keliaujant nuo Park Town, kai Konstitucijos pr. automobiliu užtrukdavo pasiekti 15-20 min, kai nueiti tą atstumą gali per 5 min. Ir tai visoje toje teritorijoje statybos net neįpusėjo, sunku net pagalvoti kas bus kai baigsis visos teritorijos konversija.
        Nuo Horizon pasiekti pvz. savivaldybės pastatą užtruktų ~15 min (ėjimas + važiavimas VT), kai lygiai tiek pat užtruktų pasiekti paties minėto projekto.

        Tik nežinau kaip tam Horizon ir Miesto ritmu jūs matote panašias kainas. Horizon projekte butas 5-6 aukšte kainuoja ~1560 , o Miesto ritmu matau ~1800 ir į viršų. Na nebent lyginti butą 5 aukšte su butu pirmame aukšte prie laiptinės durų ir dar skirtingų dydžių.

        Dar ir parkingo vietos kaina turbūt skirsis kokius du kartus.

        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
        Na, arba į kitą pusę - Lvovo gatvė irgi pasiekiama per 5 minutes. Aišku, ten reikia eiti per neromantiškas vietas, o vėlai vakarais truputį baisokos tos vietos (situacija, aišku, reikia manyti kad keisis užsistatant Šnipiškėms ir ypač atsiradus Kernavės gatvei).
        Per 5 min iki Lvovo g. nebent bėgant arba šokinėjant nuo stogo ant stogo Ir kitas dalykas, ką tame artimiausiame Lvovo g. taške veikti, kad laikas iki jog taip reklamuojamas kaip "iki miesto"? Sakyčiau ten būtų bent koks traukos centras, o toks bus nebent Europos aikštė, bet iki jos teks kulniuoti bent 20 min.

        Comment


          Parašė Liru Rodyti pranešimą

          Kodėl nuobodus? Koks Jūsų nuomone projektas nėra nuobodus?
          Tai labai panašu į argumentų ieškojimą savo sprendimui pagrįsti.
          Jei jau pasirinkote - tai valio.
          Pasidalinkite, prašau, savo nuomone kodėl ten taip gerai ir kas nulėmė jūsų pasirinkimą. Bus įdomu sužinoti.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Linkmenų ežerus aš paėmiau kaip pvz. esantį daug maž greta. Jeigu nepatinka Linkmenų ežerai, tai galima pažiūrėti į tą patį Krokuvos73, prie kurio situacija lygiai tokia pati - gatvelės užstatytos automobiliais, nors visur kabo stovėjimą draudžiantys ženklai. Pats sakėte, kad tos teritorijos prie Horizon trūkumas, kad viskas aplink bus užstatyta automobiliais, nors tose pačiose Šnipiškėse ta problema dar "aštresnė". Tik tiek. Jeigu net draudžiantys ženklai nesprendžia problemos, tai ir jokių zonų praplėtimas to nepadarys. Gyventojai ir jų automobiliai niekur neišgaruos. O leidimą statyti bent vieną automobilį gaus visi, tik ten vietos kiekvienam tikrai nebus
            Dėl važiavimo, tai būtent ir sakiau, kad iš Šnipiškių patogu, jeigu dirbi netoliese ir gali eiti pėsčiomis, nes su kitokiais susisiekimo būdais yra sudėtinga. Nuo Viršuliškių nėra problemos pakankamai greitai išvažiuoti bet kuria kryptimi, nebūtina dirbti troleibusų parke. Nes pats turiu patirties keliaujant nuo Park Town, kai Konstitucijos pr. automobiliu užtrukdavo pasiekti 15-20 min, kai nueiti tą atstumą gali per 5 min. Ir tai visoje toje teritorijoje statybos net neįpusėjo, sunku net pagalvoti kas bus kai baigsis visos teritorijos konversija.
            Nuo Horizon pasiekti pvz. savivaldybės pastatą užtruktų ~15 min (ėjimas + važiavimas VT), kai lygiai tiek pat užtruktų pasiekti paties minėto projekto.

            Tik nežinau kaip tam Horizon ir Miesto ritmu jūs matote panašias kainas. Horizon projekte butas 5-6 aukšte kainuoja ~1560 , o Miesto ritmu matau ~1800 ir į viršų. Na nebent lyginti butą 5 aukšte su butu pirmame aukšte prie laiptinės durų ir dar skirtingų dydžių.

            Dar ir parkingo vietos kaina turbūt skirsis kokius du kartus.


            Per 5 min iki Lvovo g. nebent bėgant arba šokinėjant nuo stogo ant stogo Ir kitas dalykas, ką tame artimiausiame Lvovo g. taške veikti, kad laikas iki jog taip reklamuojamas kaip "iki miesto"? Sakyčiau ten būtų bent koks traukos centras, o toks bus nebent Europos aikštė, bet iki jos teks kulniuoti bent 20 min.
            "Jeigu net draudžiantys ženklai nesprendžia problemos..." - net garsiai nusijuokiau, kam rūpi tie ženklai, jeigu niekas nebaudžia? Policija ramiai pravažiuoja pro stovinčias mašinas, nes "ai, čia dar rašyt kažką...". Mokamoje zonoje yra kontrolieriai, kurie pakankamai gerai atlieka savo darbą. Galite palygint kiek automobilių stovi mokamose zonose Šnipiškėse ir kiek jau dabar yra Horizon apylinkėse. Vakar teko apsilankyt ten esančiame verslo centre, sunku net pravažiuot, nes viena eismo juosta visiškai užstatyta, nėra nei vienos tusčios vietos, nors ten ir yra stovėjimą draudžiantys ženklai

            "Per 5 min iki Lvovo g. nebent bėgant arba šokinėjant nuo stogo ant stogo" - nesinori įžeist, nes visų galimybės yra skirtingos, bet šiaip average sveikam žmogui ir reikia maždaug 5-7 minučių, kad įveikt ~600 metrų atstumą.

            "Europos aikštė, bet iki jos teks kulniuoti bent 20 min." - net per dabar ten esantį kreivą gatvių tinklą (kuris jau greit pasikeis, nes nuties Kernavės gatvę) iki Europos aikštės yra 850 metrų, vėlgi negaliu vertinti jūsų fizinių galimybių, bet šiaip average žmogus nueitų iki Europos dvigubai greičiau.

            "Nuo Horizon pasiekti pvz. savivaldybės pastatą užtruktų ~15 min (ėjimas + važiavimas VT)" - lol, praeiti 600 metrų už 5 minutės jums įmanoma tik šokinėjant stogais, o praeiti 350 metrų nuo Horizon iki stotelės (nepamirškime šviesoforo sankryžoje), tuo pat momentu įlipt į autobusą, pravažiuot juo 4.5km (nepamirškime apie šviesoforus, eismą ir sustojimus), paskui per požeminę perėją nueiti iki savivaldybės pastato dar 150 metrų ir visą tai padaryt per 15 minučių jums atrodo realu... Įtikinote

            "Tik nežinau kaip tam Horizon ir Miesto ritmu jūs matote panašias kainas. Horizon projekte butas 5-6 aukšte kainuoja ~1560 , o Miesto ritmu matau ~1800 ir į viršų. Na nebent lyginti butą 5 aukšte su butu pirmame aukšte prie laiptinės durų ir dar skirtingų dydžių." - matote tai, kas jums patogu, kad įrodyt savo tiesą. Radau 2 labai panašius butus 4 aukštuose, tokius, kokius rinkčiaus sau, Horizon kainą radau jų svetainėje - 1590/m, Miesto Ritmu pasiteiravau - 1625/m.


            Comment


              Šiaip Horizon vieta turi perspektyvu ir nera labai toli, kaip cia kazkas aiskina, o kainos ten dar pries pradedant statybas buvo juokingos 3kmb. butas 69000... Ir ne pirmam aukste. Automobiliais nustatytas vietas turesi tiek ten, tiek snipiskese, bet didesne tikimybe rasti vieta manau bus virsuluose. Aplinka irgi greiciau pasikeis tam Prismos kvartale. Patys pries kelis metus kai ziurejom, tai linkmenu namus atmetem iskart, nors ir netoli centro ir kainos geros, tik isplanavimai durni ir gyveni duobej prie 2 autostradu. I oza ar akropoli nueit issukis, rimiakas uzdarytas zalgirio g buvo... Viesasis transportas ten beda, tik ozo g. . Zemiau buvo variantas tie koriai ir merko krokuvos pirmi aukstai... Tai supratom kad gyvent triuksme nekazka, gamtos 0 ir apkinka vien lusnos, o kainos merko jau didesnes. Tai geriausiai atrode zveryno namai, nors sandeliuku 0, parkavimo vietos nuo 13000 ir sveciai tegu pesti ateina... Priedo girdejom daug neigiamu atsiliepimu apie statyba... Nors butai labiai protingai isplanuoti, bet mazoki. Tai paskutine minute laimejo projektas (ne horizon), bet virsulu/zveryno sanduroj. Tai iki seimo 20min.per parka ir zveryna pesciom, o trulu 15min. Iki Mmo muziejaus. Viesasis ten ziauriai gerai vaziuoja su visais rajonais, visi didieji Pc per kelias stoteles. O geriausia mano nuomone ziuret kokia kokybe, kvadratai ir aplinka - musu atveju be sansu, kad pries langus isdygs kaimynai..

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                "Jeigu net draudžiantys ženklai nesprendžia problemos..." - net garsiai nusijuokiau, kam rūpi tie ženklai, jeigu niekas nebaudžia? Policija ramiai pravažiuoja pro stovinčias mašinas, nes "ai, čia dar rašyt kažką...". Mokamoje zonoje yra kontrolieriai, kurie pakankamai gerai atlieka savo darbą. Galite palygint kiek automobilių stovi mokamose zonose Šnipiškėse ir kiek jau dabar yra Horizon apylinkėse. Vakar teko apsilankyt ten esančiame verslo centre, sunku net pravažiuot, nes viena eismo juosta visiškai užstatyta, nėra nei vienos tusčios vietos, nors ten ir yra stovėjimą draudžiantys ženklai
                Būtent, kad nebaudžia, ten kur negalima stovėti, tai dabar stovi ir vėliau stovės. Šiaip nesuprantu argumento, kodėl pvz. ties tuo pačiu Horizon ar visame mieste negali atsirasti mokama zona? Kas iš to pasikeis, kad ten bus mokama zona? Automobiliai toje zonoje vis vien stovės, nes vien gyventojai turės leidimus, o atvažiavę kitais tikslais susimokės. Nesuprantu esminio skirtumo ir argumento reikšmingumo, kad vienur stovės kur nemokama - blogai, o kitur stovės kur mokama - didelis pliusas.


                "Per 5 min iki Lvovo g. nebent bėgant arba šokinėjant nuo stogo ant stogo" - nesinori įžeist, nes visų galimybės yra skirtingos, bet šiaip average sveikam žmogui ir reikia maždaug 5-7 minučių, kad įveikt ~600 metrų atstumą.
                Tai įdėkite koki screenshot iš žemėlapio, kuriame matytųsi tas atstumas iki bet kurio Lvovo g. taško sudarantis 600 m. Toks atstumas yra matuojant tiesiai, bet tada ir "reikės šokinėti per stogus". Google.maps rodo ~800 m, o tai grubiai ir yra apie 8-10 min. Kitas dalykas, kodėl artimiausias taškas Lvovo g., kuris yra "viduryje niekur" yra toks reikšmingas ir suteikia kažkoki WOW efektą, kad tai jau miestas ar centras? Atstumą reikia skaičiuoti iki tokios vietos, kur yra tikslas nueiti ir bus einama. Pvz. artimiausias prekybcentris ar bent VT mazgas.

                "Europos aikštė, bet iki jos teks kulniuoti bent 20 min." - net per dabar ten esantį kreivą gatvių tinklą (kuris jau greit pasikeis, nes nuties Kernavės gatvę) iki Europos aikštės yra 850 metrų, vėlgi negaliu vertinti jūsų fizinių galimybių, bet šiaip average žmogus nueitų iki Europos dvigubai greičiau.
                Pala pala. Čia kalbame juk apie tą "Miesto ritmu" ar ne? Google.maps duoda trumpiausią atstumą 1,1 km ir 14 min. Nuties naują gatvę, įrengs šviesoforą prie kurio reiks palaukti ir bus laikas ilgesnis, nes dabar skaičiuojama, kad niekur nereikia laukti. Aš ne savo galimybėmis vertinu, grynai pagal Google maps. jeigu eisite per gatves draudžiamose vietose ir nepaisant raudonų signalų, tai gal nueisite ir greičiau, bet tai ne argumentas ar dėmesio vertas rodiklis.

                "Nuo Horizon pasiekti pvz. savivaldybės pastatą užtruktų ~15 min (ėjimas + važiavimas VT)" - lol, praeiti 600 metrų už 5 minutės jums įmanoma tik šokinėjant stogais, o praeiti 350 metrų nuo Horizon iki stotelės (nepamirškime šviesoforo sankryžoje), tuo pat momentu įlipt į autobusą, pravažiuot juo 4.5km (nepamirškime apie šviesoforus, eismą ir sustojimus), paskui per požeminę perėją nueiti iki savivaldybės pastato dar 150 metrų ir visą tai padaryt per 15 minučių jums atrodo realu... Įtikinote
                Supratau tamstą, norite šiaip pablevyzgoti ir pakliedėti, nors matuoti ir skaičiuoti turbūt visi mokame.
                Nuo Horizon iki stotelės centro kryptimi yra 300 metrų (netgi keliais mažiau, bet nerodo). VT veža per 10 min. Kas čia nerealaus? Sumoje 450 m ėjimo. Nenueisite per 5 min ?

                "Tik nežinau kaip tam Horizon ir Miesto ritmu jūs matote panašias kainas. Horizon projekte butas 5-6 aukšte kainuoja ~1560 , o Miesto ritmu matau ~1800 ir į viršų. Na nebent lyginti butą 5 aukšte su butu pirmame aukšte prie laiptinės durų ir dar skirtingų dydžių." - matote tai, kas jums patogu, kad įrodyt savo tiesą. Radau 2 labai panašius butus 4 aukštuose, tokius, kokius rinkčiaus sau, Horizon kainą radau jų svetainėje - 1590/m, Miesto Ritmu pasiteiravau - 1625/m.
                Kadangi man vienodai šviečia ir tas Horizon ir tas Miesto rimtu, tai nieko nesiteiravau, o imu kainas, kurias radau Aruodas.lt Galiu būti ir neteisus, nesiginčysiu.
                Ir aš tikrai niekur nebandžiau įrodyti, kad vienas ar kitas geresnis. Šnipiškėse gerai, jeigu neturi automobilio ir daug vaikštai arba važinėji dviračiu. T.y. darbovietę ir kitus kelionės tikslus gali pasiekti tokiais būdais. Viršuliškėse žymiai patogiau, jeigu tenka naudotis automobiliu arba važiuoti VT (išskyrus kai važiujama į tas pačias Šnipiškes), nes dideli VT mazgai su maršrutais įvairomis kryptimis žymiai lengviau pasiekiami. O visa kita, tai pagal poreikius, skonį ir piniginę
                Paskutinis taisė sleader; 2019.02.20, 19:00.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Tai įdėkite koki screenshot iš žemėlapio, kuriame matytųsi tas atstumas iki bet kurio Lvovo g. taško sudarantis 600 m. Toks atstumas yra matuojant tiesiai, bet tada ir "reikės šokinėti per stogus". Google.maps rodo ~800 m, o tai grubiai ir yra apie 8-10 min. Kitas dalykas, kodėl artimiausias taškas Lvovo g., kuris yra "viduryje niekur" yra toks reikšmingas ir suteikia kažkoki WOW efektą, kad tai jau miestas ar centras? Atstumą reikia skaičiuoti iki tokios vietos, kur yra tikslas nueiti ir bus einama. Pvz. artimiausias prekybcentris ar bent VT mazgas.


                  Pala pala. Čia kalbame juk apie tą "Miesto ritmu" ar ne? Google.maps duoda trumpiausią atstumą 1,1 km ir 14 min. Nuties naują gatvę, įrengs šviesoforą prie kurio reiks palaukti ir bus laikas ilgesnis, nes dabar skaičiuojama, kad niekur nereikia laukti. Aš ne savo galimybėmis vertinu, grynai pagal Google maps. jeigu eisite per gatves draudžiamose vietose ir nepaisant raudonų signalų, tai gal nueisite ir greičiau, bet tai ne argumentas ar dėmesio vertas rodiklis.
                  Nemaniau, kad kažkam gali būti sunku tai padaryti pačiam, bet prašau:



                  Manau dabar bus argumentas "bet tai per kokias gatves teks eit..." tai dar kart - bus nutiesta Kernavės gatvė. Šiaip aš rašiau apie kavines, parduotuves, sporto klubus ir panašiai, jų jau yra Lvovo (bus ir daugiau), tikrai bus ir Kernavės gatvėje. Beje Kernavės gatvėje bus ir VT, tad jeigu tai tokia problema, galėsit neit tų 600 ar 850 metrų, o nuvažiuot. O dėl to, kad Lvovo gatvė nėra miesto centras su WOW efektu - taip, sutinku, nėra šiandien, netaps ir kitais metais, bet kadangi dažniausiai žmones perką būstą ne metam ar dviem, nereikia būti orakulu, kad suprasti, kad ateityje tai bus tikrų tikriausias centras ir perkamo būsto vertė išaugs žymiai labiau, nei kažkur Viršuliškėse.

                  Būtent, kad nebaudžia, ten kur negalima stovėti, tai dabar stovi ir vėliau stovės. Šiaip nesuprantu argumento, kodėl pvz. ties tuo pačiu Horizon ar visame mieste negali atsirasti mokama zona? Kas iš to pasikeis, kad ten bus mokama zona? Automobiliai toje zonoje vis vien stovės, nes vien gyventojai turės leidimus, o atvažiavę kitais tikslais susimokės. Nesuprantu esminio skirtumo ir argumento reikšmingumo, kad vienur stovės kur nemokama - blogai, o kitur stovės kur mokama - didelis pliusas.
                  Matomai turite problemų su teksto suvokimu Argumentas ne toks, kad jeigu stovi nemokamai - blogai, jeigu mokamai - gerai. Argumentas, kad rinkliavos zonoje žymiai mažiau mašinų, nei ten kur tiesiog yra stovėjimą draudžiantys ženklai, nes žmonės supranta, kad policininkam yra dzin, o kontrolieriam ne. Jūs rimtai galvojat, kad kada nors artimiausioje ateityje toje Viršuliškių vietoje įves rinkliavą? Tuo tarpu pusė Šnipiškių jau yra Geltonoje zonoje, apmokestins ir likusią dalį, kai tik joje atsiras civilizacija. Dabar apmokestintoje Šnipiškių dalyje nėra nei arti tiek mašinų, kiek yra prie Horizon, ten jau dabar viskas užstatyta dėl Regitros, elektros ir dujų aptarnavimo centrų, kitų verslo centrų, o dar prisidės pačių gyventojų ir prekybos centro klientų mašinos, kuris dabar, kaip suprantu, yra praktiškai tuščias.

                  Aš nesiruošiu pirkti buto nei Horizon, nei Miesto Ritmu, savo pasirinkimą aš jau padariau ir laukiu statybų pabaigos. Manęs paklausė ką rinkčiaus vietoje Horizon už panašią kainą, pateikiau pavyzdį kuris taptų geresne investicija visom prasmėm, tai tiek.

                  Comment


                    ttttt, ką išsirinkai ir kodėl?

                    Comment


                      Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
                      ttttt, ką išsirinkai ir kodėl?
                      Paupio 3 kvartalą. Man yra svarbi vieta, architektūra, aplinkos sutvarkymas ir kad tai nebūtų miegamojo rajono tipo projektas, Paupys man pasirodė atitinkantis visus mano poreikius, o dar ir stipriai pasisekė turėti pažįstamų, galinčių pakoreguoti kainą, tad galima pasakyt, kad gavau pasiūlymą, kurio negalėjau atsisakyti

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Nemaniau, kad kažkam gali būti sunku tai padaryti pačiam, bet prašau:
                        Tai aišku, kai diskusija vyksta dėl dešimčių ar poros šimtų metrų, tai padėkime vieną tašką 100 m arčiau, kitą 130 m arčiau ir gausime "savo tiesą" Kažkaip kalbėjome apie Europos aikštę, o matuojate iki Burės. Nuo tos burės, per bromą iki Europos aikštės centro yra lygiai 130 m. O kai jau "matuojate" atstumą viršuliškėse, tai kažkodėl vietoje 300 m, kas yra lygiai nuo aptariamo projekto laiptinės vietos iki stotelės, jau "primatuojate" 600 m Gal čia šią diskusiją ir užbaikime.

                        Manau dabar bus argumentas "bet tai per kokias gatves teks eit..." tai dar kart - bus nutiesta Kernavės gatvė. Šiaip aš rašiau apie kavines, parduotuves, sporto klubus ir panašiai, jų jau yra Lvovo (bus ir daugiau), tikrai bus ir Kernavės gatvėje. Beje Kernavės gatvėje bus ir VT, tad jeigu tai tokia problema, galėsit neit tų 600 ar 850 metrų, o nuvažiuot. O dėl to, kad Lvovo gatvė nėra miesto centras su WOW efektu - taip, sutinku, nėra šiandien, netaps ir kitais metais, bet kadangi dažniausiai žmones perką būstą ne metam ar dviem, nereikia būti orakulu, kad suprasti, kad ateityje tai bus tikrų tikriausias centras ir perkamo būsto vertė išaugs žymiai labiau, nei kažkur Viršuliškėse.
                        Tokio argumento nebus. Atstumo nauja gatvė iš esmės nepakeis (tą galite puikiai matyti žemėlapyje), bet kelionės laiką prailgins, nes nauja gatvė bus ne kažkoks šunkelis, kurį gali pereiti kur nori ir kada nori, nes joje nėra eismo srautų. Nauja gatvė, nauji šviesoforai prie kurių teks šiek tiek stabtelėti
                        Tamsta gal to Miesto ritmų statytojas? Nežinau kam taip reikia ginti jų "lempinį" reklaminį argumentą "5 min pėsčiomis iki miesto", kai visiems akivaizdu, kad per 5 min geriausiu atveju kažkas sugebės pėsčiomis nueiti tik iki dykvietės Lvovo g. Išvis neaišku kada ir kokios kavinės, parduotuvės ar sporto klubai ten bus, todėl dabar matuoti astumą/laiką iki taško plyname lauke ir sakyti, va čia bus mega traukos taškas yra kiek absurdiška. Gal tose pačiose Viršuliškėse, vietoje buvusios Prismos bus naujas PC su daugiau mažesnių parduotuvių, kavinių ir sporto klubu. Tai nuo to Horizon bus išvis pora minučių ėjimo Bet visa tai šiai dienai tik nereikšmingos prielaidos.

                        Matomai turite problemų su teksto suvokimu Argumentas ne toks, kad jeigu stovi nemokamai - blogai, jeigu mokamai - gerai. Argumentas, kad rinkliavos zonoje žymiai mažiau mašinų, nei ten kur tiesiog yra stovėjimą draudžiantys ženklai, nes žmonės supranta, kad policininkam yra dzin, o kontrolieriam ne. Jūs rimtai galvojat, kad kada nors artimiausioje ateityje toje Viršuliškių vietoje įves rinkliavą? Tuo tarpu pusė Šnipiškių jau yra Geltonoje zonoje, apmokestins ir likusią dalį, kai tik joje atsiras civilizacija. Dabar apmokestintoje Šnipiškių dalyje nėra nei arti tiek mašinų, kiek yra prie Horizon, ten jau dabar viskas užstatyta dėl Regitros, elektros ir dujų aptarnavimo centrų, kitų verslo centrų, o dar prisidės pačių gyventojų ir prekybos centro klientų mašinos, kuris dabar, kaip suprantu, yra praktiškai tuščias.
                        Tamstos argumentas nelogiškas, todėl nežinau pas kurį problemos su kažko suvokimu Kokios ten zonos tikitės? Mėlynos? Tokios ten nebus ir nebus stovėjimas mokamas visą parą, kad tie kontrolieriai šmirinėtų visą parą. Jeigu jau imame kaip konstantą, kad policija nebaudžia, o baudžia tik kontrolieriai savo darbo metu, tai gal darbo dieną iki kokios 17 ar 18 val. bus palaikoma tvarka. Kitu metu, kai visi grįš iš darbo ir kai jiems visiems vietos nepakakaks, tai bus užstatyti visi galimi pakampiai. Aš kadangi namie būnu dažniausiai ne darbo metu, tai vertinu būtent tokį laiką ir bet kokie ofisų ar aptarnavimų centrų darbuotojai ar klientai tokiu metu būna išvažiavę ir automobilius pastatę pas save prie namų.
                        Dabar vertinamoje Šnipiškių dalyje yra krūvos trobesių ir sandeliavimo pastatų, todėl natūralu, kad automobilių ten nėra kritiškai daug. Kai visoje teritorijoje bus suformuoti kvartalai ir užstatyti perimetriniu užstatymu, tai galėsime tada atnaujinti šią diskusiją
                        O dėl rinkliavos zonų Viršuliškėse ir kitose miesto dalyse - aš manau tai atsiras greičiau, nei bus išvystyta visa infrastruktūra Šnipiškėse ir jos tvarkingai užstatytos, nes tam prireiks ne 5 ir ne 10 metų.

                        Aš nesiruošiu pirkti buto nei Horizon, nei Miesto Ritmu, savo pasirinkimą aš jau padariau ir laukiu statybų pabaigos. Manęs paklausė ką rinkčiaus vietoje Horizon už panašią kainą, pateikiau pavyzdį kuris taptų geresne investicija visom prasmėm, tai tiek.
                        Sveikinu su geru pasirinkimu. Nes bent jau vietos prasme Paupys išties labai geras variantas

                        Kad teisingai suprasti, aš tiesiog replikavau, nes matau, kad vertinama ir lyginama ne vienodais argumentais. "Perkūnkiemis" su savo problemomis gali atsirasti bet kurioje miesto vietoje, jeigu savivaldybė nevykdys savo funkcijų ir kompetetingai nereguliuos situacijos. Pradedant nuo architektūros ir baigiant gatvių ženklinimu ir kontrole. O šiuo metu tai niekur nedaroma, nes iki šiol mieste, prie gyvenamųjų namų, projektuojamos dviejų eismo juostų, 6 m pločio gatvės, kuriose nenumatytos jokios stovėjimo vietos. Tokiose vietose yra privaloma projektuoti gatves jau su numatytomis stovėjimo vietomis lygiagrečiai važiuojamąjai daliai, tada ir nebus važiuojamoji dalis užstatoma ir joje trikdomas eismas. Bei nereiks vykdyti aktyvios kontrolės.
                        Paskutinis taisė sleader; 2019.02.21, 03:58.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Paupio 3 kvartalą. Man yra svarbi vieta, architektūra, aplinkos sutvarkymas ir kad tai nebūtų miegamojo rajono tipo projektas, Paupys man pasirodė atitinkantis visus mano poreikius, o dar ir stipriai pasisekė turėti pažįstamų, galinčių pakoreguoti kainą, tad galima pasakyt, kad gavau pasiūlymą, kurio negalėjau atsisakyti
                          Ar ten numatytas požeminis stovėjimas? Negalvoji, jog bus problemų su transporto judėjimu, nes realiai tik vienas išvažiavimas, jeigu nebus papildomos per Belmonto sankryžą.

                          Comment


                            Parašė _rB_ Rodyti pranešimą

                            Ar ten numatytas požeminis stovėjimas? Negalvoji, jog bus problemų su transporto judėjimu, nes realiai tik vienas išvažiavimas, jeigu nebus papildomos per Belmonto sankryžą.
                            Tai žinoma kad numatytas. Bus naujas išvažiavimas:

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Tai aišku, kai diskusija vyksta dėl dešimčių ar poros šimtų metrų, tai padėkime vieną tašką 100 m arčiau, kitą 130 m arčiau ir gausime "savo tiesą" Kažkaip kalbėjome apie Europos aikštę, o matuojate iki Burės. Nuo tos burės, per bromą iki Europos aikštės centro yra lygiai 130 m. O kai jau "matuojate" atstumą viršuliškėse, tai kažkodėl vietoje 300 m, kas yra lygiai nuo aptariamo projekto laiptinės vietos iki stotelės, jau "primatuojate" 600 m Gal čia šią diskusiją ir užbaikime.
                              Pamatuota nuo tos vietos, kur yra butas, kurio kainos pasiteiravau, o ne nuo Žalgirio gatvės ar kokios nors kitos jūsų įsivaizduojamos projekto vietos, iki įėjimo į Europos aikštę, kuris yra už kokių 5-10 metrų nuo Burės, na bet ok, tikriausiai nelabai žinot tos aplinkos, tad nesigičysiu.

                              Tokio argumento nebus. Atstumo nauja gatvė iš esmės nepakeis (tą galite puikiai matyti žemėlapyje), bet kelionės laiką prailgins, nes nauja gatvė bus ne kažkoks šunkelis, kurį gali pereiti kur nori ir kada nori, nes joje nėra eismo srautų. Nauja gatvė, nauji šviesoforai prie kurių teks šiek tiek stabtelėti
                              Tamsta gal to Miesto ritmų statytojas? Nežinau kam taip reikia ginti jų "lempinį" reklaminį argumentą "5 min pėsčiomis iki miesto", kai visiems akivaizdu, kad per 5 min geriausiu atveju kažkas sugebės pėsčiomis nueiti tik iki dykvietės Lvovo g. Išvis neaišku kada ir kokios kavinės, parduotuvės ar sporto klubai ten bus, todėl dabar matuoti astumą/laiką iki taško plyname lauke ir sakyti, va čia bus mega traukos taškas yra kiek absurdiška. Gal tose pačiose Viršuliškėse, vietoje buvusios Prismos bus naujas PC su daugiau mažesnių parduotuvių, kavinių ir sporto klubu. Tai nuo to Horizon bus išvis pora minučių ėjimo Bet visa tai šiai dienai tik nereikšmingos prielaidos.
                              Sunku suprast kodėl beveik tiesi gatvė nepakeis atstumo ir kokius jūs ten matot šviesoforus, jeigu jau yra gatvės projektas, jame vienas šviesoforas ir per jį net nereiktų eiti, na bet irgi ok, matau ginčytis beprasmiška. Kaip ir beprasmiška ginčytis dėl to, kad Lvovo gatvė bus užstatyta žymiai greičiau ir kokybiškiau, nei Horizon apylinkės (tai yra plyni laukai ir parkingas juose).

                              Tamstos argumentas nelogiškas, todėl nežinau pas kurį problemos su kažko suvokimu Kokios ten zonos tikitės? Mėlynos? Tokios ten nebus ir nebus stovėjimas mokamas visą parą, kad tie kontrolieriai šmirinėtų visą parą. Jeigu jau imame kaip konstantą, kad policija nebaudžia, o baudžia tik kontrolieriai savo darbo metu, tai gal darbo dieną iki kokios 17 ar 18 val. bus palaikoma tvarka. Kitu metu, kai visi grįš iš darbo ir kai jiems visiems vietos nepakakaks, tai bus užstatyti visi galimi pakampiai. Aš kadangi namie būnu dažniausiai ne darbo metu, tai vertinu būtent tokį laiką ir bet kokie ofisų ar aptarnavimų centrų darbuotojai ar klientai tokiu metu būna išvažiavę ir automobilius pastatę pas save prie namų.
                              Dabar vertinamoje Šnipiškių dalyje yra krūvos trobesių ir sandeliavimo pastatų, todėl natūralu, kad automobilių ten nėra kritiškai daug. Kai visoje teritorijoje bus suformuoti kvartalai ir užstatyti perimetriniu užstatymu, tai galėsime tada atnaujinti šią diskusiją
                              O dėl rinkliavos zonų Viršuliškėse ir kitose miesto dalyse - aš manau tai atsiras greičiau, nei bus išvystyta visa infrastruktūra Šnipiškėse ir jos tvarkingai užstatytos, nes tam prireiks ne 5 ir ne 10 metų.
                              Aš rašiau apie Mėlyną zoną? Ne. Tai prie ko čia ta Mėlyna zona? Visos Šnipiškių problemos su parkavimu yra dėl ofisų darbuotojų, o ne dėl gyventojų, tad argumentas, kad rinkliavos vis tiek nebus visą parą gali atrodyti logiškas tik jums. Dar kartą parašysiu, ten kur jau dabar yra rinkliava mašinų nepalyginamai mažiau nei prie Horizon, jeigu nesat susipažinę su situacija, tiesiog nuvažiuokit ten darbo dieną ir įsitikinkite, kad aš esu teisus.


                              Sveikinu su geru pasirinkimu. Nes bent jau vietos prasme Paupys išties labai geras variantas

                              Kad teisingai suprasti, aš tiesiog replikavau, nes matau, kad vertinama ir lyginama ne vienodais argumentais. "Perkūnkiemis" su savo problemomis gali atsirasti bet kurioje miesto vietoje, jeigu savivaldybė nevykdys savo funkcijų ir kompetetingai nereguliuos situacijos. Pradedant nuo architektūros ir baigiant gatvių ženklinimu ir kontrole. O šiuo metu tai niekur nedaroma, nes iki šiol mieste, prie gyvenamųjų namų, projektuojamos dviejų eismo juostų, 6 m pločio gatvės, kuriose nenumatytos jokios stovėjimo vietos. Tokiose vietose yra privaloma projektuoti gatves jau su numatytomis stovėjimo vietomis lygiagrečiai važiuojamąjai daliai, tada ir nebus važiuojamoji dalis užstatoma ir joje trikdomas eismas. Bei nereiks vykdyti aktyvios kontrolės.
                              Vertinu pagal pagal panašų biudžetą ir investicijos patrauklumą. Taip, "Perkūnkiemis" gali atsirasti bet kurioje miesto vietoje, bet ta Viršuliškių vieta jau turi daugelį Perkūnkiemio problemų, o su Horizon atsiradimu yra toks "well hello Perkūnkiemio architektūra" jausmas...

                              Parašė _rB_ Rodyti pranešimą

                              Ar ten numatytas požeminis stovėjimas? Negalvoji, jog bus problemų su transporto judėjimu, nes realiai tik vienas išvažiavimas, jeigu nebus papildomos per Belmonto sankryžą.
                              Taip, žinoma numatytas. Dėl transporto problemų ir vieno išvažiavimo, tai kaip jau aukščiau pateiktame plane matosi, bus išvažiavimas į Drujos gatvę. Kaip suprantu bus dar vienas išvažiavimas praktiškai į Subačiaus gatvę, prie Krivūlės gatvės, ten jau dabar darbuojasi statybininkai, atrodo tvirtina šlaitą ir ruošiasi gatvės tiesimui (dėl šito gal klystu), tad manau neturi kilti kažkokių ypatingų problemų.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                Pamatuota nuo tos vietos, kur yra butas, kurio kainos pasiteiravau, o ne nuo Žalgirio gatvės ar kokios nors kitos jūsų įsivaizduojamos projekto vietos, iki įėjimo į Europos aikštę, kuris yra už kokių 5-10 metrų nuo Burės, na bet ok, tikriausiai nelabai žinot tos aplinkos, tad nesigičysiu.
                                Na vien gatvės važiuojamosios dalies plotis ties ta vieta yra 12 m. Bet tarkim ok, aš nežinau kiek yra metras ir esu aklas, bei nematau kur "screenshote" uždėtas taškas. Atsibodo beprasmiškai ginčytis

                                Sunku suprast kodėl beveik tiesi gatvė nepakeis atstumo ir kokius jūs ten matot šviesoforus, jeigu jau yra gatvės projektas, jame vienas šviesoforas ir per jį net nereiktų eiti, na bet irgi ok, matau ginčytis beprasmiška. Kaip ir beprasmiška ginčytis dėl to, kad Lvovo gatvė bus užstatyta žymiai greičiau ir kokybiškiau, nei Horizon apylinkės (tai yra plyni laukai ir parkingas juose).
                                Gal todėl, kad ji bus lygiagreti kitoms gatvėms, kuriomis pavaizduotas dabartinis maršrutas? Tebūnie, galėsite eiti ir ne per perėja, kad tik būtų arčiau Dar didelis klausimas, kur greičiau bus užstatyta teritorija, čia nedrįsčiau lažintis. Tik iki šiol nesuprantu, kodėl tas 5 min atstumas, kad ir iki kokio fantastiško ir kokybiško pastato Lvovo g. yra traktuojamas, kaip atstumas iki miesto centro

                                Aš rašiau apie Mėlyną zoną? Ne. Tai prie ko čia ta Mėlyna zona? Visos Šnipiškių problemos su parkavimu yra dėl ofisų darbuotojų, o ne dėl gyventojų, tad argumentas, kad rinkliavos vis tiek nebus visą parą gali atrodyti logiškas tik jums. Dar kartą parašysiu, ten kur jau dabar yra rinkliava mašinų nepalyginamai mažiau nei prie Horizon, jeigu nesat susipažinę su situacija, tiesiog nuvažiuokit ten darbo dieną ir įsitikinkite, kad aš esu teisus.
                                Tai nežinau kuom pvz. jums kliūna bet kokios teritorijos užstatymas automobiliais viduryje dienos? Aš į darbą išvažiuoju ryte, kai dar darbuotojai tik pradeda rinktis į ofisą, o grįžtu kai jau beveik visi būna išvažiavę, tikriausiai tas pats galioja ir daugeliui kitų žmonių. Todėl asmeniškai neįžvelgiu problemos, kad darbo metu kažkur apylinkėse stovi daug automobilių. Kai Šnipiškėse ten aplink bus gerokai daugiau gyvenamųjų namų, tai pamatysite, kad daugiausia automobilių stovi gyventojų, o ne ofiso darbuotojų. Dabar bepigu sakyti, kad gyventojų automobilių ten nedaug, nes nedaug ir daugiabučių. Trobesių gyventojai, jeigu ir turi automobilį, tai jį pastato savo kieme
                                Mėlyna zona prie to, kad joje stovėjimas mokamas arba visą parą arba vėlai iki vakaro, todėl ten kontrolierius, kurie palaiko tvarką, galima pamatyti ir vėlai vakare. Geltonoje zonoje, tai pirmą savo "ratą" jie prasuka anksčiausiai kokią 9, o paskutinį "ratą" prasuka tikriausiai gal 16 ar 17 val. (priklausomai kiek ilgai zonoje mokamas stovėjimas), todėl 17-08 val. ten galima parkuoti kaip nori ir niekas nieko nebaus. T.y. laiku, kai dauguma gyventojų namie, niekas nesukontroliuos situacijos net ir mokamoje zonoje.

                                Vertinu pagal pagal panašų biudžetą ir investicijos patrauklumą. Taip, "Perkūnkiemis" gali atsirasti bet kurioje miesto vietoje, bet ta Viršuliškių vieta jau turi daugelį Perkūnkiemio problemų, o su Horizon atsiradimu yra toks "well hello Perkūnkiemio architektūra" jausmas...
                                Na nesutiksiu. Pagrindinės Perkūnkiemo problemos - tai VT trūkumas, problematiškas susisiekimas pėsčiomis/dviračiu su gretimomis teritorijomis (t.y. pievos aplink patį kvartalą, be jokių takų/gatvių) ir daug stovinčių automobilių. Ties Horizon tikrai nėra problemų su VT, nes iki stotelės Pilaitės pr. arti ir maršrutų ten važiuoja pakankamai, taip pat daug greito persėdimo galimybių. Pėsčiųjų šaligatvių irgi yra visomis kryptimis ir visas gatves galima patogiai pereiti, tuoj greta ir bus dviračių takas centro link. Pagrindinė problema tai automobilių stovėjimas prie biurų, bet čia bent yra normalių aikštelių ir stovėjimo vietų ties gatvėmis (pvz. palei ex Prisma ar ten gatvėje link Litgrid berods irgi bus parkavimo vietų). Palyginimui pasidairykite ties Žalgirio 135 verslo centru ar City, kur ir aplinkinės gatvelės ir visos galimos pievos/dirvonai užstatyti automobiliais. T.y. visur situacija praktiškai analogiška.
                                Architektūra tai nieko ypatingo ir įdomaus, tačiau man ir tas Miesto ritmu ir Horizon atrodo vienodo architektūrinio lygmens.

                                Comment


                                  Per pusmeti tiek daug visko pasikeicia, gal metas pagaivint tema Man is visu vietu, kuriose teko gyvent, labiausiai patiko Naujamiesty. Centras prie pat, vietu pavalgyt, papramogaut ir pasivaiksciot buvo, visparine Maxima praversdavo, kai miego rezimas budavo nenormalus. Nacnykas prie pat. Visgi, galu gale atsibodo ryte valanda vazinet autobusu i darba pro Zaliaji tilta, tad teko persilokuot. Bet, jei ir noreciau ten pirkt buta, deja, nepanasu, kad yra daug variantu.

                                  Ka manote apie projektu aplinkui Rinktines/Seimyniskiu/Olimpieciu g. vieta? Nedaznai tenka ten lankytis, o jei ir atsiduriu, tai tranzitu.

                                  Comment


                                    Parašė dog Rodyti pranešimą
                                    Per pusmeti tiek daug visko pasikeicia, gal metas pagaivint tema Man is visu vietu, kuriose teko gyvent, labiausiai patiko Naujamiesty. Centras prie pat, vietu pavalgyt, papramogaut ir pasivaiksciot buvo, visparine Maxima praversdavo, kai miego rezimas budavo nenormalus. Nacnykas prie pat. Visgi, galu gale atsibodo ryte valanda vazinet autobusu i darba pro Zaliaji tilta, tad teko persilokuot. Bet, jei ir noreciau ten pirkt buta, deja, nepanasu, kad yra daug variantu.

                                    Ka manote apie projektu aplinkui Rinktines/Seimyniskiu/Olimpieciu g. vieta? Nedaznai tenka ten lankytis, o jei ir atsiduriu, tai tranzitu.
                                    Netoli Maskvos namai, tai kaip pačiai, manau labai gera vieta gyventi.

                                    Comment


                                      Aš irgi labiausiai zvalgausi į naujamiesti ir snipiskes, mano poreikiai orientuoti į vaikus, kad būtų darželių ir mokyklų šalia, bureliai ateityje irgi kažkur netoli, tai naujamiestyje jeigu netoli kur vingio parko tai ir atletikos maniežas, pats vingis ir viskas tikrai šalia ir taip sava, nes esu ir aš gyvenus barake, pasaka ne vieta!!! Šnipiškėse jaunimo centre visko pilna vaikams kas irgi labai patrauklu, plius ir vyrui labiau darbo vietos būna centre arba link ozo tai lengviau nusitransportuoti. Mano akimis irgi šie du rajonai dabar labai patogus/patrauklus ir gal dar ir ikandami pirkimui, nors pasirinkimo tikrai itin mažai kol kas...ieškau jau senokai aplink ten bet sunkiai, aišku jeigu neribotų suma tai čia viens du ir gyveni

                                      Comment


                                        Parašė Krown Rodyti pranešimą
                                        Aš irgi labiausiai zvalgausi į naujamiesti ir snipiskes, mano poreikiai orientuoti į vaikus, kad būtų darželių ir mokyklų šalia, bureliai ateityje irgi kažkur netoli, tai naujamiestyje jeigu netoli kur vingio parko tai ir atletikos maniežas, pats vingis ir viskas tikrai šalia ir taip sava, nes esu ir aš gyvenus barake, pasaka ne vieta!!! Šnipiškėse jaunimo centre visko pilna vaikams kas irgi labai patrauklu, plius ir vyrui labiau darbo vietos būna centre arba link ozo tai lengviau nusitransportuoti. Mano akimis irgi šie du rajonai dabar labai patogus/patrauklus ir gal dar ir ikandami pirkimui, nors pasirinkimo tikrai itin mažai kol kas...ieškau jau senokai aplink ten bet sunkiai, aišku jeigu neribotų suma tai čia viens du ir gyveni
                                        Jei seniai ieskot, tai dar ilgai ir ieskosit. O kainos issikvept nezada, ta siandien ir Maciulis pazymejo. Turiu viena drauga, kuris kasdien Dievo meldzia, kad ateitu NT turto krize, taciau jau 5 metai, kaip Dievas jam atsuka uzpakali. Buvo projektai ir Naujamiescio namai ir Namu Pynes, abu padorus kainu prasme, tiesiog reikia veikti, konkreciai apsisprest del vietos, o ne laukti, tariamo juodojo penktadienio, kada kazkas sandeli valys uz puse kainos. Kainos augs nuosaikiai, pozymiu kad mazes nematau nei vieno, bent siai dienai, zvelgiant per ekonomine prizme, kuri tiesiogiai koreliuoja su projektais ir ju kainom. Jei ateis i EU stagnacija, vystytojai uztrauks rankini, pamazins pasiula ir vel liekam prie suskilusios geldos. Net ir tie patys Paparcio namu butai valomi geru tempu, kad kainos uzkele, taciau dar yra is ko rinktis. As viena 1k. buta nuomai paemiau per 20min pamastymo. Buvau pirmas pirkejas projekte, zinojau ko noriu, zinau vietu pliusus minusus, zinau kas man arciau dusios ir tiek gana. Jei paklausit forume, ka rinktis, jums pasiulys 20 skirtingu objektu... ir nei vienas gali jums neitikti. As pirmoj vietoj akcentuociau - vieta. O tada jau tie visi dalykai, Siaure/Pietus ir t.t.. Ir pirmenybe skirciau desiniajam Neries krantui, o ne kairiajam. REWO vystys, turetu rugseji startuot su nauju projektu uz Zveryno namu. Gera vieta arti centro, salia aplinkkelis, ta apylinke bus pilnai issivaliusi su sovietmecio kvapo. Ir ciupkite

                                        Comment


                                          Ačiū už patarimus, tikrai pritariu, aš ieškau seniai turiu omenyje zvalgausi, nes buvo įvairių etapų mūsų gyvenamosios vietos, gyvenome ir ne Lt trumpam, toks jau vyro darbas kad už gerą atlygį pasvarstom gal porai metų gerai ir kitur pagyventi, Lietuvoje esame tik nuo rudens, o žiūriu kas gero rinkoje kokius metus, bet labiau kaip meditacijai o ne veiksmams, nes tikras poreikis atsirado tik dabar kai laukiuosi trečio vaiko ir jau tikrai suprantu kad 52 kv mažoka pagausėjimas tik 2020 metais tai va dabar jau ir pradedu rimtesnę žvalgyba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X