Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geriausia buto vieta Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    O kokie projektai arčiau centro nusimato artimiausius pvz. kelis metus? Paskutiniu metu gan daug statybų miesto centre.

    Comment


      #62
      Kernaves g. daug butu statys Anreka, bet turbut geriau gyvent gatvej, negu Anrekos butuose. Schage projekta zada paleist savo pagaliau

      Comment


        #63
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tie, kurie gyvena santariškėse irgi nelabai įsivaizduoja, kuo vadovaujasi žmonės pirkdami butus šnipiškių savartynuose, šalia pagrindinių gatvių smogo, supuvusių garažų, duobėtų žvyrkėlių ir smirdančių bomžų besirausiančių jų konteineriuose, jau nekalbant apie visokius rusakalbius peiliais besišvaistančius marozus kaimynus ar pensininkus, "ideali" vieta gyventi, ypač vaikams. Niujorkiečiai, kurie perka namus Long Island'e irgi turbūt nelabai suvokia, kas yra gera lokacija, nes ten tai iki centro ne keliolika min. kaip Vilniuje. O kokie šveicarai iš vis nupušę, nes perka būstus ne tik miesto gale, bet ir kaimuose.
        Come on, Sveicarai turi VT. Taip, tie vargsiukai vazineja tramvajais i darba is priemiesciu 30-50 km ir jiems tai yra normalu. Bet cia visiskai ne tas pats kaip vazineti traukiniu is Pavilnio. Visiskai ne tas pats.

        Comment


          #64
          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Come on, Sveicarai turi VT. Taip, tie vargsiukai vazineja tramvajais i darba is priemiesciu 30-50 km ir jiems tai yra normalu. Bet cia visiskai ne tas pats kaip vazineti traukiniu is Pavilnio. Visiskai ne tas pats.
          Na taip, Vilniuje gali laisvai su auto, visai kitas tankumas gyventojų Lietuvoje ir net Vilniuje. Jie su traukiniais važinėja 30-50 km, JAV 100 km su auto, mes su auto 10-15 km. ir dar skundžiamės sunkiu gyvenimu.
          Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.28, 11:17.
          Flickr

          Comment


            #65
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Na taip, Vilniuje gali laisvai su auto, visai kitas tankumas gyventojų Lietuvoje ir net Vilniuje. Jie su traukiniais važinėja 30-50 km, mes su auto 10-15 km. ir dar skundžiamės sunkiu gyvenimu.
            As jau 10 metu kasdien vaziuoju i darba su masina ir jauciu kad pavargau nuo situ vazinejimu. Tai ne tik laiko ir pinigu ismetimas, pradedu suprast kad tai vargina psichologiskai. Tikrai mieliau vaziuociau traukiniu / metro / tramvajumi (kur nemeto i sonus kaip autobusuose ir stabdymas isibegejimas yra zmogiskas) ir galima sau ramiai atsisest ir panarsyt pusvalandi telefone ar pabut su savo mintim.

            Comment


              #66
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Na taip, Vilniuje gali laisvai su auto, visai kitas tankumas gyventojų Lietuvoje ir net Vilniuje. Jie su traukiniais važinėja 30-50 km, JAV 100 km su auto, mes su auto 10-15 km. ir dar skundžiamės sunkiu gyvenimu.
              Amerikiečiai nepatiria komforto važiuodami tuos 100km, tai nėra pavyzdys. Žmogaus kantrybės ribos ne begalinės. Atsižvelgiant į realijas, normali kelionės trukmė yra iki 30min.

              Comment


                #67
                Ne taip senai mačiau statistika, kad amerikoj vidutiniam amerikiečiui vidutinis atstumas iki darbo neviršija 5 mylių ir tam sugaištama iki 20 min. Skaičiai gal ne visai tikslūs, bet idėja tokia.
                O visokie commutinimai po 100 mylių į vieną pusę tėra išimtis.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  #68
                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                  Kernaves g. daug butu statys Anreka, bet turbut geriau gyvent gatvej, negu Anrekos butuose. Schage projekta zada paleist savo pagaliau
                  Sklypų mieste nepalyginamai daugiau. Prie dabartinių miesto centro kainų ir labai didelės paklauso, ko gero visi tušti sklypai turėtų per laiką užsistatyti. Kamščiai tik didės, nes gatvių fiziškai nėra kur tiesti. Vadinasi, blogės susisiekimas su miesto pakraščiais, o ten jau ir taip beveik tragedija. Kaip po truputį kraustosi iš sovietinių, taip bus ir su Perkunkiemiais ir Pilaitėm. Buvo straipsnis, kad jau kažkuri karta išsimokėjusi paskolas ir ieško kokybiškesnio NT.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Tie, kurie gyvena santariškėse irgi nelabai įsivaizduoja, kuo vadovaujasi žmonės pirkdami butus šnipiškių savartynuose, šalia pagrindinių gatvių smogo, supuvusių garažų, duobėtų žvyrkėlių ir smirdančių bomžų besirausiančių jų konteineriuose, jau nekalbant apie visokius rusakalbius peiliais besišvaistančius marozus kaimynus ar pensininkus, "ideali" vieta gyventi, ypač vaikams. Niujorkiečiai, kurie perka namus Long Island'e irgi turbūt nelabai suvokia, kas yra gera lokacija, nes ten tai iki centro ne keliolika min. kaip Vilniuje. O kokie šveicarai iš vis nupušę, nes perka būstus ne tik miesto gale, bet ir kaimuose.
                    Suvokti gali padėti skaičiai. Nemaža dalis gyvenimo, praleisto mašinoje, man nė pro kur nesisieja su geru ar patogiu gyvenimu. O taip gyvena namaža dalis Vilniečių, kurie commute praleidžia panašiai tiek laiko, kiek Londono gyventojai. Tai yra visiškas miesto planavimo fakapas.

                    Comment


                      #70
                      Nebent nemaža dalis Vilniečių (o, panašu, kad tokių šiaip yra nemaža dalis lietuvių) yra mašinų fetišistai ir jie netgi mėgaujasi sėdėjimu joje, kad ir kamštyje.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        #71
                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Suvokti gali padėti skaičiai. Nemaža dalis gyvenimo, praleisto mašinoje, man nė pro kur nesisieja su geru ar patogiu gyvenimu.
                        Važinėjant iš miesto galo, degalams ir mašinos nusidėvėjimui per visą gyvenimą papildomai išleisi apie 30k eur. Tai bus 600eur sąnaudų nuo vieno šeimos automobilio vienam kvadratiniam metrui standartinio 50m2 buto. Žinoma, dažniausiai būstą perka pagal tai, kiek turi pinigų. Tačiau tai pavyzdys, kaip neracionaliai suplanuotas miestas švaisto jo gyventojų pinigus ir laiką. Mieste belenkiek vietos, o visi kraustosi į rajonus, trenkiasi į patį miesto galą.
                        Paskutinis taisė andyour; 2018.08.29, 06:45.

                        Comment


                          #72
                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Suvokti gali padėti skaičiai. Nemaža dalis gyvenimo, praleisto mašinoje, man nė pro kur nesisieja su geru ar patogiu gyvenimu.
                          Gyvenimas užterštoje aplinkoje, šalia baisios kaiminystės, visokių purvinų parkingų, kur nei vaikams, nei suaugusiems nėra, kur pasivaikščioti ir plius dar visokie degradai kaimynai bei šalia besismauskantys bomžai asocijuojasi su kokybišku gyvenimu? Kiekvieno gyvenimo kokybės supratimas labai skirtingas turbūt, tik kam reikia kietiems aiškinti, kur gyventi? Manau statistinis santariškių gyventojas turi kokybiškesnį gyvenimą nei šnipiškių.
                          Jei Vilniuje kažkas coomutina į darbą tiek pat laiko, kiek Londone ar LA, tai čia ne miesto planavimo problema, o to žmogaus savo laiko planavimo.

                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Nebent nemaža dalis Vilniečių (o, panašu, kad tokių šiaip yra nemaža dalis lietuvių) yra mašinų fetišistai ir jie netgi mėgaujasi sėdėjimu joje, kad ir kamštyje.
                          Koks yra fetišas niujorkiečių, gyvenančių Long Island ar New Jersey? Ar šveicarų kokiame kaimiškame kantone už 30 km nuo Ciuricho centro? Vilniuje šiaip kamščiai vieni mažiausių iš ES sostinių, tai ir būsto kaina ne tiek priklauso nuo atstumo iki centro, o labiau nuo aplinkos ir kitų faktorių.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.29, 09:41.
                          Flickr

                          Comment


                            #73
                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Nebent nemaža dalis Vilniečių (o, panašu, kad tokių šiaip yra nemaža dalis lietuvių) yra mašinų fetišistai ir jie netgi mėgaujasi sėdėjimu joje, kad ir kamštyje.
                            Kiek tenka pašnekėt, nemažai žmonių mėgsta atstumą tarp darbo ir namų savotiškam persijungimui tarp gyvenimo dalių. Važiuojant į darbą susikaupti ir apmąstyti darbus, grįžtant namo - apmąstyti dieną ir nusiteikti poilsiui. Pvz žinau žmonių, kurie dirba iš namų, bet specialiai važiuoja kažkur dirbti, kad atribotų darbo ir poilsio laiką. Važiuodami perklauso naujus albumus ar tinklalaides, naujienas per radiją. Rezultate laikas praleistas mašinoje neatrodo kaip prarastas.

                            Comment


                              #74
                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kiek tenka pašnekėt, nemažai žmonių mėgsta atstumą tarp darbo ir namų savotiškam persijungimui tarp gyvenimo dalių. Važiuojant į darbą susikaupti ir apmąstyti darbus, grįžtant namo - apmąstyti dieną ir nusiteikti poilsiui. Pvz žinau žmonių, kurie dirba iš namų, bet specialiai važiuoja kažkur dirbti, kad atribotų darbo ir poilsio laiką. Važiuodami perklauso naujus albumus ar tinklalaides, naujienas per radiją. Rezultate laikas praleistas mašinoje neatrodo kaip prarastas.
                              Būtent, automobilyje važiuojant ir klausant muzikos ar kokių naujienų labai pailsi, ypač jei darbas ofisinis su žmonėmis ar prie kompo. Lygiai taip pat dėl poilsio, kai kurie šiame forume vis dar nesupranta, kodėl nėra pramogų Konstitucijos pr. ir kodėl po darbo žmonės nenori ten sėdėti ir važiuoja pailsėti į kokį Vingio parką.
                              Flickr

                              Comment


                                #75
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Gyvenimas užterštoje aplinkoje, šalia baisios kaiminystės, visokių purvinų parkingų, kur nei vaikams, nei suaugusiems nėra, kur pasivaikščioti ir plius dar visokie degradai kaimynai bei šalia besismauskantys bomžai asocijuojasi su kokybišku gyvenimu? Kiekvieno gyvenimo kokybės supratimas labai skirtingas turbūt, tik kam reikia kietiems aiškinti, kur gyventi? Manau statistinis santariškių gyventojas turi kokybiškesnį gyvenimą nei šnipiškių.
                                Pasivaikščioti gali parke arba senamiestyje, ne visiems tiek žūtbūt reikia rekreacijos. Šiaip, kamštyje apsuptam duslintuvų kvepuoti dujomis irgi nekažką.
                                Jeigu gyveni centre, parkai po darbo automobiliu pasiekiami gana lengvai. Žinoma, pavažiuoti kažkiek reikės, bus daugiau žmonių, oras nebus grynas. Naujos statybos normalesnio dydžio rajonuose degradų ir bomžų nebus, konteineriai lyg ir rakinami. Santariškės yra labiau pavyzdinis rajonas. Pvz. Pilaitėje ar ten kur arčiau pievų Ukmergės pl., nebus kažkuo ypatingai patraukli vieta pasivaikščioti ar augti vaikams, nebus ir oras labai grynas, bei labai ramu. Santariškėms reikia adekvadesnio palyginimo, nei sovietinis rajonas ar tuo labiau Šnipiškės.
                                Paskutinis taisė andyour; 2018.08.29, 11:32.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Kiek tenka pašnekėt, nemažai žmonių mėgsta atstumą tarp darbo ir namų savotiškam persijungimui tarp gyvenimo dalių.
                                  Nebent gyveni arčiau gamtos, tada tikrai persijungi. Kitu atveju, grįžus per 15min jautiesi geriau, nei po darbo prastovėjęs kamštyje minimum valandą.

                                  Comment


                                    #77
                                    Ne apie tai šneka. Šnekama apie tai, kad sėdėjimas mašinoje nebūtinai yra beprasmiškai iššvaistytas laikas. Tada svarstyklėse kur gyventi ilgesnis važiavimas į darbą ne taip nusveria gyvenimo atokiau privalumus.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Ne apie tai šneka. Šnekama apie tai, kad sėdėjimas mašinoje nebūtinai yra beprasmiškai iššvaistytas laikas. Tada svarstyklėse kur gyventi ilgesnis važiavimas į darbą ne taip nusveria gyvenimo atokiau privalumus.
                                      Tuomet daugiausiai nusveria būsto kaina, o visą kitą antraeiliai dalykai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Ne kaina, o ką už ją gauni. Artumą iki centro ar daugiau ploto, garažą, pievutę ir pan ir t.t.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Kiek tenka pašnekėt, nemažai žmonių mėgsta atstumą tarp darbo ir namų savotiškam persijungimui tarp gyvenimo dalių. Važiuojant į darbą susikaupti ir apmąstyti darbus, grįžtant namo - apmąstyti dieną ir nusiteikti poilsiui.
                                          Tam visiškai pakanka 15 minučių einant pėstute iš namų į darbą (ir atgal). O jeigu kažkas gyvena toliau nuo darbovietės, tai yra jo išsilavinimo nebuvinmo problemos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X