Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Pagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro

    Comment


      #82
      Parašė John Rodyti pranešimą
      Pagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
      Kokį komentarą norėtum išgirsti?
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        #83
        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Kokį komentarą norėtum išgirsti?
        Ar čia gerai, ar blogai, kad FNTT krečia LG? Kodėl taip vyksta ir koks tikėtinas rezultatas? Ačiū.

        Comment


          #84
          FNTT tyrimas: įtakingas verslininkas galėjo pildyti „Lietuvos geležinkelių“ pareigūnų kišenes

          Comment


            #85
            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kodėl taip vyksta ir koks tikėtinas rezultatas?
            Kodėl tai vyksta? - žinau tiek, kiek parašyta žiniasklaidoje (kaip ir dauguma žmonių). Koks bus rezultatas - nežinau. Gal jokio rezultato, gal bus daugiai krovinių ir geležinkeliečiams padidins atlyginimus, o gal ir sumažės.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              #86
              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Kodėl tai vyksta? - žinau tiek, kiek parašyta žiniasklaidoje (kaip ir dauguma žmonių). Koks bus rezultatas - nežinau. Gal jokio rezultato, gal bus daugiai krovinių ir geležinkeliečiams padidins atlyginimus, o gal ir sumažės.
              O tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?

              Nejau neturi nuomonės apie visa tai?

              Comment


                #87
                Parašė John Rodyti pranešimą
                O tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?

                Nejau neturi nuomonės apie visa tai?
                Rašyk lietuviškai.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  #88
                  Labai tikiuosi, kad LG pagaliau bus įdiegta šiuolaikinė vadybos praktika ir bendrovės veikla taps skaidresnė ir efektyvesnė.

                  Comment


                    #89
                    Įdomu, kur Dailydka pasidėjo? Ar tik ne Lukiškės tam ponuliui šviečiasi už tokius vogimo mastus?

                    Comment


                      #90
                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Rašyk lietuviškai.
                      Čia atsakymas į kurį John klausimą iš to komentaro?
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #91
                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Čia atsakymas į kurį John klausimą iš to komentaro?
                        John išvis neparašė jokio komentaro, tik kažkokį raidžių tekstą.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          John išvis neparašė jokio komentaro, tik kažkokį raidžių tekstą.
                          Tamsta akinius užsidėkit jei nedamatot

                          O tai nėra čia blogai, kad FNTT griauna pYalnyngai dirbančią įmonę ir grasina kontpententingiems jos ex-vadovams? Ir kaip bus su santykiais su Rusija, be kurios LG žlugs jau kitą dieną? Nebebus ir 'bez analagaf' rusiškų lakamacyvų. Ar tai nepanašu į bandymą griauti sėkmingą įmonę?

                          Nejau neturi nuomonės apie visa tai?
                          Paskutinis taisė spirit; 2016.12.14, 17:12.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            #93
                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Tamsta akinius užsidėkit jei nedamatot
                            Kai jis parašys tą patį, tik be kažkokių visai nereikalingų teksto iškraipymų, tada (ir tik tada) tai bus komentaras.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              #94
                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Pagaliau tas tvartas kuopiamas. Reikėjo jau labai seniai tą padaryti, bet geriau vėliau, nei niekada. Lauksim Al1, Aleksio ir kitų gyalyažynkialynykų komentaro
                              Pirma, niekada geležinkelyje nedirbau. Antra, jei korupcijos ir savo bizniuko sukimas iš tiesų buvo, tai reikia bausti, priešingu atveju tik politinis susidorojimas ir bezdėjimas. Trečia, korupcija ar savo biznio (per žentų, sūnų, žmonų, partijų chebrą ir pan.) nėra jokia naujiena Lietuvoje, taigi, LG čia niekuo neišsiskiria iš kitų valstybinių ar savivaldybių įmonių ir įstaigų.

                              Comment


                                #95
                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kur Dailydka pasidėjo? Ar tik ne Lukiškės tam ponuliui šviečiasi už tokius vogimo mastus?
                                Nujausdamas kas gresia kaip ir keli valdybos nariai "garbingai" atsistatydino!
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  #96
                                  Atsistatydinimas neatleidžia nuo atsakomybės. Bet jei susitariama aukštame lygmenyje, tai atsistatydinus užmerkiamos akys. Deja. Kol tokia praktika taikoma, tol tvarkos nebus.

                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                  Labai tikiuosi, kad LG pagaliau bus įdiegta šiuolaikinė vadybos praktika ir bendrovės veikla taps skaidresnė ir efektyvesnė.
                                  Vieną širšių lizdą išdraskys ir naują susuks. Žinom, žinom šitas liberalų pasakas apie šiuolaikinę vadybą ir efektyvumą. Po metų ar poros LG sėdės gerai įsitvirtinęs naujas pachanas. Su nauju stogu valdžioje. LG per daug riebus kąsnis ir jo nori visi. Taigi, dabartiniai pokyčiai vadovybėje tik perturbacijos dėl pasikeitusios valdžios po rinkimų į Seimą.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.12.14, 17:52.

                                  Comment


                                    #97
                                    Reikia keliu vadovu bent su minimaliu padorumo ir issilavinimo kiekiu ir gelezinkeliai tikrai butu gerbiama imone, nes dabar asareles ... o kur dar uredijos, imoneles prie ministeriju, viesosios istaigos, naudojamas ne pagal paskirti valstybes turtas...
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                      Reikia keliu vadovu bent su minimaliu padorumo ir issilavinimo kiekiu ir gelezinkeliai tikrai butu gerbiama imone, nes dabar asareles ...
                                      Sutinku, Vokietijos geležinkeliai yra ašarėlės - vienas LG lokomotyvas vidutiniškai 2015 pervėžė 61 mln. tkm krovinių, o DB - tik 17 mln. tkm. Taip kad Vokietijos geležinkeliams iki LG dar augti ir augti.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Sutinku, Vokietijos geležinkeliai yra ašarėlės - vienas LG lokomotyvas vidutiniškai 2015 pervėžė 61 mln. tkm krovinių, o DB - tik 17 mln. tkm. Taip kad Vokietijos geležinkeliams iki LG dar augti ir augti.
                                        Čia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Galbūt dėl laiko stokos nėra kada atlikti tarpinių mazgų apžiūrų, smulkių remontų? Važiuoja kol sustoja? O vokiečiai sau leidžia išklibusį oro kondicionierių pasitaisyti iš karto?

                                        Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Čia aišku nuo daug ko priklauso - ar yra savo remonto bazė, ar yra specialistų ruošimo įstaiga, kokie finansiniai instrumentai naudojami įsigyti (pinigai iš karto ar lizingas).

                                        Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimo
                                        Paskutinis taisė Fulgur; 2016.12.16, 12:45.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Čia galima užduoti klausimą ir iš kitos pusės. Ar viskas gerai su vadyba LG, jei lokomotyvas tiek dirba? Galbūt jis per greitai "sudrožiamas"? Priemonės gyvenimo ciklas turi būti optimalus (pvz. ar keisti 20 lokomotyvų kas 5 metus, ir visuomet turėti apynaujus, ar turėti 60 ir keisti kas 15 metų, bet visada turėti rezervo gedimams ir pikams uždengti). Nesu specialistas, bet tokie apkrovos skirtumai (ne procentais, o 3,5 karto) kelia abejonių dėl optimalaus naudojimo
                                          Ar gerai, ar blogai su vadyba rodo krovinių gabeninimo statistika. Pažiūrėsim kaip atėjusiems naujiems iš visai kitų sektorių vadybininkams seksis.

                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X