Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ar Rusija vis dar kelia grėsmę Lietuvai?
Collapse
X
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
tai aš šaržuoju, bendrai problema, kad tiesiog rytų Europoje taisyklės yra tam kad jas laužyt, to ir skiriamės nuo vakarų Europos. Ir nesvarbu ar tu Plungei užaugai ar Lazdynuose ar Senamiesti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiuo atveju labiau klausimas kas nustatinėja taisykles.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
nėra skirtumo, jei valstybė turi demokratinį mechanizmą, tai arba laikaisi bendrai priimtu taisyklių arba laikaisi ir bandai keisti, dalyvaudamas rinkimuose ir politiniam gyvenime.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Yra didelis skirtumas tarp taisyklių įvedimo demokratiniu būdu ir įvestų taisyklių laužymo. Jei visi demokratiškai susitariam, kad lochavozai nieko gero, tai taisykles laužo nebent keli VT snobai, kurie vis bando prakišt savo nepopuliarią nuomonę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąĮdomu kur planuoja evakuoti?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kažkokiu mastu taip, bet, kaip ir Kyjive, taip ir Vilniuje pirmomis karo dienomis keliai atrodytų maždaug taip (šaltinis):
Riboto masto evakuacijai išvežti bobutes ir diedukus nereikia "milijardo investicijų" į VT. Dėl to ir sakau, kad VMS tiesiog pakišo naujų autobusų failą po evakuacijos reikmėmis, siekiant išvengti pasipiktinimo.
Jei galvoti apie tramvajų, tai geriausia būtų galvoti apie light rail tipo sistemą, sujungtą su geležinkelių tinklu, kad blogiausiu atveju tramvajai/traukiniai galėtų išvežti kuo daugiau žmonių geležinkeliais. Ir dar problema kad iš Vilniaus į vakarus išeina vienas vienintelis geležinkelis - linija pvz. Ukmergės kryptimi niekad nevystyta.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.14, 09:25.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Šiaip čia kaip tik pavyzdys kodėl masinė automobilizacija nėra gerai, nes gatvės evakuacijos atveju vistiek užsikimš. Galbūt evakuacija ir yra vienintelis atvejis, kuomet one more lane bro padėtų, nes normaliomis sąlygomis automobiliai tiesiog užkiš visus išvažiavimus. Žmonės netgi butus perka tokiose vietose, kad galėtų kuo greičiau pabėgti iš miesto.
Jei galvoti apie tramvajų, tai geriausia būtų galvoti apie light rail tipo sistemą, sujungtą su geležinkelių tinklu, kad blogiausiu atveju tramvajai/traukiniai galėtų išvežti kuo daugiau žmonių geležinkeliais. Ir dar problema kad iš Vilniaus į vakarus išeina vienas vienintelis geležinkelis - linija pvz. Ukmergės kryptimi niekad nevystyta.
O tas light rail, sujungtas su geležinkeliu, tai toks... Mūsų geležinkelis miesto praktiškai neliečia, nelabai sugalvoju, kaip jis gali būti integruotas, apart atkarpų į Naująją vilnią ir Žemuosius Panerius, kurie turbūt bus paskutiniai rajonai, kur bus tiesiamas tramvajus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKažkokiu mastu taip, bet, kaip ir Kyjive, taip ir Vilniuje pirmomis karo dienomis keliai atrodytų maždaug taipPaskutinis taisė Lettered; 2025.05.14, 11:07.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neatrodytų, visų pirma jau yra patirtis iš Ukrainos, plius žmonės atsakingesni, iš anskto išvažiuotų, jei matytųsi, kad karas iš tikrųjų artėja.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ukraina ne pirma vieta kur taip nutiko ir ta patirtis kaip matėm nieko nereiškė. Ir iš tos pačios Ukrainos nemažai žmonių tepė slides dar kelios savaitės prieš.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neatrodytų, visų pirma jau yra patirtis iš Ukrainos, plius žmonės atsakingesni, iš anksto išvažiuotų, jei matytųsi, kad karas iš tikrųjų artėja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kažkas gal ir išvažiuotų, bet dauguma žmonių vis dar turi paprastus darbus, į kuriuos reikia eiti fiziškai ir kažin ar žmonės masiškai bus išleidinėjami iš ofisų, gamyklų, aptarnavimo sektoriaus ir kitokių kontorų. Plius, išvažiuoti į niekur apskritai yra labai sunkus sprendimas, juo labiau tą daryti profilaktiškai.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, kažin ar išvis bus leidžiama išvažiuot taip laisvai karo metu. Evakuacija nebent Astravo atveju aktualuPaskutinis taisė Lettered; 2025.05.14, 14:42.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Į kokius darbus eis, jei Vilnius atrodys kaip Bachmutas? Rimtai manote, kad jei tikrai bus ženklų, kad karas gali prasidėti, panašiai kaip Ukrainoje, kai buvo pasienyje keli šimtai tūkst. karių sutelkta, žmonės vis dar taip galvos?
Kaip ir rašiau, žiauriai daug žmonių dirba valstybės įstaigose, bankuose, gamyklose, ligoninėse, restoranuose, parduotuvėse, logistikoje ir t. t. Negi manote, kad net ir telkiant karius visi jie turėtų giminaičių užsienyje, santaupų, mestų darbus ir išvyktų?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKaip ir rašiau, žiauriai daug žmonių dirba valstybės įstaigose, bankuose, gamyklose, ligoninėse, restoranuose, parduotuvėse, logistikoje ir t. t. Negi manote, kad net ir telkiant karius visi jie turėtų giminaičių užsienyje, santaupų, mestų darbus ir išvyktų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
? "Į niekur" apie 1 mln. lietuvių yra išvažiavę, iš anksto pasiruošius, t.y. turint santaupų, kvalifikacijos, mokant kalbą, tas išvykimas nėra toks jau ir stresuotas.
i.
Ir emygeriai daug ilgiau ruošėsi ir planavo tėvynės išdavystę, nei karo pabėgėliai planuotų.
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąO manai emigrantai yra tevynes isdavikai?
Jei trumpalaikiai tai ne.
- 1 patinka
Comment
Comment