Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avarijų skaičius ir girtuoklystė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    Kiek teko pastebėti ir įsitikinti, tai ne pas visus tiek smegenų galvoj yra, kad suprastu tokius dalykus.
    Kaip gerai, kad tokios pamokėlės rengiamos. Pamenu save maža, tai tokių dalykų man niekas neaiškino, kad reikia sukančio auto saugotis, pati po kiek laiko supratau, gerai, kad be aukų. 7-erių metų kelių eismo taisyklių tikrai nežinojau ir smegenų kiekis galvoj čia tikrai neesminis. Kuo ankščiau tokie filmukai turėtų būti rodomi vaikams, profilaktiškai ir suaugusiems

    Ir dar, nesuprantu kas su dviratininkais darosi, kiek aš juos matau tai visada važiuoja per perėją, o turėtų, pagal taisyklęs, jį persivežti nulipę. Absoliuti dauguma tai ignoruoja.
    *******
    Miestai.net Fb

    Comment


      Parašė Irma Rodyti pranešimą
      Kaip gerai, kad tokios pamokėlės rengiamos. Pamenu save maža, tai tokių dalykų man niekas neaiškino, kad reikia sukančio auto saugotis, pati po kiek laiko supratau, gerai, kad be aukų. 7-erių metų kelių eismo taisyklių tikrai nežinojau ir smegenų kiekis galvoj čia tikrai neesminis. Kuo ankščiau tokios pamokėlės turėtų būti rodomos vaikams, profilaktiškai ir suaugusiems

      Ir dar, nesuprantu kas su dviratininkais darosi, kiek aš juos matau tai visada važiuoja per perėją, o turėtų, pagal taisyklęs, jį persivežti nulipę. Absoliuti dauguma tai ignoruoja.
      Aš pats visada važiuoju per perėja vien todėl, kad taip yra daug greičiau;D būna ir prie mentų, bet jie nereaguoja į tokius tasyklių nepaisymus. O kas dėl sukančių auto, tai kai kuriem dažnai dzin jei ir žmogus jau i gatvę išėjes, važiuoja ant kojų. Man teko su tokiu susidurt. Norėjos jogurto buteliuką mest jam į stiklą, pagailėjau

      Comment


        Parašė Irma Rodyti pranešimą
        Ir dar, nesuprantu kas su dviratininkais darosi, kiek aš juos matau tai visada važiuoja per perėją, o turėtų, pagal taisyklęs, jį persivežti nulipę. Absoliuti dauguma tai ignoruoja.
        Visai neseniai porelei dviratininkų pakomentavau, kad per perėją stumti reikia, tai pažiūrėjo kaip į lochą.
        Šiaip po to, kai išgirdau dvi žiurkikes einančias per raudoną filosofuojant, kad: "vairuotojas turės mokėti, jei partrenks" - niekas nebestebina

        Comment


          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
          Aš pats visada važiuoju per perėja vien todėl, kad taip yra daug greičiau;D būna ir prie mentų, bet jie nereaguoja į tokius tasyklių nepaisymus.
          Matai tu kaip, pamatysiu aš tave kada ant dviračio per perėją riedant tai ant signalo kaip paspausiu, kad nuvirsi. Kitą kart pagalvosi

          Parašė rat Rodyti pranešimą
          Po to, kai išgirdau dvi žiurkikes einančias per raudoną filosofuojant, kad: "vairuotojas turės mokėti, jei partrenks" - niekas nebestebina
          Turiu atsakymą į tokį požiūrį. Kai bus invalidės, po tokių profilaktiškų pasivaikščiojimų per raudona, tai galės ir ieškoti tiesos
          Paskutinis taisė Irma; 2009.10.03, 12:22.
          *******
          Miestai.net Fb

          Comment


            Parašė Irma Rodyti pranešimą
            Matai tu kaip, pamatysiu aš tave kada ant dviračio per perėją riedant tai ant signalo kaip paspausiu, kad nuvirsi. Kitą kart pagalvosi
            Ir pamatysi kaip jogurto buteliukas į priekinį stiklą tėškias

            Comment


              Parašė Mjso Rodyti pranešimą
              Ir pamatysi kaip jogurto buteliukas į priekinį stiklą tėškias
              Ot baisu, valytuvai yra
              *******
              Miestai.net Fb

              Comment


                Parašė Irma Rodyti pranešimą
                Kaip gerai, kad tokios pamokėlės rengiamos. Pamenu save maža, tai tokių dalykų man niekas neaiškino, kad reikia sukančio auto saugotis, pati po kiek laiko supratau, gerai, kad be aukų. 7-erių metų kelių eismo taisyklių tikrai nežinojau ir smegenų kiekis galvoj čia tikrai neesminis. Kuo ankščiau tokie filmukai turėtų būti rodomi vaikams, profilaktiškai ir suaugusiems

                Ir dar, nesuprantu kas su dviratininkais darosi, kiek aš juos matau tai visada važiuoja per perėją, o turėtų, pagal taisyklęs, jį persivežti nulipę. Absoliuti dauguma tai ignoruoja.
                Tokios pamokėlės rodomos Saugaus eismo mokyklėlėse. Tokios mokyklėlės yra visuose Lietuvos didmiesčiuose. Į mokyklėles vežami organizuotai darželių vaikai, kartais ir pradinukai. Mokykla visada nemokamai su mielu noru priima ir surengia maždaug valandą trunkančius labai įdomius vaikams mokymus su žaidimais. Į mokyklėles dažniausiai atvyksta vaikai per visą darželio lankymą maždaug 3 kartus, o pradinukai - 1-2 kartus. Viskas priklauso tik nuo konkretaus darželio ar pradinės mokyklos vadovybės. Kai kurie darželiai būna pasirašę sutartis su Saugaus eismo mokyklėle ir ten vaikus po kelias grupes veža kas metus.

                Dėl dviratininkų, tai nors dauguma vis dar važiuoja per perėją, bet tikrai ne kartą esu matęs, kaip dviratį vedasi šalia. Žmonės tampa supratingesni ir mada "ką noriu, tą darau" pamažu nyksta.
                Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                Aš pats visada važiuoju per perėja vien todėl, kad taip yra daug greičiau;D būna ir prie mentų, bet jie nereaguoja į tokius tasyklių nepaisymus. O kas dėl sukančių auto, tai kai kuriem dažnai dzin jei ir žmogus jau i gatvę išėjes, važiuoja ant kojų. Man teko su tokiu susidurt. Norėjos jogurto buteliuką mest jam į stiklą, pagailėjau
                Kiekvienas gatvėje turime elgtis atsakingai ir pagarbiai vieni kitų atžvilgiu. Jei sukdamas automobilis nepraleido, gal vairuotojas tiesiog buvo išsiblaškęs, gal nepastebėjo... O gal šiaip asilas

                Šiaip aš dažnai mėgstu įsitikinti, kad vairuotojas mane mato, bet net jei jis didina greitį, aš vis tiek po ratais lendu Vairuotojai lieka nepatenkinti, kartais bando apvažiuoti... Na galiu pasakyti apie tokį vairuotoją - kvailys.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.03, 18:21.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  pats maciau, kaip policininkai stovejo miestely ir israsinejo baudas visiem, kas per pereja dviraciu vaziavo, kas su tacke bulves ne per pereja veze, veliau, sutemus, gaude einancius ir vaziuojancius be atsvaitu. matyt akcija tokia buvo. nes masinu nestabde. bent jau prie manes.
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    kas metus.

                    Dėl dviratininkų, tai nors dauguma vis dar važiuoja per perėją, bet tikrai ne kartą esu matęs, kaip dviratį vedasi šalia. Žmonės tampa supratingesni ir mada "ką noriu, tą darau" pamažu nyksta.
                    Aš manau, kad dviračio vedimasis per pėsčiųjų perėją - tai KET užsilikusi nesąmonė. Dviratis juk ne pėstysis, dviratis yra transporto priemonė, todėl ir važiuoti per sankryžas turėtų važiuoti taip, kaip ir kitos transporto priemonės. O pas mus iki šiol dviračių takai paišomi ant šaligatvių (kai turėtų būti paiškomi ant važiuojamosios kelio dalies).

                    Comment


                      Kai kuriose Vakaru Europos salyse KET net nera tokio punkto, kad reikia vestis dvirati, bet didzioji dauguma vedasi, nes rupranta, kad taip saugiau. Kodel? Nes staiga perejoje isnires dviratis juda greit ir vairuotojai gali nespet sureaguot. Juk taip pat negalima perejoje begti. Galima eiti tik zmogaus ejimo greiciu. Kad spetu sureaguot vairuotojai. Kurie vedasi dviracius, tai puikiai supranta ir jiems nekyla nors isbraukti si punkta is KET.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Kai kuriose Vakaru Europos salyse KET net nera tokio punkto, kad reikia vestis dvirati, bet didzioji dauguma vedasi, nes rupranta, kad taip saugiau. Kodel? Nes staiga perejoje isnires dviratis juda greit ir vairuotojai gali nespet sureaguot. Juk taip pat negalima perejoje begti. Galima eiti tik zmogaus ejimo greiciu. Kad spetu sureaguot vairuotojai. Kurie vedasi dviracius, tai puikiai supranta ir jiems nekyla nors isbraukti si punkta is KET.
                        Aš rašiau apie tai, kad dviračiams turėtų kirsti sankryžas ne per pėsčiųjų perėją, o kaip normali transporto priemonė.

                        O užsienyje būna visaip va pvz pagal Olandijos KET automobilis, sukdamas į dešinę, privalo praleisti tiesiai važiuojantį dviratį. Jeigu pabando nepraleisti - dviratininkai ten agresyvūs, spiria mašinai į šoną

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Aš rašiau apie tai, kad dviračiams turėtų kirsti sankryžas ne per pėsčiųjų perėją, o kaip normali transporto priemonė.
                          Tai jei panaikinus tokį punktą iš KET, tai kaip tuomet su paprastom nereguliuojamom pėsčiųjų perėjom ? Pagrinde tokiom jis ir skirtas, nes pamatyt iš šono greitai atvažiuojanti dviratį ir laiku sustot yra sudėtinga.

                          O užsienyje būna visaip va pvz pagal Olandijos KET automobilis, sukdamas į dešinę, privalo praleisti tiesiai važiuojantį dviratį. Jeigu pabando nepraleisti - dviratininkai ten agresyvūs, spiria mašinai į šoną
                          Pagal Lietuviškas KET irgi reik praleist tuos, kurių eismo kryptį kerti, taigi ir dviračius reiktų praleist. Tik tada vel grįžtam prie to, kad nevisada pastebėsi dviratininką jei jis gana greit važiuoja.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Aš rašiau apie tai, kad dviračiams turėtų kirsti sankryžas ne per pėsčiųjų perėją, o kaip normali transporto priemonė.

                            O užsienyje būna visaip va pvz pagal Olandijos KET automobilis, sukdamas į dešinę, privalo praleisti tiesiai važiuojantį dviratį. Jeigu pabando nepraleisti - dviratininkai ten agresyvūs, spiria mašinai į šoną
                            Jei jau taip nori važiuoti dviračiu, nenulipant nuo jo - tai važiuok keliu - juk niekas nedraudžia Tiksliai nepamenu, kokie tokiu atveju reikalavimai: ryškiaspalvė liemenė, šalmas (?), neatsimenu...
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Jautriems, silpnų nervų žmonėms žiūrėti nerekomenduotina.

                              Teksaso Viešojo saugumo departamento agitacinis plakatas: Ne kiekvienas, partrenktas girto vairuotojo, žūsta. Daugiau apie šią istoriją - Vikipedijoje.

                              Vairuojate išgėrę? O gal pažįstate "kelių erelį"? Parodykite, pasižiūrėkite. O, jei ir tai nepadeda, pasikabinkite automobilyje greta prietaisų skydelio ar užsiklijuokite ant vairo.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Aš rašiau apie tai, kad dviračiams turėtų kirsti sankryžas ne per pėsčiųjų perėją, o kaip normali transporto priemonė.



                                Dviracio per mazas greitis ,jis butu kaip spuogas ant uzpakalio ir trukdytu visam eismui,todel jiems leidziama vaziuoti ne toliau kaip 1m nuo kelio krasto.

                                Comment


                                  Parašė Rodyti pranešimą
                                  Jautriems, silpnų nervų žmonėms žiūrėti nerekomenduotina.

                                  Teksaso Viešojo saugumo departamento agitacinis plakatas: Ne kiekvienas, partrenktas girto vairuotojo, žūsta. Daugiau apie šią istoriją - Vikipedijoje.

                                  Vairuojate išgėrę? O gal pažįstate "kelių erelį"? Parodykite, pasižiūrėkite. O, jei ir tai nepadeda, pasikabinkite automobilyje greta prietaisų skydelio ar užsiklijuokite ant vairo.
                                  Velniai žino kiek jau skaičiau ir žiūrėjau video apie šią istoriją. Žiauru, sugadino gyvenimą jai visiškai. O dar tokia jauna...
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Šiek tiek tikrai gerų naujienų

                                    2009 m. keliuose žuvo mažiausiai žmonių nuo 1965 m.
                                    http://auto.delfi.lt/autonews/article.php?id=27440223

                                    Pirminiais duomenimis, 2009 m. Lietuvos keliuose užregistruota 26,3 proc. mažiau žuvusiųjų nei 2008 m. (2009 m. – 368 asmenys, 2008 m. – 499), sužeista 1334 žmonėmis mažiau (beveik 23 proc.) nei 2008 m. ( 2009 m. sužeista 4484, 2008 m. – 5818), rašoma pranešime spaudai.


                                    „Priemonės, kurių ėmėmės gerindami kelių saugumą, policijos aktyvus darbas, šviečiamoji kampanija per žiniasklaidą duoda savo rezultatus – Lietuvos keliuose 2009 m. žuvo mažiausiai žmonių nuo 1965 m., tačiau dabar keliuose važinėja apie 2 mln. transporto priemonių, o 1965 m. – keliasdešimt tūkstančių“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
                                    Pasak ministro, labai džiugina, kad beveik per pusę sumažėjo eismo įvykių, kuriuos sukėlė neblaivūs kelių eismo dalyviai (2009 m. – 288, 2008 m. – 508).
                                    Lyginant su 2008 m., 2009 m. įvyko beveik 1000 mažiau eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės (2009 m. – 3844, 2008 m. – 4796). Palyginti su 2005 m., eismo įvykių sumažėjo beveik 3000 (2005 m. – 6771).


                                    „Mums svarbi kiekviena išsaugota žmogaus gyvybė, todėl toliau tęsime pradėtus darbus eismo saugumo srityje, ieškosime naujų kelių ir būdų kelti pačių žmonių savimonę ir atsakomybę“, – pabrėžė ministras E. Masiulis.

                                    Comment


                                      Parašė Irma Rodyti pranešimą
                                      Ir dar, nesuprantu kas su dviratininkais darosi, kiek aš juos matau tai visada važiuoja per perėją, o turėtų, pagal taisyklęs, jį persivežti nulipę. Absoliuti dauguma tai ignoruoja.
                                      Tas punktas reikalingas tik tam, kad dviratininkai neišlėktų į perėją įsibėgeję tiesiai prieš auto. Aš visad per perėją važiuodamas iš anksto apsidairau, važiuoju tik tada, kai įsitikinu, kad mane praleis ir važiuoju vos ne pėsčiojo greičiu, tai nulipt nuo dviračio nėra prasmės.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Šiek tiek tikrai gerų naujienų

                                        2009 m. keliuose žuvo mažiausiai žmonių nuo 1965 m.
                                        http://auto.delfi.lt/autonews/article.php?id=27440223
                                        Džiugu, kad situacija gerėja . Griežtesnės priemonės drausmina vairuotojus , bet kai kuriuos dar nepakankamai . Pvz nesuprantu šitokių dalykų http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...relis-59-78518 . Kaip žmogus gali dar turėti teises vairuoti, jeigu šitiek kartų nusizengė.. Vienas, du, trys gali pasitaikyti pažeidimai, greičio viršijimas , bet ne 31. Lietuvoj daug tokių žmonių, kurie daug kartų bausti, bet teises turi, tik apie juos niekas nerašo . Manau čia didelė spraga ir ją reikia taisyti.

                                        Comment


                                          Paskaičiavau, kad Lietuvoje 2009 vienam milijonui gyventojų teko 110 mirčių keliuose. (2007 - 218). Kadangi naujausios statistikos apie ES šalis Eurostatas nepateikia, galima palyginti su 2007 duomenimis. Šia prasme Lietuva būtų panašiame lygyje su Belgija (101), Čekija (119), Kipru (114), Slovakija (114), bet vis dar smarkiai atsiliktume nuo Vokietijos (60) ar UK (50) ar Nyderlandų (43)

                                          Visgi, būtų labai įdomu palyginti 2009 ES šalių statistiką.
                                          Paskutinis taisė John; 2010.01.06, 22:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X