Vienas pažįstamas marijampolietis į mėn. atsiveža apie 4 gana senus ir daužtus auto, paremontuoja ir parduoda. Sako labiau apsimoka nė pirkti tarkim vieną naujesnę, nes anos ir didesnę paklausą turi. Pas mus liaudis geresnių dar nelabai įperka, tad tenkinasi tokiais "kledarais", kurie tikrai nėra saugūs. Nemanau, kad situacija greitai pasikeis, nebent miestų gyventojų auto greičiau atjaunės. Bet jaunimas važinės su senom, nes tokias įperka, tad uždaras ratas gaunas
.Sutinku, dėl KET nesilaikymo nukenčia daugiausiai žmonių, gal net daugiau nei dėl girtų.Bet juk KET draudžia vairuoti girtiems.Tai yra, girti už vairo taip pat pažeidžia KET.Tad, nereikia atskirti šių dalykų.Juk būtina kovoti su girtuoklyste, be to ir pateikti duomenys rodo, kad buvo sulaikyti net 30000 girtų
.Ten nėra pateikta, kiek žmonių sužalojo vairavusieji be teisių.Akivaizdu, kad tikrai nemaža dalis vairavusiųjų be teisių galėjo būti girti.
Viena ranka "pila", o kita "gydo", super
Comment