Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ok, o dabar aš pabūsiu maksimaliai atviras. Žinau savivaldybę kiaurai ir išilgai, todėl forume ir pateikiau labai daug faktų per labai trumpą laiką.

    Ir tik po to kai faktai buvo bandomi užginčyti ar iškraipomi pradėjau bendrauti grubiai, nes supratau, kad ne su aukštos kvalifikacijos (šiomis diskutojamomis temomis) žmonėmis susiduriu ir tikrai nuoširdžiai užsimaniau ban'o. Aš kai atsiradau čia pateikiau tik faktus, ne nuomonę, o kai faktai buvo bandomi iškraipyti ar užginčyti - buvo parodyta nepagarba man ir tiesai ir tada prasidėjo ir emocijos iš manęs..

    Turiu patirties teisėje, turiu patirties savivaldybėje ir labai daug. Žinau viską apie teismą sustabdžiusį šį projektą, žinau ir apie pateikėjus skundų ir tpt, žinau ir apie kiekvieną takelį Bajoruose ir Visoriuose (gyvenau Visoriuose, turiu sklypą Visoriuose ir tpt). Žinau kaip dirba savivaldybė iš vidaus, žinau kaip viskas veikia, žinau kokios kompetencijos žmonės ten dirba ir nesupykit, visur yra spragų ir niuansų, bet jų kompetencija yra milijoną kartų didesnė nei šių forumiečiu, kurie bandė mano faktus užginčyti.

    Ar galėjau geriau? Taip, galėjau stipriau pasirodyti, bet ne rinkimai čia ir galų gale pasinaudojau forumo privilegija - rašyti ką noriu ir ką noriu pasilikti sau. Neparašiau nei vieno faktinio melo, todėl stoviu už savo žodžius iki galo, apart tų, kur pradėjau menkinti kitus grubiai ar įžeidinėti, bet aš tiesiog negaliu pakęsti kai tiesa iškraipoma ar situacija ne iki galo suprasta. Tačiau still.. Atsiprašau!

    Savivaldybė turi daug spragų ir padarė daug klaidų, tačiau ne tuose vietuose kur jūs manėte ar manote ir tikrai nesutinku nei su vienu kolkas girdėtu kaltinimu mestu į savivalbės pusę. Didžiausia spraga savivaldybėje yra būtent tame, jog dirba labai daug kompetendingų asmenų - šimtais, kurie dirba skirtinguose skyriuose ir pozicijose ir pati savivaldybės sistema padaro taip, jog susikalbėjimas tarp skyrių yra labai prastas... Taigi turime labai daug nesusikalbėjimo tarp kompetendingų žmonių, kas tikrai pridaro daug klaidų. Aišku vienas iš praščiausiai dirbančių skyrių būtų eksplotacijos.. Tačiau savivaldybė beproto daug laiko skiria tobulėjimui ir klaidų taisymui ir atsirado per pastaruosius metus ir viduje labai daug pakeitimų ir labai daug šviesių ir protingų protų prisijungė savivaldybei į pagalbą, pvz, JUDU. Ankščiau JUDU buvo žinomi ir naudojami tik dėl susisiekimo paslaugų, tačiau dabar jie talkina savivaldybei ir rengiant/koreguojant/planuojant BP - bendrąjį planą, vertinant fiziškai gatvių situacijas, net su eismo organizavimu ir tpt... Labai šaunus užtaisas, pilnas kompetencijos ir naujovių.

    Man tiesa yra svarbu ir atsiprašau, jog kiek per grubiai už ją kovojau čia.

    Visiems nuoširdžiai linkiu sekmės ir atsiprašau už visus asmeniškumus ir negražius žodžius. Tačiau palinkėsiu suvokti viską plačiau, nes tik žinantys visą tiesą iš vidaus, gali suvogti visą visą paveikslą, tad tikrai tikiuosi, jog šiame forume kaltinimų ir spekuliacijų sumažės, juolab, kad ir mano tikslas atėjus su informacija apie M.L ir tpt ir buvo toks.

    Visiems sekmės, o aš tikrai prisiekiu ir pažadu, jog diskusijose daugiau nedalyvausiu ir pagrinde dėl šitų priežasčių:
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Galima sužaisti žaidimą minusuojant ir kitus skyrius remiantis forumo dalyvių patirtimi. Kažin ar liks iš viso tų kompetetingų?
    nes žaidimų nežaidžiu. Ir esu subrendęs vyras, kuris supranta, kad ne komentaruose ar forumuose sprendžiama žmonių kompetencija ir suvokiu, jog norint įvertinti ar žmogus yra kompetendingas tam tikroje srityje, tu turi būti pats kompetendingas toje srityje.

    ir jeigu gavęs tam tikrą naujieną ar informaciją visgi nuspręsiu sugrįšti, tai tik šiame formate: parašysiu ją kaip faktą, trumpai ir aiškiai, be jokios savo pridedamos nuomonės ar dar ko, taip suteikdamas būtent jums daug laisvės diskutuoti ir reikšti savo mintis.


    Nelaikau pykčio nei prieš vieną asmeniškai, tad NEPAŽADU, BET GAL IKI KITŲ KARTŲ BIČIULIAI! IR NUOŠIRDŽIAI ATSIPRAŠAU!

    Comment


      Įdomu kuriuose skyriuose daug minėtų kompetentingų darbuotojų? - jie tikrai nepateko į Eksploatacijos poskyrį ir į instituciją kuri atsakinga už Kaimynijų programą. Sakau iš patirties su jais dirbęs kelis metus (ne, nebuvau pas juos įsidarbinęs, o dalyvavau gatvių atnaujinime ir tebedalyvauju kiemo atnaujinime, kuriame apskritai darau visą darbą už instituciją kuri turi atlikti kiemų atnaujinimo funkciją (nuo projektuotojo suradimo iki rangos konkurso iki jų beprotiško sukurto biurokratijos mechanizmo) ir jų nekompetencija man kainavo 4 metus vietoje maždaug 1,5 metų per kuriuos galima atlikti darbą - kadatais aprašysiu visą istoriją kiemų atnaujinimo skyrelyje).
      O Eksploatacijos poskyris savo ruožtu pvz nutiesęs šaligatvį tiesiai į stulpą man aiškina, kad žmonės nenumirs - nesunku apeiti... Čia net komentuoti sunku. Tai tik vienas iš n pavyzdžių.
      Paskutinis taisė spekas; 2022.10.31, 10:55.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Įdomu kuriuose skyriuose daug minėtų kompetentingų darbuotojų? - jie tikrai nepateko į Eksploatacijos poskyrį ir į instituciją kuri atsakinga už Kaimynijų programą. ...
        Galima sužaisti žaidimą minusuojant ir kitus skyrius remiantis forumo dalyvių patirtimi. Kažin ar liks iš viso tų kompetetingų?

        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92081021

          Idomu ar vel islis vyr.propogandistas Karolis ir prades rekti, kad teismas skaicius kazkokius netokius naudojo

          Comment


            Parašė TIME Rodyti pranešimą
            https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92081021

            Idomu ar vel islis vyr.propogandistas Karolis ir prades rekti, kad teismas skaicius kazkokius netokius naudojo
            Kuo toliau, tuo labiau panašu, kad T. Janonio tikslas yra ne problemų nagrinėjimas, o užsakomųjų straipsnių rašymas.

            Comment


              Mane kamuoja jausmas, kad mieste nėra mero. Matome tik neesminius darbus. Būna, žmonės alpsta dėl kokių nors asmenybių, sako, kokia žvaigždė! O aš jiems pasiūlau pasiteirauti, kuo tos žvaigždės užsiima iš tikrųjų. Tai, jog rodo per televiziją, nereiškia, kad yra puikūs specialistai. Lygiai taip pat dėl mūsų mero – yra gėlytės, klombytės, o kur esminiai dalykai?
              Gatvių siaurinimas paimtas iš kitų šalių, kur visai kitos klimato sąlygos. Mes juk Šiaurės šalis, pas mus negalima siaurinti gatvių žinant, kokios čia būna žiemos. Net ir tie keli mėnesiai reikšmingi, kai gatvės susiaurėja kone perpus. Mano dukra gyvena Frankfurte, kur pilna siaurų gatvyčių, bet ten sausio mėnesį greta namo rožės žydi.
              Lietuvos įstatymai pakantūs avantiūras mėgstantiems žmonėms, kurie vadovauja mūsų gyvenimui. Taip sukeliama didelė įtampa, spūstys. Trūksta rimtų specialistų, daugelis dalykų vyksta tarsi šou. Juk puikiai žinote – kuo daugiau skandalų, tuo didesnis reitingas.
              https://www.lrytas.lt/auto/technika/...lykai-25700244
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Haha, gatvės būtent ir siaurinamos, nes neatitinka įstatymų

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Haha, gatvės būtent ir siaurinamos, nes neatitinka įstatymų
                  Ką čia nusišneki?
                  • Siauresnės A juostos (net kai vietos tam yra arba rekonstruojant siaurinama esamos į per siauras);
                  • nėra atskirų gatvės elementų – apsaugos juostų po 0,5 m – įrengiant parkingą palei gatvę;
                  • neįrengia didesnių reikalaujamų 0,75 m pločio apsaugos juostų nuo lygiagrečiai parkuojamų mašinų iki dviračių takų;
                  • sodinami medžiai su krūmais pačiose sankryžose.
                  • „Tvarkau mieste“ pažadama naikinti esamus krūmus ribojančius matomumą ties perėjomis gatvėje – realybėje nei šaknelės nenaikina.
                  Čia gatvėse, o bendrai keliuose dar ir taip pavaro:
                  • įrengia siauriausio įmanomo pločio šaligatvį su siauriausiu įmanomu dviračių taku – neįmanoma kombinacija pagal skirtingas STR nuostatas (buvo informuotas vyr. miesto inžinierius);
                  • nesilaikoma dviračių ir pėsčiųjų takų nuolydžio reikalavimų (VMS viešoje PP diskusijoje priima projektuotojo teiginį, cituoju projektuotoją maždaug: „Darome nelegaliai, nes kitame projekte VMS irgi patvirtino, o kiti projektuotojai suprojektavo nelegaliai per stačiai“;
                  • nėra apsaugos zonų dviračių takuose;
                  • dėl naujai įrengiamų mažosios architektūros elementų normalaus pločio naujas šaligatvis lokaliai neatitinka minimalaus pločio – Statybos inpekcija nesiima spręsti.
                  Viskas palenda po STR (LR statybos įstatymu).
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Gatvių siaurinimas paimtas iš kitų šalių, kur visai kitos klimato sąlygos. Mes juk Šiaurės šalis, pas mus negalima siaurinti gatvių žinant, kokios čia būna žiemos. Net ir tie keli mėnesiai reikšmingi, kai gatvės susiaurėja kone perpus. Mano dukra gyvena Frankfurte, kur pilna siaurų gatvyčių, bet ten sausio mėnesį greta namo rožės žydi.
                    Sniegui krauti skirtos vejų juostos, o ne važiuojamoji dalis. Bėda, kad šiais laikais vejų juostos siaurinamos ir naikinamos platinant gatves, darant įvažas ar įrenginėjant dviračių takus.

                    Comment


                      Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
                      Sniegui krauti skirtos vejų juostos, o ne važiuojamoji dalis.
                      Gal įjunk nors kiek smegenis kaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
                      Geriausias bukumo pavyzdys yra odiozinis video iš Baltupio g.

                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        kaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
                        Click image for larger version

Name:	lyginis_nelyginis.png
Views:	272
Size:	47,2 kB
ID:	2021689

                        Comment


                          o kam įrengti tas kišenes iš viso, jei jas užvers sniegu, kadangi tikrai niekas nekilnos jį ant vejos kaip siūlai
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Jei nėra, kur iš kišenių krauti sniego, tai taip – jų išvis neturėtų būti. Išvežti sniegą čia būtų per didelė prabanga ir tarša.

                            Comment


                              Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
                              Jei nėra, kur iš kišenių krauti sniego, tai taip – jų išvis neturėtų būti. Išvežti sniegą čia būtų per didelė prabanga ir tarša.
                              Tai ir sakau, kad tas Baltupio g. "humanizavimas" yra Šimašiaus padarytas absurdas prisiklausius naujos žmonos fantazijų.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                Aš vakar pažiūrėjęs tą interviu dar kurį laiką googlinau bandydamas rasti ką nors kas patvirtintų kad BRT geriau nei LRT - kaip ir įtariau, sekėsi sunkiai. BRT jei su akumuliatoriais - akumuliatorių problema, įkrovimo stotelių problema, LRT nors brangesnis iš pradžių bet vėliau palyginti su BRT atsiperka, mažiau suvartoja energijos (vienur rašo kad iki 3 kartų - nežinau kiek ten tiesos) nes naudoja energiją tiesiogiai, galų gale trintis žymiai mažesnė nes važiuoja ant bėgių ir dėl to reikia mažiau energijos, taip pat BRT didesnė tarša net ir elektrinių priemonių, vien tik įkraunant prarandama nemaža dalis energijos, nekalbu apie akumuliatorių gaminimą, jų utilizavimą/bandymą perdirbti ar galų gale kenksmingas mikrodalelytes dėl padangų trinties. Pabaigai - LRT yra vietos plėtrai, galima didinti talpą kuri gali būti didesnė už visus keturašius autobusus. Jei kažkam nepatinka laidai, galimas hibridinis variantas su mažesniu akumuliatorium (mažesnis blogis), centre važiuotų be laidų, vėliau - su. Vienintelis BRT galimas pliusas - palaipsninis natūralus priaugimas iki jo (A juostų plėtra, vis didesnių autobusų pirkimas), vietoj revoliucijos - bėgių tiesimo. Tačiau ilguoju laikotarpiu bus blogiau - "neįdėjęs darbo neskinsi vaisių". Nebent jie dar "stato" ant tobulėjančių technologijų.
                                BRT geriau nei LRT, nes tai lankstesnė sistema, kurią galima implementuoti ir maigyti kaip tik nori (pvz., kad mažiau trukdytų automobilių vairuotojams). Apie tai plačiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit_creep

                                Comment


                                  Parašė Komunistas Rodyti pranešimą

                                  BRT geriau nei LRT, nes tai lankstesnė sistema, kurią galima implementuoti ir maigyti kaip tik nori (pvz., kad mažiau trukdytų automobilių vairuotojams). Apie tai plačiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit_creep
                                  Teisingai. Reikėtų ir KET pakeist, kad viešasis transportas turėtų netrukdyt ir praleist važiuojančius automobilius. Viešasis Transportas turi atsižvelgt į tai ko reikia keleiviams. Patogus, talpus ir greitas viešasis transportas lengviausiai įgivendinamas su bėgine transporto priemone. Kaip dažnai keičiaisi pagrindiniai maršrutai Vilniuje? Normalus BRT nėra lankstus, o pusiau iškeptas BRT nėra "rapid"
                                   

                                  Comment


                                    Šiaip net diskusija apie BRT Vilniuje yra gana absurdiška. Tie, kas pirmieji užsiminė apie tokią idėją (Šimašius, Pakalnis, berods?) turbūt net patys nelabai susigaudė, kas tai yra ir, svarbiausia, kiek tai kainuotų. Tikslas matyt buvo numesti bet kokią idėją, kuri nebūtų "Zuoko" tramvajus. Nu kažką gal su autobusais. O žiūrėk, kažkoks BRT... davai sakom, kad reikia BRT. Nes nu autobusus jau turim, tai ten kažką su tais autobusais tas BRT ir yra. O kad BRT investicijos siektų kokius 70-80% tramvajaus investicijų, nu tai ką jau čia. Visi BRT Vilniuje baigsis tą pačią minutę, kai bus užsiminta apie realią realaus BRT kainą (šimtai milijonų Eur).Tada tiesiog bus nuspręsta statyti tramvajų.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Haha, gatvės būtent ir siaurinamos, nes neatitinka įstatymų
                                      Kad susiaurintos gatvės neatitinka įstatymu (STR)?
                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Gal įjunk nors kiek smegenis kaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
                                      Geriausias bukumo pavyzdys yra odiozinis video iš Baltupio g.
                                      Panaikinti nesaugų parkavimą gatvėje?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Šiaip net diskusija apie BRT Vilniuje yra gana absurdiška. Tie, kas pirmieji užsiminė apie tokią idėją (Šimašius, Pakalnis, berods?) turbūt net patys nelabai susigaudė, kas tai yra ir, svarbiausia, kiek tai kainuotų. Tikslas matyt buvo numesti bet kokią idėją, kuri nebūtų "Zuoko" tramvajus. Nu kažką gal su autobusais. O žiūrėk, kažkoks BRT... davai sakom, kad reikia BRT. Nes nu autobusus jau turim, tai ten kažką su tais autobusais tas BRT ir yra. O kad BRT investicijos siektų kokius 70-80% tramvajaus investicijų, nu tai ką jau čia. Visi BRT Vilniuje baigsis tą pačią minutę, kai bus užsiminta apie realią realaus BRT kainą (šimtai milijonų Eur).Tada tiesiog bus nuspręsta statyti tramvajų.
                                        Tai kad BRT pirmą kartą išgirdau būtent iš Zuoko, kai būdamas meras pradėjo stumti tramvajaus idėją. BRT buvo vienas iš tramvajaus variantų.

                                        Comment


                                          Nežinojau apie šitą absurdą, nejaugi negali ko nors protingesnio įdiegti. Atiduotų baudų administravimą privačiam verslui, tas išspręstų:
                                          Vilnius – pažangus miestas: jau aštuonerius metus „Grindos“ darbuotojai kas vakarą ir anksti ryte važiuoja į Gedimino prospektą, kad sumontuotų eismą draudžiančius stulpelius. Anksčiau tampydavo gėlines ir suolus – mat nieko geriau nesugalvoja. 19 valandą du įmonės „Grinda“ vyrai atvažiuoja į Gedimino prospektą, kad sumontuotų 13 stulpelių. Paryčiais, 4 valandą, atskuba, kad tuos stulpelius išmontuotų.
                                          https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...fuoti-25726152
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X