Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
    Prie ko čia "drunk driving", teatleidžia tau Romas, ir verslo ryšiai kurie pavirsta į politinius, su Baltarusija?
    Kad Jonui nieko tokio ryšiai su Baltarusja, jis gi sako, kad po rinkimų reikės atidaryti uždarytus sienos kirtimo punktus ir plėsti prekybą su kacapais ir baltarusais.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Click image for larger version

Name:	19023611.jpg
Views:	241
Size:	107,1 kB
ID:	2125461

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Šveicarija iš viso įdomus variantas, net WW2 laikais kažkodėl nacių Vokietija neturėjo Šveicarijai jokių teritorinių pretenzijų ir nedarė jokių anšliusų, nors Šveicarijoje virš pusės gyventojų yra vokiečiai. Bet matyt tikrai dėl to, kad labai bijojo karinius apmokymus praėjusių gyventojų - būtų sunešioję nacius į skutus. O Šveicarija tokia turtinga dėl to, kad ten karvių daug, natūralios Alpių pievos, ir pienas skanus.
    Tai nėra visai korektiškas svarstymas.
    Buvo net keletas realių Šveicarijos okupacijos planų. Viskas kybojo ant plauko 1940 m. po Prancūzijos kapituliacijos.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Tannenbaum

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Šveicarija iš viso įdomus variantas, net WW2 laikais kažkodėl nacių Vokietija neturėjo Šveicarijai jokių teritorinių pretenzijų ir nedarė jokių anšliusų, nors Šveicarijoje virš pusės gyventojų yra vokiečiai. Bet matyt tikrai dėl to, kad labai bijojo karinius apmokymus praėjusių gyventojų - būtų sunešioję nacius į skutus. O Šveicarija tokia turtinga dėl to, kad ten karvių daug, natūralios Alpių pievos, ir pienas skanus.
    Tai taip. Bet ir karine prasme būtų pakankamai sudėtinga. Susprogdini kelis tiltus, užverti kelias perėjas ir sėkmės. O pašaudyt tire nuo šlaitų vietiniai laisvai galėtų.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Šveicarija iš viso įdomus variantas, net WW2 laikais kažkodėl nacių Vokietija neturėjo Šveicarijai jokių teritorinių pretenzijų ir nedarė jokių anšliusų, nors Šveicarijoje virš pusės gyventojų yra vokiečiai. Bet matyt tikrai dėl to, kad labai bijojo karinius apmokymus praėjusių gyventojų - būtų sunešioję nacius į skutus. O Šveicarija tokia turtinga dėl to, kad ten karvių daug, natūralios Alpių pievos, ir pienas skanus.
    Jei reklamos nemeluoja, tai Šveicarijoje apskritai iš karvių melžia ne pieną, o pienišką šokoladą, tai nieko nuostabaus, kad taip turtingai gyvena.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Šveicarija iš viso įdomus variantas, net WW2 laikais kažkodėl nacių Vokietija neturėjo Šveicarijai jokių teritorinių pretenzijų ir nedarė jokių anšliusų, nors Šveicarijoje virš pusės gyventojų yra vokiečiai. Bet matyt tikrai dėl to, kad labai bijojo karinius apmokymus praėjusių gyventojų - būtų sunešioję nacius į skutus. O Šveicarija tokia turtinga dėl to, kad ten karvių daug, natūralios Alpių pievos, ir pienas skanus.

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    šveicarams pinigai neturi kvapo:
    Kas trečias "purvinas" doleris, euras ar dar kas nors pasaulyje saugomas Šveicarijos bankuose. O iš kur jie taip gerai gyvens net ir palyginus su kitomis Vakarų Europos šalimis ? Kažkada lenkai gerai rašė: na zegarkach daleko nepojedzesz (ant laikrodžių toli nenuvažiuosi, t.y. labai jau daug neužsidirbsi)

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    šveicarams pinigai neturi kvapo:

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vienas nutikimas bendrovėje „Lukoil“ iliustruoja rimtas Rusijos problemas https://www.delfi.lt/news/daily/worl...emas-120001956
    Kai Rusijos naftos bendrovės „Lukoil“ inžinieriai sausio 4-ąją išsiaiškino, kad sugedo didžiausios jų naftos perdirbimo bendrovės įranga, tą pačią akimirką suvokė, jog problema toli gražu ne niekinė.
    Ir tik viena vienintelė bendrovė žinojo, kaip išspręsti problemą NORSI naftos perdirbimo bendrovės, įsikūrusios Volgos pakrantėje maždaug už 430 kilometrų į rytus nuo Maskvos, degalų gamybos skyriuje. Tik bėda ta, kad ta bendrovė yra amerikiečių, naujienų agentūrai „Reuters“ teigė penki su incidentu susiję šaltiniai. Tarptautinė naftos inžinerijos bendrovė UOP iš Rusijos pasitraukė vos tik Maskva 2022 metų vasarį pradėjo invaziją į Ukrainą.
    „Jie (inžinieriai) puolė ieškoti atsarginių dalių ir nieko negalėjo rasti. Teko stabdyti visos įrangos darbą“, – „Reuters“ teigė „Lukoil“ artimas šaltinis, panoręs išlikti anonimu, nes įgaliojimų bendrauti su žiniasklaida neturi. Kiti keturi šaltiniai patvirtino, kad įranga, skirta kataliziniam krekingui, naudojamam sunkesnius angliavandenilius perdirbant į benziną, neveikia nuo sausio, ir visai neaišku, kada ją bus galima sutaisyti, nes Rusijoje tam paprasčiausiai nėra kvalifikuotų specialistų. KK-1 – vienas iš dviejų gamykloje esančių katalizinio krekingo įrenginių.
    NORSI naftos perdirbimo bendrovė, esanti netoliese Nižnij Novgorodo, per mėnesį gali pagaminti 405 tūkst. tonų benzino arba 11 proc. viso Rusijoje pagaminamo benzino. Dabartiniai gamybos sutrikimai „Lukoil“ kainuos beveik po 100 mln. dolerių prarasto pelno per mėnesį.
    Rusijos energetikos ministerija situacijos nekomentuoja. Ministras Nikolajus Šulginovas sakė, kad visos naftos perdirbimo bendrovės darbus atnaujins iki birželio, tačiau detalių nepateikė.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kinijos bankai pradėjo blokuoti nuo kovo pabaigos chuilostano pervedimus už elektroninius komponentus.
    Problemos prasidėjo nuo 2023.12 už gatavus gaminius
    https://www.kommersant.ru/doc/6636979

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
    Sankcijos ir tokios pasitaiko Šikart pati gamta pasirūpino. Rusijos Orsko mieste prieš dvi dienas per potvynį pralaužta damba, miestas užlietas. Kartu Orske yra ir didžiulė naftos perdirbimo gamykla, kuri buvo priversta nutraukti savo veiklą bent dviem savaitėm

    Орский НПЗ приостановил работу в связи с аномальным паводком во избежание экологических рисков и для соблюдения техники безопасности
    Šiaip tai ten netoli yra įdomesnis objektas - tolimojo sekimo radaras Voronezh-M.
    Yra nors ir nedidelė tikimybė, kad jį pasieks potvynis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Smūgis sankcijų režimui – ES teismas panaikino sankcijas Rusijos oligarchams M. Fridmanui ir P. Avenui

    Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...#ixzz8WzPo1sCd

    Teisingas komentaras:

    Dar ir dar ir dar kartą pakartosiu, kad es yra lochų susibūrimas. Tai turėtų būti tik ekonominė sąjunga ir daugiau nieko. Visokios teisės ir taisyklės, kurios prieštarauja sveikam protui veda į pražūtį.

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Gal viena lietuviška problema išsispręs: Kommersant rašo. kad Rusijos vyriausybė leido Vičiūnams parduoti savo gamyklą Tilžėje. Ko gero pirkėjas kažkokia rusų žuvies produktų importuotoja Unifrost

    Российское подразделение Viciunai Group близко к смене собственника

    Литовская Viciunai Group, выпускающая крабовые палочки Vici, готовится расстаться с российским бизнесом: компания получила согласие властей РФ на продажу завода мощностью более 120 тыс. тонн в год. Покупатель, по данным “Ъ”, может действовать в интересах крупного импортера рыбы и морепродуктов «Юнифрост». Крабовые палочки в России пользуются устойчивым спросом и обеспечивают хорошую рентабельность, говорят эксперты.


    https://www.kommersant.ru/doc/6633767

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Sankcijos ir tokios pasitaiko Šikart pati gamta pasirūpino. Rusijos Orsko mieste prieš dvi dienas per potvynį pralaužta damba, miestas užlietas. Kartu Orske yra ir didžiulė naftos perdirbimo gamykla, kuri buvo priversta nutraukti savo veiklą bent dviem savaitėm

    Орский НПЗ приостановил работу в связи с аномальным паводком во избежание экологических рисков и для соблюдения техники безопасности

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Turkija raukia tiekimą dėl sankcijų baimės https://charter97.org/ru/news/2024/4/5/590342/

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vokietijos Vičiūnai:
    https://www.tagesschau.de/investigat...sland-100.html

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Russian LNG Expansion Plan at Risk Due as US Sanctions Delay Exports https://www.bloomberg.com/news/artic...-delay-exports
    • Arctic LNG 2 plant’s gas production fell sharply in February
    • The Kremlin wants to roughly triple LNG exports by 2030
    Russia’s plan to rapidly expand liquefied natural gas exports is stalling due to US sanctions that are delaying shipments from a major new project. The Arctic LNG 2 plant began production in December, but has so far not managed to export any gas due to the US restrictions. It had to sharply reduce gas output in February, according to data seen by Bloomberg. The Vedomosti newspaper, which was the first to report the drop in production, said Arctic LNG 2 was unable to export fuel and didn’t have enough space to store it.
    https://charter97.org/ru/news/2024/4/2/589965/
    p.s. trumpai - visiška šikna su didžiausiu SGD projektu dėl tiesioginių ir netiesioginių JAV sankcijų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.04.02, 19:53.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Net Kirgizija dėl JAV sankcijų baimės atjungs chuilo kortelių sistemos MIR aptarnavimą https://lenta.ru/news/2024/04/02/ne-mir/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Didžiausia Kremliaus pagalbininkė: ši šalis palaiko sankcijų talžomą Rusijos aviacijos gyvybę
    Gabonas, šalis vakarinėje Centrinės Afrikos pakrantėje, tapo didžiausia Rusijos orlaivių atsarginių dalių tiekėja.

    Praėjusiais metais Rusija iš užsienio importavo atsarginių lėktuvų dalių už beveik du milijardus dolerių.

    Didžioji dalis reikiamų dalių – beveik už 1,5 mlrd. dolerių – atkeliavo iš nedidelės Gabono šalies, rodo „Moscow Times“ turimi Rusijos muitinės duomenys.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pasirodo tam įtaką padarė Suomija gavusi prašymą skraidyti į Helsinkį ir nusprendusi, kad tai iš tikro chuilostano avia kompanija.
    Suderino baną su ES ir patvirtino visiems skrydžiams ES.
    Как ранее писал проект «МотолькоПомоги», за авиакомпанией Southwind Airlines стоит владелец российского туроператора Pegas Touristik — Рамазан Акпынар, а сам флот авиакомпании первоначально состоял из самолетов российской авиакомпании Nordwind Airlines. https://news.zerkalo.io/life/64719.html?c

    Komentuoti:

Working...
X