Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • suoliuojantis
    replied
    Nu va patys nedalyvaus: rusyno "boksiorai" atsisako dalyvauti olimpiadoje be savo vėliavos ir himno. Niekas tikrai nepergyvens. Kas dar atsisakys ?

    Российские боксеры не будут участвовать в отборе на Олимпийские игры в Париже в нейтральном статусе. Об этом 19 марта сообщает ТАСС со ссылкой на генерального секретаря Федерации бокса России Татьяну Кириенко.
    «Мы не можем изменить своей Родине! Мы никого не осуждаем, но у нас четкая, сформированная позиция. Это мнение всей боксерской семьи», — цитирует агентство слова Кириенко.

    https://www.fontanka.ru/2024/03/19/73352861/

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Off-topic, bet sovietų laikais vedantis staklių pramonės institutas buvo ENIIMS (įkurtas ~1963m.) Žirmūnų gatvės gale Vilniuje ir tame pačiame prilipusi gamybinė įmonė Precizika.
    Po sovietų sąjungos subyrėjimo turbūt viskas perėjo į https://enims.ru/

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Kamil Galeev komanda publikavo puikų ir detalų raportą apie rusyno karo pramonės priklausomybę nuo užsienio tiekėjų. Pati jautriausia sritis - tai metalo apdirbimo skaitmeninių staklių tiekimas. Šioje vietoje priklausomybė beveik 100 proc. ir daug didesnė nei mikroelektronikos srityje, kur prastesnės kokybės čipų rusai nemažai gali pasigaminti patys. Staklių pramonės ten nebeliko absoliučiai. Nuo 2003 metų rusai pradėjo masiškai pirkti CNC stakles užsienyje ir daugiau nei 90 proc. užpirkimų nuėjo būtent į karo pramonę. Jei iš pradžių pagrindiniai tiekėjai buvo Europos šalys ir Japonija, tai nuo 2014 metų rusai persioreintavo į staklių pirkimus Taivane ir Pietų Korėjoje kaip politiškai saugesnius tiekėjus rusų manymu. Būtent tos šalys tapo pagrindinėmis tiekėjomis po 2014 metų. Nuo 2022 pagrindiniu CNC staklių tiekėjų tapo Kinija, tačiau šioje srityje Kinija dar nėra pajėgi gaminti top klasės stakles. Beje per šį periodą kiek mažesniu laipsniu nei Rusija, bet JAV irgi prarado savo staklių gamybos pramonę ir vis labiau tampa priklausomi nuo tiekimų iš užsienio.

    https://assets-global.website-files....20missiles.pdf

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    LPP yra lenkų kompanija kuri teigiama yra didžiausias drabužių prekybos tinklas CEE. Tai tokios ir Lietuvoje plačiai sutinkamos parduotuvės kaip Reserved, Cropp, Sinsay, Mojito ir kitos. Prasidėjus karui kompanija paskelbė, kad išeina iš Rusijos ir parduoda savo verslus ten. Bet aiškėja, kad kompanija tiesiog padirbo pardavimo dokumentus, niekur neišėjo ir patys ir toliau suka verslus rusyne per Dubajuje registruotą filialą. Čia turbūt pats išradingiausias "išėjimo" būdas - padirbti pardavimo dokumentus. O Marek Piechocki pretenduoja į išradingiausius verslininkus:
    • On April 28th, 2022, LPP announced plans to distance itself from Russia by divesting its Russia division. A deal progressed rapidly: Weeks later, on May 19th, 2022, it announced it had concluded negotiations with an unnamed buyer, finalizing a sale on June 30th, 2022.
    • Despite saying it lost ~20% of revenues from divesting its Russian operations, LPPs total revenue still remarkably grew 13% overall in FY 2022/23. Reported revenue across markets excluding Russia was up 40.5% year-on-year.
    • The market has rewarded LPP’s reported 40.5% core revenue growth—virtually unheard of in the retail apparel industry—by sending the stock back toward all-time highs.
    • LPP says it sold its Russian assets (called “Re Trading”) to a vague “Chinese consortium” in a ~$382 million deal. We found that the buyer was a Dubai-based shell called “Far East Services” with no disclosure of its owners or directors.
    • Far East Services was incorporated just one day before LPP announced it had reached an agreement to sell its Russian subsidiary. It has no externally verifiable presence, track record in the fashion industry, or apparent associations with China.
    • A former senior LPP employee told us the deal was “a façade to hide [the] truth of not selling Russian operations”, adding that LPP’s Russian operations are still “directly controlled by LPP HQ and board”.
    • A former manager described LPP CEO and founder Marek Piechocki’s approach: He didn’t “give a f*ck about some war between Russia and Ukraine. This [war] is just temporary.”
    • Operational details offer other clues that LPP retained control of the Russia business. For example, LPP’s Russian stores re-opened the day after its sale contract was agreed; 37 days before the deal even closed.

    Operating Behind Enemy Lines: How Fashion Powerhouse LPP S.A. Masked A Fake Russia ‘Sell-Off’ Using Front Entities And Encrypted Barcodes

    https://hindenburgresearch.com/lpp/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Moscow Times 2024.03.13
    Российская внешняя торговля сократилась до трехлетнего минимума после угрозы вторичных санкций США
    Rusijos užsienio prekyba nukrito iki žemiausio lygio per trejus metus, JAV pagrasinus antrinėmis sancijomis
    JAV grasinimai atkirsti nuo dolerio sistemos bankus, kurie padeda Kremliui apeiti sankcijas, 2024 metų pradžioje nusmukdė Rusijos užsienio prekybą.
    [Rusijos] Centrinis bankas pranešė, kad sausio mėnesį prekių eksportas iš Rusijos Federacijos siekė 28,9 mlrd.USD. Tai yra 14,1 % mažiau nei prieš metus ir minimalus lygis nuo 2021 m. sausio mėnesio. Rusijos importas taip pat sumažėjo: 12,6 %, palyginti su 2023 m. sausio mėn., iki 21 mlrd. USD. Paskutinį kartą mažesnis importo lygis buvo tik 2022 m. gegužę, o neatsižvelgiant į pirmuosius karo mėnesius (tuomet importas sumažėjo 30 proc.), - ir 2021 m. sausio mėnesį. Užsienio prekybos apyvarta sausio mėnesį taip pat yra mažiausia nuo 2021 metų pradžios – 49,9 mlrd. USD.

    [Rusijos] Centrinis bankas pažymi, kad pajamos iš eksporto gaunamos vėluojant apie du mėnesius. Sausio mėnesio nuosmukis pirmiausia atspindi naftos kainų kritimą metų pabaigoje: Finansų ministerijos duomenimis, vidutinė Urals naftos 2023 metų lapkritį buvo 72,84 USD, o gruodį – 64,23 USD už barelį. Įtakos turėjo ir atsiskaitymų sunkumai, kurie sustiprėjo po to, kai JAV prezidentas Joe Bidenas gruodžio pabaigoje paskelbė įsaką, leidžiantį įvesti antrines sankcijas bankams, padedančias apeiti apribojimus.
    Tai ypač skaudžiai paveikė Rusijos importą: atsiskaityti už prekes tapo daug sunkiau. Mokėjimo grandinės net „draugiškomis“ valiutomis pailgėjo; į kai kuriasse jurisdikcijas, pavyzdžiui, į Honkongą, mokėjimai turi būti atliekami per trečiąsias šalis.

    https://www.moscowtimes.ru/2024/03/1...i-ssha-a124357

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Skyrius kažkodėl vis dar veikia. Nors rodikliai santykinai kuklūs, bet nemažėjantys:
    https://www.finmarket.ru/database/or...tion/?fid=7067
    Nu jo. Jei 2023m gavo 1'3 mljrd medinių kas yra ~13 mln € pelno, tai tikrai not so bad. Aktyvai 17 mljrd.
    Teisybės dėlei aktyvai mažinami. 2021m buvo 57 mljrd medinių

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nors buvo pareiškęs SEB iškart 2022.03 kad traukiasi, bet kažkokie galai liko, ne šiaip sau pateko į sąrašą straipsnyje
    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...sijos-89760387
    Skyrius kažkodėl vis dar veikia. Nors rodikliai santykinai kuklūs, bet nemažėjantys:

    https://www.finmarket.ru/database/or...tion/?fid=7067

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Naujausia info 20.12.2023 https://news.err.ee/1609200517/seb-b...tive-in-russia
    Swedish SEB bank still has a branch in Saint Petersburg and an active website aimed at the Russian market. The bank, which is also active in Estonia, says it is "wrapping up" its Russia operations.
    SEB Group's website still lists a Russian branch. "We provide our home market corporate banking and financial institution clients with a range of services," the "SEB in Russia" section of the group's site still reads.
    But additional information on the site suggests: "Under the current conditions it is not viable for SEB to maintain operations in Russia, and SEB has therefore started scaling these down. This will be done in a responsible and orderly manner and in accordance with regulatory and legal obligations."
    SEB also manages a website in Russian, while it does not hold any information to suggest the bank is wrapping up its activities.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Raiffeisen Bank gavo rimtą įspėjimą iš JAV finansų departamento kad bus nukirstas nuo JAV bankinės istemos, bet kas įdomiau tai pasirodo dar ir SEB tebetęsia veiklą su keletų kitų
    США пригрозили крупнейшему банку Австрии Raiffeisen Bank санкциями за ведение бизнеса в россии
    Об этом сообщает EUOberver со ссылкой на документ Минфина США.
    Как следует из него, ведомство предупредило, что Raiffeisen Bank International, рискует "быть отрезанным от финансовой системы США", если тот продолжит обслуживать торговые сделки, связанные с российским военно-промышленным комплексом.
    По данным Минобороны Украины, что в 2022 Райффайзен Банк всего заплатил в российскую казну €559 млн налога.
    Как пишет ресурс, RBI — один из восьми ведущих банков ЕС, все еще работающих в россии. Остальные: голландский ING, немецкие Commerzbank и Deutsche Bank, венгерский OTP Bank, итальянские Intesa SanPaolo и Unicerdit и шведский SEB.
    Для Украины это может быть интересно в ключе возможных и непредсказуемых последствий для украинского Райффайзен Банк.
    The SEB Group is represented in Russia by JSC SEB Bank, which operate in St. Petersburg.
    https://seb.ru/en/services/private/
    Nors buvo pareiškęs SEB iškart 2022.03 kad traukiasi, bet kažkokie galai liko, ne šiaip sau pateko į sąrašą straipsnyje
    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...sijos-89760387
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.03.10, 08:12.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kovo 7-8 į Austriją vyksta JAV delegacija dėl sankcijų vykdymo, pirmiausia dėl Raiffeisen Bank veiklos chuilostane, kuris lieka paskutinis iš stambesnių užsienio bankų
    https://charter97.org/ru/news/2024/3/6/586502/

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu anksčiau vokiečiai tiesogiai veždavo mersus į RF, dabar veža per Lietuvą ir Kazachstaną, tai skaitosi, kad vokiečiai sankcijų neapeina, tik mes?
    Jeigu kalbėt apie Mersus, tai deja taip - greičiausiai tik mes. Nes jokia statistika nerodo naujų Mersų (kaip ir visų kitų naujų automobilių) anomalaus pardavimų padidėjimo Lietuvoje. Užtat rodo second hand prabangesnių automobilių anomaliai išaugusius pardavimus Lietuvoje. O čia yra ratas "vokiečių turginis" (kuris beje dažniausiai yra turkas, oj atsiprašau turkų kilmės vokietis) - "lietuvių turginis" - "kazachų turginis" - "rusų pirkėjas". Ir įtariu lietuvių turginis, tvarkydamas reikalus su pažįstamu iš Kostanajaus Nurali, beveik visada ir žino, kad iš tikro automobilis keliaus geram žmogui Seriogai iš pamaskvio, o kartais visą ratą ir suka to Seriogos prašymu. Selimas iš Štutgarto tiesiog vykdo eilinį Raimio užsakymą: juk Raimį pažįsta jau 20 metų ir pardavė tam apsukriam Raimiui jau virš 350 automobilių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
    Economist publikuoja lenteles, kurios rodo, kad didžiausios pagalbininkės rusams apeiti sankcijas Europoje yra Lenkija , Lietuva, Latvija ir Estija. Ne kokia Vokietija ar dar kas nors. Nugi bet mes valiutą išsiurbiam ...
    Jeigu anksčiau vokiečiai tiesogiai veždavo mersus į RF, dabar veža per Lietuvą ir Kazachstaną, tai skaitosi, kad vokiečiai sankcijų neapeina, tik mes?

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Economist publikuoja lenteles, kurios rodo, kad didžiausios pagalbininkės rusams apeiti sankcijas Europoje yra Lenkija , Lietuva, Latvija ir Estija. Ne kokia Vokietija ar dar kas nors. Nugi bet mes valiutą išsiurbiam ...

    Click image for larger version

Name:	econo.jpg
Views:	602
Size:	176,9 kB
ID:	2115180

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    O, beje, čia yra sankcijų, kurios įvestos dar 2015 m. šiokia tokia įtaka.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nors pas juos tokia situacija su civiline aviacija tokia nuo pat sssr žlugimo. Kai kurie konstruktorių biurai per 32 metus nesukūrė nei vieno naujo lėktuvo, kiti po 1 - 2.

    Click image for larger version  Name:	111fd99b-e396-524f-8ba1-903f658a91d1.jpg Views:	1 Size:	124,8 kB ID:	2114669


    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Dar gruodį Tatarstano pramonės ir prekybos ministras kliedėjo kad galėtų gaminti po 100 Ту-214 į metus, nors pagal Kompleksinę vystymo programą numatyta pagaminti tik 115 Ту-214 iki 2030 m.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas straipsnis apie Rusijos "aviapromo" problemas

    Moscow Times 2023.03.01
    В России провалили начало выпуска импортозамещенных SSJ-100 и МС-21 из-за «технических сложностей»
    Rusija sužlugdė importuojamus lėktuvus pakeisiančių SSJ-100 ir MS-21 gamybos pradžią dėl „techninių sunkumų“.
    https://www.moscowtimes.ru/2024/03/0...nostei-a123163
    ENG - gal bus vėliau

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tikėsimės, kad su panašiomis problemomis susiduria ir karinių orlaivių gamyba.
    Deja ne, Rusijos resursai pirmiau skiriami karui. Viena iš vėlavimo priežasčių įvardijamas ir specialistų trūkumas - jie dirba karo pramonei.

    Dar tame straipsnyje yra svajuko dramblionės, kad po "SVO" (karo Ukrainoje) užbaigimo bus nematytas Rusijos aviacijos pramonės proveržis. Daugiau plėstis neverta - ši tema apie sankcijas, o ne apie šlapius rusų aviatorių sapnus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tikėsimės, kad su panašiomis problemomis susiduria ir karinių orlaivių gamyba.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rusai pripažino, kad Boeing ir Airbus lektuvų pakeitimo rusiškais analogais (vad. "importozamieščėnijos") programa užstrigo bent dviem metams.

    Ir kaip tie apsunkę nuo "tėvyninės gamybos" detalių rusiški lėktuvai primena anų laikų anekdotus apie didžiausias pasaulyje sovietines mikroschemas.

    Kommersant 2024.03.01
    Rusijai savo lėktuvus sunku pakelti
    Visų naujų civilinių orlaivių pristatymo datos buvo atidėtos porai metų.

    Šimtų milijardų rublių vertės programa vietiniams orlaiviams tiekti atidedama dvejiems metams. Kalbame apie visus civilinius projektus – MS-21, SJ-100, Tu-214, Il-114 ir Baikal.
    Aviacijos pramonė neturi laiko išbandyti orlaivių per 2022 m. nustatytus terminus, o jų charakteristikos neatitinka iš pradžių planuotų. Taip flagmanas MS-21 tapo beveik 6 tonomis sunkesnis, todėl jo skrydžio nuotolis ir aukštis gerokai sumažėjo. Rusojos pramonės ir prekybos ministerija tikisi, kad atsilikimas nuo tiekimo planų bus kompensuotas ateityje.
    Nemažai Kommersant šaltinių mano, kad šie lūkesčiai SVO ["spec. karinės operacijos] sąlygomis yra neįmanomi

    https://www.kommersant.ru/doc/6536154
    .

    Komentuoti:

Working...
X