Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
    Economist publikuoja lenteles, kurios rodo, kad didžiausios pagalbininkės rusams apeiti sankcijas Europoje yra Lenkija , Lietuva, Latvija ir Estija. Ne kokia Vokietija ar dar kas nors. Nugi bet mes valiutą išsiurbiam ...
    Jeigu anksčiau vokiečiai tiesogiai veždavo mersus į RF, dabar veža per Lietuvą ir Kazachstaną, tai skaitosi, kad vokiečiai sankcijų neapeina, tik mes?

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Economist publikuoja lenteles, kurios rodo, kad didžiausios pagalbininkės rusams apeiti sankcijas Europoje yra Lenkija , Lietuva, Latvija ir Estija. Ne kokia Vokietija ar dar kas nors. Nugi bet mes valiutą išsiurbiam ...

    Click image for larger version

Name:	econo.jpg
Views:	582
Size:	176,9 kB
ID:	2115180

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    O, beje, čia yra sankcijų, kurios įvestos dar 2015 m. šiokia tokia įtaka.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nors pas juos tokia situacija su civiline aviacija tokia nuo pat sssr žlugimo. Kai kurie konstruktorių biurai per 32 metus nesukūrė nei vieno naujo lėktuvo, kiti po 1 - 2.

    Click image for larger version  Name:	111fd99b-e396-524f-8ba1-903f658a91d1.jpg Views:	1 Size:	124,8 kB ID:	2114669


    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Dar gruodį Tatarstano pramonės ir prekybos ministras kliedėjo kad galėtų gaminti po 100 Ту-214 į metus, nors pagal Kompleksinę vystymo programą numatyta pagaminti tik 115 Ту-214 iki 2030 m.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas straipsnis apie Rusijos "aviapromo" problemas

    Moscow Times 2023.03.01
    В России провалили начало выпуска импортозамещенных SSJ-100 и МС-21 из-за «технических сложностей»
    Rusija sužlugdė importuojamus lėktuvus pakeisiančių SSJ-100 ir MS-21 gamybos pradžią dėl „techninių sunkumų“.
    https://www.moscowtimes.ru/2024/03/0...nostei-a123163
    ENG - gal bus vėliau

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tikėsimės, kad su panašiomis problemomis susiduria ir karinių orlaivių gamyba.
    Deja ne, Rusijos resursai pirmiau skiriami karui. Viena iš vėlavimo priežasčių įvardijamas ir specialistų trūkumas - jie dirba karo pramonei.

    Dar tame straipsnyje yra svajuko dramblionės, kad po "SVO" (karo Ukrainoje) užbaigimo bus nematytas Rusijos aviacijos pramonės proveržis. Daugiau plėstis neverta - ši tema apie sankcijas, o ne apie šlapius rusų aviatorių sapnus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tikėsimės, kad su panašiomis problemomis susiduria ir karinių orlaivių gamyba.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rusai pripažino, kad Boeing ir Airbus lektuvų pakeitimo rusiškais analogais (vad. "importozamieščėnijos") programa užstrigo bent dviem metams.

    Ir kaip tie apsunkę nuo "tėvyninės gamybos" detalių rusiški lėktuvai primena anų laikų anekdotus apie didžiausias pasaulyje sovietines mikroschemas.

    Kommersant 2024.03.01
    Rusijai savo lėktuvus sunku pakelti
    Visų naujų civilinių orlaivių pristatymo datos buvo atidėtos porai metų.

    Šimtų milijardų rublių vertės programa vietiniams orlaiviams tiekti atidedama dvejiems metams. Kalbame apie visus civilinius projektus – MS-21, SJ-100, Tu-214, Il-114 ir Baikal.
    Aviacijos pramonė neturi laiko išbandyti orlaivių per 2022 m. nustatytus terminus, o jų charakteristikos neatitinka iš pradžių planuotų. Taip flagmanas MS-21 tapo beveik 6 tonomis sunkesnis, todėl jo skrydžio nuotolis ir aukštis gerokai sumažėjo. Rusojos pramonės ir prekybos ministerija tikisi, kad atsilikimas nuo tiekimo planų bus kompensuotas ateityje.
    Nemažai Kommersant šaltinių mano, kad šie lūkesčiai SVO ["spec. karinės operacijos] sąlygomis yra neįmanomi

    https://www.kommersant.ru/doc/6536154
    .

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Private company nematė reikalo prarasti biznį dėl vieno šūdino lėktuvo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tie brazilai yra Rusijos pusiau draugai iš BRICS, bet žibalo į lėktuvą neįpylė.

    Delfi. lt 2024.02.23
    Lavrovui – akibrokštas Brazilijoje
    Didžiojo dvidešimtuko viršūnių susitikime Rio de Žaneire dalyvavęs Rusijos užsienio reikalų ministras negalėjo iš karto skristi į šalies sostinę susitikti su Brazilijos prezidentu Lula da Silva. Valstybiniam Il-96, kurio atvyko S. Lavrovas, reikėjo pasipildyti degalų, tačiau viena iš lėktuvus degalais aprūpinančių įmonių atsisakė papildyti Il-96 degalų atsargas, kad jai nebūtų įvesta antrinių Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) sankcijų.
    Remiantis žiniasklaida, brazilai galiausiai S. Lavrovui pasiūlė į susitikimą su Brazilijos prezidentu skristi kaip „eiliniam keliautojui“ Brazilijos užsienio reikalų ministro Mauro Vieira orlaiviu.

    Manoma, kad po susitikimo S. Lavrovas išskris jau savo lėktuvu, kuris pasipildys degalų atsargas kur nors kitur. S. Lavrovas šią savaitę lankosi Lotynų Amerikos šalyse. Prieš tai jis viešėjo Kuboje bei Venesueloje, o vėliau nuvyko į G20 susitikimą Brazilijoje

    https://www.delfi.lt/news/daily/worl...ijoje-95952235

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Grafikai iliustruojantys UK eksportą kai kurių jautrių prekių ir jo dinamiką. Pradėkime - UK eksporto į Rusiją dinamika:

    Click image for larger version

Name:	uk4.jpg
Views:	1147
Size:	75,3 kB
ID:	2112629

    Palyginkime kaip pakito UK eksporto į tokias šiknaskyles kaip Kyrgyzstanas ar Armėnija:

    Click image for larger version

Name:	uk1.jpg
Views:	1149
Size:	86,5 kB
ID:	2112630
    Click image for larger version

Name:	uk2.jpg
Views:	1157
Size:	94,5 kB
ID:	2112631

    Ir apibendrinimas kaip kito eksportas sankcijinių prekių į visą šudyną kaip Uzbekistanas, Sakartvelas, Kyrgyzstanas, Armėnija ir pan:

    Click image for larger version

Name:	uk3.jpg
Views:	1140
Size:	75,9 kB
ID:	2112632

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Ką Rusija nori kad tu žinotum:
    Rusijos ekonomika stripri ir labai gerai laikosi prieš visas sankcijas.



    Ko Rusija nenori kad tu žinotum:
    Stipri Rusijos ekonomika yra fake news & fake numbers.

    Komentuoti:


  • CWave
    replied
    Nafta yra gyvybinė prekė, visi jos nori kuo daugiau, tuo pigiau. Sankcijos sunkiai jai sueis, nebent norime visiškos rusijos blokados ir naftos kainų skrydžio į kosmosą (o ten jau garantija, kad visur putinistus-populistus išrinks). Vat jei rusija pardavinėtų masiškai kokius "Hands-bags", "Perfumes", "iphone" ir t.t. - brandines prekes, tada sankcijos veiktų. Žmonės nenorėtų pirkti ir sankcijos lengviau susektų iš kur prekės ateina.

    Kalbant apie "brand'us" - dar kartą įrodo, kad BVP skaičiai kuriuos matome pvz Europoje yra labiau "oriniai" jei eina kalba apie tai, kas gyvybiškai svarbu - karinė pramonė. Už Hermes hand-bags iš pabūklų nepašaudysi.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą

    Čia kažkoks matyt buhalterinis triukas, kada kokius mokėjimus reikia daryti, gal kuriuos kažkiek nukelti galima. Kitaip tokio stebuklo būti nu niekaip negali.

    Beje mane kitas dalykas domina. Dar 2014 metais po Malaizijos lainerio numušimo rusams buvo įvestos šiokios tokios sektorinės sankcijos. Viena iš svarbiausių buvo draudimas tiekti į Rusiją technologinę įrangą naftos ir dujų gavybai. Tada buvo šnekų ir daug, kad rezultatas čia nėra labai greitas, bet nuo kokių 2019 metų rusai susidurs su rimtomis gavybos problemomis, o nuo kokių 2021 metų Rusijos naftos gavyba pradės byrėti ir susitrauks trečdaliu ir pan. Tą kalbėjo tiek Vakarų kai kurie specialistai, tiek tokie rusų opoziciniai "pseudoekspertai" kaip Krutichinas (ne veltui taip sakau, nes jau ne vienus metus kartais paklausau šio žmogaus pasisakymus ir praktiškai visos jo prognozės neišsipildo).

    Dabar jau galima konstatuoti, kad praėjus 10 metų Rusijos naftos gavyba nepatyrė jokių žymesnių problemų. Niekur nematau jokios analizės kodėl: ar per tą laiką Kinija įvaldė tokios įrangos gamybą ir tapo pakaitalu rusams, ar patys rusai kai ką išmoko pasigaminti, ar įsiveža kontrabanda (nors tokių straipsnių irgi nemačiau ir sunkoka būtų padaryti tokią kontrabandą pvz. per kokią Kirgiziją siunčiant naftos gavybos įrangą). Būtų įdomu pamatyt tokią analizę, nes ji gana indikatyviai rodytų Vakarų galimybių ribas šiuolaikiniame pasaulyje.
    Šiaip jau kritimas yra (ir augimo šiemet neprognozuoja net pati RF vyriausybė). Kitas klausimas dėl jo priežasčių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai už ką balsuoti sotrudnikams?
    Ir kažkaip niekada nesijautė tos procvetanijos dėl Rusijos per praėjusius 600 metų.

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Kaliningrado gubernatorius įsitraukia į rinkiminę kampaniją Lietuvoje. Vakar parašė savo X:

    Всех действующих и бывших сотрудников железных дорог Литвы и членов их семей призываю на очередных выборах помнить географию и простую мысль: "Дружба с Россией = процветание литовского народа"

    Visus buvusisu ir esamus LG darbuotojus ir jų šeimų narius kviečiu artimiausiuose rinkimuose prisiminti geografiją ir paprastą mintį: Draugystė su Rusija = lietuvių tautos klestėjimas. Va taip vat

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Rusijos biudžeto pajamos skaičiuojamos rubliais. Rublio vertė nukrito ir už barelį gauni mažiau dolerių, bet daugiau rublių.

    P.S.
    Bet net ir skaičiuojant doleriais manau kad biudžeto pajamos yra daug maž panašios - varo tanklaiviai milijonus tonų naftos į Indiją ir Kiniją ir vargo nemato. Kinija pagamina beveik viską, ko reikia Rusijai. Ko Kinija nepagamina, tą nusiperka iš Vakarų per Kirgizijas ir Tadžikistanus.
    0,014 iki 0,011 grubiai tiek nukrito rublis. Nepadengia 76 proc tik tai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Esmė tame, kad pagrindinis augimas yra ne naftos-dujų pajamose, o kitose, ten - 85%.
    O kas čia keisto? Įmonės vykdo gosabaronzakazą, kepa raketas, bombas, tankus, moka mokesčius, algas, nuo algų pajamų mokesčius ir t.t.

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Esmė tame, kad pagrindinis augimas yra ne naftos-dujų pajamose, o kitose, ten - 85%.
    Čia kažkoks matyt buhalterinis triukas, kada kokius mokėjimus reikia daryti, gal kuriuos kažkiek nukelti galima. Kitaip tokio stebuklo būti nu niekaip negali.

    Beje mane kitas dalykas domina. Dar 2014 metais po Malaizijos lainerio numušimo rusams buvo įvestos šiokios tokios sektorinės sankcijos. Viena iš svarbiausių buvo draudimas tiekti į Rusiją technologinę įrangą naftos ir dujų gavybai. Tada buvo šnekų ir daug, kad rezultatas čia nėra labai greitas, bet nuo kokių 2019 metų rusai susidurs su rimtomis gavybos problemomis, o nuo kokių 2021 metų Rusijos naftos gavyba pradės byrėti ir susitrauks trečdaliu ir pan. Tą kalbėjo tiek Vakarų kai kurie specialistai, tiek tokie rusų opoziciniai "pseudoekspertai" kaip Krutichinas (ne veltui taip sakau, nes jau ne vienus metus kartais paklausau šio žmogaus pasisakymus ir praktiškai visos jo prognozės neišsipildo).

    Dabar jau galima konstatuoti, kad praėjus 10 metų Rusijos naftos gavyba nepatyrė jokių žymesnių problemų. Niekur nematau jokios analizės kodėl: ar per tą laiką Kinija įvaldė tokios įrangos gamybą ir tapo pakaitalu rusams, ar patys rusai kai ką išmoko pasigaminti, ar įsiveža kontrabanda (nors tokių straipsnių irgi nemačiau ir sunkoka būtų padaryti tokią kontrabandą pvz. per kokią Kirgiziją siunčiant naftos gavybos įrangą). Būtų įdomu pamatyt tokią analizę, nes ji gana indikatyviai rodytų Vakarų galimybių ribas šiuolaikiniame pasaulyje.

    Komentuoti:

Working...
X