Keista kad kinai dalivauja, nors gal nelabai, kad Brazilija, Argentina, arabai nedalivauja, viskas dėl to aišku. Tas BRICS nieko nevertas kai labai skirtingos valstybės turi skirtingus ekonominius tikslus ir net susikirtančius interesus.
Toks ten ir tas kinų dalyvavimas: jeigu rusų sportinininkai susišluoja vos ne 10 kartų daugiau medalių nei kinai, tai galima tik įsivaizduoti kokio lygio kinai ten dalyvauja Kaip ir kiti (išskyrus belarusus)
Galvojau, kad gal į jumoro skiltį verta įdėti Rusija sugalvojo surengti tokias BRICS žaidynes, kuriose dalyvauja sportininkai iš 89 valstybių. Nu atseit. Kokio rimtumo tai varžybos galima pamatyti po pirmos savaitės (jos vyks dar visą kitą savaitę). Medalių lentelė iki dabar pagal šalis
Keista kad kinai dalivauja, nors gal nelabai, kad Brazilija, Argentina, arabai nedalivauja, viskas dėl to aišku. Tas BRICS nieko nevertas kai labai skirtingos valstybės turi skirtingus ekonominius tikslus ir net susikirtančius interesus.
Galvojau, kad gal į jumoro skiltį verta įdėti Rusija sugalvojo surengti tokias BRICS žaidynes, kuriose dalyvauja sportininkai iš 89 valstybių. Nu atseit. Kokio rimtumo tai varžybos galima pamatyti po pirmos savaitės (jos vyks dar visą kitą savaitę). Medalių lentelė iki dabar pagal šalis
Nežinau ka ten JAV uždraudė,bet rytų Europos parduotuvėse pilna rusiškų prekių,kurios guli kartu su lietuviškomis. JAV kaip buvo parduodamos rusiškos prekės taip ir toliau parduodamos.
Civilinė aviacija turbūt yra ta šaka, kar su kiekviena diena ar mėnesiu Rusojoje juntamos sankcijos.
Lrytas.lt 2024.05.22 Supranta ir patys: jei taip ir toliau, nuo 2030 m. Rusija nebeturės civilinės aviacijos
Rusijos Federacija per šešerius metus turėtų pagaminti daugiau nei pusę tūkstančio keleivinių lėktuvų, kurie pakeistų „Boeing“ ir „Airbus“ – o šiuo metu Rusija per metus pagamina 1–2 keleivinius lėktuvus
Skaitantiems.rusiškai verta paskaityti ir Rusijos valstybinės korporacijos "Rostech" vadovo Sergejaus Ĉemezovo pasisakymus. Jis, pripažindamas problemas po 2030-ųjų su Boeing ir Airbus lėktuvais, vis dar tikisi kad Rusijoje pagausės gaminamų lėktuvų
Turdom.ru / RBC.ru 2024.05.17 Чемезов: у российских авиакомпаний станет меньше Boeing и Airbus
Čemezov - Rusijos aviakompanijose bus mažiau Boeing ir Airbus https://www.tourdom.ru/news/chemezov...i-airbus-.html
Я думаю, что с 2030 года начнется заметное убытие иностранных самолетов из российских авиакомпаний, поскольку возможностей ремонтировать уже особо не будет. Поэтому нам нужно будет произвести к этому моменту достаточное количество различных летательных аппаратов: это прежде всего, конечно, МС-21, Superjet, Ту-214, Ил-114, Ил-96. Эти гражданские самолеты должны обеспечить все наши авиакомпании. https://www.rbc.ru/interview/economi...7947dc93772782
Rusijos vyriausybė koregavo savo fantastinius "samoliotostrojenijos" planus - iki 2030 metų numatomų lėktuvų skaičius mažėja nuo 1081 iki 990, tačiau tikinama, jie bus talpesni. Toliau skaitantkaip keletui metų nukelinėjami lėktuvų gamybos paleidimo projektai darosi beveik akivaidu, kad grandiozinių planų korekcijų bus dar ne viena.
Kommersant.ru 2024.05.18 Правительство изменило сроки поставок российских самолетов SSJ, МС-21 и Ил-114
Всего до 2030 года планируется производство 990 российских самолетов (раньше планировался выпуск 1081 единицы).
Pinigų neliečia juk ne dėl to, kad gaila rusų, tiesiog niekas nebepasitikėtų USD valiuta ir nebekauptų rezervų ja ir tai sukeltų nemažai ekonominių problemų.
Didzioji dalis turto yra ES, kur euras, o ne doleris.
Bet vakarieciai isreiks rimta susirupinima ir toliau nelies ruskyno pinigu USA ir ES. Nebent dividendus.
Visgi tu, kurie su velniu obuoliaut nuejo, nelabai ir gaila.
Pinigų neliečia juk ne dėl to, kad gaila rusų, tiesiog niekas nebepasitikėtų USD valiuta ir nebekauptų rezervų ja ir tai sukeltų nemažai ekonominių problemų.
Naujosios sankcijos neleis Rusijai Europos uostuose iškrauti papildomų SGD, skirtų Azijos šalims. Iš tikrųjų Kremliui teks ieškoti kitų būdų, kaip tiekti dujas į Aziją.
Nors tai nėra visiškas suskystintųjų gamtinių dujų iš Rusijos draudimas, tačiau pradžia jau padaryta. Dabar „Novatek“ aktyviai naudojasi Zėbriugės (Belgija) ir Monturo (Prancūzija) uostais, kuriuose stovi 15 lengvųjų SGD laivų. 2023 m. pabaigoje ES įsigijo 14,4 mln. tonų rusiškų SGD.
TY LT liaudis priešiškai nusteikusi Rusijos atžvilgiu, bet prekiauti tai mėgsta net su Rusija, o su Kinija tai išvis, galima formuoti penktą koloną, pažadėti jiems šiltas dujų kamerų operatorių vietas, nuteikinėti prieš valdžia, nu nes liaudės interesų nežiūro, kaip 1 prelegatas sako "galima siubuoti valtį".
Ne tik LT liaudis, net JAV liaudis nori, nors Rusija jiems toli ir visai nesvarbi prekybos partnerė.
he U.S. Treasury Department extended on Monday a general license authorizing certain energy-related transactions with financial entities including the Central Bank of Russia, Sberbank and Alfa-Bank, among others, according to the Treasury website.
Reikia suprasti kad už Rusijos nugaros taip šone stovi Kinija, ty daryk Rusija ka nori, čia tavo daržas, bendra strategine kryptis gera, kai mums reikės mes pasireguliuosime.
Ir dar vienas kodėl Putinas ryžosi užpulti Ukrainą? Nes ukrainiečiai išrinko Zelenskį kuris ėjo po vėliava "Kad tik nebūtų karo, ieškokime bendrų salyčio taškų smth", Putinas traktavo, kad nenori ukrainiečiai karo ir neleis čia sukelti karo kai "draugiškos" pajėgos ateis nuversti valdžia katra nori karo.
TY LT liaudis priešiškai nusteikusi Rusijos atžvilgiu, bet prekiauti tai mėgsta net su Rusija, o su Kinija tai išvis, galima formuoti penktą koloną, pažadėti jiems šiltas dujų kamerų operatorių vietas, nuteikinėti prieš valdžia, nu nes liaudės interesų nežiūro, kaip 1 prelegatas sako "galima siubuoti valtį".
Komentuoti: