Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Viena juodais dūmais apsipylusi rusiška fūra užteršia žymiai daugiau, nei koks kaimo pensininkas savo dūmijančia audi kartą per savaitę nuriedantis į rajono centrą lidlan ar per vėlines kapuosna.
    O tokių fūru kasdien Lietuvą kerta šimtai.
    Fūroms jau seniai yra specialus taršos mokestis.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Fūroms jau seniai yra specialus taršos mokestis.
      Tai reikėtų apsispręsti - ar tikslas mažinti taršą, ar susirinkti babkes. Nes jei mažinti taršą - jis akivaizdžiai neveikia (neatsimenu kada paskutinį kartą mačiau nedūmijančią fūrą rusiškais numeriais)..
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

        Tai reikėtų apsispręsti - ar tikslas mažinti taršą, ar susirinkti babkes. Nes jei mažinti taršą - jis akivaizdžiai neveikia.
        Tikslas yra mažinti taršą mažinant senų automobilių kiekį.

        Comment


          Kas antra Girtekos mašina ant RUS numerių pakabinta, dūme tu
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Kas antra Girtekos mašina ant RUS numerių pakabinta, dūme tu
            kad ne, kaip tik registruoja vakarų europoje kad nereikėtu gražinti į kilmės šalį. Girteka lyg dabar didžiausia pervežėja europoje pagal europoje registurotū fūrų kiekį.

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Kas antra Girtekos mašina ant RUS numerių pakabinta, dūme tu
              Dėl to dūmai kitaip kvepia?
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Nepergyvenkit. Viskas yra gerai, jei ko ir nežinot.

                Čia 2019 metai. Dabar kur kas plačiau jie ten. Ir dar kažkur taškas yra

                The transport fleet of the Smolensk logistics centre by GIRTEKA LOGISTICS includes 1,264 Volvo trucks (70% of which are made up with refrigerators), complying with Euro 5 and Euro 6 emission standards. All the trucks are not more than 2 years of operation, as we replace them every two years. There is also a modern training centre located onsite, which is a place for training the drivers to supply cargo to Russia and Europe; a 24-hour cafe, a bed-and-breakfast, showers, a self-service terminal, an aid post, an official Renault and Volvo dealership centre, which provides services for one-stop maintenance and repair of vehicles of any complexity. The adjacent area has a guarded parking lot designed for trucks, trailers, and passenger cars.
                https://smolinvest.com/en/news/5079/

                Show must go von!

                Comment


                  LRT.lt 2021.11.23
                  Raimondas Kuodis apie naują mokestį:
                  Kūjiniu smūgiu, kuris daugiausia palies „biedniokus iš kaimo“, sprendžiame viso transporto taršos problemą
                  Vyriausybė trečiadienį turėtų spręsti, ar pritarti atnaujintam Motorinių transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektui, kuriame atsisakoma šiuo metu galiojančio registracijos mokesčio, bet įvedamas naujas kasmetinis mokestis už naudojimą.
                  Anot šį konkretų projektą kritikuojančio ekonomisto Raimondo Kuodžio, didžioji problema, kad žmonės, kurie turi apynaujus automobilius, nepateks po šiuo mokesčiu, „bet gali lakstyti 50 tūkst. kilometrų per metus“. Jis pastebi, kad mokestis smogs neturtingiems žmonėms regionuose.

                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...arsos-problema

                  Comment


                    Baisu. Jeigu norėtų taršą mažinti, tai užtektų paleisti vieną ekipažą į gatvę ir visiems smirdintiems dyzeliams atimti TA ir uždėti baudas. Dabar tiesiog tai yra papildomos įplaukos anūko darželiams ir murzių išlaikymui, prisidengiant skambiu pavadinimu.

                    Comment


                      Kuodis, kaip užkietėjęs motoristas, kažin ar yra objektyviausias šaltinis apie taršos mokesčius.

                      Aišku tas faktas, kad vaYrotojei™ inkščia, leidžia daryti prielaidą, kad kažkokį teigiamą efektą šitas mokestis turės. Nors neabejotinai reiktų žymiai duagiau priemonių.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Baisu. Jeigu norėtų taršą mažinti, tai užtektų paleisti vieną ekipažą į gatvę ir visiems smirdintiems dyzeliams atimti TA ir uždėti baudas. Dabar tiesiog tai yra papildomos įplaukos anūko darželiams ir murzių išlaikymui, prisidengiant skambiu pavadinimu.
                        Mokestis yra visiems, o ne tiems, kurie viršyja normas. Be to, 150 mln. EUR per metus su vienu ekipažu nesurinksi.

                        Comment


                          Kuodžio hobis- seni galingi dzipai, ta jam vis primena komentaruose, bet sekmingai praignoruojama. Ne tokio zmogaus nuomones reikia klaust

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Mokestis yra visiems, o ne tiems, kurie viršyja normas. Be to, 150 mln. EUR per metus su vienu ekipažu nesurinksi.
                            Ir kaip tie 150 milijonų sumažins taršą?

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Kuodžio hobis- seni galingi dzipai, ta jam vis primena komentaruose, bet sekmingai praignoruojama. Ne tokio zmogaus nuomones reikia klaust
                              Negu jam problema susimokėti tuos kelis šimtus eur per metus?
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                Ir kaip tie 150 milijonų sumažins taršą?
                                Kas sakė kad mažins?
                                Tiesiogia ne, t.y. už šiuos pinigus nebus įrengiamos CO2 saugyklos ar miestų kupolai su filtrais, ir nesodinami miškai Užsacharėje..
                                Bet šioks toks efektas bus, tam nereikia suprasti reliatyvumo teorijos.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Negu jam problema susimokėti tuos kelis šimtus eur per metus?
                                  Taip, keista ir man. Šiaip man jis visuomet patikdavo ir su dauguma jo pastabų labai sutikdavau, o čia kas per wtf?? Juokingiausia, kad šiaip jis pastoviai askaluoja už ligoninių, mokyklų, traukinių uždarymus, o čia matai prisiminė paprastą kaimo žmogų, kurį reikia apgint..

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                    Taip, keista ir man. Šiaip man jis visuomet patikdavo ir su dauguma jo pastabų labai sutikdavau, o čia kas per wtf?? Juokingiausia, kad šiaip jis pastoviai askaluoja už ligoninių, mokyklų, traukinių uždarymus, o čia matai prisiminė paprastą kaimo žmogų, kurį reikia apgint..
                                    Bet realiai tas mokestis labiausiai ir smogus tam paprastam kaimo žmogui, kuris važinėja su senu passat, o ne vilniečiams su elektromobiliais ar priusais (o važinėjantys galingais suvais susimokės be problemų, o ne keis į mažesnes auto), plius ir taršos problema pagrinde ir yra Vilniuje, o ne toje provincijoje, kur važinėja seni passatai. Taip pat kaimiečiai neturi VT alternatyvos, priešingai nei vilniečiai.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Ten tiem seniem passatam mokestis nera toks didelis, 100eur metam, masinos prieziurai cia yra mizeris, manau bereikalinga eskaluojama problema, visame civilizuotam pasaulyje tarsus seni automobiliai apmokestinti, dar sakyciau mazi mokesciai numatyti.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Ten tiem seniem passatam mokestis nera toks didelis, 100eur metam, masinos prieziurai cia yra mizeris, manau bereikalinga eskaluojama problema, visame civilizuotam pasaulyje tarsus seni automobiliai apmokestinti, dar sakyciau mazi mokesciai numatyti.
                                        Sutinku, kad mokestis nors ir su trūkumais neišvengiamas, o alternatyvos kaip akcizo didinimas rezultato neduoda, nebent šešėliui ir lenkams, bet kad labiausiai skaudės tiems kaimiečiams tai faktas bet kokiu atveju. Šiaip nesuprantu, kodėl techninė apžiūra nepradeda rimčiau dirbti ir praleidžia visokius dūmijančius lavonus? Turbūt koks 1% netvarkingiausių auto pusę taršos sukuria.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Ko nesuprast? 50 Eu Kaune, 60-70 Eu Vilniuje. Ir niekam neįdomūs tie dūmai.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X