Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas
Collapse
X
-
Tai reikėtų apsispręsti - ar tikslas mažinti taršą, ar susirinkti babkes. Nes jei mažinti taršą - jis akivaizdžiai neveikia (neatsimenu kada paskutinį kartą mačiau nedūmijančią fūrą rusiškais numeriais)..Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Fūroms jau seniai yra specialus taršos mokestis.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Tikslas yra mažinti taršą mažinant senų automobilių kiekį.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai reikėtų apsispręsti - ar tikslas mažinti taršą, ar susirinkti babkes. Nes jei mažinti taršą - jis akivaizdžiai neveikia.
Comment
-
kad ne, kaip tik registruoja vakarų europoje kad nereikėtu gražinti į kilmės šalį. Girteka lyg dabar didžiausia pervežėja europoje pagal europoje registurotū fūrų kiekį.Parašė VNS Rodyti pranešimąKas antra Girtekos mašina ant RUS numerių pakabinta, dūme tu
Comment
-
Dėl to dūmai kitaip kvepia?Parašė VNS Rodyti pranešimąKas antra Girtekos mašina ant RUS numerių pakabinta, dūme tu
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Nepergyvenkit. Viskas yra gerai, jei ko ir nežinot.
Čia 2019 metai. Dabar kur kas plačiau jie ten. Ir dar kažkur taškas yra
https://smolinvest.com/en/news/5079/The transport fleet of the Smolensk logistics centre by GIRTEKA LOGISTICS includes 1,264 Volvo trucks (70% of which are made up with refrigerators), complying with Euro 5 and Euro 6 emission standards. All the trucks are not more than 2 years of operation, as we replace them every two years. There is also a modern training centre located onsite, which is a place for training the drivers to supply cargo to Russia and Europe; a 24-hour cafe, a bed-and-breakfast, showers, a self-service terminal, an aid post, an official Renault and Volvo dealership centre, which provides services for one-stop maintenance and repair of vehicles of any complexity. The adjacent area has a guarded parking lot designed for trucks, trailers, and passenger cars.
Show must go von!
Comment
-
LRT.lt 2021.11.23
Raimondas Kuodis apie naują mokestį:
Kūjiniu smūgiu, kuris daugiausia palies „biedniokus iš kaimo“, sprendžiame viso transporto taršos problemą
Vyriausybė trečiadienį turėtų spręsti, ar pritarti atnaujintam Motorinių transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektui, kuriame atsisakoma šiuo metu galiojančio registracijos mokesčio, bet įvedamas naujas kasmetinis mokestis už naudojimą.
Anot šį konkretų projektą kritikuojančio ekonomisto Raimondo Kuodžio, didžioji problema, kad žmonės, kurie turi apynaujus automobilius, nepateks po šiuo mokesčiu, „bet gali lakstyti 50 tūkst. kilometrų per metus“. Jis pastebi, kad mokestis smogs neturtingiems žmonėms regionuose.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...arsos-problema
Comment
-
Mokestis yra visiems, o ne tiems, kurie viršyja normas. Be to, 150 mln. EUR per metus su vienu ekipažu nesurinksi.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBaisu. Jeigu norėtų taršą mažinti, tai užtektų paleisti vieną ekipažą į gatvę ir visiems smirdintiems dyzeliams atimti TA ir uždėti baudas. Dabar tiesiog tai yra papildomos įplaukos anūko darželiams ir murzių išlaikymui, prisidengiant skambiu pavadinimu.
Comment
-
Ir kaip tie 150 milijonų sumažins taršą?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Mokestis yra visiems, o ne tiems, kurie viršyja normas. Be to, 150 mln. EUR per metus su vienu ekipažu nesurinksi.
- 3 patinka
Comment
-
Negu jam problema susimokėti tuos kelis šimtus eur per metus?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKuodžio hobis- seni galingi dzipai, ta jam vis primena komentaruose, bet sekmingai praignoruojama. Ne tokio zmogaus nuomones reikia klaust
Comment
-
Kas sakė kad mažins?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Ir kaip tie 150 milijonų sumažins taršą?
Tiesiogia ne, t.y. už šiuos pinigus nebus įrengiamos CO2 saugyklos ar miestų kupolai su filtrais, ir nesodinami miškai Užsacharėje..
Bet šioks toks efektas bus, tam nereikia suprasti reliatyvumo teorijos.
Comment
-
Taip, keista ir man. Šiaip man jis visuomet patikdavo ir su dauguma jo pastabų labai sutikdavau, o čia kas per wtf?? Juokingiausia, kad šiaip jis pastoviai askaluoja už ligoninių, mokyklų, traukinių uždarymus, o čia matai prisiminė paprastą kaimo žmogų, kurį reikia apgint..Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Negu jam problema susimokėti tuos kelis šimtus eur per metus?
Comment
-
Bet realiai tas mokestis labiausiai ir smogus tam paprastam kaimo žmogui, kuris važinėja su senu passat, o ne vilniečiams su elektromobiliais ar priusais (o važinėjantys galingais suvais susimokės be problemų, o ne keis į mažesnes auto), plius ir taršos problema pagrinde ir yra Vilniuje, o ne toje provincijoje, kur važinėja seni passatai. Taip pat kaimiečiai neturi VT alternatyvos, priešingai nei vilniečiai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Taip, keista ir man. Šiaip man jis visuomet patikdavo ir su dauguma jo pastabų labai sutikdavau, o čia kas per wtf?? Juokingiausia, kad šiaip jis pastoviai askaluoja už ligoninių, mokyklų, traukinių uždarymus, o čia matai prisiminė paprastą kaimo žmogų, kurį reikia apgint..
- 3 patinka
Comment
-
Sutinku, kad mokestis nors ir su trūkumais neišvengiamas, o alternatyvos kaip akcizo didinimas rezultato neduoda, nebent šešėliui ir lenkams, bet kad labiausiai skaudės tiems kaimiečiams tai faktas bet kokiu atveju. Šiaip nesuprantu, kodėl techninė apžiūra nepradeda rimčiau dirbti ir praleidžia visokius dūmijančius lavonus? Turbūt koks 1% netvarkingiausių auto pusę taršos sukuria.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTen tiem seniem passatam mokestis nera toks didelis, 100eur metam, masinos prieziurai cia yra mizeris, manau bereikalinga eskaluojama problema, visame civilizuotam pasaulyje tarsus seni automobiliai apmokestinti, dar sakyciau mazi mokesciai numatyti.
- 1 patinka
Comment
Comment