Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    2023 m. 0.00
    2024 m. 0.00
    2025 m. 56.45
    2026 m. 56.45
    Permažas taršos mokestis, neatsisakysiu automobilio.
    2027-2028 120 EUR
    2029-2030 240 EUR
    2031-2032 600 EUR
    2031- uždraustas motorinės transporto priemonės eismas

    Comment


      #62
      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


      70metis Petras per metus nuvažiuojantis 3000 km dabar geriau išsinuomuos mažai teršiantį automobilį savo retoms kelionėms nei kiekvieną kartą skleis dumų uždangas savo dyzeliuku.
      Ne, niekas to nedarys. Vietoj to turim dar viena regresini mokesti ir garanta kitos kadencijos metu turet bebrus.

      Comment


        #63
        Sorry, kad aš toks iš medžio iškritęs, bet ar yra numatyta lengvata nepasiturintiems, šeimoms, ypač provincijos gyventojams? Pats mokėstis iš savęs būtų geras, būtų ne tik paskata vartotojui, bet gal ir greičiau pamatytume kažkokių rinkos perturbacijų - atpigtų mažiau taršios mašinos, nebebūtų parduodama dyzelio. Miestiečiai galbūt būtų paskatinti persėsti ant VT, dviračio transporto.

        Bet man yra tas turtinės nelygybės momentas įdomus užmiestyje. Nes yra labai daug vietų periferijose (ypač po karantino, kai buvo stipriai sumažinta viešojo transporto reisų) kur be automobilio neįmanoma pas daktarą ar į banką nuvažiuoti. Ne kiekvienas išgali naujesnį automobilį nusipirkti, o ant dyzeliuko dėl pigumo važiuoja (na, šiuo metu, gal jau nebe).

        Dėl pensininkų tai nežinau. Kiek jau daug tų pensininkų gatvėse važinėja?

        Comment


          #64
          Bent sprendimo projekte yra nemažai lengvatų ir manau, kad jos išliks. Apskritai toks mokesčio modelis yra geras ir perspektyvus, tik gal reikia daugiau apšlifuoti viską startui.
          Show must go von!

          Comment


            #65
            Lengvatos pensininkams ir pan. eilinį kartą bus išnaudojamos pacukų registruojant 530d slyvą ant bobutės kaime, kuri net teisių neturi, kaip dabar daroma su automobilio draudimu. Protingiau būtų pridėti kelis Eurus prie pensijos visiems pensininkams ir palikt automobilio mokęstį be nuolaidos.

            Comment


              #66
              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
              Kada koncervam provincijos žmonės rūpėjo?
              O kada nerūpėjo? Kai skyrė didžiules lėšas visokių mirštančių miestelių gatvių, šaligatvių ir mokyklų renovacijoms?

              Comment


                #67
                Parašė digital Rodyti pranešimą
                O kada nerūpėjo? Kai skyrė didžiules lėšas visokių mirštančių miestelių gatvių, šaligatvių ir mokyklų renovacijoms?
                Čia turbūt tas nuo Kubilinės krizės laikų pasakymas. Esmė, kad šios kadencijos konservatorių programa šiuo klausimu palyginti tikrai adekvati ir kažkiek primena krikdemišką-socialdemokratišką požiūrį.

                Comment


                  #68
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Taršos mokesčio dabar iš viso nėra, yra registracijos mokestis.

                  Man tik lieka didelis klaustukas dėl komercinio transporto, kuriam tiesiogiai toks mokestis kažkodėl nebus taikomas. Nors problemų dėl taršos toje sferoje gal net daugiau.


                  Žmogus asmeninėm reikmėm gali persėsti iš seno smirdančio X5 į prius ir mokėti 0 Eur taršos mokestį, komercinis transportas tokios galimybės neturi, plius jo apmokestinimas keltų kitų paslaugų ir prekių kainas bei mažintų šalies konkurencingumą.
                  Flickr

                  Comment


                    #69
                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    2023 m. 0.00
                    2024 m. 0.00
                    2025 m. 56.45
                    2026 m. 56.45
                    Permažas taršos mokestis, neatsisakysiu automobilio.
                    Man gaunasi:
                    2023 m. 183,26
                    2024 m. 18326
                    2025 m. 366,52
                    2026 m. 366,52

                    Bus proga ieškoti alternatyvų arba naudotis CityBee.

                    Comment


                      #70
                      Nusipirksi Golf ir viskas https://www.nextgreencar.com/view-ca...anual-5-speed/

                      Normas dar ilgai atitiks

                      Show must go von!

                      Comment


                        #71
                        Fun, ksd dyzelis atitinka, benzinas ne jau virsija 100, ateity reiks moket

                        nors panasu tik bluemotion dyzelis nevirsija. Reik netinget ir noret tuos skysciu pilt.
                        Paskutinis taisė Zygis; 2021.11.23, 15:13.

                        Comment


                          #72
                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Nusipirksi Golf ir viskas https://www.nextgreencar.com/view-ca...anual-5-speed/

                          Normas dar ilgai atitiks
                          Nelabai supratau koks čia modelis, aš panašų turėjau, buvo 102 g/km

                          Comment


                            #73
                            Man tai visur nulius rodo ten, kai suvedu Golfo duomenis

                            Comment


                              #74
                              Nu va, pasirodys, kad ne tiek mažai visiškai "sausi išlips" ir galės lakstyt su vėjeliu kaip ir lakstė su jau turimomis auto
                              Show must go von!

                              Comment


                                #75
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                2027-2028 120 EUR
                                2029-2030 240 EUR
                                2031-2032 600 EUR
                                2031- uždraustas motorinės transporto priemonės eismas
                                Na 2031 gal jau bus realu ir elektrine važinėt tai viskas tvarkoje.

                                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                Ne, niekas to nedarys. Vietoj to turim dar viena regresini mokesti ir garanta kitos kadencijos metu turet bebrus.
                                Žmonių kvailumas yra beribis.

                                Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
                                Sorry, kad aš toks iš medžio iškritęs, bet ar yra numatyta lengvata nepasiturintiems, šeimoms, ypač provincijos gyventojams? Pats mokėstis iš savęs būtų geras, būtų ne tik paskata vartotojui, bet gal ir greičiau pamatytume kažkokių rinkos perturbacijų - atpigtų mažiau taršios mašinos, nebebūtų parduodama dyzelio. Miestiečiai galbūt būtų paskatinti persėsti ant VT, dviračio transporto.
                                Yra lengvata senjorams, slaugantiems neįgaliuosius ir pan. Prie ko čia provincijos gyventojas, negi jo automobilio tarša mažiau kenkia nei miestiečio?

                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Žmogus asmeninėm reikmėm gali persėsti iš seno smirdančio X5 į prius ir mokėti 0 Eur taršos mokestį, komercinis transportas tokios galimybės neturi, plius jo apmokestinimas keltų kitų paslaugų ir prekių kainas bei mažintų šalies konkurencingumą.
                                Jeigu neturi galimybės neteršti tai tada tegu ir moka už taršą.

                                Parašė bardakas Rodyti pranešimą

                                Man gaunasi:
                                2023 m. 183,26
                                2024 m. 183,26
                                2025 m. 366,52
                                2026 m. 366,52

                                Bus proga ieškoti alternatyvų arba naudotis CityBee.
                                Turbūt dyzeliną vairuoji, pažaidžiau su skaičiuokle tai jiems brangiau.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Turbūt dyzeliną vairuoji, pažaidžiau su skaičiuokle tai jiems brangiau.
                                  1999 Benzinas 2.4, 238 CO2

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė bardakas Rodyti pranešimą

                                    1999 Benzinas 2.4, 238 CO2
                                    Aha, liudnokas CO2 kiekis. Pas mane tik 112 g/km

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Žmonių kvailumas yra beribis.
                                      Labiau tamstos naivumas, jei galvoji pensininkui yra viable alternatyva issinuomot masina kelioms dienoms i soda su nakvyne su daiktais vaiziuot. Ir labai matyt spres tai tarsos problema

                                      btw nauju masinu gamyba taip pat labai tarsus dalykas, reikia tam pensininkui labai daug vazinet, kad skirtumas atpirktu gamybos metu isleista co2.

                                      ir aplamai juokinga, kai valstybe kurios ekonomika remiasi i tranzita ir furas dabar is golfuku tarsos mokesti rinks viskas ok, bet dar slifuot reikia daug.
                                      Paskutinis taisė Zygis; 2021.11.23, 16:58.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Yra lengvata senjorams, slaugantiems neįgaliuosius ir pan. Prie ko čia provincijos gyventojas, negi jo automobilio tarša mažiau kenkia nei miestiečio?
                                        Turiu galvoje mažas pajamas gaunančius provincijos gyventojus. Čia ne apie taršos kiekį, o apie tai, kad nepasiturintis miesto gyventojas turi daugiau alternatyvų. Mieste būtiniausias paslaugas, darbovietę galima pasiekti pėsčiomis, autobusu, dviračiu. Provincijoje žmonės dažnai naudojasi automobiliais, nes norint pasiekti būtiniausias paslaugas ir darbovietę, reikia vykti į kitą gyvenvietę, ir dažnai nėra VT arba jis yra nepakankamas. Turtingesniems čia ne bėda, tačiau kalbu apie visokius bėdžius, kuriems iš tos biednystės dėl tokių regresyvių sprendimų labai sunku išsikapanoti. Suprantu, kad vienalyčio ir visiems teisingo atsakymo į šią problemą nėra, tačiau noriu atkreipti dėmesį į kartais niūroką realybę, kurios dažnai politikai nepastebi.

                                        Mano galva, šita žmonių grupė labiau pažeidžiama nei pensininkai šiuo atveju.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                                          Turiu galvoje mažas pajamas gaunančius provincijos gyventojus. Čia ne apie taršos kiekį, o apie tai, kad nepasiturintis miesto gyventojas turi daugiau alternatyvų. Mieste būtiniausias paslaugas, darbovietę galima pasiekti pėsčiomis, autobusu, dviračiu. Provincijoje žmonės dažnai naudojasi automobiliais, nes norint pasiekti būtiniausias paslaugas ir darbovietę, reikia vykti į kitą gyvenvietę, ir dažnai nėra VT arba jis yra nepakankamas. Turtingesniems čia ne bėda, tačiau kalbu apie visokius bėdžius, kuriems iš tos biednystės dėl tokių regresyvių sprendimų labai sunku išsikapanoti. Suprantu, kad vienalyčio ir visiems teisingo atsakymo į šią problemą nėra, tačiau noriu atkreipti dėmesį į kartais niūroką realybę, kurios dažnai politikai nepastebi.

                                          Mano galva, šita žmonių grupė labiau pažeidžiama nei pensininkai šiuo atveju.
                                          O kada politikai atkreipė dėmesį į žmonių problemas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X