Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąŠaltinis: VBS
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą+VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?
Komentuoti:
-
+VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?
Komentuoti:
-
"Kaip Danijoje" būtų truputį per gerai
A factory new Fiat 500 is taxed+VAT 69.8%
A factory new Mazda MX-5 is taxed+VAT 127%
A factory new Porsche Panamera is taxed+VAT 178%
This is excluding tax deductions for low-emission vehicles, and excluding potential CO2 taxes for high-emission vehicles, and this only applies to fossil-fuel cars. Electric cars are taxed significantly less.
So its still very expensive compared to basically every other country in the world, but it's not a firm 180% for any car you buy. It's a lot lower for small cheap cars, but it can also be higher than 180% for high-end cars that emits a lot of CO2.
Šaltinis: VBS
Komentuoti:
-
Pagal orginaliai siūlytas mokesčio ribas nei mano senas 1990 automobilis (1,5l) nei dabartinis 2017 metų automobilis (1,4l) nebūtų net patekęs į apmokestinamas ribas. Kad automobilis senas, nereiškia, kad yra taršus. O jeigu važiuoji taršiu, tai tikrai turėtum susimokėti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Aha, ima visi ir išmeta gerai važiuojančias mašinas ir perka naujas. Ne tik kad finansiškai neapsimoka, bet ir logikos ar naudos tame nėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
Bet palaaa, pamiršau visai. Gi reikia palaikyt milijardines kompanijas, kad joms pelnas eitų. Pofik kas žmonėms ar gamtai reikalinga ir naudinga
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė neamos Rodyti pranešimą
Ir pasirodyti prieš rajono pacanus ir cioles su bobiškom tačkom??
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMan vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai elementariai galima būtų įvesti automobilio mokesčius pradedant tik nuo pvz rytojaus įsigijamiems automobiliams. Nemokestinti jau nusipirktų .
Komentuoti:
-
Man vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.
Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.
Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.
Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.
Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.
Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
Taip pat už 5000-10000€ galima nusipirkti daug taupesnį ir naujesnį automobilį, kurio taršos mokestis neviršytų turbūt nė 300€ per metus. Nu bet ne AudiPaskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.10, 16:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.
Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
Komentuoti:
-
Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: