Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aizzeris
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
    Jei tik finansiškai išgalėtu, manau daugelis persėstu į taupesnius automobilius. Bėda ta, kad apynaujai automobiliai ne tik yra pakankamai brangųs, bet dar ir nepatikimi. Šiais laikais gali pirkti tik visiškai naują mašiną, arba gerai prižiūrėtą seną. Pastarąją įpač labai sunku surasti, bet lietuviai mėgsta loterijas

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Šaltinis: VBS

    Nežinau kas tas VBS, bet čia radau šaltinį tiems, kas nori pasiskaityti plačiau: https://old.reddit.com/r/cars/commen...0_tax_on_cars/

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    +VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?
    įtraukta, kaip matote +VAT parašyta prieš mokesčių procentus

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    +VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    "Kaip Danijoje" būtų truputį per gerai

    A factory new Fiat 500 is taxed+VAT 69.8%

    A factory new Mazda MX-5 is taxed+VAT 127%

    A factory new Porsche Panamera is taxed+VAT 178%

    This is excluding tax deductions for low-emission vehicles, and excluding potential CO2 taxes for high-emission vehicles, and this only applies to fossil-fuel cars. Electric cars are taxed significantly less.

    So its still very expensive compared to basically every other country in the world, but it's not a firm 180% for any car you buy. It's a lot lower for small cheap cars, but it can also be higher than 180% for high-end cars that emits a lot of CO2.

    Šaltinis: VBS


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pagal orginaliai siūlytas mokesčio ribas nei mano senas 1990 automobilis (1,5l) nei dabartinis 2017 metų automobilis (1,4l) nebūtų net patekęs į apmokestinamas ribas. Kad automobilis senas, nereiškia, kad yra taršus. O jeigu važiuoji taršiu, tai tikrai turėtum susimokėti.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Aha, ima visi ir išmeta gerai važiuojančias mašinas ir perka naujas. Ne tik kad finansiškai neapsimoka, bet ir logikos ar naudos tame nėra.
    Nu tai mokėk už savo mašinos taršą, niekas neliepia tau jos išmesti. Taip pat niekas neliepia pirkti naujos mašinos (nes čia nėra kažkokia debiliška konspiracija). Normalūs seni automobiliai (kur varikliai nėra 3 litrų V6) neišmeta tokio kosmoso CO2, kaip kad mano 1900€ Audi pavyzdyje. Pvz. 2007 B6 Passatas 1.4 TSI (90 kW) moka 280€ per metus.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
    Aha, ima visi ir išmeta gerai važiuojančias mašinas ir perka naujas. Ne tik kad finansiškai neapsimoka, bet ir logikos ar naudos tame nėra.

    Bet palaaa, pamiršau visai. Gi reikia palaikyt milijardines kompanijas, kad joms pelnas eitų. Pofik kas žmonėms ar gamtai reikalinga ir naudinga

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė neamos Rodyti pranešimą

    Ir pasirodyti prieš rajono pacanus ir cioles su bobiškom tačkom??
    tai pacanai su tokiomis pačiomis važinės nes metų mokestis kaip visa jų šiandieninė BNV verta

    Komentuoti:


  • neamos
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
    Ir pasirodyti prieš rajono pacanus ir cioles su bobiškom tačkom??

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Man vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu
    Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai elementariai galima būtų įvesti automobilio mokesčius pradedant tik nuo pvz rytojaus įsigijamiems automobiliams. Nemokestinti jau nusipirktų .
    Toje pačioje Danijoje tarifai priklauso nuo automobilio registracijos datos Danijoje, dalis automobilių moka pagal automobilio svorį, dalis moka pagal automobilio vidutinį kuro suvartojimą, dabar registruojami - pagal CO2 išmetimą,

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Man vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

    Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

    Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
    Tai elementariai galima būtų įvesti automobilio mokesčius pradedant tik nuo pvz rytojaus įsigijamiems automobiliams. Nemokestinti jau nusipirktų .

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.
    Kokiomis konkrečiai mašinomis šita (visiška mažuma) publika važinėja?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.
    Teršia. Bet naujo neįpirks. Bet su tuo kiek kilometrų prisuka - vargu ar verta aukot politinius dividendus norint jį trūks plyš išlaipint iš to džipo.

    Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

    Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

    Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
    Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
    Taip, turėtų būti panašiai kaip Danijoje - šiuo metu Lietuvos skelbimuose pilna tokių automobilių kaip 2006-2007 Audi Q7 (su 3 litrų dyzeliniu varikliu) už ~5000-10000€. Danijoje toks automobilis, įregistruotas šiandien, mokėtų 1900€ per metus už savo taršą. Kaip manot, kaip pasikeistų paklausa tokiam automobiliui?

    Taip pat už 5000-10000€ galima nusipirkti daug taupesnį ir naujesnį automobilį, kurio taršos mokestis neviršytų turbūt nė 300€ per metus. Nu bet ne Audi
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.10, 16:42.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
    Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

    Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

    Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.

    Komentuoti:

Working...
X