Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pradžiai užtektų tikrinti ar auto turi tokią komplektaciją kokia nurodyta gamintojo. Pvz ar turi katalizatorių.
    Tai jeigu dar pradėtų tikrint ar neušglušinti egr su dpf, tai matytume lipančius jau ir šoferius per ministerijų langus. Įdomu, kaip latviukai priėmė savo metinį mokestį, negi be riaušių?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet ir su realia tarša tas mokestis nieko bendro neturi. Registruojant 15 metų senumo automobilį jo tarša bus ko gero tikrai didesnė, negu buvo prieš 15 metų nurodyta gamintojo. Tai kaip tada? Tikrins taršą registracijos metu?
    Pradžiai užtektų tikrinti ar auto turi tokią komplektaciją kokia nurodyta gamintojo. Pvz ar turi katalizatorių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Bet ir su realia tarša tas mokestis nieko bendro neturi. Registruojant 15 metų senumo automobilį jo tarša bus ko gero tikrai didesnė, negu buvo prieš 15 metų nurodyta gamintojo. Tai kaip tada? Tikrins taršą registracijos metu?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Man rodos kaip tik visai neblogas variantas. Tie kurie jau turi auto (vidutinis rinkėjas) nemoka nieko. Atėjus laikui pirkti auto - gal pasirinks neapmokestintą variantą, ar tokį kur taršos mokestis minimalus. Taigi labai didelės visuomenės dalies šis mokestis praktiškai nepalies (išskyrus tai, kad turimą seną ir taršų automobilį galimai teks pardavinėti kiek pigiau).
    Arba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nes tie mokesčai formalūs, realiai reikės sumokėti mažai, plius mokestis vienkartinis tik registruojant automobilį, labiau apsimoka važinėti senu 4 litrų dyzeliu nei pirkti naują 2 litrų.
    Man rodos kaip tik visai neblogas variantas. Tie kurie jau turi auto (vidutinis rinkėjas) nemoka nieko. Atėjus laikui pirkti auto - gal pasirinks neapmokestintą variantą, ar tokį kur taršos mokestis minimalus. Taigi labai didelės visuomenės dalies šis mokestis praktiškai nepalies (išskyrus tai, kad turimą seną ir taršų automobilį galimai teks pardavinėti kiek pigiau).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Realiai tai gerai kirs tik per senų lupenų už kelis šimtus ar štuką eurų su kelių litrų dyzeliniais varikliais pirkėjus. Visokius kaimus (mentalinius) ir bachūriukus privers pagalvoti, ar verta pirkti laužą ir mokėti dar beveik tiek pat mokesčių.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.10.04, 09:44.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kaip čia niekas nediskutuoja apie būsimus taršos mokesčius?
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1pUhOVUm_7aD84

    Kažin kiek Aleksio turės mokėti už savo kitą automobilį?
    Nes tie mokesčai formalūs, realiai reikės sumokėti mažai, plius mokestis vienkartinis tik registruojant automobilį, labiau apsimoka važinėti senu 4 litrų dyzeliu nei pirkti naują 2 litrų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kaip čia niekas nediskutuoja apie būsimus taršos mokesčius?
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1pUhOVUm_7aD84

    Kažin kiek Aleksio turės mokėti už savo kitą automobilį?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dėl laivo nežinau, bet kaip matom fūra tikrai teršia mažiau nei ford fiesta. Ar manot, kad tyrimai suklastoti? Esmė juk ne kiek degini, o kaip.

    https://www.theicct.org/publications...son-real-world
    Taigi būtent ne apie tai kalba!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai reikia suprasti, kad pvz.: okeaninis dyzelinis arba turbininis laineris teršia mažiau (absoliučiais skaičiais) negu Ford Fiesta? T.y. sudeginus 5 t degalų per valandą išskiriama mažiau teršalų, nei sudeginant 4 kg benzino?
    Dėl laivo nežinau, bet kaip matom fūra tikrai teršia mažiau nei ford fiesta. Ar manot, kad tyrimai suklastoti? Esmė juk ne kiek degini, o kaip.

    https://www.theicct.org/publications...son-real-world

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip ir yra, iš didesnių variklių paprasčiau surinkti teršalus, plius mažuose varikliuose dėl didesnio slėgio degimo metu daugiau kenksmingų teršalų susidaro.
    Va, mažas ekologiškas Euro6 standarto VW golf dyzeliukas gerokai daugiau teršia už fūrą.

    https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows
    Tai reikia suprasti, kad pvz.: okeaninis dyzelinis arba turbininis laineris teršia mažiau (absoliučiais skaičiais) negu Ford Fiesta? T.y. sudeginus 5 t degalų per valandą išskiriama mažiau teršalų, nei sudeginant 4 kg benzino?
    Čia neina kalba apie tai, kad 1000 Ford Fiesta teršia daugiau negu laivas.

    P.S. dėl aiškumo: du vienodi klerkai važiuoja į darbą iš Šeškinės į Gedimino pr. Vienas važiuoja Ford Fiesta 1.0, kitas Toyota Cruiser 3.0d. Kuris klerkas labiau užterš gamtą savo kūno transportavimu nuo taško A į tašką B?
    Paskutinis taisė Sula; 2019.06.17, 07:45.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai
    Taip ir yra, iš didesnių variklių paprasčiau surinkti teršalus, plius mažuose varikliuose dėl didesnio slėgio degimo metu daugiau kenksmingų teršalų susidaro.
    Va, mažas ekologiškas Euro6 standarto VW golf dyzeliukas gerokai daugiau teršia už fūrą.

    Modern diesel cars produce 10 times more toxic air pollution than heavy trucks and buses, new European data has revealed.
    https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 07:16.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Praleidau ta diskusija. Bet zinau ant savo skuros, kad 3.5i automobilis(sedanas) su 4wd valgo 14,5l. Tiek oficialiai ir deklaruojama. Tokius reikia ruuuurint issijuosus
    Tikriausiai logika ta, kad 14,5/3,5=4.14 l ?

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai
    Praleidau ta diskusija. Bet zinau ant savo skuros, kad 3.5i automobilis(sedanas) su 4wd valgo 14,5l. Tiek oficialiai ir deklaruojama. Tokius reikia ruuuurint issijuosus

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Reiktu pazymet, kad "galia" irgi nori apmokestint. BMB ar Audi A8 4.2 quattro 15-kos metu senumo lavonai turetu turet savo papildoma isigijimo kaina.
    Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Reiktu pazymet, kad "galia" irgi nori apmokestint. BMB ar Audi A8 4.2 quattro 15-kos metu senumo lavonai turetu turet savo papildoma isigijimo kaina.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Oho, kaip Nausėda socialiai varo

    „Automobilio mokesčio atveju turime labai sudėtingą dilemą: viena vertus, automobilio mokestis prasmingas ekologiniais tikslais, oro taršos tikslais, klimato atšilimo aspektu ir šia prasme CO2 apmokestinimas prašytųsi, kaip galimas sprendimo variantas.
    Tačiau šie žmonės turi mažiausiai pinigų ir jie negali įsigyti geresnių automobilių. Dabar juos apmokestinti už tai, kad galbūt jiems gyvenime nepasisekė ir jie turi nepakankamas pajamas – būtų tikrai antisocialinis sprendimas ir aš tokio sprendimo neremčiau“, – „Delfi Dėmesio centre“ teigė G. Nausėda.
    Išrinktasis prezidentas pateikė alternatyvą – apmokestinti prabangių automobilių savininkus.
    https://www.autobanas.lt/nauseda-pat...5pfKq8k_6vf_yY

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Visada tokius rodiklius reikia skaičiuoti sąlyginai kubatūrai, todėl taip ir gaunasi, kad automobilis su 4 litru dyzeliniu varikliu efektyvesnis už tą, kuris turi 1 litro variklį. Atitinkamai, fūros, šilumvežiai, laivai dar efektyvesni, nors bendrai teršia daugiau. A klasės namas irgi efektyvesnis už F klasės, nors absoliučiai tas A gal ir daugiau teršia, jei plotas kokį 10 kartų didesnis.
    Gamtai visi tie santykiniai skaičiai nieko nereiškia. Tiesiog reikia uždrausti visus lengvuosius automobilius, kurių varikliai yra galingesni nei 60kW.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Degalų kameros dydis nebūtinai reiškia, kad daugiau degalų sudeginama. Ne visi vidaus degimo varikliai veikia tuo pačiu principu ir vienam iš jų - Atkinsono ciklu veikiantiems varikliams reikalingas didelis tūris, nors degalų sudeginama kaip mažesnio tūrio varikliuose. Tokiu principu veikia visi Toyota/Lexus hibridų varikliai - dėl to jų galia atrodo juokingai kaip tokio tūrio varikliui ir pats variklis atrodo turėtų būti visiškai neekonomiškas, bet realybej taip nėra. Tiesa Atkinsono ciklo varikliams labai trūksta galios prie žemų sūkių tai jie tinka tik hibridams.
    Na, pvz. kolega turi RX450h (labai ekologiška), kurio realios sąnaudos 10-11 l mišriu režimu. Mano žmonos VW Polo 1.4 l, reikia stengtis, kad pasiekti 5 l. Tai, nežiūrint visko, kaip elementaria chemija remiantis du kartus daugiau sudegusio etanolio gali išskirti mažiau CO2?

    O tuo tarpu, tuoj reikės mažiau 100 mg/km.

    Komentuoti:

Working...
X