Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Yra pora prielaidų mano pasvarstyme:
1) Kalbu apie scenarijų gyvenant ir dirbant didmiestyje, labiausiai Vilniuje, gal dalinai tinka ir Kaunui. Iš kitos pusės, taršos problema mieste ir yra opiausia.
2) Parkingo kaina. Idealiu scenariju visi parkuojantys centre turėtų susimokėti. Deja, daug kas gauna nemokamas vietas iš darbovietės, stato kiemuose ar kitose neapmokestintose vietose, apmokestinamas yra lėtai įvedamas (pvz jau pusantrų metų kaip zona aplink Ozo Parką yra paskelbta žalia, rinkliava nėra renkama dar dabar). Darbovietės už darbuotojui suteiktą parkingo vietą turėti sumokėti GPM, nes tai dovana darbuotojui arba kitą mokestį (čia atsiranda galimybė lengvatai elektromobiliui), parkingo rinkliava turėtų būti renkama visoj zonoj, įskaitant kiemus, ne tik paženklintose gatvėse. Mokestis už gyventojams suteikiamą parkingo vietą turėtų būti palaipsniui neskausmingai, bet didinamas nuo dabar esančių simbolinių kelių eurų, ypatingai už antrą automobilį.
3) Kaip ir minėjau, reiktų kažkaip skatinti ride-sharinge elektrinius automobilius. Ride-sharinge elektromobiliai jau ir taip yra ekonomiškai parankūs, nes greičiau pasidengia didesnė jo kaina, kai automobilis ne stovi, o yra pastoviai naudojamas. Už minėtus 230 eur išeina 47 minutės važiavimo laiko Spark e-Up automobiliu per dieną (įskaitant savaitgalius). Ir čia su draudimu, plovimais, aptarnavimu - kuo nereikia jau rūpintis. Tai jau yra gera alternatyva apskritai nuosavo automobilio turėjimui.
(30k-20% inasas / 36 men + kasko)
Nors ir tai su keliomis duos.
Komentuoti: