Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
"dedamoji prie kuro kainos" - teisingiausias ir lengviausiaia administruojamas mokestis, bet turėtų tada būti atskiras kuras fūroms ir lengviesiems, kitaip fūros pilsis Lenkijoje akcizų nesurinksime.
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai turėtų būti ne taršos, o auto mokestis. Ir idealiausia, skaičiuojamas pagal jos vertę.
Teisingiausias, tikslingiausias ir proporcingiausias mokestis būtų toks, kuris naudoja principą "daugiau naudoji - daugiau moki". Tai čia dedamoji prie kuro kainos labiausiai atitiktų tokį principą ir generuotų ženkliausias pajamas. Tuo pačiu ir administravimas tokio mokesčio pigiausias.
Dar aišku galimas ir A kelių apmokestinimas su elektroninėmis vinjetėmis (panaudojant dabar įdiegtas kelių mokesčio kameras). Tačiau kadangi ne visi keliai pas mus turėtų nemokamas alternatyvas, atsirastų krūvos išimčių ir surinkimas būtų sunkiau administruojamas, kontroliuojamas, bei nebūtų toks ženklus bendroje sumoje.
Komentuoti:
-
Tai turėtų būti ne taršos, o auto mokestis. Ir idealiausia, skaičiuojamas pagal jos vertę.
Komentuoti:
-
Per kuro dedamąją manau šiuo metu optimaliausia surinkti daugiau pinigų - daugiau važiuoji - daugiau moki - su senesne ar galingesne mašina važiuoji, kurios daugiau ryja, tai daugiau ir moki. Neteisinga manau apmokestinti papildomai vien už tai, kad tu neperki naujesnės, mažiau taršesnės auto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSituacija su keliais yra baisi. Bet viena švieselė tunelio gale yra tai, kad jau daug kas (tiek dabartinis ministras, tiek įvairios partijos) kalba apie poreikį keisti finansavimo modelį ir galbūt pasidaryti kažką panašaus, kaip Lenkijos kelių fondas. Aišku, reiktų tuo pačiu kalbėti ir konkrečiau t.y. apie kai kurių kelių (pavyzdžiui, A1, A2 ir A5) apmokestinimą lengvąjam transportui. Dabar važiavimas nemokamomis "autostradomis" Lietuvoje nėra geras deal'as, kai "sutaupęs" tuos kelis Eurus A1 ir A2, vėliau juos su kaupu išleisi amortizatorių keitimui.
Komentuoti:
-
Tiesos dėlei, didelė (bet nepakankama) kuro akcizo dalis yra skiriama keliams.
Pagal naujus standartus EUR6 taršos dyzelinių ir benzininių beveik apyligės. Naujų lengvųjų dyzelinių automobilių asortimentas staigiai susiaurėjęs per pastarusius kelis metus.
Kitas dalykas, kad komercinis transportas yra beveik VISAS dyzelinis, ir dėl to niekas net nešnibžda. Kita vertus, transporto tarša yra ne tik kuras. Kaip sakė kelininkai, 1 perkrauta fūra padaro žalos tiek , kiek 1000 mažalitražių automobilių.
Automobilio "taršos" mokestis, pakankamai subalansuotas kai kuriuose variantuose, buvo vos ne ant priėmimo ribos šios Seimo kadencijos pradžioje. Ir jis sužlugdytas, ne be "paprastų žmonių" gynėjų atstovų pastangų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
Adekvataus apmokestinimo nebuvimas yra ir to priežastis ir pasekmė.
Leidus neadekvačiai pigiai naudotis automobiliu:
* nemokant kelių ( infrastrtuktūros mokesčio ) - o dabar jau visi verkia dėl griūvančių tiltų
* nemokant adekvataus taršos mokesčio. .Lietuvoje dyzelizacijos procentas yra bene aukščiausias EU, t.y. santykis tarp dyzelinių ir kitų automobilių. Šis santykis nulemtas nuokingo taršos mokesčio, mokamo vieną kartą, taip pat, dyzelio akcizas ilgą laiką buvo mažesnis už benzino, nors bent jau dešimtmetį EU susizgribo, kad dyzelio keliama tarša itin žalinga sveikatai ir bando visais būdais atsikratyti šio kuro.
* nemokant parkavimo mokesčių. Vėlgi tai yra tam tikras infrastruktūros mokestis. Gauname užstatytas pievas, kurios vėliau legalizuojamos paverčiant jas "koriais".
* super vangus mažos taršos zonų įvedimas. Kol kas, tik Kaune.
Kai automobiliu taip pigu naudotis, natūraliai viešasis transportas negali konkuruoti - ilgainiai užsikuria uždaras ciklas, kur automobilizacija didėja, vt prastėja. Ir be išorinio įsikišimo (t.y. ryžtingų valdžios įsikišimų ) šio Gordijaus mazgo perkirsti neis. Galima gal guostis, kad oro tarša išnyks/sumažės per kokia 15 metų dėl elektromobilių plitimo.
Įvedus mokesčius juos galima būtų nukreipti į VT plėtojimą.
Na bet čia ir idiotui turėtų būti aišku.
Aha ir vėl dyzelio" baubas... tai iš kur tie naudoti dyzeliai, ne iš tos pačios Europos. Lengvieji auto patapo blogiu, o sunkusis transportas kažkaip vis dar lengvai "žalias"? Nes nelabai gali kirst šakos ant kurios sėdi(alternatyvų trūkumas)?
Tai kas trukdė tuos parkavimo mokesčius įsivesti? Ar man reik atvažiuot į sostinę padėt jums įsivesti?
Jo jo labai laukiu taršos zonų rajonuose. Galima bus po Pripetę kiekviename mieste turėt
Sėkmės plėtoti VT, kaip ir su akcizo mokesčiu kelius remontuoti.
Keliolika už tai nupirktų papildomų troleibusų Vilniuje, neatkurs VT likusioje Lietuvos dalyje.
Bet tai panašu "burbulo" neidiotams neįkandama.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Sunaikinto tarpmiestinio VT šalyje įvestą automobilių mokestį tikrai galima būtų drąsiai pavadinti parodija.
Leidus neadekvačiai pigiai naudotis automobiliu:
* nemokant kelių ( infrastrtuktūros mokesčio ) - o dabar jau visi verkia dėl griūvančių tiltų
* nemokant adekvataus taršos mokesčio. .Lietuvoje dyzelizacijos procentas yra bene aukščiausias EU, t.y. santykis tarp dyzelinių ir kitų automobilių. Šis santykis nulemtas nuokingo taršos mokesčio, mokamo vieną kartą, taip pat, dyzelio akcizas ilgą laiką buvo mažesnis už benzino, nors bent jau dešimtmetį EU susizgribo, kad dyzelio keliama tarša itin žalinga sveikatai ir bando visais būdais atsikratyti šio kuro.
* nemokant parkavimo mokesčių. Vėlgi tai yra tam tikras infrastruktūros mokestis. Gauname užstatytas pievas, kurios vėliau legalizuojamos paverčiant jas "koriais".
* super vangus mažos taršos zonų įvedimas. Kol kas, tik Kaune.
Kai automobiliu taip pigu naudotis, natūraliai viešasis transportas negali konkuruoti - ilgainiai užsikuria uždaras ciklas, kur automobilizacija didėja, vt prastėja. Ir be išorinio įsikišimo (t.y. ryžtingų valdžios įsikišimų ) šio Gordijaus mazgo perkirsti neis. Galima gal guostis, kad oro tarša išnyks/sumažės per kokia 15 metų dėl elektromobilių plitimo.
Įvedus mokesčius juos galima būtų nukreipti į VT plėtojimą.
Na bet čia ir idiotui turėtų būti aišku.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne fantastika, o realybė. Už automobilius jokių tiesioginių mokesčių nėra. Registracijos mokestis tai ne tai, kas turėtų būti. Kažkokia parodija, kuri nieko nesprendžia, nors ir surenkami keli milijonai per metus. Netiesioginiai mokesčiai - nebent akcizas už kurą. Bet tai mokestis visgi už kurą, o ne automobilį tiesiogiai.
Kur leidžiami mokesčiai yra aktualu, ir tai rūpi piliečiams visose šalyse. Taip kad tai ne argumentas neįvesti mokesčio. Bet kuris mokestis, jei gramatnai įvestas, gali duoti tuos rezultatus, kurie planuojami.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ne fantastika, o realybė. Už automobilius jokių tiesioginių mokesčių nėra. Registracijos mokestis tai ne tai, kas turėtų būti. Kažkokia parodija, kuri nieko nesprendžia, nors ir surenkami keli milijonai per metus. Netiesioginiai mokesčiai - nebent akcizas už kurą. Bet tai mokestis visgi už kurą, o ne automobilį tiesiogiai.
Kur leidžiami mokesčiai yra aktualu, ir tai rūpi piliečiams visose šalyse. Taip kad tai ne argumentas neįvesti mokesčio. Bet kuris mokestis, jei gramatnai įvestas, gali duoti tuos rezultatus, kurie planuojami.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą... Deja, bet automobilio išlaikymas Lietuvoje kainuoja pigiausiai visoje ES, nes nėra absoliučiai jokių mokesčių.
Jau tik mokesčius ir įvedinėti, dar ir esamus didinti. Taip tai tikrai priartėsime prie tos įsivaizduojamos utopijos!
Reikia pradžioje žiūrėti kur dabar iš mokesčių pinigai leidžiami. Kaip jie švaistomi į kairę ir dešinę. Bet ne, geriau parodyti nepasitenkinimą, kad va mažiausi mokesčiai automobiliams visoje ES, o tiksliau jų visai nėra! (Laba diena...) Tarsi kažkoks mokestis būtų kažkoks išvaduotojas. Čia toks Trump'izminis pareiškimas, susigalvojau ir pasakiau, bele gražiai skamba.
Tikslios ataskaitos kur dabar leidžiami mokesčiai reikia, lengvai ir viešai prieinamos, ir ne tik šių metų, bet ir istorijos. Strategijos reikia, kurios reikia laikytis. Atsakomybės iš šių strategų, nes dabar geriausiu atveju iš vieno posto į kitą pereis. Panašiai tiek pat atsakomybės, kiek iš forumo dalyvių reikalaujama.
Tuo tarpu, gal vertinant mokesčius ir jų įvedimą, reikėtų žiūrėti visus mokesčius kuriais gyventojai yra apkrauti, o ne atskirai pasirenkant kas patogu ir tinka mano pasaulio suvokimo burbului. Toli gražu nuo galo esame pagal perkamąją galia ir mokesčių didį vertinant procentais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tai yra blogai, nes atrodytų, kad nėra rimtesnių problemų, apie kurias irgi nenoriai ar atmestinai kalbama. Būkime atviri - Lietuva nepajėgi išlaikyti tokio kelių tinklo, koks yra. Gerus kelius, žinoma, galima turėti, bet už juos turi kažkas mokėti. Deja, bet automobilio išlaikymas Lietuvoje kainuoja pigiausiai visoje ES, nes nėra absoliučiai jokių mokesčių. Jei nebus mokesčių už automobilius, pinigus galima tik atimti iš kitų ne ką ne mažiau svarbių sričių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tai yra blogai, nes atrodytų, kad nėra rimtesnių problemų, apie kurias irgi nenoriai ar atmestinai kalbama. Būkime atviri - Lietuva nepajėgi išlaikyti tokio kelių tinklo, koks yra. Gerus kelius, žinoma, galima turėti, bet už juos turi kažkas mokėti. Deja, bet automobilio išlaikymas Lietuvoje kainuoja pigiausiai visoje ES, nes nėra absoliučiai jokių mokesčių. Jei nebus mokesčių už automobilius, pinigus galima tik atimti iš kitų ne ką ne mažiau svarbių sričių.
Komentuoti:
-
Ir tai yra blogai, nes atrodytų, kad nėra rimtesnių problemų, apie kurias irgi nenoriai ar atmestinai kalbama. Būkime atviri - Lietuva nepajėgi išlaikyti tokio kelių tinklo, koks yra. Gerus kelius, žinoma, galima turėti, bet už juos turi kažkas mokėti. Deja, bet automobilio išlaikymas Lietuvoje kainuoja pigiausiai visoje ES, nes nėra absoliučiai jokių mokesčių. Jei nebus mokesčių už automobilius, pinigus galima tik atimti iš kitų ne ką ne mažiau svarbių sričių.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet didelis šansas, kad tos ribos nustatytos mažos įeinant į rinką su mokesčiu, kad ne taip šokiruot iškart, paskui jau griežtės.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Telefonu susimokėti už pravažiavimą? Normalios šalys, net gi Baltarusija, turi tiesiog prie stiklo klijuojamus dalykus, per kuriuos automatiškai apsimoka įvažiavimą.
Kaunas rodo kaip reikia nedaryti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPagal orginaliai siūlytas mokesčio ribas nei mano senas 1990 automobilis (1,5l) nei dabartinis 2017 metų automobilis (1,4l) nebūtų net patekęs į apmokestinamas ribas. Kad automobilis senas, nereiškia, kad yra taršus. O jeigu važiuoji taršiu, tai tikrai turėtum susimokėti.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąMeanwhile, Kaunas rodo, kaip reikia daryti
Kauno tarybai pritarus mažos taršos zonai, įvažiuoti į senamiestį kainuos du eurus (bernardinai.lt)
Kaunas rodo kaip reikia nedaryti
Komentuoti:
-
Meanwhile, Kaunas rodo, kaip reikia daryti
Kauno tarybai pritarus mažos taršos zonai, įvažiuoti į senamiestį kainuos du eurus (bernardinai.lt)
Kauno savivaldybės tarybai antradienio posėdyje nusprendus senamiestyje įvesti sumažintos taršos zoną, nuo rugpjūčio važiuojant kai kuriomis gatvėmis reikės mokėti dviejų eurų rinkliavą.
Opoziciniams konservatoriams paprašius balsuoti, sprendimas priimtas 27 tarybos nariams balsavus „už“ ir 10 susilaikius.
Pagal tarybos sprendimą, sumažintos taršos zona apima Kauno teritoriją prie Nemuno ir Neries santakos ir ribojasi su Šv. Gertrūdos, Gimnazijos, Birštono gatvėmis bei Karaliaus Mindaugo prospektu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą
Jei tik finansiškai išgalėtu, manau daugelis persėstu į taupesnius automobilius. Bėda ta, kad apynaujai automobiliai ne tik yra pakankamai brangųs, bet dar ir nepatikimi. Šiais laikais gali pirkti tik visiškai naują mašiną, arba gerai prižiūrėtą seną. Pastarąją įpač labai sunku surasti, bet lietuviai mėgsta loterijas
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: