Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Koronaviruso poveikis Lietuvos ir pasaulio ekonomikai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Su sąlyga, kad FB dabar populiarus memas tarp kirpėjų toks, tai iškilo klausimas, kiek įdomu iki Covid'o vidutiniškai kirpėjos, manikiūrininkės sumokėdavo mokesčių gpm, psd, vsd? Nes dabar tai reikalauja daugiau negu 260€, o gal jie neverti net ir tų, nes nesu gavęs čekio iš grožio sektoriaus paslaugų. Suprantu, kad yra ir normaliai sumokančių, bet turbūt didžioji dalis tai centus moka.

    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1612626203920.jpg
Views:	393
Size:	95,5 kB
ID:	1860490
    Manau kas kartą tokį užmačius reikia klausti - pažiūrim kiek tavo verslas sumomėjo mokesčių 2019, ir matysim kiek jis vertas.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    uždaromas/bankrutuojančias skelbia statisitkos departamentas, tingiu ieškoti, gali pats pasižiūrėti. Labia abejoju ar bus kas nors panašaus į paaiškinimą tam 2/3 bedarbių.
    As irgi tingiu. Bet tai ne esme, kai plika akimi matau visur uzdarytus biznius.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    tik del Sodros registruojasi. Padarytu elektronine registracija, elektronine PSD mokescio kompensacija ir nebereiketu visos darbo birzos, kurios islaikymo kastai, turbut, didesni uz visas mokamas bedarbio pasalpas ir kompensacijas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Daugiau nei pusė šalyje šiemet registruotų bedarbių negavo „Sodros“ nedarbo išmokos, nes nėra dirbę 12 mėnesių per pastaruosius 2,5 metų. Be to, trečdalis, apie 95 tūkst., apskritai šį laikotarpį nėra dirbę samdomo darbo Lietuvoje ir neturi jokio nedarbo socialinio draudimo stažo. Kaip teigia Užimtumo tarnybos direktorės pavaduotoja Giedrė Vitė, tokių asmenų, kurie išvis nedirbo, ar nedirbo dvejus ir daugiau metų kreipėsi apie 50 tūkst.

    „Sausio 1 dieną buvo užsiregistravusios per 141 tūkst. darbo neturinčių moterų ir 136 tūkst. vyrų. Lyginant su 2020 metų sausio 1 diena, moterų registravosi 8 proc. daugiau, vyrų – 6,6 proc. daugiau“, – sakė Užimtumo tarnybos atstovė.

    Jaunų asmenų iki 29 metų, Užimtumo tarnybos duomenimis, registravosi per 71 tūkst. – 10,1 proc. daugiau nei 2020 metais. Vyresnio amžiaus asmenų registravosi per 100 tūkst. – beveik 7 proc. daugiau.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=86291917

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Trečiadienį startavus pirmajam Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pagalbos verslui paketui, ministrė Aušrinė Armonaitė teigia, kad jo dėka bus galima paremti dešimtis tūkstančių įmonių. Vis dėlto smulkaus ir vidutinio verslo paskoloms ir subsidijoms gali prireikti daugiau nei dabar suplanuoti 180 mln. eurų, o į tai reaguodama ministrė žada ieškoti papildomų pinigų. Šia parama galės pasinaudoti įmonės, nukentėjusios dėl COVID-19 pandemijos.

    Valdžia subsidijomis rems įmones, kurių apyvarta per pandemiją susitraukė 30 proc. arba daugiau.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1442550?copied

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Euro zonos ekonomika šių metų pradžioje gali ir vėl susitraukti, nes atsinaujinusi pandemija klampina regioną į pakartotinę recesiją.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=86217495

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Po nuosmūkio antrąjį ketvirtį, kuris buvo vienas mažesnių tarp Europos valstybių, Švedijos ekonomika trečiąjį ketvirtį (Q3) augo +4.9%. (SCB)
    Bendras nedarbas 2020 metams besibaigiant buvo 7.7%, o sotinės regione - 3.5%. (SCB)

    Bendra situacija Šiaurės šalių regione: Trumpo patarėjų sukritikuotas Europos pakraštys krizės metu klesti

    Švedija pradeda išsiskirti ir regiono kontekste, nes mažiausiai sutriko darbų eiga. Pastaruoju metu rekomenduojama labiau saugotis, vėl daugiau draudimų, bet visuomenė pakankamai gerai pripratusi dirbti (kiek įmanoma) nuotoliniu būdu nuo seniau.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.05, 05:26.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    O pavasarį kaip buvo?​
    Pavasarį kroviniai iš esmės be trukdžių judėjo po visą Europą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    JK importuoja daugiau nei puse maisto, vilkikų nepraleidimas jiems gali būti labai gera dieta viršsvoriui numesti


    Jau dabar UK yra nerimaujančių, kad jiems gali pritrūkti maisto, jei nebus skubiai susitarta dėl laisvo krovinių judėjimo. Tuo tarpu ES, kaip suprantu, nenusiteikę nuolaidžiauti. Tad problemų gali būti, ir nemažų.

    P.S. šiek tiek nukrypome nuo temos.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Prekės iš JAV ar Kinijos niekur nestringa, kodėl turėtų strigti iš UK? Na nebent laikinai, kol spės pasiruošti, nes dar neaišku, kokiomis sąlygomis įvyks brexitas.
    Tai aišku, kad laikinai. Kol dėl visų muitinės procedūrų pertvarkys atsargų valdymą ir vietoje just in time pradės laikyti didesnius atsargų buferius.

    Bet kiti dalykai, kurių repeticija dabar vyksta, kaip sunkvežimių kamščiai išliks. Nes iš esmės Kentas taps Medininkų postu ant steroidų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bet muitinės kontrolė panašų efektą turės. Viskas judės lėėėtai ir sudėtingai.
    Prekės iš JAV ar Kinijos niekur nestringa, kodėl turėtų strigti iš UK? Na nebent laikinai, kol spės pasiruošti, nes dar neaišku, kokiomis sąlygomis įvyks brexitas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bet muitinės kontrolė panašų efektą turės. Viskas judės lėėėtai ir sudėtingai.
    Tai aišku, kad efektą turės. Ypač pradžioje kol nebus išdirbta sistema, nes jie jau seniai pamiršę apie tokią kontrolę. WatchDogs žaidimo scenarijaus Londone nebus, ir vilkikų su maistu sustabdymas dabar būtų pavojingiau nei Brexito muitinės.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tas "maistas" yra daržovės, be kurių galima puikiai apsieiti. Tai viena. Antra - ž.ū. produkcijos gamybos ir tiekimo apimtis galima greitai padidinti (elementarus būdas - nemesti ES standartų neatitinkančių kreivų agurkų šiukšlynan, o vežti į Tesco ir Asda). Net tokioj retardintoj valstybėj kaip Rusija, po maisto importo sankcijų įsivedimo ž.ū. produkcija labai greitai šovė aukštyn, tai ukai neturėtų turėti didelių problemų.
    Greitai padidimti apimtias tai čia per 3 dienas? Nes dėka just-in-time-delivery sistemos maždaug tiek laiko kol nesant tiekimui miestuose žmonės nebeturės ką valgyti. Turėjo jie jau kiek, 3 metus laiko didinti apimtis, nieko nedarė. O palyginimas tai kvailas - kiek rusija turi ploto žemės ūkiui ir kiek DB sala?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebus jokios tragedijos su maistu Anglijoje. Vienos dienos sustabdymas nesukels jokio maisto trūkumo. Sutvarkys, suderins kontrolės sąlygas ir procedūras ir vėl kroviniai važiuos. Čia kas dėl koronaviruso.
    Dėl Brexito viskas jau suderinta, aišku, gali kilti tik techninių ir biurokratinių nesklandumų kontrolei vykdyti, bet jie išsprendžiami.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Brexitas nenutrauks prekybos, tiesiog bus muitas kaip ir su bet kuria kita užsienio šalimi.
    Bet muitinės kontrolė panašų efektą turės. Viskas judės lėėėtai ir sudėtingai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Brexitas nenutrauks prekybos, tiesiog bus muitas kaip ir su bet kuria kita užsienio šalimi.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    JK importuoja daugiau nei puse maisto, vilkikų nepraleidimas jiems gali būti labai gera dieta viršsvoriui numesti


    Brexito repeticija čia. Tikėtina, kad po kurio laiko tunelį atvers krovininiam transportui kai tikrinimą keleiviams nepraleisti suorganizuos.

    Su tuneliu bėda, kad tokį reiktų organizuoti UK pusėje.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Tegul importuoja laivais, kaip senais gerais laikais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Jau nebegrįš, Prancūzija visiškai uždarė sieną su UK, nepraleidžia nei traukinių, nei keltų. Netgi vilkikų nepraleidžia.
    JK importuoja daugiau nei puse maisto, vilkikų nepraleidimas jiems gali būti labai gera dieta viršsvoriui numesti



    Komentuoti:


  • mag
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Skrydžius uždraudė, o keltai ir eurotunelis tai liko... O šiaip tai toks paspartintas "kietas" Brexit
    Per radiją berods sakė, kad tunelis uždarytas laikinai

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Kas norės, tas sės į mašinas ir grįš savu "chodu".
    Jau nebegrįš, Prancūzija visiškai uždarė sieną su UK, nepraleidžia nei traukinių, nei keltų. Netgi vilkikų nepraleidžia.

    Komentuoti:

Working...
X