Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2019 metai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • senasnamas
    replied
    Savivaldybė, bet finansavo remėjai privatus verslas, tad nuostolio miestui nepadaryta jokio, kur čia Zuoko afera ir kokios jis iš to turėjo naudos?
    Tai nebuvo afera, bet parodė tuometinės savivaldybės valdžios (arba paties Zuoko) nesigaudymą realybėje. Ir gerokai labiau išsivysčiusiose šalyse taikomos nuomojamų dviračių apsaugos nuo vagysčių priemonės. Idėja nevykusiai įgyvendinama, o tada kaltinama liaudis, kad linkusi vogti ir nepribrendusi idėjai. Iš tikrųjų valdžia buvo nepribrendusi sėkmingai tokią idėją įgyvendinti. Išmoko pamoką, po to įgyvendino sėkmingai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Savivaldybė, bet finansavo remėjai privatus verslas, tad nuostolio miestui nepadaryta jokio, kur čia Zuoko afera ir kokios jis iš to turėjo naudos? Gal romai tuos dviračius Zuoko užsakymu vogė?
    Zuokas blogai. Šimašius gerai. Reiškia dviračiai blogai, paspirtukai blogai. Zuokas nieko naujo nepadarė apart aferų. Šimašius generuoja inovacijas 24/7. Reiškia dviračiai nieko įdomaus, o paspirtukai dešimtmečio inovacija ir esame jos lyderiai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Dar kartą primenu - oranžiniai dviračiai naujiena Vilniuje buvo 2001 metais, kai ne privatus verslas, o savivaldybė juos įvedė ir po to per dvi dienas buvo išvogti, nes neturėjo nė menkiausios apsaugos ar kokios nors registracijos.
    Dar didesnė naujiena buvo kai antro bandymo oranžinių dviračių neišvogė Ir būtent dėl ankstesnės patirties tai buvo dar didesnė naujiena.

    Koks skirtumas gatvėj pasiimi ar dviratį, ar paspirtuką? Minimalus. Su ratais, transportuojiesi greičiau nei pėstute. Kai atsiras skraidančių lentų nuoma - tai irgi bus tik esamos idėjos evoliucija. Nors ir be ratų Ir mažesnė naujiena nei kažkadaise gatvėje nuomojamų dviračių atsiradimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Dar kartą primenu - oranžiniai dviračiai naujiena Vilniuje buvo 2001 metais, kai ne privatus verslas, o savivaldybė juos įvedė ir po to per dvi dienas buvo išvogti, nes neturėjo nė menkiausios apsaugos ar kokios nors registracijos.
    Savivaldybė, bet finansavo remėjai privatus verslas, tad nuostolio miestui nepadaryta jokio, kur čia Zuoko afera ir kokios jis iš to turėjo naudos? Gal romai tuos dviračius Zuoko užsakymu vogė?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Aš dėl paspirtukų ir oranžinių dviračių kalbėjau labiau apie mūsų regioną, nei pasauliniu mastu, bet kaip suprantu tiek vieni, tiek kiti nebuvo jokia naujovė, nors mano supratimu el. paspirtukus Vilnius regione įsives ankščiau, nei įsivedė oranžinius dviračius.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Oranžinis dviratis buvo esminė naujovė. Ateini, pasiimi (nu dar susimoki) ir važiuoji. Buvo daug svarstymų ar išvogs/išlaužys kaip pirmą bandymą ir t.t. Pasaulyje aišku tai nebuvo didelė naujiena, bet Vilniuje tai buvo ohoho kokia naujiena. Ir sąmonės lūžis kai jų neišvogė ir nesulaužė per kelias dienas.
    Dar kartą primenu - oranžiniai dviračiai naujiena Vilniuje buvo 2001 metais, kai ne privatus verslas, o savivaldybė juos įvedė ir po to per dvi dienas buvo išvogti, nes neturėjo nė menkiausios apsaugos ar kokios nors registracijos.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Elektrinių paspirtukų dalinimosi paslauga - tai nėra paplitusi naujovė, jeigu neklystų Vilnius taptų pirmu arba vienu iš pirmųjų miestų tai įgyvendinusiu.
    Klysti klysti Tarkim Amerikoj jau kelis metus tie paspirtukai yra. O ir siaip, toli ieskoti nereikia - nuvyk i Varsuva.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


    Na tai dėl oranžinių dviračių jau paminėjo - Vilniuje atsiras elektrinių paspirtukų dalinimosi paslauga. Oranžiniai dviračiai nebuvo jokia naujovė, tai jau buvo sena praktika vakaruose, kurią sparčiai diegė ir visi aplinkiniai miestai, ta pati Ryga ir Talinas. Prie bet kurio mero tie dviračiai būtų atsiradę, nes tuo užsiėmė verslas. Elektrinių paspirtukų dalinimosi paslauga - tai nėra paplitusi naujovė, jeigu neklystų Vilnius taptų pirmu arba vienu iš pirmųjų miestų tai įgyvendinusiu. Bet bet kokiu atveju aš jų, kaip ir oranžinių dviračių, prie mero nuopelnų nepriskiriu - meras tik išduoda leidimą verslui, tą padaryti nėra sunku.
    Oranžinis dviratis buvo esminė naujovė. Ateini, pasiimi (nu dar susimoki) ir važiuoji. Buvo daug svarstymų ar išvogs/išlaužys kaip pirmą bandymą ir t.t. Pasaulyje aišku tai nebuvo didelė naujiena, bet Vilniuje tai buvo ohoho kokia naujiena. Ir sąmonės lūžis kai jų neišvogė ir nesulaužė per kelias dienas.

    Paspirtukai šiaip ganėtinai paplitę. Pasaulyje nepateksim nei į top-10, nei turbūt į top-100. Dėl kaimyninių miestų nežinau.

    Mero/savivaldybės nuopelnai dviračių atveju buvo daug didesni, nes reikėjo pramušti vietas parkavimo aikštelėms. Paspirtukai apsieis be to - kaip supratau bus galima numest bilekur.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Visi Zuoką kritikuoja dėl per didelių ambicijų ar "kosminių" projektų, bet ar geras meras turi užiimti tik šaligatvių remontu, o miestui neturėti jokių vizijų ir mero gerumas vertinamas tik pagal tiek, kiek m2 šaligatvių suremontavo?
    Būtini prioritetai. Kol panagės purvinos, kišenės kiauros, o batai nuplyšę, kvaila pirkti Armani kostiumą už skolintus pinigus.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied


    Na tai dėl oranžinių dviračių jau paminėjo - Vilniuje atsiras elektrinių paspirtukų dalinimosi paslauga. Oranžiniai dviračiai nebuvo jokia naujovė, tai jau buvo sena praktika vakaruose, kurią sparčiai diegė ir visi aplinkiniai miestai, ta pati Ryga ir Talinas. Prie bet kurio mero tie dviračiai būtų atsiradę, nes tuo užsiėmė verslas. Elektrinių paspirtukų dalinimosi paslauga - tai nėra paplitusi naujovė, jeigu neklystų Vilnius taptų pirmu arba vienu iš pirmųjų miestų tai įgyvendinusiu. Bet bet kokiu atveju aš jų, kaip ir oranžinių dviračių, prie mero nuopelnų nepriskiriu - meras tik išduoda leidimą verslui, tą padaryti nėra sunku.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Nepamirškim, kad pirmieji oranžiniai dviračiai buvo per dvi dienas išvogti - kaip ir dauguma Zuoko įdėjų gražiai skambėjo, bet praktikoje neveikė. Suveikė tik tada, kada ją ne savivaldybė, o verslas įgyvendino.
    Tiek pirmą kartą, tiek antrą dviračius finansavo privatus verslas, bet ne tame esmė, kokius panašius projektus Šimašius vienas ar su verslo pagalba sugalvojo kaip Zuokas? Visi Zuoką kritikuoja dėl per didelių ambicijų ar "kosminių" projektų, bet ar geras meras turi užiimti tik šaligatvių remontu, o miestui neturėti jokių vizijų ir mero gerumas vertinamas tik pagal tiek, kiek m2 šaligatvių suremontavo?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Nepamirškim, kad pirmieji oranžiniai dviračiai buvo per dvi dienas išvogti - kaip ir dauguma Zuoko įdėjų gražiai skambėjo, bet praktikoje neveikė. Suveikė tik tada, kada ją ne savivaldybė, o verslas įgyvendino.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Galiu iš kart pasakyti, kad antrame ture balsavau už Šimašių, bet negaliu nepakomentuoti tokių neobjektyvių įžvalgų ir nekritinio mąstymo, ar Šimašiui nepasisekė tapti meru pačiu geriausiu laiku? Prieš kelias dienas buvo delfi straipsnis apie tai, kaip miesto biudžetas per 4 metus išaugo beveik dvigubai (tiek dėl padidintos GPM dalies, tiek dėl pačio mokesčio susirinkimo padidėjimo sparčiai augant ekonomikai ir atlyginimams), tai bet kuris kitas žmogus būdamas meru būtų sugebėjęs su tokiu finansavimu paremontuoti daugiau šaligatvių ar padidinti šlavėjams atlyginimus, o kur kokios nors rimtesnės idėjos, vizijos miestui, stambesni infrastruktūros projektai? Kokį Šimašius įgyvendino panašų projektą kaip oranžiniai dviračiai?
    Kažkodėl man priskyrei teiginius, kurių aš visiškai nesakiau, o to to su jais daug kovojai. Aš nesakiau, kad Šimašius tapo blogu Vilniui metu. Tiesą sakant ankščiau esu sakęs kaip tik atvirkščiai, o dabar pakartojau panašiai, kad ateinantys 4 metai Vilniui bus dar geresni. Tačiau tai nekeičia fakto, kad ir gerais miestui laikais reikia gero mero, kad Šimašius yra žymiai geresnis meras - jis tą įrodė ir ne dėl to, kad miesto biudžetas didesnis, o dėl to, kad miesto įmonės pradėjo dirbti efektyviai, išasfaltuojamo kilometro kaina berods dvigubai atpigo, buvo išguitas Rubikonas iš miesto šilumos tinklų ir atpiginta šiluma, kai Zuokas net ir savo mirštančios kadencijos pabaigoje Rubikoną protegavo. Zuokas miestui didžiausius nuostolius pridarė su kažkokiais utopiniais projektais - nebesivelsiu į diskusijas gerai jie ar blogai, esmė, kad dėl jų miestas patyrė didžiulius nuostolius. Galiausiai Zuoko aferų sąrašas buvo paviešintas, kuris ir margas ir labai ilgas, Šimašiui dėl korupcijos prikišti galima buvo tik tai, kad kažkokiam filmuke kažkada su Masiuliu nusifilmavo. Visą tai rodo, kad nepriklausomai nuo to ar geri ar blogi miestui laikai, Šimašius miestą valdo žymiai efektyviau.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Dėl tos oranžinių dviračių idėjos daugeliui buvo susidaręs įspūdis, kad Zuokas labai rūpinasi dviratininkais. Bet daugeliui reikia ne dviračio išsinuomojimo galimybės, o dviračių takų, kurie Zuokui valdant buvo pamiršti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Turbūt turėjo omeny, kad oranžiniai dviračiai savo laiku buvo kosmosas. O paspirtukai jau tik tos pačios idėjos evoliucija.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Del oranziniu dviraciu - taip, savo metu tai buvo kazkokia tai naujiena, kuri tiesa vos jau ne bankruotavo kazkelintais metais. Kalbant apie Simasiaus analogus - kuom gi blogas el paspirtuku dalinimasis, kuris jau tuoj startuos?
    O tesiant apie dviracius - oranziniu dviraciu sistema reiketu stipriai modernizuot - padaryt, kad ji veiktu visus metus, padaryt kad dviracius galima butu palikt bet kur zonuose, kaip veikia visos naujos tokio tipo sistemos. Padaryti zmogui, o ne programuotojui prieinama reigistracija. Kaip suprantu uzsienio kapitalo dviraciu dalinimosi zaidejai nelabai nori cia investuoti del dviraciu taku nebuvimo. Kadangi infrastruktura kolkas beveik nuline tai sakyciau ir tai kad ateina paspirtukai yra pasiekimas.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pakanka žmonių, kurie už Šimašių nebalsuoja vien dėl vertybinių dalykų. Zuokas suvokiamas kaip tradiciškesnių pažiūrų. Tačiau bet kokiu atveju LGBT paradai vyktų ir prie to, ir prie to.
    Zuokas pareiškė, kad Vilnius turi ateitį, tačiau ne artimiausius 4 metus. Manau, kad jis kalbėjo apie save .

    kuo gilesni (pavadinkim taip kad neizeist) rajonai, tuo paprasciau manipuliuoti zmonemis ir kabint makaronus. Puikiai illustruoja.
    Mano skubios vakarykštės išvados iš esmės buvo teisingos – Zuokas dalį elektorato skolinosi iš Uspaskicho . Vien Užupio balsavimas daug ką atskleidžia.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.18, 10:12.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Tirpstantys Zuoko bastionai sostinėje – tik dviejuose Vilniaus rajonuose

    A. Zuokas ryškesnio palaikymo sulaukė tik Naujininkuose ir Naujojoje Vilnioje.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=80637687

    kuo gilesni (pavadinkim taip kad neizeist) rajonai, tuo paprasciau manipuliuoti zmonemis ir kabint makaronus. Puikiai illustruoja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Įdomiausia, kad lyginant rinkimų rezultatus su 2015 Zuokas sulaukė daugiau palaikymo. Šimašius antram ture gavo +3k, Zuokas +8k.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kas blogai Kreivio pasiūlyme?
    Kad žadėjo nepastatyti stadiono, tai šis pažadas visai įtikinamas – daug merų jo nepastatė . Tačiau tai dar nereiškia, kad tos smulkesnės sporto infrastruktūros būtų reikšmingai padaugėję.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Man labiau reikėjo dėl Zuoko, šiuose pavyzdžiuose to nėra.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Andriulis i desimtuka
    Zuoką sulesėm. Tai yra labai gerai.

    O dar tai reiškia, kad aš dar ketverius metus skaičiuosiu Remigijus Šimašiusviščiukus ir žodžių nerinksiu - mano nuomonė nepasikeitė.

    Remigijus Season 2 turi porą vilties teikiančių faktorių - pirma, daug geresnę komandą, AKA Poderskis; antra - Remyga yra muštas, už kurį dešimt nemuštų remygų duoda.

    Taigi, niekas nesikeičia - žiūrim project skills, žiurim kokybę darbų, žiūrim asfaltą, žiūrim taksus prie oro uosto, žiūrim pažadus gentrifikuoti miestą.

    Karolis Žukauskas tikrai sutvarkė mero komunikaciją, bet, Karoli, tu žinai - manęs neapipisi, aš pats dešrų fabrike dirbu.

    All in all, Season 1 buvo meh. Aš balsavau prieš, ne už.

    Kartu labai tikiuosi, kad Season 2 su nauju cast'u bus blockbusteris - to labiausiai ir linkiu tau, Remigijau. Sėkmės.

    Komentuoti:

Working...
X