Gerą dieną, rubrikos “toli toli už jūrių marių” skaitytojai. Šią savaitę gastroliuoju už Europos sąjungos ribų (iš anksto pažadu, ne elektromobilių kontrabandos sumetimais) tad rubrika bus trumpa ir be skyrelių pavadinimų.
#ToliToliUzJuriuMariu
Karščiausia naujiena, be abejo, yra keturių Ajovos valstijos gyventojų pasmeigimas Kinijoje. Jei gyvenate taip giliai po akmeniu, kad dar negirdėjote apie šį amžiaus įvykį, tai trumpai: keturi “su Ajovos Kornelio Koledžu susiję” instruktoriai nusprendė pasivaikščioti Džilin miesto parke, kur juos atseit patykojo ir padūrė daiktu panašiu į peilį pem penkių metų PRC ultranacionalistas. Keturių amerikonų pagadinimas aštriu ginklu pačioj Amerikoj anokia būtų naujiena, bet analogiškas atvejis užusieniuose labai jau toks fe fe ir net ouč įvykis gavosi, tai CCP per savo URM tuojau pat pranešė, kad čia tik izoliuota okazija, kuri nu jokiu būdu nepasikartos, pasmeigtieji jau ligoninėj ir tuojau bus visai sveiki, o nusidėjėlis paimtas į nelaisvę ir bus kankinamas kaip net nežinau kas, nes Marytė Melnikaitė visai jau nusivalkiojo, kaip pavyzdys.
Nebodami tokių timūriškų pastangų atkeršyti skriaudikui, JAVų koledžai jau paskelbė, kad nu ir nx tokią šalį, studentai baikit išsipisinėt ir varykit namo. Čia jau nekalbant apie tai, kad CCP iki šiol ant kiekvieno kampo trimitavo kaipgi pas juos nėra “hate crime” ir aplamai šalis labai labai saugi (turbūt atmetus iš statistikos pagrobtas merginas, nes jos gi ne žmonės). Visas įvykis vidaus žiniasklaidoje buvo raportuojamas ypatingai skūpai, kad ginkdie neprasidėtų kokios diskusijos visuomenėje.
Incidentas sukėlė dar ir antrinius galvaskausmius CCP viršūnėms: pats gi aukščiausiasis gensekas dantį davė, kad jau šiemet tai tikrai atvilios į PRC minimum 50 000 JAViškų studentų pasimokyti “pačiuose geriausiuose universitetuose”. Praeitos savaitės pradžioje Kinijoje rezidavo tik 900 tokių moksliukų, o dabar musėt ir dar labiau sumažės.
___
Trečiadienį EU oficialiai įgarsino naujus tarifus kinietiškiems elektromobiliams. Pagal tai, kiek konkretus gamintojas bendradarbiavo su tyrėjais ir skundė kitus, tarifai padidėjo nuo 17 iki 31 procento, plius 10 procentų, kurie gyvavo iki šiol. Tyrimai dėl saulės elektrinių and shit tęsiasi, o Kinija atsakomuoju būdu pradėjo labai baisų tyrimą dėl Prancūzijos potencialių dotacijų brendžio, dar žinomo kaip konjakas, gamintojams.
Be abejo, visais kanalais iki 11 buvo atsukti klyksmai apie EU protekcionizmą ir kitokias bliadstvas. Vokietija, Vengrija ir Švedija (Volvo vienok priklauso Geely) pareiškė visokeriopai protestuosiančios ir pradėjo dar 12 sėbrų paiešką tarp EU šalių, idant nukancelint muitų parėdymą.
Na o ekonomistai sako, kad prekybinis karas neabejotinai kilstelės kainas, bet kol PRC parduoda du kart daugiau, nei nuperka, tai didžiausias pralaimėtojas ir bus ta pati Kinija. Na ir pačios biedniausios šalys, kuriom kaip ir pofig nacionalinė skola, nes jos viską skolon gauna, bet kam jos įdomios.
Rhodium Group tačiau suprognozavo, kad iki 30% padidintas muitas viso labo numuš čainamobilių pardavimus Europoje apie 20%. Tai neturėtų labai stebinti žinant, kad EU atliktas tyrimas nustatė CCP “indėlį” visoje gamybos grandinėje - pradedant ličio gryninimu, baterijų ir kitų komponentų gamyboje, tiesiogiai pačių automobilių galutiniame gamybos etape ir netgi pagamintų automobilių gabenimui į Europą. Valdžia ne tik prisidėjinėjo piniginėmis dotacijomis, bet taip pat “primygtinai ragino” tolimesnei gamybos grandžiai pardavinėti žemiau nei už savikainą, už pusdykį pardavė žemę gamyklų statybai ir prispaudė bankus, kad šie išduotų ypač lengvatines paskolas gamintojams. Taip per visą grandinę buvo išgauta sunkiai protu suvokiama kaštų kompresija.
Aukščiau minėtai analitikai pritarė ir akcijų rinka, nes BYD (gavusios tik papildomus 17% pliaukštelėjimą per nagus) akcijos pašoko 12% po to, kai biržos dalyviai pasiskaičiavo, kad autogigantas gali toliau pelningai pardavinėti automobilius Europoje. Dar tik patikslinsiu, kad “pašokimas” buvo labiau “atšokimas”, nes belaukiant EU sprendimo kainos buvo pakritę.
___
Turkija nusprendė nx būt paskutine, ir tiesa sakant dar pora dienų prieš EU oficialų pareiškimą apie muitų pakėlimą, įpiso 40 procentų muitus kiniškiem automobiliams, tiek elektriniams, tiek nelabai.
___
Kinijos policija jau kelios naktys iš eilės vaikosi elektrinių dviračių (tame tarpe motorolerių) savininkus ir skalpuoja dviračio atėmimo būdu už nu praktiškai viską - nelegalų parkingą, nelegalų krovimą, laikymą pasidėjus avariniame išėjime ir t.t. ir pan. Internautai šalia rypavimų dėl prarasto materialinio turto (ypatingai staugia picų išvežiotojai) dar pažėrė ir krūvą spėlionių, kodėl vyksta tokia staigi ir per visą šalį koordinuota abominacija:
Kinijos akcijų biržų indeksai pumpavosi pumpavosi aukštyn, bet kai tik gegužės mėnesį baigėsi valstybės skirta parama, vėl pradėjo patyliukais kristi žemyn. Ir taip jau trečia savaitė…
___
Ne visai patikrinamais duomenimis Kinijos gamyklų pelnai žiauriai ritasi žemyn. Tą labiausiai indikuoja toliau krentančios “gamyklos vartų” kainos. Lygiai taip pat nepatikriamais duomenimis 10 metų bėgyje Kinijoje į pensiją išeis dar papildomi 300 000 000 gyventojų.
___
Kinijoje bedarbių skaičius neauga. Čia pagal oficialius duomenis. Na o pagal kiek mažiau oficialius, bet vietiniams gyventojams ypač matomus duomenis, per paskutinius du metus labai smarkiai augo taksi, pavežimo ir maisto pristatymo sektoriaus užpildymas. O jei paprasta kalba, tai darbų netekę žmonės įdarbino savo automobilius ir dviračius, idant užsidirbti bent kažkiek šaibų. Turint omeny, kad pasiūlai augant paklausa ne tik, kad nekilo, bet net ir krito (tasistam taksi ir maisto pristatymo nereikia, o pajamos mažėjo ir tiesiogiai nepraradusiems darbų), nieko nuostabaus, kad sistema galų gale pasiekė kritinį tašką. Mažesnės (labiau lokalios) rideshare platformos pradėjo užsidarinėti, o soctinklai pilni pavežėjų rypavimų, kaip gi viskas blogai ir nebeįmanoma net pasidengti taksavimo kaštų.
___
Na ir pabaigai toks liūdnesnis, khem khem. Kinijos finansinių apžvalgų portalas Caixin atraportavo, kad centriniai valdžiai užsmaugus regionams ne tik tiesioginio skolinimosi galimybes, bet ir keletą populiarių čytų, maždaug pusė provincijų nebežino ką daryti. CCP toliau reikalauja “daryt skaičius”, kurie be išorinių injekcijų nu kažkodėl neauga. Na ir plius liūdnas faktas, kad nemažai tų pačių provincijų iš gaunamų pajamų netgi nepajėgia susimokėti paskolų palūkanų, jau nekalbant apie skolos mažinimą.
Ta proga baigiu šiandienos pasakojimą iliustracija su biedniausiais regionais, pyzdinta iš Caixin. Saugokit save ir aplinkinius, iki.
#ToliToliUzJuriuMariu
Karščiausia naujiena, be abejo, yra keturių Ajovos valstijos gyventojų pasmeigimas Kinijoje. Jei gyvenate taip giliai po akmeniu, kad dar negirdėjote apie šį amžiaus įvykį, tai trumpai: keturi “su Ajovos Kornelio Koledžu susiję” instruktoriai nusprendė pasivaikščioti Džilin miesto parke, kur juos atseit patykojo ir padūrė daiktu panašiu į peilį pem penkių metų PRC ultranacionalistas. Keturių amerikonų pagadinimas aštriu ginklu pačioj Amerikoj anokia būtų naujiena, bet analogiškas atvejis užusieniuose labai jau toks fe fe ir net ouč įvykis gavosi, tai CCP per savo URM tuojau pat pranešė, kad čia tik izoliuota okazija, kuri nu jokiu būdu nepasikartos, pasmeigtieji jau ligoninėj ir tuojau bus visai sveiki, o nusidėjėlis paimtas į nelaisvę ir bus kankinamas kaip net nežinau kas, nes Marytė Melnikaitė visai jau nusivalkiojo, kaip pavyzdys.
Nebodami tokių timūriškų pastangų atkeršyti skriaudikui, JAVų koledžai jau paskelbė, kad nu ir nx tokią šalį, studentai baikit išsipisinėt ir varykit namo. Čia jau nekalbant apie tai, kad CCP iki šiol ant kiekvieno kampo trimitavo kaipgi pas juos nėra “hate crime” ir aplamai šalis labai labai saugi (turbūt atmetus iš statistikos pagrobtas merginas, nes jos gi ne žmonės). Visas įvykis vidaus žiniasklaidoje buvo raportuojamas ypatingai skūpai, kad ginkdie neprasidėtų kokios diskusijos visuomenėje.
Incidentas sukėlė dar ir antrinius galvaskausmius CCP viršūnėms: pats gi aukščiausiasis gensekas dantį davė, kad jau šiemet tai tikrai atvilios į PRC minimum 50 000 JAViškų studentų pasimokyti “pačiuose geriausiuose universitetuose”. Praeitos savaitės pradžioje Kinijoje rezidavo tik 900 tokių moksliukų, o dabar musėt ir dar labiau sumažės.
___
Trečiadienį EU oficialiai įgarsino naujus tarifus kinietiškiems elektromobiliams. Pagal tai, kiek konkretus gamintojas bendradarbiavo su tyrėjais ir skundė kitus, tarifai padidėjo nuo 17 iki 31 procento, plius 10 procentų, kurie gyvavo iki šiol. Tyrimai dėl saulės elektrinių and shit tęsiasi, o Kinija atsakomuoju būdu pradėjo labai baisų tyrimą dėl Prancūzijos potencialių dotacijų brendžio, dar žinomo kaip konjakas, gamintojams.
Be abejo, visais kanalais iki 11 buvo atsukti klyksmai apie EU protekcionizmą ir kitokias bliadstvas. Vokietija, Vengrija ir Švedija (Volvo vienok priklauso Geely) pareiškė visokeriopai protestuosiančios ir pradėjo dar 12 sėbrų paiešką tarp EU šalių, idant nukancelint muitų parėdymą.
Na o ekonomistai sako, kad prekybinis karas neabejotinai kilstelės kainas, bet kol PRC parduoda du kart daugiau, nei nuperka, tai didžiausias pralaimėtojas ir bus ta pati Kinija. Na ir pačios biedniausios šalys, kuriom kaip ir pofig nacionalinė skola, nes jos viską skolon gauna, bet kam jos įdomios.
Rhodium Group tačiau suprognozavo, kad iki 30% padidintas muitas viso labo numuš čainamobilių pardavimus Europoje apie 20%. Tai neturėtų labai stebinti žinant, kad EU atliktas tyrimas nustatė CCP “indėlį” visoje gamybos grandinėje - pradedant ličio gryninimu, baterijų ir kitų komponentų gamyboje, tiesiogiai pačių automobilių galutiniame gamybos etape ir netgi pagamintų automobilių gabenimui į Europą. Valdžia ne tik prisidėjinėjo piniginėmis dotacijomis, bet taip pat “primygtinai ragino” tolimesnei gamybos grandžiai pardavinėti žemiau nei už savikainą, už pusdykį pardavė žemę gamyklų statybai ir prispaudė bankus, kad šie išduotų ypač lengvatines paskolas gamintojams. Taip per visą grandinę buvo išgauta sunkiai protu suvokiama kaštų kompresija.
Aukščiau minėtai analitikai pritarė ir akcijų rinka, nes BYD (gavusios tik papildomus 17% pliaukštelėjimą per nagus) akcijos pašoko 12% po to, kai biržos dalyviai pasiskaičiavo, kad autogigantas gali toliau pelningai pardavinėti automobilius Europoje. Dar tik patikslinsiu, kad “pašokimas” buvo labiau “atšokimas”, nes belaukiant EU sprendimo kainos buvo pakritę.
___
Turkija nusprendė nx būt paskutine, ir tiesa sakant dar pora dienų prieš EU oficialų pareiškimą apie muitų pakėlimą, įpiso 40 procentų muitus kiniškiem automobiliams, tiek elektriniams, tiek nelabai.
___
Kinijos policija jau kelios naktys iš eilės vaikosi elektrinių dviračių (tame tarpe motorolerių) savininkus ir skalpuoja dviračio atėmimo būdu už nu praktiškai viską - nelegalų parkingą, nelegalų krovimą, laikymą pasidėjus avariniame išėjime ir t.t. ir pan. Internautai šalia rypavimų dėl prarasto materialinio turto (ypatingai staugia picų išvežiotojai) dar pažėrė ir krūvą spėlionių, kodėl vyksta tokia staigi ir per visą šalį koordinuota abominacija:
- valdžia galų gale nusprendė ką nors padaryti dėl vis dažnėjančių šūdinų baterijų sukeliamų gaisrų;
- valdžia susirinkinėja papildomus mokesčius baudų pavidalu;
- valdžia tiesina kelią staiga netikėtai tuo pat metu paleistai elektrinių dviračių nuomos paslaugai.
Kinijos akcijų biržų indeksai pumpavosi pumpavosi aukštyn, bet kai tik gegužės mėnesį baigėsi valstybės skirta parama, vėl pradėjo patyliukais kristi žemyn. Ir taip jau trečia savaitė…
___
Ne visai patikrinamais duomenimis Kinijos gamyklų pelnai žiauriai ritasi žemyn. Tą labiausiai indikuoja toliau krentančios “gamyklos vartų” kainos. Lygiai taip pat nepatikriamais duomenimis 10 metų bėgyje Kinijoje į pensiją išeis dar papildomi 300 000 000 gyventojų.
___
Kinijoje bedarbių skaičius neauga. Čia pagal oficialius duomenis. Na o pagal kiek mažiau oficialius, bet vietiniams gyventojams ypač matomus duomenis, per paskutinius du metus labai smarkiai augo taksi, pavežimo ir maisto pristatymo sektoriaus užpildymas. O jei paprasta kalba, tai darbų netekę žmonės įdarbino savo automobilius ir dviračius, idant užsidirbti bent kažkiek šaibų. Turint omeny, kad pasiūlai augant paklausa ne tik, kad nekilo, bet net ir krito (tasistam taksi ir maisto pristatymo nereikia, o pajamos mažėjo ir tiesiogiai nepraradusiems darbų), nieko nuostabaus, kad sistema galų gale pasiekė kritinį tašką. Mažesnės (labiau lokalios) rideshare platformos pradėjo užsidarinėti, o soctinklai pilni pavežėjų rypavimų, kaip gi viskas blogai ir nebeįmanoma net pasidengti taksavimo kaštų.
___
Na ir pabaigai toks liūdnesnis, khem khem. Kinijos finansinių apžvalgų portalas Caixin atraportavo, kad centriniai valdžiai užsmaugus regionams ne tik tiesioginio skolinimosi galimybes, bet ir keletą populiarių čytų, maždaug pusė provincijų nebežino ką daryti. CCP toliau reikalauja “daryt skaičius”, kurie be išorinių injekcijų nu kažkodėl neauga. Na ir plius liūdnas faktas, kad nemažai tų pačių provincijų iš gaunamų pajamų netgi nepajėgia susimokėti paskolų palūkanų, jau nekalbant apie skolos mažinimą.
Ta proga baigiu šiandienos pasakojimą iliustracija su biedniausiais regionais, pyzdinta iš Caixin. Saugokit save ir aplinkinius, iki.
Komentuoti: