Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių degalai Lietuvoje ir Europoje (kainos, žymėjimas...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip.
    O gal vis tik nebus jokių baudų? Kitaip ir lenkai padidintų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Jei pakelsim akcizą ir pirksim Lenkijoje, tai tas baudas tada lenkai mokės?
    Taip.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Būtų gerai ir esmės kiek pacituoti, o ne vien klikbaitinę antraštę:
    Ir...? Ar už akcizų nedidinimą numatytos tos baudos? Ar už CO2 emisijų nemažinimą? Ar lengviau viską suplakt po ekologijos kalambūru ir tuo pateisinti? Jei pakelsim akcizą ir pirksim Lenkijoje, tai tas baudas tada lenkai mokės?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Labai komjaunuoliškos iniciatyvos iš "liberalaus" ministro - kad tik būtų blogiau.

    Delfi.lt 2023.04.25
    Akcizus didinti siūlantis Gentvilas nemato bėdos, jei degalai bus perkami Lenkijoje: mūsų tikslas pardavimus mažinti

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...zinti-93143485
    Būtų gerai ir esmės kiek pacituoti, o ne vien klikbaitinę antraštę:
    Taip pat pabrėžiama, kad didesni akcizai mažins valstybės biudžeto pajamas. Tačiau aplinkos ministras atkerta, kad biudžetui dar skaudesnės būtų baudos, kurias tektų mokėti, jei akcizai nebūtų didinami.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kitaip tariant reali tarša jiems nei kiek nerūpi. Bent jau nemeluotų ir tiesiai šviesiai pasakytų, kad pensijoms trūksta pinigų, todėl keliam akcizus, ką lengviausia surinkti.
    O kada kas kam rūpėjo. Geriau viską uždrauskim, nes kitaip juk reiktų dirbti galva ir dar po to įdėti pastangų pasiekti rezultatams. O idėja ne nauja... viena valstybė irgi labai "žaliai" atrodo, uždariai savo elektrines ir perki iš kaimynių

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Šiaip "ministro" naujas arkliukas dabar jau CO2 apskritai išmetimo mažinimas. Nepavyko apriboti ale taršių, tai dabar kaip jau dėsim per visus.
    Kitaip tariant reali tarša jiems nei kiek nerūpi. Bent jau nemeluotų ir tiesiai šviesiai pasakytų, kad pensijoms trūksta pinigų, todėl keliam akcizus, ką lengviausia surinkti.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai gal jis opozicijos ministras, ar iš anksto nesuderino projekto su bendrapartiečiais ir partneriais?
    Toliau bus kitaip?
    Šios Vyriausybės ypatybė, kad mažesniųjų koalicijos partnerių projektai sudaužomi be šansų praeiti. Net susimąsčiau, kokie liberalų projektai pavyko, be asmenvardžių rašybos.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Teršia šiaip ne degalų vartojimas savaime, o būtent seni ir netvarkingi automobiliai.
    Šiaip "ministro" naujas arkliukas dabar jau CO2 apskritai išmetimo mažinimas. Nepavyko apriboti ale taršių, tai dabar kaip jau dėsim per visus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Teršia šiaip ne degalų vartojimas savaime, o būtent seni ir netvarkingi automobiliai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    2022.01.12

    "Trečiadienį Seimas atmetė pataisas dėl automobilių taršos mokesčio, kurios priimtos turėjo įsigalioti nuo 2023 metų."
    Tai gal jis opozicijos ministras, ar iš anksto nesuderino projekto su bendrapartiečiais ir partneriais?
    Toliau bus kitaip?

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kodėl gi Gentvilas neįvedė automobilių taršos mokesčio? Irgi gąsdino baudomis.
    Gentvilas: po šiandienos, tikriausiai, daugiau apie automobilių taršos mokestį nebegirdėsime - LRT

    2022.01.12

    "Trečiadienį Seimas atmetė pataisas dėl automobilių taršos mokesčio, kurios priimtos turėjo įsigalioti nuo 2023 metų."

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Apskritai LT politika daug metų buvo priešinga - paslaugų ir darbo vietų koncentracija didmiesčiuose ar bent savivaldybių centruose, su mintimi, kad gyventojai bus judrūs ir nuosavais automobiliais atvyks iš gyvenamosios į darbo/paslaugų vietą.

    Visa Lietuva persėdo į dyzelinius pasatus ir tada rūri rūri .

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kodėl gi Gentvilas neįvedė automobilių taršos mokesčio? Irgi gąsdino baudomis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Labai komjaunuoliškos iniciatyvos iš "liberalaus" ministro - kad tik būtų blogiau.

    Delfi.lt 2023.04.25
    Akcizus didinti siūlantis Gentvilas nemato bėdos, jei degalai bus perkami Lenkijoje: mūsų tikslas pardavimus mažinti

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...zinti-93143485
    Vakarų demokratijose būtų politinis lavonas po tokių pasakymų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Labai komjaunuoliškos iniciatyvos iš "liberalaus" ministro - kad tik būtų blogiau.

    Delfi.lt 2023.04.25
    Akcizus didinti siūlantis Gentvilas nemato bėdos, jei degalai bus perkami Lenkijoje: mūsų tikslas pardavimus mažinti

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...zinti-93143485

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi,lt 2023.04.17
    Parlamentarai ėmėsi didesnių mokesčių degalams: branginimo plane – ir akcizai, ir CO2 mokestis
    Pirmadienį Seimo Biudžeto ir finansų komitete (BFK) įvyko klausymai pataisų, kuriomis didinami akcizai benzinui ir dyzelinui bei siaurinamos lengvatos energiniams produktams. Pakeitimai registruoti Seime prieš pusantrų metų. Pakeitimų iniciatoriai sulaukė kritikos iš žemės ūkio ir vežėjų atstovų, o kartu ir priekaištų iš Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos dėl per mažų ambicijų iš atsinaujinančios energetikos sektoriaus. (...)

    Akcizo tarifai didinami beveik visoms iškastinio kuro rūšims. Tarifai nesikeis benzinui, suskystintoms naftos dujoms, žaliajam dyzelinui. (...)
    „2024 metais – apie 66 mln. eurų, o dar nuo kitų metų – 79 mln. eurų, čia yra tik dėl akcizo, be CO2. O kai bus skaičiuojamas CO2 lygis degaluose, tai biudžeto pajamos padvigubėtų‟, – sako finansų viceministrėR. Bilkštytė.

    Lietuvos vežėjų sąjungos vadovas Sigitas Žilius pažymėjo, kad vežėjai veikiausiai kels paslaugų kainą, pilsis degalų užsienyje. Šis verslas esą naudoja moderniausias, kokias šiuo metu gali, transporto priemones, o persėsti į elektromobilius šis sektorius negalėtų. „Tiek energijos Lietuva neturi, o Europos Sąjunga turbūt taip pat. Kas yra vieno cento pabrangimas? Tai yra 500 per mėnesį, 6000 eurų per metus. Jeigu vežėjai tarptautiniai, jie pilsis Lenkijoje, kitose šalyse‟, – sako S. Žilius

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...estis-93089383

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Per Velykas kaina buvo nukritusi iki 1,439 EUR dyzeliui, 1,539 EUR benzinui.
    Po švenčių kaina pašoko apie 5-6 centus, paskui sumažėjo beveik iki šventinio lygio. Skirtumas tarp dyzelio i benzino sudaro 11 centų, o kai kur 13,5 cento

    https://www.kuro-kainos.lt/degalu-kainos/neste

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Jozitos kuras branKs.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    "Apibendrinat – Jozita nubausta ne už kuro kokybę. Jozitos dyzeline nenustatyta nusižengimų kuro kokybiniams rodikliams. Jozitą nubausta už alternatyviųjų degalų įstatymo nepaisymą. Kad ir kaip ironiškai tai skambėtų, bet tas visų peiktas ir keiktas Jozitos dyzelinas – pasirodo atitinka visus kokybinius rodiklius ir yra su mažesniu kiekių biopriedų, galimai, sveikesnis Jūsų automobiliui nei kitų degalinių dyzelinas."

    Plačiau:
    Kaip VVTAT Jozitos reputaciją gelbėjo | (oil-in.lt)

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    ~1.37
    Emsi, Deliuvis, Jozita
    VVTAT skyrė 300 tūkst. eurų baudą „Jozitai“ - DELFI Verslas

    Komentuoti:

Working...
X