Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių degalai Lietuvoje ir Europoje (kainos, žymėjimas...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2023.05.01
    Suskaičiavo, kaip didesni akcizai atsilieps degalų kainoms – kils kasmet iki pat 2030-ųjų
    – Ministre, kodėl dabar nusitaikyta į akcizų įstatymą? Jis turbūt daugiau nei metus gulėjo Seimo komitetų stalčiuose, o dabar mėginama jį vėl ištraukti kartu su mokesčių reforma.
    S.Gentvilas: Taršos mokesčių didinimas – nuosekli mokesčių politika. Juos stengtasi didinti nepaisant, kokia buvo politinė dauguma. dauguma (...) Dabar matome, kad dyzelino, biokuro, dujų kainos žemesnės nei prieš karą. (...) Akcizų mokesčiai viena vertus mažina taršą, kita vertus jie atsinaujinančią energetiką padaro rentabilią. Pernai buvo masiškai investuojama į saulės, vėjo energetiką. Jei iškastinio kuro kaina labai žema, tokios investicijos darosi nerentabilios. Akcizai – labai efektyvi priemonė paskatinti energetinę nepriklausomybę ir vietos investicijas.

    – Ką tai reikštų tam, kuris pilasi dyzeliną degalinėje? Skaičiuojama, kad kasmet iki 2030 m. dyzelino kaina didėtų panašiai po 3 centus, o kiek galėtų didėti benzino kaina?
    S.Gentvilas: Projektas kalba apie tai, kad mokesčiai dyzelinui ir benzinui turėtų būti suvienodinti. Prie dyzelino mokestinės bazės prisidėtų 3 centai ir PVM – prie mokestinės bazės kasmet prisidėtų 3,5 cento pilantis kurą.
    (...)

    ​​​​​​Benzino pilamasi šešis kartus mažiau nei dyzelino – dyzelino suvartojama 1 mln. 800 tūkst. kub. m., kai benzino – 300 tūkst. kub. metrų. Pas mus apie 60 proc. privataus transporto varoma dyzelinu. Tai netipiška Europai.

    – Yra, kas klausia – kas bendro tarp liberalų ir mokesčių didinimo? Liberalai žadėjo mokesčių nejudinti arba juos dar labiau mažinti, o S.Gentvilas užsimojo mokesčius didinti.
    (...)

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...0-uju-26780581

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ką siūlote daryti, kad žmonės savo noru nesinuodytų? Uždrausti gerti alkoholį, uždrausti greitą maistą, saldumynus?
    Siūlau didinti akcizą alkoholiui, cukrui (taip, tokį kažkada turėjom bet dabar panaikintas) ir degalams.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Sveikų, šviežių ir skanių daržovių ir vaisių ir dabar bene vienintelis būdas.
    Maksimoje sveikesnės nei tavo paties užaugintos šalia intensyvios gatvės

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kas yra tvariau, auginti pomidorus šiltnamyje prie savo namo, bet važinėti cayennu, ar su elektromobiliu atvažiuoti į dabar išpopuliarėjusias šviežių vaisių/daržovių krautuvėles atsiimti iš kito pasaulio pusės lėktuvu atskraidintų ekologiškų avokadų ar egzotiškų vaisių?
    namas vs loftas buvusiam fabrike - ekologiškesnis aplinkai loftas, namo statyba daug taršos sugeneruoja.
    Savo pomidorai, ypač neperkant jokių trašų ir kitos chemijos - laimi prieš visus kitus pomidorus ir egzotinius.
    Cayenne vs paspirtukas - atsakymas aiškus, tuo labiau kad elekrtrinių Cayenne dar nėra.
    Vienu žodžiu ne viskas taip vienareikšmiška.
    Ekologiškiausia gyventi nakvynės namuose ir vaikščioti pėsčiomis, geriausia basom. Maisto prasimanyti konteineriuose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kas yra tvariau, auginti pomidorus šiltnamyje prie savo namo, bet važinėti cayennu, ar su elektromobiliu atvažiuoti į dabar išpopuliarėjusias šviežių vaisių/daržovių krautuvėles atsiimti iš kito pasaulio pusės lėktuvu atskraidintų ekologiškų avokadų ar egzotiškų vaisių?
    Faktas, kad skanesni pomidorai bus pirmu atveju.

    „Tvariau“ spėju irgi bus pirmu atveju. Ypač jei kajenas elektrinis ar bent hibridas. Nors tvariausia turbūt būtų augint šiltnamyje ir važinėt su senu priusu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dabar gal kažkiek padoriau galima apsipirkti, bet su esama infliacija ir visais co2 mokesčiais ateityje turbūt greit grįšim į anuos laikus. Tik prie sodo vasaros savaitgaliais prisidės hidroponikos spintos sandėliukuose per žiemą. Technologinė pažanga, einam į priekį
    Kas yra tvariau, auginti pomidorus šiltnamyje prie savo namo, bet važinėti cayennu, ar su elektromobiliu atvažiuoti į dabar išpopuliarėjusias šviežių vaisių/daržovių krautuvėles atsiimti iš kito pasaulio pusės lėktuvu atskraidintų ekologiškų avokadų ar egzotiškų vaisių?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Sveikų, šviežių ir skanių daržovių ir vaisių ir dabar bene vienintelis būdas.
    Dabar gal kažkiek padoriau galima apsipirkti, bet su esama infliacija ir visais co2 mokesčiais ateityje turbūt greit grįšim į anuos laikus. Tik prie sodo vasaros savaitgaliais prisidės hidroponikos spintos sandėliukuose per žiemą. Technologinė pažanga, einam į priekį

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sovietiniais laikais ar 90ųjų pradžioje būdavo ne „laisvalaikio aukojimas“, o realiai vienintelis būdas normaliai pavalgyti.
    Sveikų, šviežių ir skanių daržovių ir vaisių ir dabar bene vienintelis būdas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    Čia kaip su būsto įperkamumo „problema“ ir NT „burbulu“: kas trukdo už 5000 Eur nusipirkti normalų 70+ kv. m namuką Veriškių kaime, Radviliškio rajone ir, įsigijus 1999 m. važiuojantį Audi A3 1,6 l hečbeką už 350 Eur, ramiai sau važiuoti į darbą Vilniaus ofisiuke už 180 km?

    Kai genijus Ilonas Maskas galiausiai sukurs autonominį automobilį ir jis pasidarys įperkamas eiliniam lietuvaičiui, išnyks ir ta nedidelė problemėlė dėl kasdien praleidžiamų 5 valandų už vairo. Darbdaviai galės pasiūlyti dalį darbo dieno dirbti tiesiog iš mašinos. O jei ne, vis tiek 5 h galėsi žiūrėt Jūtūbą iš mašinos, valgydamas kažką nusipirkto iš Vilniaus Maximos arba Vėriškių kaimo Koopse.
    Jei darbas toks, kad gali dirbti iš automobilio, tai gali ir iš normalaus 70+ kv. m namuko Veriškių kaime, Radviliškio rajone. Win-win-win. Nereikia pirkti špokinyčios perkūnkiemiuose, nereikia sėdėti kamštyje, nereika deginti kuro.
    Paskutinis taisė gerietis; 2023.04.28, 09:26. Priežastis: taipinimo errorai

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Alternatyvas prašom ant stalo... bet realias, o ne bla bla važiuok dviračiu.
    Dviratis dar gerai, lieps tau paspirtuku važiuoti - jims mažiau parkingo reikia.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Perkūnkiemo loftų 15 aukšte gyvenantis apsveipinęs gnyda niekada nesupras žmonių su kajenais polėkio.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ir čia dabar yra ginamas žmonių nuodijimas, nes kažkam patinka krevetes kepti?
    Ką siūlote daryti, kad žmonės savo noru nesinuodytų? Uždrausti gerti alkoholį, uždrausti greitą maistą, saldumynus?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Anksčiau važiuodavo su Ikarusais bulvių kasti, dabar važiuoja su Cayennais krevečių kepti Big Green Egg kepsninėje, pasikeitė laikai vos per vieną kartą nuo žagarės.
    Ir čia dabar yra ginamas žmonių nuodijimas, nes kažkam patinka krevetes kepti?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na, Lietuvoje tikrai daug gyvena. Kai manot kokia dalis Lietuvių dar atsimena kaip savaitgaliais važiuodavo į kolektyvinius sodus ir savo laisvalaikį aukodavo dėl 5 bulvių?
    Anksčiau važiuodavo su Ikarusais bulvių kasti, dabar važiuoja su Cayennais krevečių kepti Big Green Egg kepsninėje, pasikeitė laikai vos per vieną kartą nuo žagarės.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.04.27, 23:14.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    Čia kaip su būsto įperkamumo „problema“ ir NT „burbulu“: kas trukdo už 5000 Eur nusipirkti normalų 70+ kv. m namuką Veriškių kaime, Radviliškio rajone ir, įsigijus 1999 m. važiuojantį Audi A3 1,6 l hečbeką už 350 Eur, ramiai sau važiuoti į darbą Vilniaus ofisiuke už 180 km?

    Kai genijus Ilonas Maskas galiausiai sukurs autonominį automobilį ir jis pasidarys įperkamas eiliniam lietuvaičiui, išnyks ir ta nedidelė problemėlė dėl kasdien praleidžiamų 5 valandų už vairo. Darbdaviai galės pasiūlyti dalį darbo dieno dirbti tiesiog iš mašinos. O jei ne, vis tiek 5 h galėsi žiūrėt Jūtūbą iš mašinos, valgydamas kažką nusipirkto iš Vilniaus Maximos arba Vėriškių kaimo Koopse.
    Na, gal ne Radviliškio rajone, bet Vilniaus rajone Pasienio Terasose, ir važinėji po 2 valandas per dieną. Sėdėdamas kamščiuose turi laiko ant Gentvilo papykti, kodėl akcizus kurui padidino.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na kaip kam matyt. Aš kiek atsimenu tai vaisių ir daržovių galėjai ir turguje nusipirkti.
    ... iš tų pačių laisvalaikį aukojančių soduose

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na kaip kam matyt. Aš kiek atsimenu tai vaisių ir daržovių galėjai ir turguje nusipirkti.
    Brangiai galėjai. Bet kai vidutinė alga 120 rub., tai nelabai pasitaškysi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sovietiniais laikais ar 90ųjų pradžioje būdavo ne „laisvalaikio aukojimas“, o realiai vienintelis būdas normaliai pavalgyti.
    Na kaip kam matyt. Aš kiek atsimenu tai vaisių ir daržovių galėjai ir turguje nusipirkti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na, Lietuvoje tikrai daug gyvena. Kai manot kokia dalis Lietuvių dar atsimena kaip savaitgaliais važiuodavo į kolektyvinius sodus ir savo laisvalaikį aukodavo dėl 5 bulvių?
    Sovietiniais laikais ar 90ųjų pradžioje būdavo ne „laisvalaikio aukojimas“, o realiai vienintelis būdas normaliai pavalgyti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Pagal savaitgalinius kamščius aplink Vilnių, peršasi išvada, kad labai jau daug tos pirmos žagrės kartos ten dar gyvena.
    Na, Lietuvoje tikrai daug gyvena. Kai manot kokia dalis Lietuvių dar atsimena kaip savaitgaliais važiuodavo į kolektyvinius sodus ir savo laisvalaikį aukodavo dėl 5 bulvių?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Traukia gal nebent pirma karta nuo žagrės
    Pagal savaitgalinius kamščius aplink Vilnių, peršasi išvada, kad labai jau daug tos pirmos žagrės kartos ten dar gyvena.

    Komentuoti:

Working...
X