Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių degalai Lietuvoje ir Europoje (kainos, žymėjimas...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad pats Londonas atrodo kaip nušikta skylė. Atmetus kelis turistinius taškus. Kaip, tiesa, ir Vilnius.
    Aš ką noriu pasakyti, kad vienam skylė, kitam gal gražiausias pasaulyje kampelis, o čia chebra visus į chruščiovkes vienoj vietoj nori sukišt.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1/3 tai čia kiek, 900k gyvnetojų? Jeigu imsim tuos kurie gyvenam miesto metropolio teritorijoje tai priskaičiuosime daugiau. Jiems tia įgyvnedinti būtų lengva. Sunkiau yra su tokiais kurie apsigyvena šiknoje ir be automobilio nepasiekia jokių paslaugų, po to skundžiasi kad kiti dėl to kad patys susikūrė problemą.
    Tai ko tada "jų didenybės" ale metropolio gyventojai (trečia karta nuo žagrės) savaitgaliais link tos šiknos vorom traukia?

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nežinau kaip degalų akcizo padidinimas įtakos Londoniečių požiųrį apie Vilnių....
    Tai iš esmės atstatom kolūkius, duodam paskyrimus, visi dirbs vietoj ir nereikės "žaliųjų" akcizų įvedinėt.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taigi daug pasiūlymų forume būta. Pvz.: nusiperki būstą arti darbovietės ir eini pėsčiomis. Kitas - keiti į darbą prie namų, pasiekiamą pėsčiomis.
    Čia kaip su būsto įperkamumo „problema“ ir NT „burbulu“: kas trukdo už 5000 Eur nusipirkti normalų 70+ kv. m namuką Veriškių kaime, Radviliškio rajone ir, įsigijus 1999 m. važiuojantį Audi A3 1,6 l hečbeką už 350 Eur, ramiai sau važiuoti į darbą Vilniaus ofisiuke už 180 km?

    Kai genijus Ilonas Maskas galiausiai sukurs autonominį automobilį ir jis pasidarys įperkamas eiliniam lietuvaičiui, išnyks ir ta nedidelė problemėlė dėl kasdien praleidžiamų 5 valandų už vairo. Darbdaviai galės pasiūlyti dalį darbo dieno dirbti tiesiog iš mašinos. O jei ne, vis tiek 5 h galėsi žiūrėt Jūtūbą iš mašinos, valgydamas kažką nusipirkto iš Vilniaus Maximos arba Vėriškių kaimo Koopse.
    Paskutinis taisė kuk; 2023.04.26, 13:43.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Vilnius Londone gimusiems/užaugusiems irgi kaip visiška šikna atrodo.
    Kad pats Londonas atrodo kaip nušikta skylė. Atmetus kelis turistinius taškus. Kaip, tiesa, ir Vilnius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Vilnius Londone gimusiems/užaugusiems irgi kaip visiška šikna atrodo.
    Nežinau kaip degalų akcizo padidinimas įtakos Londoniečių požiųrį apie Vilnių....

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1/3 tai čia kiek, 900k gyvnetojų? Jeigu imsim tuos kurie gyvenam miesto metropolio teritorijoje tai priskaičiuosime daugiau. Jiems tia įgyvnedinti būtų lengva. Sunkiau yra su tokiais kurie apsigyvena šiknoje ir be automobilio nepasiekia jokių paslaugų, po to skundžiasi kad kiti dėl to kad patys susikūrė problemą.
    Vilnius Londone gimusiems/užaugusiems irgi kaip visiška šikna atrodo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Cha cha..Lietuvos seimo lygio pasiūlymai. Kurį punktą sau įgyvendinai? Kiek tavo nuomone realu tai įgyvendinti 1/3 Lietuvos gyventojų?
    1/3 tai čia kiek, 900k gyvnetojų? Jeigu imsim tuos kurie gyvenam miesto metropolio teritorijoje tai priskaičiuosime daugiau. Jiems tia įgyvnedinti būtų lengva. Sunkiau yra su tokiais kurie apsigyvena šiknoje ir be automobilio nepasiekia jokių paslaugų, po to skundžiasi kad kiti dėl to kad patys susikūrė problemą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Cha cha..Lietuvos seimo lygio pasiūlymai. Kurį punktą sau įgyvendinai? Kiek tavo nuomone realu tai įgyvendinti 1/3 Lietuvos gyventojų?
    Tai čia mūsų forumo darniečiai siūlo, ne aš. Ieškok aukščiau

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taigi daug pasiūlymų forume būta. Pvz.: nusiperki būstą arti darbovietės ir eini pėsčiomis. Kitas - keiti į darbą prie namų, pasiekiamą pėsčiomis.
    Cha cha..Lietuvos seimo lygio pasiūlymai. Kurį punktą sau įgyvendinai? Kiek tavo nuomone realu tai įgyvendinti 1/3 Lietuvos gyventojų?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Paprasčiausias turbūt - neveži vaikų į mokyklas ir būrelius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Alternatyvas prašom ant stalo... bet realias, o ne bla bla važiuok dviračiu.
    Taigi daug pasiūlymų forume būta. Pvz.: nusiperki būstą arti darbovietės ir eini pėsčiomis. Kitas - keiti į darbą prie namų, pasiekiamą pėsčiomis.
    Paskutinis taisė Sula; 2023.04.25, 15:48.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Alternatyvas prašom ant stalo... bet realias, o ne bla bla važiuok dviračiu.
    Reikia žinoti situaciją. Dviratis yra viena iš galimų alternatyvų. Jei tingi minti dviratis gali būti elektrinis. Kita alternatyva yra viešasis transportas. Trečia - kraustytis iš skylės kurioje gyveni į civilizuotą šalies vietą.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O jeigu alternatyva yra bet tu nenori ja naudotis?
    Alternatyvas prašom ant stalo... bet realias, o ne bla bla važiuok dviračiu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Teršia šiaip ne degalų vartojimas savaime, o būtent seni ir netvarkingi automobiliai.
    Teršia šiaip visi automobiliai. Didelė taršos dalis yra PM2.5 iš padangų dilimo.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O gal vis tik nebus jokių baudų? Kitaip ir lenkai padidintų.
    Padidins.
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O dar klausimas kiek iš to padidinimo bus naudos? Jei man reik važiuoti i darbą aš ir važiuosiu, jei alternatyvos nėra. Išvada: mokėsim akcizą neaišku kam, kainos kils, kuro sunaudojimas nemažės, o po to dar ir tas baisiąsias baudas ale susimokėsim.
    O jeigu alternatyva yra bet tu nenori ja naudotis?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai apie neatitikimą ir šnekame. CO2 išmetimai yra viena, o degalų akcizai visai kas kita, nors ir susiję. Didžiausias teršėjas iki šiol buvo energetika ir pramonė.
    O dar klausimas kiek iš to padidinimo bus naudos? Jei man reik važiuoti i darbą aš ir važiuosiu, jei alternatyvos nėra. Išvada: mokėsim akcizą neaišku kam, kainos kils, kuro sunaudojimas nemažės, o po to dar ir tas baisiąsias baudas ale susimokėsim.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai apie neatitikimą ir šnekame. CO2 išmetimai yra viena, o degalų akcizai visai kas kita, nors ir susiję. Didžiausias teršėjas iki šiol buvo energetika ir pramonė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pateikta kažkaip daug skaičių įvyniotų į žaliosiuos demagogijos popierių, bet aiškai neparašomas kas ir kiek brangs

    LTT 2023.04.25
    Seime skinasi kelią žalieji kuro akcizai
    Jei pataisos bus priimtos, dyzelino akcizas bus palaipsniui suvienodinamas su benzino, taip skatinant rinktis mažiau taršų kurą.

    Taip pat pritarta siūlymui prie akcizų tarifų nuo 2025 metų skaičiuoti CO2 dedamąją. Ji būtų taikoma benzinui, žibalui, gazoliams, mazutui, angliavandeniliui (išskyrus gamtines dujas), akmens angliai, koksui, lignitui, šildymui skirtoms durpėms, tačiau nebūtų taikoma šildymui skirtam kurui arba kai kuriais atvejais variklių degalams stacionarioje įrangoje ar naudojamoje statyboje ir kitais atvejais.
    Pavyzdžiui, 1 tūkst. litrų benzino šis mokestis 2025 metais siektų 24 eurus ir kasmet didėtų po 24 eurus, kol 2030 metais pasiektų 144 eurus, akmens angliai – iš pradžių siektų 21,8 euro, bet kasmet iki 2030-ųjų didėjant pasiektų 130,8 euro, o šildymui skirtoms durpėms – atitinkamai 16,6 ir 99,6 euro už toną.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-kuro-akcizai

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taigi rašo PredatorGTR, kad baudos už CO2, o ne už mažus akcizus. Dėl akcizų yra visai kiti dokumentai.

    Beje, kalbama gi jau ir apie tiesiooginį CO2 mokestį apskritai visoms prekėms. Tik didelis klausimas, kaip būtų nustatomas jo dydis.
    Lietuva palyginus nedaug CO2 išskiria, tai nelabai suprantu, iš kur tos baudos?
    CO2 mokestis bus tik pvz. Vokietijoje pagamintam automobiliui ar ir pvz. Kinijoje?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O gal vis tik nebus jokių baudų? Kitaip ir lenkai padidintų.
    Taigi rašo PredatorGTR, kad baudos už CO2, o ne už mažus akcizus. Dėl akcizų yra visai kiti dokumentai.

    Beje, kalbama gi jau ir apie tiesiooginį CO2 mokestį apskritai visoms prekėms. Tik didelis klausimas, kaip būtų nustatomas jo dydis.

    Komentuoti:

Working...
X