Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių degalai Lietuvoje ir Europoje (kainos, žymėjimas...)
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąJei pakelsim akcizą ir pirksim Lenkijoje, tai tas baudas tada lenkai mokės?
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBūtų gerai ir esmės kiek pacituoti, o ne vien klikbaitinę antraštę:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai komjaunuoliškos iniciatyvos iš "liberalaus" ministro - kad tik būtų blogiau.
Delfi.lt 2023.04.25
Akcizus didinti siūlantis Gentvilas nemato bėdos, jei degalai bus perkami Lenkijoje: mūsų tikslas pardavimus mažinti
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...zinti-93143485
Taip pat pabrėžiama, kad didesni akcizai mažins valstybės biudžeto pajamas. Tačiau aplinkos ministras atkerta, kad biudžetui dar skaudesnės būtų baudos, kurias tektų mokėti, jei akcizai nebūtų didinami.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kitaip tariant reali tarša jiems nei kiek nerūpi. Bent jau nemeluotų ir tiesiai šviesiai pasakytų, kad pensijoms trūksta pinigų, todėl keliam akcizus, ką lengviausia surinkti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Šiaip "ministro" naujas arkliukas dabar jau CO2 apskritai išmetimo mažinimas. Nepavyko apriboti ale taršių, tai dabar kaip jau dėsim per visus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai gal jis opozicijos ministras, ar iš anksto nesuderino projekto su bendrapartiečiais ir partneriais?
Toliau bus kitaip?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTeršia šiaip ne degalų vartojimas savaime, o būtent seni ir netvarkingi automobiliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teršia šiaip ne degalų vartojimas savaime, o būtent seni ir netvarkingi automobiliai.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą2022.01.12
"Trečiadienį Seimas atmetė pataisas dėl automobilių taršos mokesčio, kurios priimtos turėjo įsigalioti nuo 2023 metų."
Toliau bus kitaip?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKodėl gi Gentvilas neįvedė automobilių taršos mokesčio? Irgi gąsdino baudomis.
2022.01.12
"Trečiadienį Seimas atmetė pataisas dėl automobilių taršos mokesčio, kurios priimtos turėjo įsigalioti nuo 2023 metų."
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Apskritai LT politika daug metų buvo priešinga - paslaugų ir darbo vietų koncentracija didmiesčiuose ar bent savivaldybių centruose, su mintimi, kad gyventojai bus judrūs ir nuosavais automobiliais atvyks iš gyvenamosios į darbo/paslaugų vietą.
Visa Lietuva persėdo į dyzelinius pasatus ir tada rūri rūri .
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl gi Gentvilas neįvedė automobilių taršos mokesčio? Irgi gąsdino baudomis.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai komjaunuoliškos iniciatyvos iš "liberalaus" ministro - kad tik būtų blogiau.
Delfi.lt 2023.04.25
Akcizus didinti siūlantis Gentvilas nemato bėdos, jei degalai bus perkami Lenkijoje: mūsų tikslas pardavimus mažinti
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...zinti-93143485
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai komjaunuoliškos iniciatyvos iš "liberalaus" ministro - kad tik būtų blogiau.
Delfi.lt 2023.04.25
Akcizus didinti siūlantis Gentvilas nemato bėdos, jei degalai bus perkami Lenkijoje: mūsų tikslas pardavimus mažinti
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...zinti-93143485
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Delfi,lt 2023.04.17
Parlamentarai ėmėsi didesnių mokesčių degalams: branginimo plane – ir akcizai, ir CO2 mokestis
Pirmadienį Seimo Biudžeto ir finansų komitete (BFK) įvyko klausymai pataisų, kuriomis didinami akcizai benzinui ir dyzelinui bei siaurinamos lengvatos energiniams produktams. Pakeitimai registruoti Seime prieš pusantrų metų. Pakeitimų iniciatoriai sulaukė kritikos iš žemės ūkio ir vežėjų atstovų, o kartu ir priekaištų iš Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos dėl per mažų ambicijų iš atsinaujinančios energetikos sektoriaus. (...)
Akcizo tarifai didinami beveik visoms iškastinio kuro rūšims. Tarifai nesikeis benzinui, suskystintoms naftos dujoms, žaliajam dyzelinui. (...)
„2024 metais – apie 66 mln. eurų, o dar nuo kitų metų – 79 mln. eurų, čia yra tik dėl akcizo, be CO2. O kai bus skaičiuojamas CO2 lygis degaluose, tai biudžeto pajamos padvigubėtų‟, – sako finansų viceministrėR. Bilkštytė.
Lietuvos vežėjų sąjungos vadovas Sigitas Žilius pažymėjo, kad vežėjai veikiausiai kels paslaugų kainą, pilsis degalų užsienyje. Šis verslas esą naudoja moderniausias, kokias šiuo metu gali, transporto priemones, o persėsti į elektromobilius šis sektorius negalėtų. „Tiek energijos Lietuva neturi, o Europos Sąjunga turbūt taip pat. Kas yra vieno cento pabrangimas? Tai yra 500 per mėnesį, 6000 eurų per metus. Jeigu vežėjai tarptautiniai, jie pilsis Lenkijoje, kitose šalyse‟, – sako S. Žilius
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...estis-93089383
Komentuoti:
-
Per Velykas kaina buvo nukritusi iki 1,439 EUR dyzeliui, 1,539 EUR benzinui.
Po švenčių kaina pašoko apie 5-6 centus, paskui sumažėjo beveik iki šventinio lygio. Skirtumas tarp dyzelio i benzino sudaro 11 centų, o kai kur 13,5 cento
https://www.kuro-kainos.lt/degalu-kainos/neste
Komentuoti:
-
"Apibendrinat – Jozita nubausta ne už kuro kokybę. Jozitos dyzeline nenustatyta nusižengimų kuro kokybiniams rodikliams. Jozitą nubausta už alternatyviųjų degalų įstatymo nepaisymą. Kad ir kaip ironiškai tai skambėtų, bet tas visų peiktas ir keiktas Jozitos dyzelinas – pasirodo atitinka visus kokybinius rodiklius ir yra su mažesniu kiekių biopriedų, galimai, sveikesnis Jūsų automobiliui nei kitų degalinių dyzelinas."
Plačiau:
Kaip VVTAT Jozitos reputaciją gelbėjo | (oil-in.lt)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą~1.37
Emsi, Deliuvis, Jozita
Komentuoti:
Komentuoti: