Parašė Pilaitis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet cia ir pasimato didzioji problema su priezuros kultura. Tarkim, kadangi troleibusas yra pilnai elektrine transporto priemo, jos gyevamimo laikotarpis 25-20 metu (autobusu 15-20). Ta puikiai irdo Sveicarijos pavyzdys. Tik lyginant su Sveicarija, nurasomi 25-30 metu troleibusai atrodo gerai, nes budavo reguliairiai tavrkomi gamintojo ar panasaus atitikmens detalems ir jiems kas 10-15 metu buvo atliekamas kapitalinis remonatas, kartu atnaujinant ir interjeros dizaina. Tuo tarpu Vilniaus troleibusai ilga laika, net ir 2006 pirkti Solariai, budavo priziurimi izolkes ir medvarsciu pagalba, ir tik vienetai ju buvo mate kapitalinius remontus, todel ir atrodo, kaip koks bomzatransportas.
- 5 patinka
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.youtube.com/watch?v=grlD-zdDolo
Pakankamai iliustratyvus video, kaip skiriasi VT prieziura pas mus ir JAV ar Vakaru Europoj, siuo atveju tu paciu Skoda troleibusu. Griztant prie Baltijos saliu sostiniu temos, visose trijose sostinese VT vis dar truksta tvarkos ir aiskios ateities vizijos. Artimiausiu metu planuojamos reformos ta turetu pakeisti. Sakyt, kad Rygos VT yra senesnis uz Vilniaus nera labai prasmes, nes mes nemotome pagrindines problemos-VT tvarkingumo. Troleibusai yra ilgaamziskesni uz autobusus, o tramvajus gali vazineti ir buti kokybiskas, net jei pgamintas ir pries 40-50 metu. Problema, tiek Rygos, tiek Vilniuj yra ta, kad VT yra tiesiog nusnerkstas (Vilniuj- troleibusai ir ju kontraktinis tinklas, Rygoj- tramvajai ir ju begine infrastruktura).
Taip, pat priziurimas VT turi savybe, transporto priemones buna tanaujinamos palaipsniui, nes senosios nebuna visos nudroztos ir paprastai yra keiciamos salinant labiausiai nusidevejusias grupes. Tuo trapu, visose Baltijos saliu sostine VT atnaujimo kultura yra tokia- pirma visiskai sudroziam, o tada ieskom pinigu, kad viska keistume ir tvarkytume. Todel kazkiokio, kybinio VT prieziuros skirtumo, bet jau vidutiniu laikotarpiu as nematau.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jūs turbūt būnat juokingas vakarėliuose?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Melas.
L.Brežnevas gimė 1906-12-19.
 Sakykime, kad "jaunystė" buvo iki 1946 m.

Kiek Rygoje važinėja tramvajų pagamintų iki 1946 m. ?




Šiaip gi, niekas nepaneigs fakto, kad Leonidas llijičius Brežnevas 1976 metais (!!!!!!) buvo tikrai JAUNAS ir GRAŽUS.hipèrbolė (gr. hyperbolē – perėjimas, padidinimas), retorinė figūra – perkeltine reikšme vartojamas žodis ar žodžių junginys, kuriuo vaizduojamojo daikto, reiškinio ar veiksmo ypatybės yra padidinamos. Gali būti perdedamas daiktų dydis, jų reikšmė, galia, kiekis, veiksmo ar būsenos trukmė, intensyvumas. Hiperboliškai kalbant neįmanomas reiškinys perteikiamas kaip įmanomas. Pvz.: O, nelaimingi, nesupratot, / Jog žemė – tai šalis vargų! (Maironis), žalio vyno dunojai plaukė, saldaus midaus ežerai stovėjo (V. Krėvė). Hiperbolės priešybė – litotė.
O čia Rygos tramvajų sąrašas pagal metus. Yra dar techninių tramvajų (visokie sniego valytuvai, bėgių galąstuvai, 1975 m. !!!!) Čia jų tęsinukas.
Taigi, vien keleivius vežioja 32 !!! Rygos tramvajai, kurie naudoti dar Sovietų Latviją valdant Brežnevui (ir dar geras desėtkas aptarnaujančių bėgius).


 Koks nors rygietis, kuriam dabar 50 metų, važinėjo TUO PAČIU tramvajum kai jam buvo 4 metukai.

Paskutinis taisė dangoraižistas; 2022.11.16, 21:38.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ryga ne tik turi iš senų laikų likusią šviesmečiais geresnę VT infrastruktūrą, bet ir išleidžia apie keturis kartus daugiau VT per metus nei Vilnius. To rezultatai tampa visiškai akivaizdžiais vos pabuvus abiejuose miestuose ir pasinaudojus jų VT. Tokie lyginimai, kokius šioje temoje daro nacionalistėliai, yra visiškas laiko švaistymas ir sliekų ieškojimas, o nematyti skirtumo tarp šių miestų VT reikia būti visiškai apakintam savo meilės Vilniui (ar Lietuvai). Tai nėra blogai, bet toks realybės neigimas gali privesti prie tapimo smulkiu, nemaloniu fašistėliu.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTodel kazkiokio, kybinio VT prieziuros skirtumo, bet jau vidutiniu laikotarpiu as nematau.Paskutinis taisė VLR; 2022.11.16, 23:07.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ma tai tokie palyginimai, kokius daro visokie "Pas mus kaimas, o uzsiei vyskas gereu. Pac maceu." pakankamai uzknisa. Pirma Rygos biudzetas VT yra didesnis, nes jie turi daugiau viesojo transporto saku, kurias jie naudoja. Apart to, kad jie turi pilnai atnaujinta troleibusu parka (kas yra Vilniaus problema), sitam forume taip igirtas tramvajus yra ganetinai rastas, lyginanat su Europiniais standartais. Trecia, buvo kalba apie VT prieziuros kultura ir kaip nereguliariai vyksta VT autnaujinimas visose Baltijos saliu sostinese. Gal metas pasidomet tokiu koceptu, kaip teksto suvokimas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ryga ne tik turi iš senų laikų likusią šviesmečiais geresnę VT infrastruktūrą, bet ir išleidžia apie keturis kartus daugiau VT per metus nei Vilnius. To rezultatai tampa visiškai akivaizdžiais vos pabuvus abiejuose miestuose ir pasinaudojus jų VT. Tokie lyginimai, kokius šioje temoje daro nacionalistėliai, yra visiškas laiko švaistymas ir sliekų ieškojimas.
P.S. Jei jau darom asmenine stumykla, tai pats pastaruoju metu varinejat po transporto infrastrukturos tema ir pilstot blenius apie Lietuvos oro uostus. Taip pat ir diskuotuot nelabai mokat, iskart varot, kokie visi durni ir nieko nesupranta.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rygos tramvajai yra prižiūrėti sąlyginai gerai. Jų problema yra ta, kad jie yra seni, bet senas, (sąlyginai) gerai prižiūrėtas tramvajus yra šviesmečiais geriau nei apšnerkšti ir su lipnia juosta suklijuoti seni troleibusai ar autobusai (kurių didelė dalis dar ir leidžia juodus dūmus). Paleidus tokius tramvajus kaip Rygoje kokiame nors vakarų Europos mieste, niekas per daug nekreiptų dėmesio, nes tokių 'retro' tramvajų galima rasti daug kur. Rygos autobusai, troleibusai ar traukiniai (kuriuos jie neseniai atnaujino), tuo tarpu, yra, praktiškai, vakarų Europos lygio. Kas būtų jei į trasą vakaruose paleistum Vilniaus škodas? Tai atrodytų kaip keistas ir žiaurus 'bajeris'.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąApart to, kad jie turi pilnai atnaujinta troleibusu parka (kas yra Vilniaus problema), sitam forume taip igirtas tramvajus yra ganetinai rastas, lyginanat su Europiniais standartais.
Taigi, dėl priežiūros - Rygoje turime naujesnį troleibusų ir autobusų parką, ką tik nupirktus priemiestinius traukinius už 260m EUR ir gana seną tramvajų parką, kuris atnaujinamas lėčiau (nors dalys jau buvo atnaujintos). Vilniuje turime tik pasenusį ir klaikiai neprižiūrėtą autobusų ir troleibusų parką. Ir mes čia ieškom kažkokių panašumų?
 Whut?
Mano 'blėniai' yra viena iš Lietuvos oficialių strategijų, kurios vienas kūrėjų yra turbūt geriausias istorijoje Lietuvos transporto ministras. Dauguma mano oponentų tose temose - gero argumento nesugebantys suformuluoti žmonės, kurie priešinasi viskam iš eilės ir deda 'patinka' ant vienas kitam prieštaraujančių pranešimų (svarbu, kad jie būtų prieš idėją), kas atrodo apgailėtinai. Tas faktas, kad šalyje su prasčiausia aviacija ES ir prasčiausiu miestų VT ES aš aviacijos ar miestų VT temose (kaip pvz. Vilniaus tramvajaus temoje) diskutuoju vienas prieš visus, o kiti mano pranešimus vadina 'blėniais', man tik prideda pasitikėjimo savimi, tad pirmyn, aš nepykstuP.S. Jei jau darom asmenine stumykla, tai pats pastaruoju metu varinejat po transporto infrastrukturos tema ir pilstot blenius apie Lietuvos oro uostus. Taip pat ir diskuotuot nelabai mokat, iskart varot, kokie visi durni ir nieko nesupranta.
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bloga logika. Rygos ( ir visų kitų sostinių europoje) biudžetas VT yra didesnis, nes jie nėra dėję ant VT ir nebando jo specialiai sužlugdyti kaip yra daroma Vilniuje.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąPirma Rygos biudzetas VT yra didesnis, nes jie turi daugiau viesojo transporto saku, kurias jie naudoja.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad autobusai Vilniuje beveik visi nauji, nepamenu, kada mačiau juodus dūmus. Prieš 5 metus gal?Parašė VLR Rodyti pranešimąRygos tramvajai yra prižiūrėti sąlyginai gerai. Jų problema yra ta, kad jie yra seni, bet senas, (sąlyginai) gerai prižiūrėtas tramvajus yra šviesmečiais geriau nei apšnerkšti ir su lipnia juosta suklijuoti seni troleibusai ar autobusai (kurių didelė dalis dar ir leidžia juodus dūmus).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau, kiek tiksliai Volvo 7700 yra, bet kažkada pirko jų apie 90. Tai spėju kokie 50 turėtų būti likę. Autobusų žinovai turbūt tiksliau pasakytų. Matau juos praktiškai kasdien. 53 maršrutu tikrai važinėja, bet turbūt ir kituose yra. Visi jie leidžia tirštus juodus dūmus. Kiti juodų dūmų kol kas neleidžia, bet turbūt tik laiko klausimas, jei priežiūros metodai nesikeitė nuo Volvo laikų.Parašė digital Rodyti pranešimąKad autobusai Vilniuje beveik visi nauji, nepamenu, kada mačiau juodus dūmus. Prieš 5 metus gal?
Edit: Dėl Volvo 7700 Wikipedijoje rašoma, kad 56. Kadangi yra ir naujausi kitų autobusų duomenys, tai skaičius turbūt gana tikslus.Paskutinis taisė John; 2022.11.17, 19:20.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiški kliedesiai, eiliniai blėniai. Užtenka įvardyti faktą, kad dar santykinai neseniai Rygoje VT važinėdavo konduktoriaiParašė VLR Rodyti pranešimą
Ryga ne tik turi iš senų laikų likusią šviesmečiais geresnę VT infrastruktūrą, bet ir išleidžia apie keturis kartus daugiau VT per metus nei Vilnius. To rezultatai tampa visiškai akivaizdžiais vos pabuvus abiejuose miestuose ir pasinaudojus jų VT. Tokie lyginimai, kokius šioje temoje daro nacionalistėliai, yra visiškas laiko švaistymas ir sliekų ieškojimas, o nematyti skirtumo tarp šių miestų VT reikia būti visiškai apakintam savo meilės Vilniui (ar Lietuvai). Tai nėra blogai, bet toks realybės neigimas gali privesti prie tapimo smulkiu, nemaloniu fašistėliu.
Tik visai neseniai PAGALIAU išbezdėjo el. bilieto sistemą, stotelių paviljonai priminė kaimą, su ant lapo atspasdintais tvarkaraščiais ir kaimiška numeracija ant ženklo, o švieslentės stotelėse taip pat dar yra naujovė mieste. Kokius blėnius tu nuolat rašai? Tikriausiai per vaifajų iš 1976 metų Rygos tramvajaus čia mums nuolat visiškas pievas taipini, ryžanine, nenacionalistėli (o gal nenacistėli, turėta omeny, anot jūsų, ryžaninų)?
Jei taip gerai žinai situaciją, gal buvai Uzvaras bulvarse? ką veikei jame aną pavasarį ir vasarą?
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
aš turiu forumui klausimą; gal net du.
Kokiose šiaurinio pusrutulio valstybėse tarp dviejų didžiausų šalies miestų yra mažiau nei 100-o km atstumas? Beje antrasis miestas ne tik "antrasis pagal dydį", bet ir eks-sostinė (koks atstumas tarp kitų Europos (eks)-sostinių?). Bandžiau pats pasiskaičiuoti su guglumapo distancais, bet gal ką pražiopsojau. Domina, visų pirma, aišku Europa, bet visokių ten Pe-Bas Belgijų Nyderlandų ir Šveicarijų su Maltomis ir Kiprais, kurios net Lietuvos masteliu miniatiūrinės, galit neįtraukti. Jei Vilnius su Kaunu formuoja fantominį regioną (kažkiek realų), kiek apskritai adekvatu lyginti obuolius su apelsinais šioje gijoje?
P.S. beje, pagal šiųmetį Mercer indexą (žinoma, jei aš išvis jį teisingai suprantu) Kaunas užimą aukštesnę vietą už Vilnių, kas irgi karikatūriška ir liudija kažkokią supratimo aberaciją.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„ŠviesTmečiais“
Turistams GERIAUSIAI padės susidaryti įspūdį apie Rygą 1989-1991 metų turistiniai autobusai (Perestroikos ir Berlyno sienos laikų).
Rigas satiksme, pasirodo, vežioja vaikus (oi, oi, didelis biudžetas, oi).
2022 m. žiema ir 2001 m. maršrutiniai miesto autobusai
Gerai, kad bent šitoks 2002 metų gamybos aparatas (20 metų senumo) neleidžia dūmų. O dar ir tipinė Rygos stotelė tokia jauki.
Gali pasijusti jau visai, visai kaip beveik kostmose, šviestmečiais nuo Vilniaus

O čia tiesiog šiaip dar vienas jaukus Rygos dažnas (tikrai ne retas) peizažas su nuliovu autobusu maršrute.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Realiai tik tos išvardintos mažosios šalys mums artimiausios, Nyderlandai, Šveicarija. Sakyčiau visai nieko modelis, kol visko nekoncentruoji vienam mieste, nes tikras gyvenimas tarkim "tik Vilniuje" labai depresyvus ir ydingas sprendimas kitų miestų atžvilgiu. Kai šalis tolygiai išvystyta turime bendrai sveiką šalį, o NL ir CH yra pavyzdinės šalys, priešingai nei kokia Prancūzija, kur provincija kažkada išvažiavo, daug tuščių plotų ir kažkokia šalis ne tokia, netolygiai apgyvendinta, ne taip kaip Vokietija kuri apgyvendinta tolygiau ir šalis kažkuria prasme labiau klęstinti. Taigi esu už tai, kad Vilnius, Kaunas, Klaipėda proporciškai klęstėtų pagal savo dydį, mūsų situacija ne Rygos ar Talino. Reikalingas tiesioginis greitasis geležinkelis ir susiję su tuo kiti transporto sprendimai. Visai nesunku įsivaizduoti žiedinį geležinkelį tarp penkių, o gal net septynių didžiausių Lietuvos miestų. Klausimas ar bus ryžto visa tai įgyvendinti.Parašė Sapiensys Rodyti pranešimąaš turiu forumui klausimą; gal net du.
Kokiose šiaurinio pusrutulio valstybėse tarp dviejų didžiausų šalies miestų yra mažiau nei 100-o km atstumas? Beje antrasis miestas ne tik "antrasis pagal dydį", bet ir eks-sostinė (koks atstumas tarp kitų Europos (eks)-sostinių?). Bandžiau pats pasiskaičiuoti su guglumapo distancais, bet gal ką pražiopsojau. Domina, visų pirma, aišku Europa, bet visokių ten Pe-Bas Belgijų Nyderlandų ir Šveicarijų su Maltomis ir Kiprais, kurios net Lietuvos masteliu miniatiūrinės, galit neįtraukti. Jei Vilnius su Kaunu formuoja fantominį regioną (kažkiek realų), kiek apskritai adekvatu lyginti obuolius su apelsinais šioje gijoje?
P.S. beje, pagal šiųmetį Mercer indexą (žinoma, jei aš išvis jį teisingai suprantu) Kaunas užimą aukštesnę vietą už Vilnių, kas irgi karikatūriška ir liudija kažkokią supratimo aberaciją.Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.17, 22:37.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esi melagis. Štai sąrašas Rygos autobusų. Jame pilna 2001-2006 m. autobusų, arba 16-22 metų senumo. Pavyzdžiui, tokio seno chlamo. Seniausi Vilniuje, rods, 2004 m.Parašė VLR Rodyti pranešimąTaigi, dėl priežiūros - Rygoje turime naujesnį troleibusų ir autobusų parką
Tu tikrai paraleliniame kostmose gyveni, ateityje? Tik pirmi traukiniai pasirodys reisuose 2023 metais, iki pilno atnaujinimo ten dar labaaai toli.Parašė VLR Rodyti pranešimąką tik nupirktus priemiestinius traukinius už 260m EUR ir gana seną tramvajų parką, kuris atnaujinamas lėčiau (nors dalys jau buvo atnaujintos). Vilniuje turime tik pasenusį ir klaikiai neprižiūrėtą autobusų ir troleibusų parką. Ir mes čia ieškom kažkokių panašumų?
 Whut?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tą žaidimą su baisių nuotraukų ieškojimu jau mes žaidėme anksčiau ir tu jį žiauriai pralaimėjai.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą„ŠviesTmečiais“
Turistams GERIAUSIAI padės susidaryti įspūdį apie Rygą 1989-1991 metų turistiniai autobusai (Perestroikos ir Berlyno sienos laikų).
Rigas satiksme, pasirodo, vežioja vaikus (oi, oi, didelis biudžetas, oi).
2022 m. žiema ir 2001 m. maršrutiniai miesto autobusai
Gerai, kad bent šitoks 2002 metų gamybos aparatas (20 metų senumo) neleidžia dūmų. O dar ir tipinė Rygos stotelė tokia jauki.
Gali pasijusti jau visai, visai kaip beveik kostmose, šviestmečiais nuo Vilniaus

O čia tiesiog šiaip dar vienas jaukus Rygos dažnas (tikrai ne retas) peizažas su nuliovu autobusu maršrute.
O šiaip tai teigti, kad 300m per metus VT išleidžiantis miestas turi prastesnį (ar panašų) VT į 75m per metus VT išleidžiantį miestą gali tik buko nacionalizmo apakintas, kompleksuotas žmogelis. Vilniaus VT labiausiai primena trečio pasaulio sistemas, kur yra autobusai ubagams, o taksi/automobiliai - turtingesniems. Tokia sistema apskritai yra gėda ne tik Lietuvai, bet ir visai Europos sąjungai. Reikia tikėtis ES įkals sankcijas kada nors mūsų kaimiečiams už VT apleidimą iki dabartinio lygio.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dovanokit gerbiami prelegentai, bet kodėl mes lyginamės su Ryga ir tik su ja? Kodėl ne, pavyzdžiui su Bratislava? Ar ne su Dublinu? Ar mes iš karto pripažįstane, kad esame beviltiški post-TSRS invalidai, kurie apie miestus kiek į vakarus nuo Lietuvos net pasvajot negalima? Ar mes būsim absoliučiai laimingi, jei, galų gale, paaiškės, kad Vilniaus VT geresnis nei Rygos? Čia, tipo, konkursas, kurio metalo laužas gražiau atrodo? Tai kad pagal normalius vakarų europos standartus tiek vieni, tiek kiti atrodo tragiškai. Kažkoks Lowecraft personažų grožio konkursas.Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2022.11.17, 23:41.
- 8 patinka
 
Comment
 

Comment