Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje
Collapse
X
-
Dėl NT tai taip, skirtumo nėra, bet jei žiūrim finansinį turtą tai skirtumas milžiniškas. Net ir vakarų Europos kai kurios šalys jau susiduria su problemom dėl lėtėjančios ekonomikos ir investicijų, tai mes tuo labiau negalim sau to leisti, ypač dar vertinant geografinę padėtį. Turim būti super konkurencingi, inovatyvūs ir greiti.
Paskutinis taisė Lettered; 2025.10.05, 19:39.
-
prie šito labai tiktu jūsų taip mėgstamas vartojimo grafikas kur Lietuva labai gerai atrodoParašė Lettered Rodyti pranešimą
Dėl NT tai taip, skirtumo nėra, bet jei žiūrim finansinį turtą tai skirtumas milžiniškas. Net ir vakarų Europos kai kurios šalys jau susiduria su problemom dėl lėtėjančios ekonomikos ir investicijų, tai mes tuo labiau negalim sau to leisti, ypač dar vertinant geografinę padėtį. Turim būti super konkurencingi, inovatyvūs ir greiti.
Paskutinis taisė Stadionas; 2025.10.05, 20:48.
Comment
-
Atlyginimai ir BVP didėja, tad šiuo metu esame "baliavojimo" stadijoje. Turbūt, tarpinė būsena "vertybių išsigryninimas".Parašė Stadionas Rodyti pranešimąprie šito labai tiktu jūsų tai mėgstamas vartojimo grafikas kur Lietuva labai gerai atrodo
Comment
-
Per 2026 matyt pagaliau Rumuniją aplenksimParašė Silber418 Rodyti pranešimą
Atlyginimai ir BVP didėja, tad šiuo metu esame "baliavojimo" stadijoje. Turbūt, tarpinė būsena "vertybių išsigryninimas".
Comment
-
Šitas grafikas labiau parodo pas ką „senai karo nebuvo“. Atmetus Austriją ir Liuksemburgą praktiškai ideali koreliacija.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dėl NT tai taip, skirtumo nėra, bet jei žiūrim finansinį turtą tai skirtumas milžiniškas. Net ir vakarų Europos kai kurios šalys jau susiduria su problemom dėl lėtėjančios ekonomikos ir investicijų, tai mes tuo labiau negalim sau to leisti, ypač dar vertinant geografinę padėtį. Turim būti super konkurencingi, inovatyvūs ir greiti.
Čia daugiau ne investicijų reikia, o kelių ar keliolikos kartų žmonėms ramiai kaupti turtą ir jį perduot iš kartos į kartą. Kuris toligražu nebūtinai susijęs su vietine ikanomika.
Comment
-
Pagal vartojimą jau pasivijom Vakarų Europą, nes uždirbam jau neblogai, bet turto dar tiek neturim, nes vakaruose ne nuo 1990 žmonės tą turtą kaupia, tai reikia tam laiko.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąprie šito labai tiktu jūsų taip mėgstamas vartojimo grafikas kur Lietuva labai gerai atrodo
Comment
-
„PST Group“ statys „Rheinmetall“ šaudmenų gamyklą Baisogaloje už įspūdingą 141 mln. eurų sumą, darbai startuos netrukus
- 6 patinka
Comment
-
Lietuvių aeronautikos įmonė Indijai tieks 40 orlaivių: sandorio vertė – 20 mln. eurų
Lietuvių dvigubos paskirties aeronautikos įmonė „Airvolve“ pasirašė ketinimų protokolą su Indijos gynybos bendrove ASAIC iki 2027 m. vasario pagaminti ir perduoti 40 „Airlift-U500“ orlaivių, rašoma „Airvolve“ pranešime žiniasklaidai.
„Airvolve“ gaminamas „Airlift-U500“ – autonominis vertikalaus kilimo ir tūpimo orlaivis, skirtas taktinėms misijoms – krovinių tiekimui, sužeistųjų evakuacijai ir operacijoms sudėtingose ar sunkiai pasiekiamose vietovėse. Bepilotis orlaivis pritaikytas gabenti NATO standartizuotų gabaritų krovinius, pasižymi tyliu veikimu, paprastu aptarnavimu ir patrauklia kaina.
ASAIC siekia įvertinti galimą „Airlift-U500“ integravimą į Indijos gynybos ir saugumo infrastruktūrą. Sutarta, kad bendradarbiaujant su „Airvolve“, artimiausiu metu bus pradėtas lietuviškos technologijos galimybių vertinimo procesas. Jo metu bus analizuojamas „Airlift-U500“ orlaivio pritaikomumas įvairioms misijoms, galimos integracijos kryptys ir potenciali nauda atskiroms pajėgų Indijoje struktūroms.
„Sulaukę ASAIC užklausos skubiam orlaivių tiekimui, pastebėjome, kad Indijos keliami reikalavimai yra kur kas griežtesni nei NATO šalių. 5 km kruizo aukštis, visos įmanomos meteorologinės sąlygos, 10 mėnesių bandomajai partijai pagaminti. Tik atlikę papildomas modifikacijas ir bandymus bei gavę tiekėjų patikinimą dėl reikiamo sudedamųjų dalių kiekio, galiausiai atsakėme: taip, galime prisiimti šį įsipareigojimą. Partnerystė su ASAIC žymi autonominės masinės oro logistikos pradžią“, – sakė „Airvolve“ komercijos direktorius A.Ivancius.
„Airvolve“ naujos kartos orlaivį pirmą kartą pristatė 2025 m. gegužę, žengdama į taktinių bepiločių krovinių gabenimo rinką. Šiais metais „Airvolve“ ir viena iš pirmaujančių gynybos ir saugumo sistemų bei įrangos tiekėjų Suomijoje „Maverick Defence Oy“ pasirašė ketinimų protokolą dėl 10 „Airlift-U500“ orlaivių įsigijimo, kurie bus skirti Suomijos ir Švedijos rinkoms. Pirmieji pristatymai numatomi 2026 m. viduryje.
- 2 patinka
Comment
Geras momentas yra 3:08
Comment