Pirmu bėgiu ir su savo 0,8 visur įvažiuoju, bet tai ne tas pats kaip važiuoti normaliu automobiliu 100+ kW.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Tai viskas yra įmanoma, buvo laikai kai ir aš važinėjau su 44kw opeliu kuris Kaune nuo akademijos važiuojant į kalną lėtėt pradėdavo, o Via Balticoj lenkimą reikėdavo planuot kilometrui į priekį. Dabar važinėju su 140kw ir tai tikrai nėra per daug, nes tiek priekabėlę prisikabinęs gali važiuot normaliai pasikrovęs, tiek saugiai užmiesty lenkimo manevrą atlikt minimaliai rizikuojantParašė Chiuvakas Rodyti pranešimąMadeiroj prasukau 1000+ km su fiat panda 1.0 hybrid. Kokių puse km buvo 4 suaugę su kuprinėm autostradinais serpantinais. Įsibegėjimas užkniso taip, bet palaikymas limito ir dinamikos be problemų. Bonusui dviese įveikta 45° Rua da Barreira. Tai nesuprantu koks argumentas?
Ir dar vienas point'as, ekonomija ir tarša ekonomobiliu magistrale važiuojant 130 tikrai nebus gera vien jau dėl sūkių, nes praktiškai visų 1litro dėžės trumpos-išskirtinai miestui pritaikytos.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.11.06, 15:29.
- 2 patinka
Comment
-
Lietuva išgirsta – kasmetinės techninės apžiūros nebus privalomos
Briuselyje vykstančiame Europos Sąjungos (ES) transporto, telekomunikacijų ir energetikos ministrų tarybos posėdyje nutarta leisti pačioms valstybėms apsispręsti dėl senesnių kaip 10 metų automobilių techninių apžiūrų dažnio.
„Visuomet pabrėžėme, kad reikalavimas kasmet atlikti technines apžiūras nepagerintų eismo saugumo, tik sukeltų papildomą naštą vairuotojams. Mūsų duomenys aiškiai rodo, kad nors automobiliai Lietuvoje yra senesni, tačiau jie tvarkingi, o didžiąją dalį avarijų lemia pačių vairuotojų elgesys, orų sąlygos, o ne transporto priemonių amžius ar techninės charakteristikos“, – sako ministras J. Taminskas.
Susisiekimo ministerijos duomenys rodo, kad Lietuvoje daugiau nei 80 proc. automobilių yra senesni nei 10 metų, todėl kasmetinė apžiūra būtų paveikusi apie 1,5 mln. gyventojų.
- 2 patinka
Comment
-
Šitas biškį prajuokino neseno įvykio konteksteMūsų duomenys aiškiai rodo, kad nors automobiliai Lietuvoje yra senesni, tačiau jie tvarkingi, o didžiąją dalį avarijų lemia pačių vairuotojų elgesys, orų sąlygos, o ne transporto priemonių amžius ar techninės charakteristikos“, – sako ministras J. Taminskas.

Comment
-
Problema tiek su VT, tiek su privačių auto apžiūromis, kaip suprantu, tebėra ir apžiūrų klastojimas. Ne iš vieno žmogaus asmeniškai girdėjau, kad tai tebevyksta, bet panašu, kad tebevyksta ir su VVT autobusais.Parašė digital Rodyti pranešimąKad čia kažin ar į temą - VT apžiūros skiriasi nuo automobilių, ir vykdomos dažniau.
Ir pabūsiu Gator: "didžiąją dalį avarijų lemia pačių vairuotojų elgesys, orų sąlygos, o ne transporto priemonių amžius ar techninės charakteristikos".
Didžiąją dalį, bet ne visas.
O tas "didžiąją dalį" tai tikrai durnai nuskambėjo iš Taminsko. Parodo ministro požiūrį ir supratimą apie eismo saugą. Galėtų kas nors pasakyti jam apie vision zero or smth.
Comment
-
Ne durnai, o akivaizdžiai. Klausimas gali būti ar 5, ar 10, ar jau įspūdingi 20 proc avarijų įvyksta dėl techninės būklės.Parašė John Rodyti pranešimą
O tas "didžiąją dalį" tai tikrai durnai nuskambėjo iš Taminsko. Parodo ministro požiūrį ir supratimą apie eismo saugą. Galėtų kas nors pasakyti jam apie vision zero or smth.
Teigti, kad didžioji dalis įvyksta dėl techninės būklės - va čia jau tikrai durna.
Comment
-
Šitą aš norėčiau sužinoti, nes kai net plika akimi matosi gatvėmis važinėjančios techniškai netvarkingos VT priemonės, tai šitas klausimas darosi ypač įdomus.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip tu galvoji vyksta korupcija VVT varant TA? Ateina darbuotojas su cash’o lagaminu, jį padeda ir dienos pabaigoj TA sutvarkyta?
Comment
Comment