Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Automobiliai irgi kurią labai didelę ekonominę ir socialinę naudą, pvz. net gyvenantys kaimuose gali atvažiuoti į miestą dirbti, pramogauti ir gauti tas pačias paslaugas kaip miesto gyventojai.
    šiaip tarpmiestinis susisiekimas miręs būtent dėl to. kas iš principo labai skatina nelygybė ir emigraciją.

    Comment


      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

      šiaip tarpmiestinis susisiekimas miręs būtent dėl to. kas iš principo labai skatina nelygybė ir emigraciją.
      Lietuvoje jo normalaus niekada ir nebuvo, nes nėra išvystytas bėginis transportas. O autobusais kasdien važinėti didesnius atstumus kažin, ar didelis malonumas būtų ir ar daug norinčių atsirastų net jei ir nemokamai vežtų.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Automobilis pirmiausia susisiekimo priemonė, o ne kažkokia pramoga kaip alaus baras ar krepšinio varžybos. Sovietai bandė atbaidyti, ačiū nereikia tokių komunistinių nesąmonių.
        Tai nereikia baidyti, užtenka nustoti subsidijuoti. Kas čia per komunizmas, kad valstybė remia kiekvieno "paprasto žmogaus" teisę į automobilį.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Lietuvoje jo normalaus niekada ir nebuvo, nes nėra išvystytas bėginis transportas. O autobusais kasdien važinėti didesnius atstumus kažin, ar didelis malonumas būtų ir ar daug norinčių atsirastų net jei ir nemokamai vežtų.
          tai nebuvo daug ko, bet kai reik yra padaroma. esme, kai reik rinktis ar tu veši 1 valanda vaiką į geresne mokykla ar autobusas,jau nekalbant kai tėvai negali sau neilst mašinos, vaikai automatiškai turi geresnės sąlygas.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Tai nereikia baidyti, užtenka nustoti subsidijuoti. Kas čia per komunizmas, kad valstybė remia kiekvieno "paprasto žmogaus" teisę į automobilį.
            Subsidijuojamas yra VT, o ne automobiliai. Jei viskas būtų tik pagal rinkos taisykles ir surinkti mokesčiai už automobilių, servisų, degalų PVM, akcizus, parkavimo mokesčius eitų tik kelių infrastruktūrai, tai gatvės tikrai nebūtų išvagotos kaip dabar, o VT važinėtų mieste tik keliais pagrindiniais pelningais maršrutais.
            Paskutinis taisė Lettered; 2022.09.08, 10:40.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Subsidijuojamas yra VT, o ne automobiliai. Jei viskas būtų tik pagal rinkos taisykles ir surinkti mokesčiai už automobilių, servisų, degalų PVM, akcizus, parkavimo mokesčius eitų tik kelių infrastruktūrai, tai gatvės tikrai nebūtų išvagotos kaip dabar, o VT važinėtų mieste tik keliais pagrindiniais pelningais maršrutais.
              Tu lygini santykinį su absoliučiu dydžius. Tarkime - 1 žmogaus km, nuvažiuotas su VT, kainuoja 1€, valstybė subsidijuoja 90ct., žmogus moka 10ct. - Valstybės subsidija - 90%. Važiuojant automobiliu, 1 km kaina 3€, valstybė subsidijuoja 2€, žmogus moka 1€. Valstybės subsidija - 66,7%%.
              Nu tai taip, 90% daugiau nei 66,7%, bet tai ne tas dydis, kurį reikia lyginti.
              Aš pavyzdžiui turiu 2 automobilius, ir visur su jais važinėju - jei valstybė subsidijuoja, tai kodėl gi ne, reikia išnaudoti. Bet iš esmės būčiau už tai, kad visi susimokėtų realius kaštus. Jei reiktų mokėti realią eksplotacijos kainą, man pilnai užtektų 1 automobilio.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Kaštai nuosavu automobiliu didesni nei VT, bet vairuotojai ir mokesčių sumoka kur kas daugiau nei važiuojantys VT, kuriuos subsidijuoja vairuojantys automobilius.
                Taigi abu sutinkame, kad:
                • susisiekimo automobiliu išoriniai kaštai (įvairios tiesioginės ir netiesioginės išlaidos ir nuostoliai mokesčių mokėtojams) yra didesni nei VT;
                • susisiekimo automobiliu kaina vairuotojui (kas grąžinama mokesčiais bei kas prarandama jam pačiam) taip pat yra didesnė nei besinaudojančio VT.
                Viskas čia elementaru.

                Jau anksčiau iš pateikto straipsnio (https://www.sciencedirect.com/scienc...21003943#t0025) ir video (https://www.youtube.com/watch?v=ztHZj6QNlkM) akivaizdu, kad vidinių kaštų daugiausiai turi automobilių vairuotojai ir pats jau kelintą komentarą (bent apie sumokėtus mokesčius) apie tai kartoji. Straipsnyje aiškiai pateikiama informacija, kad automobilių vairuotojai Vokietijoje savo mokesčiais (ir vidiniais kaštais apskritai) nepadengia išorinių kaštų. Tai kokiu būdu automobilių vairuotojai apskritai ką nors gali subsidijuoti, jeigu juos pačius reikia subsidijuoti?

                Comment


                  Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                  Kad žinočiau...

                  Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.

                  pievos toj lentelėj.... jei ja tikėti, vidutinis lietuvis turėtų visa gyvenimą vien Corsai dirbti be jokių kitų išlaidų :-)


                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                    pievos toj lentelėj.... jei ja tikėti, vidutinis lietuvis turėtų visa gyvenimą vien Corsai dirbti be jokių kitų išlaidų :-)

                    Gerai, sakai, kad lentelėje pievos. Tai gal galėtum pakomentuoti, kuo skirtųsi ši lentelė Lietuvoje (ar kuo ji apskritai netinkama pačiai Vokietijai)?

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-09-08 at 12-17-21 The lifetime cost of driving a car.png Views:	0 Size:	122,9 kB ID:	1990227

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      Tu lygini santykinį su absoliučiu dydžius. Tarkime - 1 žmogaus km, nuvažiuotas su VT, kainuoja 1€, valstybė subsidijuoja 90ct., žmogus moka 10ct. - Valstybės subsidija - 90%. Važiuojant automobiliu, 1 km kaina 3€, valstybė subsidijuoja 2€, žmogus moka 1€. Valstybės subsidija - 66,7%%.
                      Nu tai taip, 90% daugiau nei 66,7%, bet tai ne tas dydis, kurį reikia lyginti.
                      Aš pavyzdžiui turiu 2 automobilius, ir visur su jais važinėju - jei valstybė subsidijuoja, tai kodėl gi ne, reikia išnaudoti. Bet iš esmės būčiau už tai, kad visi susimokėtų realius kaštus. Jei reiktų mokėti realią eksplotacijos kainą, man pilnai užtektų 1 automobilio.
                      Valstybė subsidijuoja 2 Eur, bet iš tavęs per su auto vartojimu susijusius mokesčius surenka 4 eur., iš kurių 2 skiria auto subsidijoms, 0,9 VT, o 1,1 eina apskritai kur nors į bendrą biudžeto katilą.
                      Ok, jei manot, kad valstybė apskritai neturėtų skirti lėšų viskam, kas susiję su asmeniniais automobiliais, tai taip ir sakykit, kad esat už tokią politiką, bet sakyti, kad koks nors kelių lopymas yra finansuojamas kaip subsidija visų mokesčių mokėtojų sąskaitą yra manipuliavimas ir netiesa.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2022.09.08, 11:57.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Valstybė subsidijuoja 2 Eur, bet iš tavęs per su auto vartojimu susijusius mokesčius surenka 4 eur., iš kurių 2 skiria auto subsidijoms, 0,9 VT, o 1,1 eina apskritai kur nors į bendrą biudžeto katilą.
                        Ok, jei manot, kad valstybė apskritai neturėtų skirti lėšų viskam, kas susiję su asmeniniais automobiliais, tai taip ir sakykit, kad esat už tokią politiką, bet sakyti, kad koks nors kelių lopymas yra finansuojamas kaip subsidija visų mokesčių mokėtojų sąskaitą yra manipuliavimas ir netiesa.
                        valstybė turėtu prioritizuoti VT nes jis visiems prieinamas, skirtingai nei automobilis.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Valstybė subsidijuoja 2 Eur, bet iš tavęs per su auto vartojimu susijusius mokesčius surenka 4 eur., iš kurių 2 skiria auto subsidijoms, 0,9 VT, o 1,1 eina apskritai kur nors į bendrą biudžeto katilą.
                          Ok, jei manot, kad valstybė apskritai neturėtų skirti lėšų viskam, kas susiję su asmeniniais automobiliais, tai taip ir sakykit, kad esat už tokią politiką, bet sakyti, kad koks nors kelių lopymas yra finansuojamas kaip subsidija visų mokesčių mokėtojų sąskaitą yra manipuliavimas ir netiesa.
                          O turi kokį linką kur surašyta iš kokių automobilistų mokesčių kiek subsidijuojamas VT? Pats greit pagooglinus neradau.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Ok, jei manot, kad valstybė apskritai neturėtų skirti lėšų viskam, kas susiję su asmeniniais automobiliais, tai taip ir sakykit, kad esat už tokią politiką,
                            Man nepatinka, kai privedimus iki absurdo bandoma pateikti kaip argumentus.

                            sakyti, kad koks nors kelių lopymas yra finansuojamas kaip subsidija visų mokesčių mokėtojų sąskaitą yra manipuliavimas ir netiesa.
                            Keliai, dėl jų įvairiapusio naudojimo ir dėl to, kad dauguma jų yra valstybinėje žemėje, yra įmantresnis klausimas. Bet kaip pavadintum privalomus automobilių laikymo vietų skaičius? Pagal vz.lt apibrėžimą (https://zodynas.vz.lt/Subsidija), tai čia klasikinė subsidija:

                            Tiesioginė valstybės finansinė parama ar mokesčių nuolaidos tam tikrai šakai ar įmonei siekiant sumažinti prekės kainą vartotojui, pagerinti įmonės veiklos rodiklius ar padėti prisitaikyti prie pasikeitusių aplinkybių. Subsidijos perskirsto gerovę, pažeidžia laisvąją konkurenciją ir mažina paskatas veikti efektyviai.
                            VLE turi pilnesnį apibrėžimą, kuris irgi tinka: https://www.vle.lt/straipsnis/subsidija/

                            Nors praktiškai minimalus parkingas – tam tikra žemės ekspropriacija.
                            Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 13:49.

                            Comment


                              Parašė rmss Rodyti pranešimą

                              O turi kokį linką kur surašyta iš kokių automobilistų mokesčių kiek subsidijuojamas VT? Pats greit pagooglinus neradau.
                              Iš valdiško biudžeto, kurį pildo PVM'as už automobilių įsigijimą, remontą, degalus, taip pat akcizai už kurą, rinkliava už parkavimą ir t.t. Juk VT už bilietus tik labai mažą dalį savo sąnaudų padengia.

                              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                              Keliai, dėl jų įvairiapusio naudojimo ir dėl to, kad dauguma jų yra valstybinėje žemėje, yra įmantresnis klausimas. Bet kaip pavadintum privalomus automobilių laikymo vietų skaičius? Pagal vz.lt apibrėžimą (https://zodynas.vz.lt/Subsidija), tai čia klasikinė subsidija:
                              VLE turi pilnesnį apibrėžimą, kuris irgi tinka: https://www.vle.lt/straipsnis/subsidija/
                              Nors praktiškai minimalus parkingas – tam tikra žemės ekspropriacija.
                              Ar tikrai valstybė subsidijuoja parkingų įrengimą prie ofisų, naujų daugiabučių, akropolių?
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Ar tikrai valstybė subsidijuoja parkingų įrengimą prie ofisų, naujų daugiabučių, akropolių?
                                Su šiaudine baidykle nediskutuoju

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Iš valdiško biudžeto, kurį pildo PVM'as už automobilių įsigijimą, remontą, degalus, taip pat akcizai už kurą, rinkliava už parkavimą ir t.t. Juk VT už bilietus tik labai mažą dalį savo sąnaudų padengia.
                                  Nu žinai, aš galvojau, kad yra tiesioginis ryšys koks, kad jau taip rašai. Nes tada galima sakyti, kad perkant VT bilietus, dviračius ir t.t. sumokamas PVM (kad ir mažesnis VT atveju) į bendrą katilą, o iš ten jau ir keliai statomi ir t.t.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Iš valdiško biudžeto, kurį pildo PVM'as už automobilių įsigijimą, remontą, degalus, taip pat akcizai už kurą, rinkliava už parkavimą ir t.t. Juk VT už bilietus tik labai mažą dalį savo sąnaudų padengia.



                                    Ar tikrai valstybė subsidijuoja parkingų įrengimą prie ofisų, naujų daugiabučių, akropolių?
                                    Taip - valstybė uždeda prievolę verslui remti automobilininkus įrenginėjant jiems parkingus. Verslas, žinoma, tuos kaštus perleidžia vartotojams.

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Valstybė subsidijuoja 2 Eur, bet iš tavęs per su auto vartojimu susijusius mokesčius surenka 4 eur.
                                    Ta prasme valstybė iš mano išleisto 1€ surenka 4€ mokesčių?
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                      Taip - valstybė uždeda prievolę verslui remti automobilininkus įrenginėjant jiems parkingus. Verslas, žinoma, tuos kaštus perleidžia vartotojams.

                                      Ta prasme valstybė iš mano išleisto 1€ surenka 4€ mokesčių?
                                      Kad tas verslas dažniausiai kaip tik nori įrengti daugiau vietų nei leidžia reikalavimai. Beto reikalavimai verslui dėl prekių ar paslaugų kokybės nėra valstybės subsidija.
                                      Valstybė iš tavo sumokėtų su auto vartojimu susijusių mokesčių tik mažą dalį išleidžia automobilių "subsidijoms". Šiaip įvertinus Lietuvos kelių ir gatvių būklę lyginant su kitomis šalimis tos "subsidijos" ir taip varganos.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2022.09.08, 20:47.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                        <...>
                                        Pasižiūrėkite žemės kainą bet kurioje miesto vietoje ir palyginkite su kiek tas pats kvadratinis metras jums kainuoja pasistatyti mašinai.
                                        Viskas aišku, galvojau tu kažkokias tiesiogines subsidijas turi omenyje.
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Autostradas sovietai tiesė, kad karo atveju tankai pravažiuotų, o ne automobiliams, jų žmonės turėjo mažai, tos autostrados būdavo tuščios, visi važinėjo pergrūstais troleibusais ir net nuosavų namų neleido statyti.
                                        Gucci prabanga, bet apie ką mes kalbam, apie prabangos prekes Bentlius ar paprastus automobilius susisiekimui kaip VW?
                                        Visi nuosavi automobiliai yra prabangos prekė.
                                        Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                        Na na, įdomu. Kiek moki? Turbūt tų parkingų ir kelių savininkai pelningai dirba, ar ne? Gal pas mus viskas kitaip? Straipsnis gi apie Vokietiją. Gal tik ten parkingas ir keliai kone už dyką?
                                        Moki tiek kiek yra akcizas degalams (ir kiti kelių moeksčiai, bet pas mus ir vokiečius nėra tokių).

                                        Pažiūrėjus į EC duomenis, vokiečiai moka truputi daugiau nei mes:https://taxation-customs.ec.europa.e...roducts_en.pdf

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        o vairuojantys sumoka šiaip labai daug mokesčių ir išlaiko važiuojančius VT.
                                        Šiaip tai ji net gatvių kuriomis važiuoja neišlaiko, apie VT net neverta kalbėti.

                                        Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                        Tai gal galėtum pakomentuoti, kuo skirtųsi ši lentelė Lietuvoje (ar kuo ji apskritai netinkama pačiai Vokietijai)?
                                        Labia nepatogi skaityt lentelė, bet greitai permetus tai pagal juos tepalus keisti kas mėnesį išleidžiama 113 euro? Jie čia gal sumaišė sumas kiek per metus išleidžiama, nes Corsai kartą per metus tepalus keisti reikia r bent jau lietuvoje tai kainuoja mažiau nei 113 euro.

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Valstybė subsidijuoja 2 Eur, bet iš tavęs per su auto vartojimu susijusius mokesčius surenka 4 eur.,
                                        Tai kad surenka mažiau nei 2 eurus, o ne 4 eurus.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Ta prasme valstybė iš mano išleisto 1€ surenka 4€ mokesčių?
                                          Tokia valstybės mokesčių sistema. Gali iš viso neišleisti, o mokesčių iš samdomo darbuotojo surinks virš 50%. Jei dar ir pirksi kažką, tai dar minus PVM, akcizai ir visa kita velniava.
                                          Ir priklauso nuo požiūrio. Važiuoji VT, eini į muziejų, atsiguli į ligoninę, mokaisi "nemokamoje" vietoje ir pan.- darai valstybei didelę žalą. Su nuosavu auto grandinė sudėtingesnė - reikia skaičiuoti balansus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X