Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jau įsivaizduoju lietuviškus numerius su arklišku formatu tinkamu vokietijos dydžiui.

    Kažkaip JAV krūvos variantų su visokiais proginiais numeriais ir lyg nėra problemų.
    Kad yra problemos pastoviai pas juos. Kitos valstijos numeriai kitaip parašyti ir va automatinės greičio kameros nebefiksuoja ir pan.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kad yra problemos pastoviai pas juos. Kitos valstijos numeriai kitaip parašyti ir va automatinės greičio kameros nebefiksuoja ir pan.
      Turėtų būti laaaaaabai meniškas dizainas su mažai kontrasto, kad nenuskaitytų.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Turėtų būti laaaaaabai meniškas dizainas su mažai kontrasto, kad nenuskaitytų.
        Arba tiesiog raidės ne toje vietoje, pvz kaip tie numeriai kur dviem eilėm eina.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Arba tiesiog raidės ne toje vietoje, pvz kaip tie numeriai kur dviem eilėm eina.
          Dviem eilėm numeriai visame pasaulyje įprasti. Tikėtina ir tose valstijose kur atseit nevietinių numerių nenuskaito motociklai naudoja dviem eilėm.. Pas mus irgi motociklų numeriai dviem eilėm.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Kur pasirašyti po šitais pasiūlymais?
            Kad žinočiau...

            Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.

            Click image for larger version

Name:	1-s2.0-S0921800921003943-fx1.jpg
Views:	253
Size:	29,2 kB
ID:	1990049
            https://www.sciencedirect.com/scienc...21003943#t0025

            Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.

            Comment


              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

              Kad žinočiau...

              Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.

              Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.
              gi lietuviai turi ne tik prigimtinę teisę į automobilį, bet ir į jo pastatymą ne toliau kaip penki žingsniai už laiptinės durų.

              Comment


                Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                Kad žinočiau...

                Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.

                Click image for larger version

Name:	1-s2.0-S0921800921003943-fx1.jpg
Views:	253
Size:	29,2 kB
ID:	1990049
                https://www.sciencedirect.com/scienc...21003943#t0025

                Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.
                Pagal lentelę tai panašu kad užtektu tiesiog normalesnį automobilį įsigyti.

                Comment


                  Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                  Kad žinočiau...

                  Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.

                  Click image for larger version  Name:	1-s2.0-S0921800921003943-fx1.jpg Views:	61 Size:	29,2 kB ID:	1990049
                  https://www.sciencedirect.com/scienc...21003943#t0025

                  Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.
                  Automobilis pirmiausia susisiekimo priemonė, o ne kažkokia pramoga kaip alaus baras ar krepšinio varžybos. Sovietai bandė atbaidyti, ačiū nereikia tokių komunistinių nesąmonių.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Pagal lentelę tai panašu kad užtektu tiesiog normalesnį automobilį įsigyti.
                    Yra ir kita lentelė, kiek turėtų kainuoti be valstybės subsidijų:

                    Click image for larger version  Name:	image_126303.jpg Views:	7 Size:	29,2 kB ID:	1990170

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Automobilis pirmiausia susisiekimo priemonė, o ne kažkokia pramoga kaip alaus baras ar krepšinio varžybos. Sovietai bandė atbaidyti, ačiū nereikia tokių komunistinių nesąmonių.
                    Tai be abejo. Kaip ir Gucci, Chanel ir Prada pirmiausia yra drabužiai, o ne kažkokia pramoga.

                    Ir kaip sovietai bandė atbaidyti? Tiesdami autostradas vidury miesto? Komunistinė nesąmonė yra nemokamas ar beveik nemokamas parkingas. Nenorėtum šitą nesąmonę panaikinti?
                    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 09:41.

                    Comment


                      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                      Yra ir kita lentelė, kiek turėtų kainuoti be valstybės subsidijų:
                      O kokios čia subsidijos Corsom ir Golfam?

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        O kokios čia subsidijos Corsom ir Golfam?
                        Tokios pat kaip ir bet kokiai geldai, kuriai reikia asfaltbetonio keliuose ir parkinguose.

                        Better insight into the cost structures of automobility is thus called for, specifically as there is, apart from the private cost of car ownership, a social (or “external”) cost of car ownership. This represents the cost of car use not covered by taxes and fees paid by vehicle users, for example including road and parking facility costs not paid directly by user fees, plus negative externalities such as air pollution, noise, or uncompensated crash damages (Gössling et al., 2019). The true scale of social costs is rarely considered, as assessments by transport planners only consider a limited number of cost items. Social costs, including market and non-market costs, thus represent significant subsidies forwarded to vehicle owners, with far-reaching implication for transport behaviour and traffic outcomes. These are defined in this paper as the external cost imposed on society.
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-09-08 at 09-53-22 Sci-Hub The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union Ecolog[...].png Views:	0 Size:	63,8 kB ID:	1990180
                        Values represent approximations, confirming that the car represents a cost to
                        society, at an average of0.11/pkm (Table 2). This value is higher in
                        countries with a higher GDP. The most important external cost factors
                        are infrastructure construction, parking land provisions, roadway land
                        use and climate change. The private cost of the car is eight times higher,
                        at0.85/pkm. This is largely owed to congestion and the value of travel
                        time. Vehicle operation is also a significant cost factor.
                        https://sci-hub.se/https://doi.org/1...on.2018.12.016

                        Pasižiūrėkite žemės kainą bet kurioje miesto vietoje ir palyginkite su kiek tas pats kvadratinis metras jums kainuoja pasistatyti mašinai.
                        Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 09:55.

                        Comment


                          Čia "liftime" yra 70 metų ar kiek? Unskilled worker'is su 1200 EUR alga tiek turi pradirbti ir pakeisti gal dešimt Corsų (naujų, naudotų?):

                          10 Opel Corsa x 20 000 EUR = 200 000 EUR
                          1000 l gasoline per year x 2 EUR x 70 = 140 000 EUR
                          Maintenance 2000 EUR per year = 140 000 EUR
                          __________
                          480 000 EUR daugmaž panašu

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Čia "liftime" yra 70 metų ar kiek? Unskilled worker'is su 1200 EUR alga tiek turi pradirbti ir pakeisti gal dešimt Corsų (naujų, naudotų?):

                            10 Opel Corsa x 20 000 EUR = 200 000 EUR
                            1000 l gasoline per year x 2 EUR x 70 = 140 000 EUR
                            Maintenance 2000 EUR per year = 140 000 EUR
                            __________
                            480 000 EUR daugmaž panašu
                            Ctrl-f metų.

                            Comment


                              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                              Tai be abejo. Kaip ir Gucci, Chanel ir Prada pirmiausia yra drabužiai, o ne kažkokia pramoga.

                              Ir kaip sovietai bandė atbaidyti? Tiesdami autostradas vidury miesto?
                              Autostradas sovietai tiesė, kad karo atveju tankai pravažiuotų, o ne automobiliams, jų žmonės turėjo mažai, tos autostrados būdavo tuščios, visi važinėjo pergrūstais troleibusais ir net nuosavų namų neleido statyti.
                              Gucci prabanga, bet apie ką mes kalbam, apie prabangos prekes Bentlius ar paprastus automobilius susisiekimui kaip VW?
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Autostradas sovietai tiesė, kad karo atveju tankai pravažiuotų, o ne automobiliams, jų žmonės turėjo mažai, tos autostrados būdavo tuščios, visi važinėjo pergrūstais troleibusais ir net nuosavų namų neleido statyti.
                                Gucci prabanga, bet apie ką mes kalbam, apie prabangos prekes Bentlius ar paprastus automobilius susisiekimui kaip VW?
                                Tai visgi norėtum mokėti už parkingą ir kelius? Ar labiau patinka socializmas?

                                Comment


                                  Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                  Tai visgi norėtum mokėti už parkingą ir kelius? Ar labiau patinka socializmas?
                                  Tai dabar ir moku ir nemažai, bet į socializmą grįžti tikrai nesinorėtų, o jūs norėtumėt?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tai dabar ir moku už kelius ir parkingą, ir nemažai, o į socializmą grįžti tikrai nesinorėtų.
                                    Na na, įdomu. Kiek moki? Turbūt tų parkingų ir kelių savininkai pelningai dirba, ar ne? Gal pas mus viskas kitaip? Straipsnis gi apie Vokietiją. Gal tik ten parkingas ir keliai kone už dyką?

                                    For example, the city of Berlin currently charges motorists €20.40 for a two-year parking pass (Service-Portal Berlin, 2021), an amount far below the total costs of providing an urban parking space, including land, construction and maintenance costs.
                                    Socializmą Lietuvoje daugiausia gauna vairuojantys. Vairuoju retai, savo geldos neturiu, todėl man socializmo visai nereikia.
                                    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 10:38.

                                    Comment


                                      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                      Na na, įdomu. Kiek moki? Turbūt tų parkingų ir kelių savininkai pelningai dirba, ar ne? Gal pas mus viskas kitaip? Straipsnis gi apie Vokietiją. Gal tik ten parkingas ir keliai kone už dyką?

                                      Socializmą Lietuvoje daugiausia gauna vairuojantys. Vairuoju retai, todėl man socializmo visai nereikia.
                                      Nuo to ir reikėjo pradėti, nevairuoju, todėl nereikia. Dabar laukiam, kad ateitų neturintys vaikų, kurie sakys, kad nereikia mokyklų.
                                      Socializmo daugiausia gauna važiuojantys VT, nes tai daro beveik nemokamai, o vairuojantys sumoka šiaip labai daug mokesčių ir išlaiko važiuojančius VT. PVM nuo įsigyto auto, remonto, degalų, plius dar didžiuliai akcizai ir visi kiti mokesčiai. Tas pats parkavimas dabar jau ir ne tik centre mokamas.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Nuo to ir reikėjo pradėti, nevairuoju, todėl nereikia. Dabar laukiam, kad ateitų neturintys vaikų, kurie sakys, kad nereikia mokyklų.
                                        Labai įdomu. Papasakok plačiau apie neigiamą ekonominę, socialinę ir ekonominę žalą, kurią daro mokyklos.

                                        Socializmo daugiausia gauna važiuojantys VT, nes tai daro beveik nemokamai o vairuoajntys sumoka labai daug mokesčių, PVM nuo įsigyto auto, remonto, degalų, plius dar didžiuliai akcizai ir visi kiti mokesčiai. Tas pats parkavimas dabar jau ir ne tik centre mokamas.
                                        Irgi labai įdomu. Gal galėtum pateikti masinio viešojo transporto ir automobilių naudojimo išorinių kaštų palyginimą ilgametėje perspektyvoje (na, užteks ir 20 metų ar bet kokia informacija, jei tokios turi)? Minėtame straipsnyje VT kaštų analizės neaptikau.
                                        Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 11:00.

                                        Comment


                                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                          Labai įdomu. Papasakok plačiau apie neigiamą ekonominę, socialinę ir ekonominę žalą, kurią daro mokyklos.
                                          Automobiliai irgi kurią labai didelę ekonominę ir socialinę naudą, pvz. net gyvenantys kaimuose gali atvažiuoti į miestą dirbti, pramogauti ir gauti tas pačias paslaugas kaip miesto gyventojai.

                                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                          Irgi labai įdomu. Gal galėtum pateikti masinio viešojo transporto ir automobilių naudojimo išorinių kaštų palyginimą ilgametėje perspektyvoje (na, užteks ir 20 metų ar bet kokia informacija, jei tokios turi)? Minėtame straipsnyje VT kaštų analizės neaptikau.
                                          Kaštai nuosavu automobiliu didesni nei VT, bet vairuotojai ir mokesčių sumoka kur kas daugiau nei važiuojantys VT, kuriuos subsidijuoja vairuojantys automobilius.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2022.09.08, 11:12.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X