Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
    Taksi hibridui idealios salygos - trinasi vien mieste. Bet, net ir taksi kiek matau tik viena kompanija naudoja plačiai ir tik gerokai nuvažinėtus (naudotus) ima - taip eliminuojamas pačios mašinos kainos skirtumas + Priusai kiek žinau ypatingai patikimi, tai svarbu sukant daug km. ir perkant naudotus auto
    Nesidomėjau giliau, bet internetuose kiek užmatydavau, tai po 8,000-10,000 eur pirkdavo individualūs taksistai priusus.
    Jei dyzelis ne pigiau tai už 3,000 geriau visi imtų dyzelį kokį.
    Būtų įdomu aopklausti kokius 3 prius taksistus, kad paargumentuotų ar tikrai pirko prius ne dėl taupesnių kilometrų.

    Comment


      Prius taksistai daugumoje važinėja su dujomis, dujos + elektra mieste labai ekonomiška kombinacija.

      Greitėjimas yra sena CVT dėžių problema, bet jas pastoviai tobulina ir bent jau naujam Prius vangumas žymiai mažiau jaučias. Beje hibriduose Toyota deda didesnius variklius (1.8) dėl degalų ekonomijos greitkeliuose.

      Comment


        Parašė tomtom Rodyti pranešimą
        Greitėjimas yra sena CVT dėžių problema, bet jas pastoviai tobulina ir bent jau naujam Prius vangumas žymiai mažiau jaučias. Beje hibriduose Toyota deda didesnius variklius (1.8) dėl degalų ekonomijos greitkeliuose.
        Vangumas lenkiant 100km/h? Iki 50km yra spartumas, ne vangumas.

        Comment


          Na va ir išaiškėjo Prius taksi esmė - dujos + hibridas = triple hit baby. Net nebuvau pagalvojęs
          Dėl tos akseleracijos tai viskas paprasta hibrido el motoras turi kokius 400 nm sukimo momenta nuo 0 apsukų. Tai startuojant pirma 0,5 sek ar iki 15 km/h yra privalumas, tačiau tai tik startuojant neagresyviai, bet kuriz nupiepes 1 litro vidaus degimo motoras gali ta patį pasiekti tik truputį agresyviau startuojant t.y. staigiau atleidžiant sankabą ir laikant bent 1500 aps/min. Paprastai snekant prasukti ratus gali bet kuris kibiras tik reikia norėt. Keistai skamba pasakymas, kad koks Prius ar Auris hybrid visus palieka dulkese. Jų dinaminės savybės mažiau nei vidutiniškos, o didinant greitį iš eigos t.y. tarkim nuo 50 km/h dar silpniau.
          Na o variatorius kaip jau buvo pastebėta tai tikras vairavimo džiaugsmo auditorius

          Comment


            Lunatikai siautėja
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Tai juk yra 0-100 duomenys, pateikti pačio gamintojo.

              Auris Hybrid 1.8L: 10.9s
              Prius Hybrid: 10.6s

              Palyginimui, 1.0L TSI Golfas: 9.9s (realiai mažiau, šiek tiek virš 9s).

              Apie kokią "dinamiką" čia kalbate? Prius ir Auris hibridai yra tiek pat dinamiški, kiek nudvėsęs vėžlys.

              Comment


                Bet jei bandysi taip bėgėtis su golfu - garsiai ūš variklis
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Bet jei bandysi taip bėgėtis su golfu - garsiai ūš variklis
                  Toyotai turėtų būti gėda, kad VW su beveik dvigubai mažesniu varikliu turi beveik tiek pat galios.
                  Flickr

                  Comment


                    Tojota ne tik kad nesigėdija, bet ir deda pigią, niekam tikusią CVT technologiją į lexusus už kuriuos lupa nežmoniškus pinigus
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Tojota ne tik kad nesigėdija, bet ir deda pigią, niekam tikusią CVT technologiją į lexusus už kuriuos lupa nežmoniškus pinigus
                      Su didele galia ir gera garso izoliacija CVT minusai didžiaja dalimi eliminuojami. O pliusai lieka -patikimumas, efektyvumas.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Tojota ne tik kad nesigėdija, bet ir deda pigią, niekam tikusią CVT technologiją į lexusus už kuriuos lupa nežmoniškus pinigus
                        Kad yra durnų pirkėjų, kurie perka šlamštą, nereiškia, kad produktas savaime yra geras. Į Kirkorovo koncertus, kur bilietai brangesni nei į operą, irgi susirenka Siemens arena. Tai ir Lexusus perka dėl blizgučių apdailoje, nors technologiškai automobilis yra atgyvena.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                          Dėl tos akseleracijos tai viskas paprasta hibrido el motoras turi kokius 400 nm sukimo momenta nuo 0 apsukų. Tai startuojant pirma 0,5 sek ar iki 15 km/h yra privalumas, tačiau tai tik startuojant neagresyviai, bet kuriz nupiepes 1 litro vidaus degimo motoras gali ta patį pasiekti tik truputį agresyviau startuojant t.y. staigiau atleidžiant sankabą ir laikant bent 1500 aps/min. Paprastai snekant prasukti ratus gali bet kuris kibiras tik reikia norėt. Keistai skamba pasakymas, kad koks Prius ar Auris hybrid visus palieka dulkese. Jų dinaminės savybės mažiau nei vidutiniškos, o didinant greitį iš eigos t.y. tarkim nuo 50 km/h dar silpniau.
                          Todėl niekas greitai ir neatleidinėja sankabos, o tuo tarpu Toyota užtenka nuspausti akceleratoriaus pedalą. Kadangi mieste greitis iki 50km/h ir darai dažnus sustojimus prie šviesaforų, tas pradinis startas su elektra tampa komforto savybe.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kad yra durnų pirkėjų, kurie perka šlamštą, nereiškia, kad produktas savaime yra geras. Į Kirkorovo koncertus, kur bilietai brangesni nei į operą, irgi susirenka Siemens arena. Tai ir Lexusus perka dėl blizgučių apdailoje, nors technologiškai automobilis yra atgyvena.
                            Palyginai bilietą į koncertą ir premium klasės automobilį Hibridas naudoja elektrą, tai yra ne atgyvena o ateitis. Toyota hibrido VDV yra tiesiog elementarus ir dėl to patikimas.
                            Paskutinis taisė andyour; 2018.11.21, 09:03.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Tai juk yra 0-100 duomenys, pateikti pačio gamintojo.

                              Auris Hybrid 1.8L: 10.9s
                              Prius Hybrid: 10.6s

                              Palyginimui, 1.0L TSI Golfas: 9.9s (realiai mažiau, šiek tiek virš 9s).
                              Golfo 9.9s čia su tuo pridėtu 2 sekundžių lagu, po akceleratoriaus paspaudimo? Mieste nėra svarbu per kiek įsibėgėja iki 100km/h, svarbu net ne per kiek, o kaip įsibėgėja iki 50km/h.
                              Paskutinis taisė andyour; 2018.11.21, 09:16.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                Golfo 9.9s čia su tuo pridėtu 2 sekundžių lagu, po akceleratoriaus paspaudimo? Mieste nėra svarbu per kiek įsibėgėja iki 100km/h, svarbu net ne per kiek, o kaip įsibėgėja iki 50km/h.
                                Na kolegos, būkit objektyvūs, jokio 2 sek lago nėra. Su dsg dėže tiesiog reikia mokėti važiuoti. DSG genialus mechanizmas, tai vienintelė automatizuota transmisija, kuri pagerina automobilio dinaminius rezultatus, sumažina kuro sanaudas ir nemažina vairavimo malonumo. Tiesiog reikia mokėt vairuot. Vienintelė situacija kai yra lagas - kai dėžė laiko laukiančią pavarą aukštesnę o vairuotojas nori akseleruot. Bet mokant vairuot auto su DSG tai nėra problema.
                                DSG iš bet kurio variklio išspaudžia daugiau nei klasikinis automatas ar variatorius.
                                Dėl isibėgėjimo iki 10 - 20 - 50 ar bele kiek hibridas neturi jokiu pliusų, tik pats pajudėjimo momentas dalimi sekundės sklandesnis ir taip, pripažįstu - tai tikrai labai komfortiška ir unikali EV+ hibridų savybė.
                                Komfortas - taip, dinamika - ne.

                                Comment


                                  Pas John rankinė dėžė. Ir koks GS450h gana nesunkiai turėtų jo golfą aplenkt, nors tai ir nevalinatis hibridas.
                                  Paskutinis taisė Tomas; 2018.11.21, 11:57.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    O ar nėra daugumos hibridų elektros varikliai per daug menki, kad suteiktų didelį dinamiškumą?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      O ar nėra daugumos hibridų elektros varikliai per daug menki, kad suteiktų didelį dinamiškumą?
                                      Greičiui iki 20km/h pakanka.

                                      Comment


                                        Nepakanka.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                          Greičiui iki 20km/h pakanka.
                                          Prie 20km/h ir ant dviračio dinamika gera.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X