Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam svarbus efektyvumas, galiu rekomenduoti Hyundai Ioniq. Deda Teslą į vietą, nepaisant amerikiečių ilgametės technologinės patirties.

    Comment


      Parašė tomtom Rodyti pranešimą
      Kam svarbus efektyvumas, galiu rekomenduoti Hyundai Ioniq. Deda Teslą į vietą, nepaisant amerikiečių ilgametės technologinės patirties.
      Pagal ką deda? Tesla 3 kainuoja panašiai, nuo 35k Eur, tik turi daugiau nei dvigubai galios ir dvigubai daugiau km nuvažiuoja vienu įkrovimu.



      Flickr

      Comment


        Kad už eurus Model 3 dar apskritai negausi
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Kolega turi naują Toyota Yaris Hybrid 1.5, sanaudos apie 5 l, nors deklaruojama 3.5 l.
          Nepamirškim, kad dauguma lietuvių vairuoja stiliumi "gazas-dugnas, stabdis-dugnas". Tai ir sąnaudos atitinkamai didėja. O kadangi tikras lietuvis niekada už nieką neatsakingas, tai reiškia, kad gamintojai "meloje" apie sanaudas, nepaisant to fakto, kad pats lietuvis vodzytėlis nesuvokia elementarių fizikos dėsnių, nuo kurių priklauso kuro sąnaudos.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Nepamirškim, kad dauguma lietuvių vairuoja stiliumi "gazas-dugnas, stabdis-dugnas". Tai ir sąnaudos atitinkamai didėja. O kadangi tikras lietuvis niekada už nieką neatsakingas, tai reiškia, kad gamintojai "meloje" apie sanaudas, nepaisant to fakto, kad pats lietuvis vodzytėlis nesuvokia elementarių fizikos dėsnių, nuo kurių priklauso kuro sąnaudos.
            Hibrido atveju tas negalioja, nes stabdant kraunasi akumuliatorius, čia važiuojant paprastu automobiliu gali taupyti prieš raudoną kuo anksčiau atleidžiant gazą. Plius nesu matęs niekada gatvėse besiardančio Yaris.
            Flickr

            Comment


              Na kolega nėra gazuotojas (koks tokio tipo žmogus pirktų Yaris ). Tiesiog daugiau šiuo metu važinėja magistralėmis, tai elektrinis režimas retai įsijungia.
              Patikrinau, akurat, stebuklų nebūna:
              https://www.spritmonitor.de/en/overv...00&powerunit=2

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Hibrido atveju tas negalioja, nes stabdant kraunasi akumuliatorius, čia važiuojant paprastu automobiliu gali taupyti prieš raudoną kuo anksčiau atleidžiant gazą. Plius nesu matęs niekada gatvėse besiardančio Yaris.
                Jei hibridu stabdysi smarkiai - suveiks mechaniniai stabdžiai ir tiek. Jei nori maksimaliai regeneruoti energiją, turi stabdyti gana švelniai.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Sayčiau ekonominio pagrindo pirkti hibridą nėra. Dyzelis suvartoja iš esmės tiek pat kuro, dyzelinis auto kainuoja pigiau ir dyzelinis kuras pigesnis už benziną. Galit patikrint tą patį spritmonitor, ar pažiūrėt kokio ekoralio rezultatus.
                  Dėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.
                  Nesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
                  Beje pažiūrėjau Toyotos tinklapyje, hibridų ir nehibridų specifikacijos ir kainos atskirose lentelėse.
                  Gal, kad potencialūs pirkėjai nepadarytų logiškų išvadų

                  Comment


                    Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                    Sayčiau ekonominio pagrindo pirkti hibridą nėra. Dyzelis suvartoja iš esmės tiek pat kuro, dyzelinis auto kainuoja pigiau ir dyzelinis kuras pigesnis už benziną. Galit patikrint tą patį spritmonitor, ar pažiūrėt kokio ekoralio rezultatus.
                    Dėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.
                    Nesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
                    Beje pažiūrėjau Toyotos tinklapyje, hibridų ir nehibridų specifikacijos ir kainos atskirose lentelėse.
                    Gal, kad potencialūs pirkėjai nepadarytų logiškų išvadų
                    Kažkaip labiau linkęs tikėti, kad hibridai pigiau važiuoja, kitu atveju taksistai (jau tie tai tikrai kuro ekonomiją paskaičiavę ir dėl mados neperka) tų brangių, lyginant su kokiu dyzeliuku, priusų nepirktų.

                    Comment


                      Taksi hibridui idealios salygos - trinasi vien mieste. Bet, net ir taksi kiek matau tik viena kompanija naudoja plačiai ir tik gerokai nuvažinėtus (naudotus) ima - taip eliminuojamas pačios mašinos kainos skirtumas + Priusai kiek žinau ypatingai patikimi, tai svarbu sukant daug km. ir perkant naudotus auto

                      Comment


                        Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
                        Todėl, kad dyzelis smirda.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Todėl, kad dyzelis smirda.
                          Benzinas smirda kur kas labiau.

                          Comment


                            Benzinas kvepia.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Benzinas smirda kur kas labiau.
                              Pritariu, nauji dyzeliai jokio kvapo neturi, jau nekalbant apie adblue.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                                Sayčiau ekonominio pagrindo pirkti hibridą nėra. Dyzelis suvartoja iš esmės tiek pat kuro, dyzelinis auto kainuoja pigiau ir dyzelinis kuras pigesnis už benziną. Galit patikrint tą patį spritmonitor, ar pažiūrėt kokio ekoralio rezultatus.
                                Dėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.
                                Nesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
                                Beje pažiūrėjau Toyotos tinklapyje, hibridų ir nehibridų specifikacijos ir kainos atskirose lentelėse.
                                Gal, kad potencialūs pirkėjai nepadarytų logiškų išvadų
                                1. Kuro kainos skirtumas nedidelis, dyzelio kaina neseniai buvo susilyginus su benzino.
                                2. Imant populiariausius modelius hibridinės ir dyzelinės versijos brangesnės už benziną 2-2.5k EUR. Realaus skirtumo nėra, ypač atsižvelgiant, kad už šį skirtumą su hibridu gauni automatinę dėžę, o su dyzeliu dar ne visada ir kartais reik dar primokėti, jeigu nori automato.
                                3. Su hibridu važinėjant pagrinde mieste nereik sukt galvos dėl DPF filtro būklės.
                                4. Su dinamiškesniu dyzeliu greičiausiai jau bus reikalingas ir adblue.
                                5. Ekologija, mažesni NOx kiekiai, jeigu bus pagaliau įvedamas mokestis, tuomet tikėtina bus mažesnis/nereiks mokėti.
                                6. Dažnas hibridas turi galimybę nedidelį atstumą įveikti vien elektra (pvz požeminiam garaže) nedūmindamas.

                                Yra tų privalumų, o jeigu žmogui pati technologija vienodai, tai reik žiūrėti ir vertinti kiekvieną modelį atskirai, nes yra ir gerų/blogų auto abejose stovyklose.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Pagal ką deda? Tesla 3 kainuoja panašiai, nuo 35k Eur, tik turi daugiau nei dvigubai galios ir dvigubai daugiau km nuvažiuoja vienu įkrovimu.


                                  Už 35K ten buvo marketinginis triukas, prieš metus užsisakiusiems už tą kaina žada tik nuo 2019 tiekti ir tai daug abejojančių ar tieks nes nuostolinga bus, dabartinė Tesla 3 starting price yra 49K.
                                  Paskutinis taisė Gladiator; 2018.11.20, 10:49.

                                  Comment


                                    Ir tie $49K turbūt yra be PVM. JAV dažniausiai kainas rašo be PVM dėl skirtingo dydžio kiekvienoje valstijoje.

                                    Comment


                                      Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                                      Dėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.
                                      Nori pasakyti, kad 100kg turi reikšmingos įtakos akceleracijai? Be kamščių Vilniuje dar ir šviesaforų labai daug.
                                      Paskutinis taisė andyour; 2018.11.20, 11:13.

                                      Comment


                                        Dėl dinamikos - paprasta įvertinti kiekvienam - važiuoji vienas arba su 2 nedideliais keleiviais. Skirtumas yra. Matematiškai apie 7%. Kartais jauti, kartais - ne.

                                        tomtom neblogai sudėliojo argumentus dėl hibridų, aš sau pliusų nerandu, gal dėl to ir nesuprantu kodėl žmonės juos perka. Kiek žvilgtelėjau šiuo metu visgi hibridas atsieina brangiau už analogiškos klasės ir dinaminių savybių dyzelį. O permoka lyginant su benzinu tarkim auris >3keur. Net ir vertinant kad kuro sanaudos skiriasi 2 litrais (cia praktiskai tik mieste vazinejant) reiks pravaziuoti 150 kkm kad skirtuma islyginti, o kur dar draudimai, lizingo palukanos uz kainu skirtuma. Aptarnavimai benzo gaip pat turėtų būt pigesni (nezinau). Tai ir toliau manau, kad lieka mada ir ekologija/ dė

                                        Comment


                                          Kitaip tariant, hibridus (ypač Toyota Auris) perka tiesiog debilai, kurie nesupranta, ką jie daro?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X