Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Su Yariu hibridu man gaunasi 4,9 mieste, o išvažiavus į užmiestį gaunasi 4,4. Pritariu, kad sąnaudos nėra labai mažesnės, bet kokį 1,0-1,5 litro mažesnės sąnaudos negu automobilio tik su benzininiu varikliu. Dabar kai kaina pačio automobilio susilygino su benzininiais, tai svarstyčiau variantą pirkti hibridą, juo labiau, kad automatinę pavarų dėžę gauni prie to pačio.
    Atspėk, kodėl tiek daug panaudotų Priusų privežta į Lietuvą? Ypač daug jų dirba taksi. Todėl, kad akumuliatoriai nudvėsę ir neapsimoka jų keisti, todėl jie pigiai parduodami. Taksi važinėja ant dujų - labiau apsimoka sumontuoti dujų įrangą, nei keisti akumuliatorių. Žodžiu, verta pagalvoti, o kas bus su tuo nauju hibridu po 5 - 7 metų? Ar nereikės jo pusdykiai prakalti, nes akumo keisti neapsimokės. Arba montuoti dujų įrangą.

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

      Šiandien su gerai prikrautu (krovinio, ne elektros) auriu hibridu pasivėžinau iki artimojo užsienio. Gavosi 4,9 l / 100km (pagal kompą). Anksčiau, su apytuščiu, yra gavęsi ir 4,3 l. Taigi nėr blogai ir užmiestyje.



      Tai kam pirkai tą gaidį ?
      Pirma nustok gaidintis.

      Nepirkau o paimta ilgalaikei nuomai - 2019 metais bus atiduota atgal.Buvo geras pasiulymas is banko imt butent si varianta

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą

        Su Yariu hibridu man gaunasi 4,9 mieste, o išvažiavus į užmiestį gaunasi 4,4. Pritariu, kad sąnaudos nėra labai mažesnės, bet kokį 1,0-1,5 litro mažesnės sąnaudos negu automobilio tik su benzininiu varikliu. Dabar kai kaina pačio automobilio susilygino su benzininiais, tai svarstyčiau variantą pirkti hibridą, juo labiau, kad automatinę pavarų dėžę gauni prie to pačio.
        Kokiu greiciu gaunasi 4.4/100?

        O tau kaip aplamai patinka tos Yario CVT dezes darbas?Ant NX300h tai tragedija
        Paskutinis taisė Darius555; 2018.06.01, 08:44.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Atspėk, kodėl tiek daug panaudotų Priusų privežta į Lietuvą? Ypač daug jų dirba taksi. Todėl, kad akumuliatoriai nudvėsę ir neapsimoka jų keisti, todėl jie pigiai parduodami. Taksi važinėja ant dujų - labiau apsimoka sumontuoti dujų įrangą, nei keisti akumuliatorių. Žodžiu, verta pagalvoti, o kas bus su tuo nauju hibridu po 5 - 7 metų? Ar nereikės jo pusdykiai prakalti, nes akumo keisti neapsimokės. Arba montuoti dujų įrangą.
          Atsakymas dar galioja garantija. Čia pateikiau JAV atvejį.

          "The battery pack in any hybrid Toyota is warranted either for 10 years or 150,000 miles (in states with California emissions laws) or 8 years or 100,000 miles in all other states."

          The cost of the pack varies with the year of the Prius. Replacement batteries for the 2001-2003 Prius cost $2,299, and those for the more common 2004-2009 model currently run $2,588.

          Indeed, Toyota says the battery pack is one of the least-frequently replaced items across all Prius models. And some proportion of the packs it has to replace haven't failed, but were damaged in collisions or other accidents.
          https://www.greencarreports.com/news...t-and-warranty
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            O tai neatsiras cia elektros fanu?
            Atsiras - bet neiperkam nieko

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą

              Atsakymas dar galioja garantija. Čia pateikiau JAV atvejį.



              https://www.greencarreports.com/news...t-and-warranty
              Europoje garantija trumpesnė, jei parduoda naudotas mašinas su nudvėsusiais akumuliatoriais. Priešingu atveju pakeistų pagal garantiją ir tada arba toliau patys važinėtų, arba parduotų, bet jau visai už kitą kainą, o ne už, santykinai, skatikus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Europoje garantija trumpesnė, jei parduoda naudotas mašinas su nudvėsusiais akumuliatoriais. Priešingu atveju pakeistų pagal garantiją ir tada arba toliau patys važinėtų, arba parduotų, bet jau visai už kitą kainą, o ne už, santykinai, skatikus.
                Tai jeigu baterija nesugedus, tai kam ją keisti. Kaip suprantu baterijos talpumas nukenčia per pirmus kelis metus 10%, paskui išlieka stabilus gerą dešimtmetį ir daugiau. Bent jau taip testai ir pravažiuotų kilometrų statistikos rodo.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                  Kokiu greiciu gaunasi 4.4/100?

                  O tau kaip aplamai patinka tos Yario CVT dezes darbas?Ant NX300h tai tragedija
                  Greitis tradicinis lietuviškas leistinas +10.

                  Man ok ta belaipsnė transmisija, kiek spaudi, tiek važiuoja. Man žymiai labiau nepatinka dabartiniuose kibiruose montuojami trūkčiojantys automatai, kurie niekad nežino kuria pavara važiuoti.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Greitis tradicinis lietuviškas leistinas +10.

                    Man ok ta belaipsnė transmisija, kiek spaudi, tiek važiuoja. Man žymiai labiau nepatinka dabartiniuose kibiruose montuojami trūkčiojantys automatai, kurie niekad nežino kuria pavara važiuoti.
                    Jo is dallies ji gerai bet uzmynus dugna kazkaip kriokt pradeda tas NX ir visai netraukia.O del trukciojanciu automatu tai pas kai kuriuos neslepkim jie trukcioja ir labia bjauriai,Teko pabandyt nauja XC60 D5 - tragedija ne greiciu deze.BMW 320d F30 irgi jauciasi begiu perjungimas net taip baisiai kaip Volvo bet jauciasi. Is visu nauju kurias bandes esu turbut svelniausiai junge A4 B9 2.0TDI S tronic - nu bet vis tiek jauciasi. Q5 naujasis S tronic irgi juntamas begiu jungimas - sako jei nori kad nesijaustu rintkis reikia 3.0TDI - o ten jau kosminiai pinigai

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                      Tai jeigu baterija nesugedus, tai kam ją keisti. Kaip suprantu baterijos talpumas nukenčia per pirmus kelis metus 10%, paskui išlieka stabilus gerą dešimtmetį ir daugiau. Bent jau taip testai ir pravažiuotų kilometrų statistikos rodo.
                      Tai kad ne karve kainuoja dabar jau ta Prius baterija - be to jas restauruoja ir visai neblogai restauruotos laiko

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                        Tai kad ne karve kainuoja dabar jau ta Prius baterija - be to jas restauruoja ir visai neblogai restauruotos laiko
                        Kai dar litas buvo restauruotą Toyota Prius siūlė už 14000 Lt.

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Man žymiai labiau nepatinka dabartiniuose kibiruose montuojami trūkčiojantys automatai, kurie niekad nežino kuria pavara važiuoti.
                          Pirk su normalia (t.y.mechanine) dėže ir bėgiai persijungs tik tada, kai tu pats to panorėsi.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Pirk su normalia (t.y.mechanine) dėže ir bėgiai persijungs tik tada, kai tu pats to panorėsi.
                            Su mechanine dėže? Mašiną? ahahahaaa
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                              Jo is dallies ji gerai bet uzmynus dugna kazkaip kriokt pradeda tas NX ir visai netraukia.
                              Nereikia bijot to kriokimo, mini gazą iki dugno ir laikai .
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                Su mechanine dėže? Mašiną?
                                Taip, su mechanine važinėti paprasčiau ir patogiau nei su automatu.
                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Nereikia bijot to kriokimo, mini gazą iki dugno ir laikai .
                                Kai "gazas - dugnas", tada degalų sanaudos stipriai išauga, o tai yra labai blogai. Sutaupytas pinigas = uždirbtas pinigas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Taip, su mechanine važinėti paprasčiau ir patogiau nei su automatu.
                                  Tu jodinėk ant asilo, dar paprasčiau ir patogiau.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Taip, su mechanine važinėti paprasčiau ir patogiau nei su automatu.
                                    Koks patogumas dročint bėgių rankeną ties kiekvienu šviesoforu?

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Pirk su normalia (t.y.mechanine) dėže ir bėgiai persijungs tik tada, kai tu pats to panorėsi.
                                      Paskutine masina turiu su mechanine.Ant automato irgi gali junginet kada panorejas

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Pirk su normalia (t.y.mechanine) dėže ir bėgiai persijungs tik tada, kai tu pats to panorėsi.
                                        Gal ir televizoriu be distancinio pulto. Prieini persijungi antena pareguliuoji

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Tai jeigu baterija nesugedus, tai kam ją keisti. Kaip suprantu baterijos talpumas nukenčia per pirmus kelis metus 10%, paskui išlieka stabilus gerą dešimtmetį ir daugiau. Bent jau taip testai ir pravažiuotų kilometrų statistikos rodo.
                                          Aš tau dar kartą kartoju, kad taksi firmos supirkinėja būtent Priusus su nudvėsusiais akumuliatoriais. Ir deda dujų įrangą, o ne keičia akumuliatorių. Kodėl taip daro? Nes taip pigiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X