Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kur gaminamas mūsų rinkai skirtas Golf Mk7.5? Kažkas sakė, kad Meksikoje. Tai mane iškart ištiko nekontroliuojamų traukulių ir isterijos priepuolis. Ar tikrai VW galėtų taip tyčiotis iš balto Europiečio žmogaus?
    Reikejo GTI pirkt :-) butu Wolfsburge rinktas

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      O kur gaminamas mūsų rinkai skirtas Golf Mk7.5? Kažkas sakė, kad Meksikoje. Tai mane iškart ištiko nekontroliuojamų traukulių ir isterijos priepuolis. Ar tikrai VW galėtų taip tyčiotis iš balto Europiečio žmogaus?
      European markets will continue to get their Golfs from local plants—Puebla-built Golf models are reserved for just the American markets.
      https://www.caranddriver.com/news/u-...made-in-mexico


      Čia iš golfmk7.com forumo:
      Click image for larger version  Name:	100.png Views:	1 Size:	498,7 kB ID:	1634083
      Pagrinde Wolfsburg buvo p-agal atsakymus pažiūrėjus i VIN.
      Be kokybės skirtumo tarp Amerikai skirto Puebla ir Europai skirto Wolfsburg VW Golf turėtų būti lygiai jokio.
      Paskutinis taisė Grande Papa; 2018.04.12, 09:44.

      Comment


        Pagal VIN kodą galima patikrinti gamyklos vietą.

        Comment


          Ir visas Golf Mk8 surinkimas grįžta į Vokietiją.

          Thanks to mounting pressure from the German worker's union, Volkswagen has been forced to relocate the Golf's manufacturing plans to Europe. According to Al Volante, VW is moving all production of its flagship hatchback back to Europe, specifically to the Wolfsburg facility. Golf production is slated to take place solely in Europe by 2019 which coincides with VW's plans to produce the 8th generation Golf for the 2020 model year.
          http://www.thedrive.com/sheetmetal/1...back-to-europe

          Comment


            Rolls Royce investuoja į super kondensatorių gamybą vietoje ličio baterijų. Kas tai yra, galima paskaityti čia:
            http://www.technologijos.lt/n/techno...mercializavima
            https://hackaday.com/2017/01/19/will...ace-batteries/
            https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98...82%D0%BE%D1%80

            Comment


              Mįslė: kodėl Švedijoje naujas „Volvo“ kainuoja 16 tūkst. eurų pigiau nei Lietuvoje?
              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...955534?c=gazas

              Gražu. Kaip šitą kainų skirtumą suprasti?
              sankauskas mėgsta apie ekonominius dalykus plačiau papasakoti. Laukiu.

              Comment


                Ten masto ekonomika

                Comment


                  Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą
                  Mįslė: kodėl Švedijoje naujas „Volvo“ kainuoja 16 tūkst. eurų pigiau nei Lietuvoje?
                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...955534?c=gazas

                  Gražu. Kaip šitą kainų skirtumą suprasti?
                  sankauskas mėgsta apie ekonominius dalykus plačiau papasakoti. Laukiu.
                  Nieks netrukdo jei perki uz grynus nuvaziuot ir nusipirkt.Be to manau padarytu nuolaida ir sostena
                  Paskutinis taisė Darius555; 2018.04.13, 18:46.

                  Comment


                    Niekas netrukdo nepirkti Lietuvoje

                    Comment


                      Straipsnis be abejo pievinis.

                      1. Nors variklis ir tas pats, komplektacija gali radikaliai skirtis. Nes Volvo Lietuvoje prestižinis brandas, Švedijoj - utilitarinis, kuris turi būti įperkamas kiekvienam vietiniam provincialui.
                      2. Švedai gamina, už kiek nori, už tiek parduoda - čia jų reikalas.
                      3. Kaip ir kiti minėjo - niekas netrukdo nuvažiuoti į Švediją ir nusipirkti pigiai.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Grande Papa
                        sankauskas , kokios tavo mintys apie 16000 eur skirtumą? Lietuvoje gaunasi 50% brangiau.


                        Error 404. Logic not found
                        Kaip Tomas minėjo, neaišku, ar identiški automobiliai lyginami.
                        O šiaip viskas priklauso nuo konkurencinių sąlygų, rinkodaros, ir kitų visiškai laisvoje rinkoje normalių dalykų.
                        Sauskelnės Norvegijoje taip pat pigesnės, nei Lietuvoje, bet nieks dėl to straipsnių nerašo. Oh, wait...
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          O ką dabar daryti, kad bazinis Golpas 1L TSI 110ps Vokietijoje kainoje €18 075, kai Lietuvoje jis kainoje apgailėtinus €16 486 su papildoma įranga, verta dar porą K Eurų? Kainoraščio kainomis anyway. Čia neįskaičiuojant nusiderėjimo, kuris lietuviško Golpo kainą sumažina dar papildomais 1.9K. Vokiečiai turėtų eiti su šakėmis versti valdžios, kad kažkokiems untermenschams jų darbštūs arbeiteriai gamina mašinas pigiau, nei sau patiems. Koks baisus Ungerechtigkeit'as
                          Tai laukiam Grande Papa komentaro apie tokius akanomynius dalykus.
                          Paskutinis taisė John; 2018.04.13, 22:32.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            O ką dabar daryti, kad bazinis Golpas 1L TSI 110ps Vokietijoje kainoje €18 075, kai Lietuvoje jis kainoje apgailėtinus €16 486 su papildoma įranga, verta dar porą K Eurų? Kainoraščio kainomis anyway. Čia neįskaičiuojant nusiderėjimo, kuris lietuviško Golpo kainą sumažina dar papildomais 1.9K. Vokiečiai turėtų eiti su šakėmis versti valdžios, kad kažkokiems untermenschams jų darbštūs arbeiteriai gamina mašinas pigiau, nei sau patiems. Koks baisus Ungerechtigkeit'as
                            Tai laukiam Grande Papa komentaro apie tokius akanomynius dalykus.
                            Bet tarkim devetos metu senumo ex-demo ten pigesnes nei pas mus

                            Gal kokie papildomi mokesciai taikomi pvz A6 Avant pas mus 42 800EUR, Vokietijoj 1000EUR daugiau
                            Paskutinis taisė Darius555; 2018.04.13, 22:40.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              O ką dabar daryti, kad bazinis Golpas 1L TSI 110ps Vokietijoje kainoje €18 075, kai Lietuvoje jis kainoje apgailėtinus €16 486 su papildoma įranga, verta dar porą K Eurų? Kainoraščio kainomis anyway. Čia neįskaičiuojant nusiderėjimo, kuris lietuviško Golpo kainą sumažina dar papildomais 1.9K. Vokiečiai turėtų eiti su šakėmis versti valdžios, kad kažkokiems untermenschams jų darbštūs arbeiteriai gamina mašinas pigiau, nei sau patiems. Koks baisus Ungerechtigkeit'as
                              Tai laukiam Grande Papa komentaro apie tokius akanomynius dalykus.
                              Kodėl Angela Merkel nieko nedaro?????


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                              Bet tarkim devetos metu senumo ex-demo ten pigesnes nei pas mus

                              Kodėl Grybauskaitė nieko nedaro?????
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Kodėl Angela Merkel nieko nedaro?????





                                Kodėl Grybauskaitė nieko nedaro?????
                                Prie ko cia ir kas ka turetu daryt? Juk ne planines ekonomikos salygos. Kainas reguliuoja rinka ir mokesciai. Atminkim kad Vokietijoje ir darbas apmokamas brangiau. Todel ir gali kaina siek tiek skirtis. Juk tas masinas reikua eksponuot salonuose kur zmones dirba ir algas gauna
                                Paskutinis taisė Darius555; 2018.04.13, 22:53.

                                Comment


                                  Kinai Švedijoje pardavinėja Volvo su labai maža pelno marža, kad palaikyti didelę rinkos dalį. Čia jų tokia strategija išlaikyti brando prestižą jį ir toliau asocijuojant su Švedija.

                                  Comment


                                    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                    Kinai Švedijoje pardavinėja Volvo su labai maža pelno marža, kad palaikyti didelę rinkos dalį. Čia jų tokia strategija išlaikyti brando prestižą jį ir toliau asocijuojant su Švedija.
                                    Jei iš tiesų 6000 skirtumas, tai turėtų užsidaryt visos atstovybės aplinkinėse šalyse, įskaitant Lietuvą.

                                    Comment


                                      WTF?
                                      Specialistas įspėjo dėl dyzelino: atšilus orams gali kilti gedimų dėl keistos priežasties https://www.lrytas.lt/auto/technika/...sties-4775165/
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Grįžtant prie skirtingų automobilių kainų skirtingose šalyse:


                                        Pasikeitus įstatymams ukrainiečiai šluoja automobilius iš Europos – Lietuvoje pernai įsigijo 20 000

                                        „Pavyzdžiui, jeigu ukrainietis norės nusipirkti 2012 m. pagamintą „Skoda Octavia“ Ukrainoje, tuomet jis turėtų būti pasiryžęs išleisti apie 11–12 tūkst. eurų. O Lietuvoje, remiantis vietiniais skelbimų tinklalapiais, toks automobilis kainuotų 6–7 tūkst. eurų. Pargabentas į Ukrainą ir išmuitintas, europietiškas automobilis ukrainiečiui atsieitų 8 999 eurus – tai reiškia, kad jis sutaupo kelis tūkstančius. Būtent dėl šios priežasties iš Lietuvos į Ukrainą gabenami dešimtys tūkstančių automobilių. Minėto įstatymo priėmimas yra pelningas abiem šalims: lietuviai parduoda ir iš to užsidirba, o ukrainiečiai turi galimybę įsigyti gerus automobilius už mažesnę nei jų šalies rinkos kainą. Net atsižvelgiant į visas automobilio pirkimo Lietuvoje, jo pargabenimo, dokumentų įforminimo ir registravimo Ukrainoje išlaidas, galutinė sąnaudų suma yra mažesnė“, – sako N.Zlotnickis.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...000-220-963574

                                        Comment


                                          Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                                          Grįžtant prie skirtingų automobilių kainų skirtingose šalyse:


                                          Pasikeitus įstatymams ukrainiečiai šluoja automobilius iš Europos – Lietuvoje pernai įsigijo 20 000
                                          Na tai čia natūralu. Ukraina sumažino muitus įvežamiems iš ES automobiliams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X