Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Domėjimasis domėjumuisi nelygu. Kaip bebūtų, bet kokią sritį norint išties išmanyti reikia tam skirti daug laiko. Tamstai gal atrodo, kad čia visai nedaug laiko ir pastangų reikalaujantis dalykas nes tai yra paprasčiausiai įdomu ir tuo domiesi savo laisvalaikiu, kaip hobiu. Lygiai taip pat yra žmonių, kurie turi laiko ir noro patys kažką pasiremontuoti, bet tai nereiškia, kad tai galioja visiems .
    Pritariu, nes kai 10 daužtų automobilių ir dar tos pačios markės sutvarkys, tai tada galėsime sakyti, kad išmano, bet kai tai yra hobis, tai vėl gi o tam laiko ir aš nenoriu ir nenorčiau skirti.

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Ir palygine pamatė, kad kažkieno jau naudotas automobilis yra geresnis nei nanaudotas?

    Aš asmeniškai ir mano pažįstami, kurie turi savo naujus arba vairuoja naujus valdiškus automobilius dėvėtiems kažkaip nostalgijos nejaučia .
    Nu aš gavau kažkada Auris kibiriuką naują, su gamyklos kvapu iš Toyota atsiėmiau, važinėjau, nes valdiškas, bet vis įsėdęs į savo A4 senutę joje daug maloniau jausdavausi. Visų pirma komfortas važiuojant, bei garso izoliacija. O servise buvau tiek pat kartų, kaip ir su Aurisu. Vėlgi teko daug pavažinėti su sesės naujutėle Škoda Octavia, tai tas pats. Aišku dbr kai gavo Avensį naujausią, tai jau gėda būtų lyginti su A4, bet ir kaina to Avensio žvėrišką. Ką aš noriu pasakyti, kad man asmeniškai pirkti ar per įmonę vis tiek aš rinkčiausi dėvėtą, bet aukštesnės klasės, nei tarkime ta Škoda Octavia. Už naujos kainą nusipirkčiau A6 su 4x4 universalą ir dar pasilikčiau pinigų 5 metais į priekį ant remontų
    You've got one life! Live it!

    Comment


      Parašė fredis Rodyti pranešimą
      Už naujos kainą nusipirkčiau A6 su 4x4 universalą ir dar pasilikčiau pinigų 5 metais į priekį ant remontų
      Įdomu, kiek pasaulyje parduodama mažatūrių automobilių? Kodėl, jie nedaro taip protingai kaip tu, bet važinėja su naujomis taburetėmis Vienas iš motyvų, kad jiems nereikia limuzino, jiems reikia mažų kuro sąnaudų ir pigios eksploatacijos. Kažkas rašė apie komfortą. Jeigu nedirbi vairuotoju, didesnio triukšmingumo ir Lietuvos kelių duobėtumo įtaką labai jau minimali. O kondicionieriai dedami ir į mažatūrius, teisingai sakau?

      Comment


        Kas iš tų mažų kuro sąnaudų, jei net pavažiavus kelis kilometrus paskausta nugara, sunkai girdisi grotuvas, jaučiama kiekviena duobė, didesnis pro šalį pravažiuojantis automobilis ir važiuoji su ta mintim, kad jei neduok Dieve avarija, papulsi ant maženio?

        Comment


          Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
          Korėjos Kia ir Hyundai atsirado gerokai seniau nei prieš 10 metų, todėl ilgus metus dirbo iki kol pasiekė dabartinį lygį. Japonai dar seniau gamint pradėjo, bet iki šiol neprilygsta vokiečiams. O kinietiškos mašinos? Net skamba nerimtai. Čia jiems ne kažkokius pigius turginius skaičiuotuvus gamint. Visas ir išorės ir vidaus dizainas vien tik kopija ant kopijos, nežinau kaip jiems negėda pristatinėt tokį modelį kur akivaizdžiai matosi kuri kėbulo ar interjero dalis, nuo kieno nusižiūrėta. Bet kokybės nenukopijuosi.
          Kurie Japonai neprilygsta Vokieciams? Jei lygini Suzuki su Mercedes tada taip, jei lygini Lexus/Infinity tai tada ir Mercedes geriausiu atveju lygiavertis, o apie BMW ir visokias aubi net nekalbu )

          Siaip, tai kinam vienintelis, kad pakis koja - kultura, japonai darboholikai ir nerealiai darbstus ir atsidave, korejieciai atsipute, bet apsukrus kaip kinai ir moka pakopijuot lengvai arba nebijo pastatyt i reikiamas vietas europiecius ar amerikonus, o va kinai... Tinginiu, aferistu ir muilintoju tauta (ka turi verslo rysiu su kinais - pritars). Bet jie gali labai realiai tapti vidutinio segmento gan neblogi konkurentai KIA, Opel, Ford, Fiat, Peugeot, Renault, Mazda, gal Mazda ir Ford kiek sunkiau pagautu, bet...

          Siaip, tai apskritai verslo kultura kardinaliai skirtinga tarp Japonu, Korejieciu ir Kinu. Todel Japonu negalima i bendra katila suplakt su kinais, bet korejieciai kulturiskai artimesni kinam, todel tikrai manau, kad realu jog gimtu antra KIA/Hyundai

          Comment


            Parašė dts Rodyti pranešimą
            Pirmi masiškai įgyvendina naujausias technologijas sakai... D atsigauk žmogau nuo vokiškos propagandos. Naujausios technologijos gimsta kiek toliau rytuose ir taip jau buvo prieš 20 metų. Toyota parduoda daugiausiai automobilių jeigu ką~ Honda varikliai jau prieš 20 metų buvo vieni geriausių galios/ ekonomijos ir patikimumo prasme ir so on..
            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            Kurie Japonai neprilygsta Vokieciams? Jei lygini Suzuki su Mercedes tada taip, jei lygini Lexus/Infinity tai tada ir Mercedes geriausiu atveju lygiavertis, o apie BMW ir visokias aubi net nekalbu )
            Tebūnie, vienam Toyota ir Honda - etalonas, kitam "Mercedes geriausiu atveju lygiavertis Lexus/Infiniti, jau nekalbant apie BMW, Audi"... Visokių fantastų gi būna.
            Paskutinis taisė kaunaz; 2013.10.05, 23:01.

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Kurie Japonai neprilygsta Vokieciams? Jei lygini Suzuki su Mercedes tada taip, jei lygini Lexus/Infinity tai tada ir Mercedes geriausiu atveju lygiavertis, o apie BMW ir visokias aubi net nekalbu )

              Siaip, tai kinam vienintelis, kad pakis koja - kultura, japonai darboholikai ir nerealiai darbstus ir atsidave, korejieciai atsipute, bet apsukrus kaip kinai ir moka pakopijuot lengvai arba nebijo pastatyt i reikiamas vietas europiecius ar amerikonus, o va kinai... Tinginiu, aferistu ir muilintoju tauta (ka turi verslo rysiu su kinais - pritars). Bet jie gali labai realiai tapti vidutinio segmento gan neblogi konkurentai KIA, Opel, Ford, Fiat, Peugeot, Renault, Mazda, gal Mazda ir Ford kiek sunkiau pagautu, bet...

              Siaip, tai apskritai verslo kultura kardinaliai skirtinga tarp Japonu, Korejieciu ir Kinu. Todel Japonu negalima i bendra katila suplakt su kinais, bet korejieciai kulturiskai artimesni kinam, todel tikrai manau, kad realu jog gimtu antra KIA/Hyundai
              /\ Visiški paistalai. Nei Infinity, nei Lexus neprilygsta vokiečiams (tiek MB, tiek BMW, tiek Audi). Neprilygsta valdyme, neprilygsta dizaine, neprilygsta vairavimo malonume, neprilygsta inovacijose. Vienintelė sritis, kurioje jie gali spardytis, yra komplektacija - dėl Japonijos valdžios dirbtinai mažinamos jenos kurso, japonai į automobilius gali prigrūsti dalykų, už kuriuos vokiečiai paprastai prašo mokėti papildomai. Dėl to gali nusipirkti pilnos komplektacijos Lexus GS už Audi A6 be odos kainą. Bet tai yra vienintelis jų pranašumas, t.y. kaina. Visa kita - vokiečių pusėje ir, jei esi vairavęs nors kartą šiuos automobilius, pats turi tai žinoti.

              Neprilygsta vokietukams ir mažesni, pigesni japoniukai. Japoniškuose auto visada buvo (ir liko) problemų su garso izoliacija, net ir vidutinėje klasėje. Vidaus kokybė irgi, praktiškai, visada prastesnė. Japoniški varikliai ant popieriaus gal ir prilygsta vokiškiems, bet praktikoje gerokai nuo jų atsilieka, ypač kuro sąnaudose, kur dažnai prirašo skaičių 'iš lempos'. Remontavimas irgi dažnai gerokai sudėtingesnis, nes dažnai būna pridaryta nesąmonių su mazgų prieinamumu ir t.t.

              Apie snobiškus pastebėjimus apie kinus ir kitas šalis tai čia iš viso nėra kalbos. Pažįstu daug korėjiečių, tai yra, turbūt, mažiausiai atsipūtę žmonės pasaulyje Apie kitus epitetus nėra net ką kalbėti. Čia tas pats, kas sakyti, kad visi lietuviai yra vagys ir su jais niekada negalima daryti verslo, nes vienas mano pažįstamas pažįsta žmogų, kuris pažįsta lietuvio, vagiančio Norvegijoje, sesę
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                Kad tokiu nuomoniu susilauksiu tai zinau, bet matyt neturi jokiu verslo rysiu su rytais Asmeniskai dirbu labai daug su koreja, taiwanu, kinija ir japonija, ir dirbu su techniniais zmonem, tai nuosirdziai netikiu, kad kinai apart kopojavimo sugebetu realiai iveikt koreja, net nekalbant apie japonus

                O arciau masinu tai... Pries savaite pasiimiau Lexus IS300h, drauge vazineja su metu senumo 320d... Salono kokybes, vaziavimo malonumo, isbaigtumo, isores dizaino ir ergonomikos srityje tai Lexas kokiu geru desimtmeciu priekyj, o kai pastatom masinas salia, tai jos atrodo, kaip vezimas, kainos prasme - manoji brangesne buvo nei vokietis
                Del remonto - japoniskos dalys brangesnes, bet kadangi japonai genda juokingai retai - visiskai nesvarbu ta kaina. Del salono kokybes, taip, kai is Infinity ar Lexus isedi i BMW, tai tikrai krenta i akis labai kietas barskantis plastikas, dideli tarpai tarp daliu ir dirbtinos odos sedynes )
                Kas link GS ir A6, tai nuosirdziai nesuprantu zmoniu, kurie moka tokius pinigus uz A6, kai gali ipirkti Mercedes ar BMW, galiausiai Jaguar/Lexus/Infinity, bet visu skirtingi fetishai. Ir kad but visiskai korektiskam, tai Lexus GS yra brangesnis uz Audi, GS kaina nuo 155k lt, o Audi 127k lt, brangiausias GS yra hibridinis ir kainuoja 278k lt + papildoma komplektacija, o A6, kuri neprilygsta nei dinamika nei komfortu nei kokybe, max kainuoja 194k lt + papildoma komplektacija. Tai siuo pavyzdziu sakyciau, kad maksimalios komplektacijos A6 yra GS be odiniu sedyniu, tik vat beda, kad tokiu fintu su premium klase Lexus nedaro ir ant odos nepataupysi

                Anyway, is Kinu labiau bijociau Chery, nei Quoros, nes Chery turi nemazai patirties hibriduose ir elektromobiliuose, turi vienoki ar kitoki joint venture su didziausiais gamintojais (GM, BMW, Toyota ir kt.). Taip pat finansiskai Chery ypatingai stiprus ir jei rimtai nusprestu zengt i vakarus, tai galetu pateikt pirmus ncap5 modelius begalo greitai

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Anyway, is Kinu labiau bijociau Chery, nei Quoros, nes Chery turi nemazai patirties hibriduose ir elektromobiliuose, turi vienoki ar kitoki joint venture su didziausiais gamintojais (GM, BMW, Toyota ir kt.). Taip pat finansiskai Chery ypatingai stiprus ir jei rimtai nusprestu zengt i vakarus, tai galetu pateikt pirmus ncap5 modelius begalo greitai
                  Bet juk Qoros iš esmės priklauso Chery t.y. joint venture su Izraelio investicine kompanija. Kitaip tariant, tiesiog atskiras brand'as, kuriuo bandys žaisti tarptautiniu lygmeniu (o ir pačioje Kinijoje).

                  nuosirdziai netikiu, kad kinai apart kopojavimo sugebetu realiai iveikt koreja, net nekalbant apie japonus
                  Tikėjimas yra viena. Visiškai kas kita yra finansiniai ir HR resursai. Kinija, šiuo atveju, yra visiškai kitame lygyje, net jei lyginsime su Japonija ir P.Korėja kartu sidėjus. Tokie dalykai, visų pirma, remiasi į pinigus ir žmones. Kinijoje tų dalykų yra n kartų daugiau.
                  Paskutinis taisė John; 2013.10.06, 03:33.

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    O arciau masinu tai... Pries savaite pasiimiau Lexus IS300h, drauge vazineja su metu senumo 320d... Salono kokybes, vaziavimo malonumo, isbaigtumo, isores dizaino ir ergonomikos srityje tai Lexas kokiu geru desimtmeciu priekyj, o kai pastatom masinas salia, tai jos atrodo, kaip vezimas, kainos prasme - manoji brangesne buvo nei vokietis
                    Del remonto - japoniskos dalys brangesnes, bet kadangi japonai genda juokingai retai - visiskai nesvarbu ta kaina. Del salono kokybes, taip, kai is Infinity ar Lexus isedi i BMW, tai tikrai krenta i akis labai kietas barskantis plastikas, dideli tarpai tarp daliu ir dirbtinos odos sedynes )
                    Tu turbūt dirbi Lexus autosalone?
                    Dėl dizaino nesiginčysiu, tegul būna skonio(prasto) reikalas. Dėl važiavimo malonumo, valdymo, visa pasaulio autožiniasklaida, kurie testuoja visus modelius vienareikšmiškai pripažįsta BMW pranašumą savo klasėj jau ne vieną dešimtmetį.
                    Geriausia dalis buvo apie salono kokybę. Kaip tik Lexuse nemažai interjero detalių pagaminti iš to paties šlykštaus pigiausio plastiko, kuris naudojamas Toyotoj, Subaru ir kitose vidutinės klasės ar pigesnėse japoniškose mašinose. Tokio šūdino girgždančio, braškančio plastiko ir iš jo pagamintu smulkių detalių, rankenėlių, kurios greitai pradeda barškėt, strigti ar net lūžti tu nerasi net labai senuose BMW. Viskas ką čia prirašei yra absoliutus melas ir fantazijos. BMW, tuo labiau Merso medžiagų ir jų surinkimo kokybė, konstrukcija, funkcionalumas yra aukščiausiam lygyje, kas toli gražu nepasakytina apie Lexus. Interjere apskritai pas Lexus graudu palyginus su Mercedes, BMW, Audi.
                    Video į temą:
                    Paskutinis taisė kaunaz; 2013.10.06, 04:13.

                    Comment


                      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                      Geriausia dalis buvo apie salono kokybę. Kaip tik Lexuse nemažai interjero detalių pagaminti iš to paties šlykštaus pigiausio plastiko, kuris naudojamas Toyotoj, Subaru ir kitose vidutinės klasės ar pigesnėse japoniškose mašinose. Tokio šūdino girgždančio, braškančio plastiko ir iš jo pagamintu smulkių detalių, rankenėlių, kurios greitai pradeda barškėt, strigti ar net lūžti tu nerasi net labai senuose BMW. Viskas ką čia prirašei yra absoliutus melas ir fantazijos. BMW, tuo labiau Merso medžiagų ir jų surinkimo kokybė, konstrukcija, funkcionalumas yra aukščiausiam lygyje
                      Baik tu su tais "Audi šimtas, audi šimtas, vokiška kokybė". Niekada vokiečių neturėjau ir, tikiuos, neturėsiu. Vien japonai, prancūzai, švedas. Nieko blogo pasakyti negaliu. Kas dėl nepatogumo važiuojant su mažlitražiniu - taip pat nieko tokio nėra (reikia tik tinkamai sureguliuoti sėdynę ir, galbut, pakeisti padangas į aukštesnio profilio).

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Tikėjimas yra viena. Visiškai kas kita yra finansiniai ir HR resursai. Kinija, šiuo atveju, yra visiškai kitame lygyje, net jei lyginsime su Japonija ir P.Korėja kartu sidėjus. Tokie dalykai, visų pirma, remiasi į pinigus ir žmones. Kinijoje tų dalykų yra n kartų daugiau.
                        Dar yra technologijos, kurias ne metus reikia vystyt, tokiose srityse, kaip varikliai, transmisija ir vaziuokle, kur didieji gamintojai vargu ar licenzijuotu, o kinam, net su didziausiais finansais reiketu daug laiko pasivyt, nes neturi technologines bazes.

                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                        Tu turbūt dirbi Lexus autosalone?
                        Ne, dirbu srityj susijusioj su medicina ir it. Bet pazistu Kauno Lexuso salono darbuotojus, lyginant su Kauno Krastos aptarnavimu, tai Lexuse surinkti "kauno bachuriukai" ir siaip viso lygio chamu fauna, todel daug maloniau bendraut ir reikalus tvarkyt su Vilniaus mototoja

                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                        Kaip tik Lexuse nemažai interjero detalių pagaminti iš to paties šlykštaus pigiausio plastiko, kuris naudojamas Toyotoj, Subaru ir kitose vidutinės klasės ar pigesnėse japoniškose mašinose.
                        O tau yra teke sedet Lexuse ir poto persest pvz i BMW? Audi naudoja gera plastika,MB naudoja gera plastika, skirtumo persedus i pastarasias kokybine prasme nera, o vat kai persedi BMW, tai jaucias piguma ir skabonkiskumas. Net Opel naudoja malonesni plastika Dar viena issimtis butu MB A/CLA, jame irgi gan slykstus paneles, centrines konsoles ir visas koju srities plastikas.
                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                        Tokio šūdino girgždančio, braškančio plastiko ir iš jo pagamintu smulkių detalių, rankenėlių, kurios greitai pradeda barškėt, strigti ar net lūžti tu nerasi net labai senuose BMW. Viskas ką čia prirašei yra absoliutus melas ir fantazijos.
                        Na, matomai nesi niekad sedejes jokiam Lexus ar net susidures su Japonu flagmanas ) Pagrindinis dalykas, kuom nuolat Lexus giriasi yra salono kokybe, tylumas, absoliuciai jokiu pasaliniu garsu nebuvimas ir... Jie vieninteliai testuoja masinos mygtukus, kad ir po 1 000 000 paspaudimu jie skleistu toki pati garsa ir suteiktu toki pat jausma, kaip nauji
                        Netiki - nulek i Lexus salona ir pasiziurek, o poto nulek i ta pati BMW, turetu greitai subliukst sita nuomone.
                        O is savo patirties, tai seimoj esam turejes RX300h, IS220d, RX450h ir dabar manaji IS300h, tai nei gedimu per 10 metu buvo pasitaike, apart padangu, stabdziu disku ir kaladeliu, nei nors viena masina kazkoki pasalini garsa turejo. O vat nemazai draugu turi/turejo visokius 5er, x5, x6, 3er, tai va ten buvo barskuciai ir vienintelio 7er salonas jauciasi kaip premium, o visu kitu tai pigus plastika ir pastoviai vienoks ar kitoks plastiko garsas lydedavo

                        Man patinka BMW del vairavimo, bet kaip premium klases masinos salonai - apgailetinai pigus ir protu nesuvokiu, kaip galima tuos barskaliukus naudoti, kaip flagmanus salono prasme

                        Kas del video - neturiu jokio supratimo, ka tas ruselis kalba rodydamas vokieciu salonus, kuriuose metosi cigaretes ir kruva chlamo ir poto kazka pasakdomas ir kisdamas pirstus i tarpus

                        Sakai graudus interjeras? Palyginimui:

                        VS.


                        Gali net neatsakyt, kuris interjeras atrodo labiau isbaigtas ir prabangus
                        Paskutinis taisė ViR2; 2013.10.06, 12:02.

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Dar yra technologijos, kurias ne metus reikia vystyt, tokiose srityse, kaip varikliai, transmisija ir vaziuokle, kur didieji gamintojai vargu ar licenzijuotu, o kinam, net su didziausiais finansais reiketu daug laiko pasivyt, nes neturi technologines bazes.


                          Ne, dirbu srityj susijusioj su medicina ir it. Bet pazistu Kauno Lexuso salono darbuotojus, lyginant su Kauno Krastos aptarnavimu, tai Lexuse surinkti "kauno bachuriukai" ir siaip viso lygio chamu fauna, todel daug maloniau bendraut ir reikalus tvarkyt su Vilniaus mototoja


                          O tau yra teke sedet Lexuse ir poto persest pvz i BMW? Audi naudoja gera plastika,MB naudoja gera plastika, skirtumo persedus i pastarasias kokybine prasme nera, o vat kai persedi BMW, tai jaucias piguma ir skabonkiskumas. Net Opel naudoja malonesni plastika Dar viena issimtis butu MB A/CLA, jame irgi gan slykstus paneles, centrines konsoles ir visas koju srities plastikas.

                          Na, matomai nesi niekad sedejes jokiam Lexus ar net susidures su Japonu flagmanas ) Pagrindinis dalykas, kuom nuolat Lexus giriasi yra salono kokybe, tylumas, absoliuciai jokiu pasaliniu garsu nebuvimas ir... Jie vieninteliai testuoja masinos mygtukus, kad ir po 1 000 000 paspaudimu jie skleistu toki pati garsa ir suteiktu toki pat jausma, kaip nauji
                          Netiki - nulek i Lexus salona ir pasiziurek, o poto nulek i ta pati BMW, turetu greitai subliukst sita nuomone.
                          O is savo patirties, tai seimoj esam turejes RX300h, IS220d, RX450h ir dabar manaji IS300h, tai nei gedimu per 10 metu buvo pasitaike, apart padangu, stabdziu disku ir kaladeliu, nei nors viena masina kazkoki pasalini garsa turejo. O vat nemazai draugu turi/turejo visokius 5er, x5, x6, 3er, tai va ten buvo barskuciai ir vienintelio 7er salonas jauciasi kaip premium, o visu kitu tai pigus plastika ir pastoviai vienoks ar kitoks plastiko garsas lydedavo

                          Man patinka BMW del vairavimo, bet kaip premium klases masinos salonai - apgailetinai pigus ir protu nesuvokiu, kaip galima tuos barskaliukus naudoti, kaip flagmanus salono prasme

                          Kas del video - neturiu jokio supratimo, ka tas ruselis kalba rodydamas vokieciu salonus, kuriuose metosi cigaretes ir kruva chlamo ir poto kazka pasakdomas ir kisdamas pirstus i tarpus

                          Sakai graudus interjeras? Palyginimui:
                          Atvaizdas

                          VS.
                          Atvaizdas


                          Gali net neatsakyt, kuris interjeras atrodo labiau isbaigtas ir prabangus
                          Abu nublanksta prieš Audi, nors šitai A4 kartai jau geri 5 metai, o Lexus ir BMW visiškai švieži

                          Flickr

                          Comment


                            Prieš tai buvusi Lexus karta turėjo pakankamai nuobodoką saloną (kaip ir video matoma), bet dabartinė karta tai turi išties ne tik, kad įspūdingai atrodančius, bet ir ergonomiškus salonus. Teko važiuoti su nauju GS, tai viduje priekaištų asmeniškai jokių neradau.
                            Pridedu dar ir GS salono vaizdą:


                            P.S. ViR2 - sveikinimai su labai geru pirkiniu

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Dar yra technologijos, kurias ne metus reikia vystyt, tokiose srityse, kaip varikliai, transmisija ir vaziuokle, kur didieji gamintojai vargu ar licenzijuotu, o kinam, net su didziausiais finansais reiketu daug laiko pasivyt, nes neturi technologines bazes.
                              Ar tai ne minimum 20 metų senumo požiūris?

                              Beje, man įdomu, kodėl lygini Lexus būtent su BMW? BMW iš vokiškojo trio visada kaip ir buvo žinomas dėl vairavimo charakteristikų, bet tikrai ne dėl salono kokybės ir ergonomikos. Kaip tavo minimas Lexus lygintųsi su Audi? MB?
                              Paskutinis taisė John; 2013.10.06, 12:52.

                              Comment


                                Nebutinai 20m, tiesiog logiskai bandau galvot. Kinam reiketu Euro6 (iki kol pagaliau pradetu rimtesne prekyba) varikliu, taip pat reiketu siokiu tokiu technologiju kuro ekonomijos srityj, kur licenzijuot koki Mazdos SkyActiv, Toyotos SynergyDrive ar BMW cilindru isjunginejimus - vargu ar pavyktu. Tektu kurt, o kurimas, kad nepazeistu patentu (visgi nori EU ir US pardavinet) uztruktu tam tikra laiko dali.

                                Del lyginimo su BMW, tai tiesiog drauge turi toki, tai tenka kas antra diena pasivezint ir galiu palygint nesunkiai. Jup, vairavimas jo tikrai astresnis nei IS'o, nes pastarojo toks perdetai nusnobintas. Mergicka anksciau vazinejo su C 220 '09, tai galiu pasakyt tik geriausius dalykus. Masina buvo droziama, buvo ziema kelkrastyj ant sono ir pan, bet per visa laika nebuvo sugedus, masinos lakas ispudingas, nes nebuvo net mazu "ratilu" nuo plovimo, o ir siaip ganetinai miela akiai masina. Bet ir vel, salonas tai kaip su kirviu kapotas, pigus barskantis plastikas ir labai nuobodus. Surinkimo kokybe ir pats inzinerinis isplanavimas, tarpai ir t.t. yra idealus, bet medziagos - pataupytos. Apie audi mazai ka galiu pasakyt, nelabai is mano aplinkos kas vazineja, o ir as nesidairiau. Teko sedet salone siemet A4toj labai trumpai, tai jei mano nuomone surikiuot sios klases auto pagal salonus, tai butu:
                                1-2. A4 ir IS
                                3. C
                                4. 3er

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Baik tu su tais "Audi šimtas, audi šimtas, vokiška kokybė". Niekada vokiečių neturėjau ir, tikiuos, neturėsiu. Vien japonai, prancūzai, švedas. Nieko blogo pasakyti negaliu. Kas dėl nepatogumo važiuojant su mažlitražiniu - taip pat nieko tokio nėra (reikia tik tinkamai sureguliuoti sėdynę ir, galbut, pakeisti padangas į aukštesnio profilio).
                                  Apie japonus, švedus, prancūzus nieko blogo negali pasakyt, o ką blogo gali pasakyt apie vokiečius? Ir per kurią vietą jie prastesni. Duok bent vieną konkretų tos pačios klasės modelių palyginimą.

                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  O tau yra teke sedet Lexuse ir poto persest pvz i BMW? Audi naudoja gera plastika,MB naudoja gera plastika, skirtumo persedus i pastarasias kokybine prasme nera, o vat kai persedi BMW, tai jaucias piguma ir skabonkiskumas. Net Opel naudoja malonesni plastika Dar viena issimtis butu MB A/CLA, jame irgi gan slykstus paneles, centrines konsoles ir visas koju srities plastikas.
                                  Na, matomai nesi niekad sedejes jokiam Lexus ar net susidures su Japonu flagmanas ) Pagrindinis dalykas, kuom nuolat Lexus giriasi yra salono kokybe, tylumas, absoliuciai jokiu pasaliniu garsu nebuvimas ir... Jie vieninteliai testuoja masinos mygtukus, kad ir po 1 000 000 paspaudimu jie skleistu toki pati garsa ir suteiktu toki pat jausma, kaip nauji
                                  Netiki - nulek i Lexus salona ir pasiziurek, o poto nulek i ta pati BMW, turetu greitai subliukst sita nuomone.
                                  O is savo patirties, tai seimoj esam turejes RX300h, IS220d, RX450h ir dabar manaji IS300h, tai nei gedimu per 10 metu buvo pasitaike, apart padangu, stabdziu disku ir kaladeliu, nei nors viena masina kazkoki pasalini garsa turejo. O vat nemazai draugu turi/turejo visokius 5er, x5, x6, 3er, tai va ten buvo barskuciai ir vienintelio 7er salonas jauciasi kaip premium, o visu kitu tai pigus plastika ir pastoviai vienoks ar kitoks plastiko garsas lydedavo

                                  Man patinka BMW del vairavimo, bet kaip premium klases masinos salonai - apgailetinai pigus ir protu nesuvokiu, kaip galima tuos barskaliukus naudoti, kaip flagmanus salono prasme

                                  Kas del video - neturiu jokio supratimo, ka tas ruselis kalba rodydamas vokieciu salonus, kuriuose metosi cigaretes ir kruva chlamo ir poto kazka pasakdomas ir kisdamas pirstus i tarpus

                                  Sakai graudus interjeras? Palyginimui:
                                  Atvaizdas

                                  VS.
                                  Atvaizdas


                                  Gali net neatsakyt, kuris interjeras atrodo labiau isbaigtas ir prabangus
                                  Po BMW persėdus į bet kokią japonišką visada prasikeiki ir gadiniesi nuotaiką. Nes BMW salonas sukurtas taip, kad viskas yra apskaičiuota ir pritaikyta žmonių patogumui. Visas salono dizainas, išdėstymas, valdymas kuriamas galvojant apie patogumą ir funkcionalumą. Ir medžiagų kokybė visai kito lygio. Tas pats galioja ir pačiam mašinos valdymui. Japoniškose, matosi, jie apie tokius dalykus net negalvoja.

                                  Dėl interjero tenka tik pripažint, kad naujausias 3iukas(F30) tikrai skurdokai atrodo, o Lexus į visus paskutinių kelių metų modelius(GS, IS, LS) sudėjo vienodą saloną, todėl naujas IS atrodo solidžiau. Kai F30 toks pats salonas kaip ir naujoj 1 serijoj. Bet ar GS salonas solidesnis, kuom nors pranšesnis už 5 seriją (F10)? Tuo labiau Lexus porą metų šviežesnis.
                                  Lexus GS nuo 2011 metų ir BMW 5 serijos nuo 2010 metų:



                                  ir palyginimui senesniu kartų IS ir 3er

                                  IS nuo 2005 metų ir 3er E90 irgi nuo 2005 metų:



                                  nu o palyginus dar senesnius IS ir 3er(abu nuo 1998 metų), nežinant būtų net sunku patikėt kad abu interjerai tų pačių metų ir tos pačios klasės:

                                  Paskutinis taisė kaunaz; 2013.10.06, 13:59.

                                  Comment


                                    O apie išorės dizainą iš vis nėra ką kalbėt(GS ir 5er):
                                    Atvaizdas

                                    Lexus iš šono dizainas niekuo nesiskiria nuo praėjusio modelio, ir šiaip baisiai atrodo, veidrodėliai primena didžiules atlėpusias ausis, o atskiros dizaino dalys visiškai nedera tarpusvyje ir nelabai primena prabangę mašiną. Kai pas BMW visa išorė vienodai išbaigta, dizainas be kalbų geriausias klasėj ir pati mašina žiūrisi labai solidžiai.
                                    Paskutinis taisė kaunaz; 2013.10.06, 13:47.

                                    Comment


                                      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą

                                      Po BMW persėdus į bet kokią japonišką visada prasikeiki ir gadiniesi nuotaiką. Nes BMW salonas sukurtas taip, kad viskas yra apskaičiuota ir pritaikyta žmonių patogumui. Visas salono dizainas, išdėstymas, valdymas kuriamas galvojant apie patogumą ir funkcionalumą. Ir medžiagų kokybė visai kito lygio. Tas pats galioja ir pačiam mašinos valdymui. Japoniškose, matosi, jie apie tokius dalykus net negalvoja.
                                      Siaip... Tai ergonomika yra Lexuso prekinis zenklas ir Lexusai nuo 2005 imami uz egnonomikos standarta
                                      Aiskiai nesi vaziaves niekad su normalia japoniska masina apart kokio seno civico ) Teko gal kada zaidimuose ar filmuose matyt Supra, SX, Silvia, Skyline, GTR, STI, EVO, RX, s2k, LFA, Z ir pan? Ar bent pvz naujaja Mazda6, CX5, Accord, Auris gen2, Civic, Avensis?
                                      Isesk gal kada nors pries paistydamas vejus ir poto paistyk apie prasta valdyma ir sugadinta nuotaika ergonomikoj

                                      Kas del GS, tai... O tu rimtai esi bent nuotraukoj mates abieju kartu GS? Rimtai klausiu Kad gyvai neteko abieju matyt tai jau supratau...

                                      Comment


                                        Vienitelis Lexus, kuris apdeda mano manymu MB ir BMW tai GX470(neskaitant G wageno), su situo sutinku Visi like gali konkuruot nebent su Audi

                                        Comment


                                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą

                                          Sakai graudus interjeras? Palyginimui:
                                          Atvaizdas

                                          VS.
                                          Atvaizdas


                                          Gali net neatsakyt, kuris interjeras atrodo labiau isbaigtas ir prabangus
                                          BMW salonas vienareikšmiškai originalesnis, net nėra ką išvis lyginti. Lexus salonas atrodo antikvarinis. Dėl paviršių nepasakysiu, nes nesedėjau Lexus, tik dažnai tenka kelių metų senumo X5 pasivažinėti, bet kaip keleiviui. Lexus saloną pagyvino ryškesnė sėdinių spalva, nežinau kokios galimybės ją pasirinkti. Bet pripažinti galiu tik tiek, kad toje foto BMW salonas(toks kokiame dažnai tenka pasivažinėti) yra gan toks niurokas, šaltokas, dėl spalvų. Nesu BMW fanas, apskritai nesu automanas, tuo labiau vengčiau pirkti tokio tipo automobilius, nes esi neigiamai(bent jau Lietuvoje) reprezentuojamas žmonėms, kokie man yra labiau įdomus.

                                          Po to video su rusu ir tavo pateiktų foto pakeičiau savo nuomonę apie Lexus, nemaniau, kad salonai bus ant tiek neadekvatus automobilio išorės dizainui.
                                          Paskutinis taisė andyour; 2013.10.06, 15:07.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X