Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man irgi sunkiai sekasi patikėti, kad Kinija per artimiausius 5-10 metų sugebės savo auto pramonę išeksportuoti į vakarus. Gal ne tiek dėl to, kad nesugebės sukurti aukštos kokybės daikto, kiek dėl to, kad pats apibūdinimas "kiniška prekė" turi labai labai stiprų neigiamą įvaizdį. Ir tai yra visiškai skirtingai, negu kad buvo su Japonija. Japonija seniai buvo laikoma aukštos kokybės ir aukšto patikimumo ženklu. Kinija - pigaus ir gendančio šlamšto šalis. Tai be abejo keičiasi, bet ne tiek, kad vakarai pradėtų pirkti kiniškus auto.

    Tai ne argumentas, tačiau ta pati Top Gear laida kažkurį čia sezoną bandė kiniškus analogus. Buvo pastebėta, kad kai kurių kokybė visai nebloga, tačiau tai vistiek yra kiniškas daiktas, kurį vairuoti yra morališkai baisu.

    Comment


      Parašė fredis Rodyti pranešimą

      Nu netikiu Jonai, kad kinietiškas brandas išsikovos vietą rinkoje, kaip kad tarkim KIA, per 10 metų. Nu ir kad kas jis bus pigesnis, bet kokybė turės būti aukšta, o kur dar aptarnavimo centrai ir t.t.
      "Netikiu" nėra labai stiprus argumentas. Būtų įdomu išgirsti gilesnę analizę, kodėl taip turėtų būti/nebūti.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Man irgi sunkiai sekasi patikėti, kad Kinija per artimiausius 5-10 metų sugebės savo auto pramonę išeksportuoti į vakarus. Gal ne tiek dėl to, kad nesugebės sukurti aukštos kokybės daikto, kiek dėl to, kad pats apibūdinimas "kiniška prekė" turi labai labai stiprų neigiamą įvaizdį. Ir tai yra visiškai skirtingai, negu kad buvo su Japonija. Japonija seniai buvo laikoma aukštos kokybės ir aukšto patikimumo ženklu. Kinija - pigaus ir gendančio šlamšto šalis. Tai be abejo keičiasi, bet ne tiek, kad vakarai pradėtų pirkti kiniškus auto.

        Tai ne argumentas, tačiau ta pati Top Gear laida kažkurį čia sezoną bandė kiniškus analogus. Buvo pastebėta, kad kai kurių kokybė visai nebloga, tačiau tai vistiek yra kiniškas daiktas, kurį vairuoti yra morališkai baisu.
        Tereikia prekės ženklo. Jeigu paardyt elektroniką - labai daug kas yra pagaminta būtent Kinijoje su tikrai gera kokybe. Taip pat asmeniškai turiu ir kiniškos elektronikos, kurios kokybe tikrai negaliu skųstis. Tad potencialo Kinija, manau, tikrai turi. Gal ne per 5-10, o per 15-20 metų kinai tikrai gali būti stipriais konkurentais beveik viskam, įskaitant ir automobilius.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Man irgi sunkiai sekasi patikėti, kad Kinija per artimiausius 5-10 metų sugebės savo auto pramonę išeksportuoti į vakarus. Gal ne tiek dėl to, kad nesugebės sukurti aukštos kokybės daikto, kiek dėl to, kad pats apibūdinimas "kiniška prekė" turi labai labai stiprų neigiamą įvaizdį. Ir tai yra visiškai skirtingai, negu kad buvo su Japonija. Japonija seniai buvo laikoma aukštos kokybės ir aukšto patikimumo ženklu. Kinija - pigaus ir gendančio šlamšto šalis. Tai be abejo keičiasi, bet ne tiek, kad vakarai pradėtų pirkti kiniškus auto.

          Tai ne argumentas, tačiau ta pati Top Gear laida kažkurį čia sezoną bandė kiniškus analogus. Buvo pastebėta, kad kai kurių kokybė visai nebloga, tačiau tai vistiek yra kiniškas daiktas, kurį vairuoti yra morališkai baisu.
          Ar ne lygiai taip pat buvo su P.Korėjos auto pramone prieš 15 metų? Ar tos pačios Korėjos IT/elektronikos pramone (Samsung, LG)? Skirtumas, kad prieš 15 metų P.Korėja neturėjo net dalies to know-how ir ekspertizės, kuri šiandien yra Kinijoje.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Tereikia prekės ženklo. Jeigu paardyt elektroniką - labai daug kas yra pagaminta būtent Kinijoje su tikrai gera kokybe. Taip pat asmeniškai turiu ir kiniškos elektronikos, kurios kokybe tikrai negaliu skųstis. Tad potencialo Kinija, manau, tikrai turi. Gal ne per 5-10, o per 15-20 metų kinai tikrai gali būti stipriais konkurentais beveik viskam, įskaitant ir automobilius.
            Na taip. Krūva detalių dabar gaminama Kinijoje. Ištisi kompiuteriai surenkami Kinijoje. Tačiau šį faktą nusveria faktas, kad patį kompiuterį ar pačias detales gamina žinoma vakarų kompanija. Pvz. Apple. Juk visi jos įrenginiai gaminami ir surenkami Kinijoje. Tačiau dėl to niekas nesirūpina, nes kokybę garantuoja vakarų kompanija.

            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ar ne lygiai taip pat buvo su P.Korėjos auto pramone prieš 15 metų? Ar tos pačios Korėjos IT/elektronikos pramone (Samsung, LG)? Skirtumas, kad prieš 15 metų P.Korėja neturėjo net dalies to know-how ir ekspertizės, kuri šiandien yra Kinijoje.
            Prieš 15 metų gal ir buvo. Todėl ir sakau, kad 5-10 metų Kinijai šiuo atveju tikrai yra sunkiai įveikiamas laiko tarpas. Ir čia ne know-how kaltas. Kaip minėjau, Kinija gali gaminti 2x geresnes prekes, tačiau visi vengs pirkti dėl įvaizdžio. O per ilgus ištisus metus susiformavusį įvaizdį yra be galo sunku pakeisti. Kinija, panašu, tą jau suprato ir dabar stengiasi atsikratyti "kiniško šlamšto" etiketės. Deja, tas nepadaroma greitai.

            Comment


              O kuo pasižymi kinų know-how? Šiomis dienomis daugybė kinų (ir indų) studijuoja Europos technikos institutuose/universitetuose. Taip, jie gabūs, t.y. greitai išmoksta darbo su technologijomis. Tačiau ir šiuo atveju neapseinama be Vakarų pagalbos.

              Comment


                Negalvokit, kad visas pasaulis taip purtosi made in China etiketės, čia daugiau pas mus tas užrašas taip patologiškai blogai nuteikia. Pirmiausia matyt todėl, kad importuojamos į šalį pagrinde išimtinai žemiausios kokybės ir pačios pigiausios prekės, o taip pat tas visuomenės įsitikinimas, kuris jau ne visai atitinka laikmečio realijas.

                Gyvendamas/viešėdamas Šiaurės Amerikoje nei karto negirdėjau iš nieko tokio nusistatymo. Ir tų pačių Qoros ar pan. prekinių ženklų įėjimą į rinką puikiai įsivaizduoju. Tereikėtų pasisamdyti rimtą kompaniją marketingo strategijai, nepagailėti pinigų reklamai ir turėti produktą, kuris nenuviltų ir jau galima šio bei to tikėtis. Europoj taip paprasta gal ir nebūtų, vis tik už Atlanto žmonės šiek tiek atviresni ir mažiau kaustomi įvairių stereotipų. Pripažinimas ten būtų rimtas argumentas europiečiams rimčiau pažiūrėti į markę. Patikėjus europiečiams gal kažkada ir tūlas lietuvis pripažins, kad ne tik 15 metų senumo audzi ir bė em vė automobiliu gali vadintis. Na gerai, dėl paskutinio neesu tikras .

                Comment


                  Pranašumas kinų automobilių tik kaina, kuri paremta pigia darbo jėgą ir ko gero valstybės mokesčių lengvatomis ar net parama. Dabar tas ir yra momentas, kai ta korta žaisdamas gali prasibrauti į rinką, užauginti vardą. Nes vėliau, darbo jėga neišvengiamai brangs, teks daug investuoti į automatizaciją.
                  Iš viso brandų yra gan daug, vien kiek skirtingų modelių pateikia kiekvienas gamintojas. O kada rimtesni korėjietiški automobiliai pasirodė rinkoje, ar ne tada kai BMW gamino 3 modelius. Rinka ne ta pati, kaip prieš 15 metų. Po 15 metų darbo jėgos reikšmės gali dar labiau sumenkti, kai vis daugiau operacijų perims robotai. Vakarai bus labiau pasiruošę, geresnėje pozicijoje, kuomet Kinijoje darbo jėga pradės brangti. Nežinau kaip kinai gamina tuos automobilius, ar jie susiperka detales ir tik surenka. Ir klausimas, kaip šioje vietoje pasistūmės automatizacija, kiek ilgai tai reikalaus daug rankų darbo. Jeigu vokiečiai Kaliningrade stato surinkimo gamyklas, reiškias ten ivestuojama ne vienai dienai, kas gali nusakyti, kad per ateinančius 10 metų nebus kažkokių technologinių proveržių.

                  Comment


                    Užtenka pasižiūrėt kaip greit į mobiliųjų rinką įsiveržė Huawei, tad ir su automobiliais panašiai gali gautis, jei už prieinamą kainą pasiūlys tikrai dėmesio vertą aparatą.

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Užtenka pasižiūrėt kaip greit į mobiliųjų rinką įsiveržė Huawei, tad ir su automobiliais panašiai gali gautis, jei už prieinamą kainą pasiūlys tikrai dėmesio vertą aparatą.
                      Bet automobilis nėra lygų mobiliajam Kai mobilusis nesąlygoja tavo gyvybės - tai automobilis būtent tą ir daro. Nesvarbu, jeigu auto turės 5 saugumo žvaigždutes, o potencialus pirkėjas bijos, kad oro pagalvė suges pirmuoju važiavimu.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Bet automobilis nėra lygų mobiliajam Kai mobilusis nesąlygoja tavo gyvybės - tai automobilis būtent tą ir daro. Nesvarbu, jeigu auto turės 5 saugumo žvaigždutes, o potencialus pirkėjas bijos, kad oro pagalvė suges pirmuoju važiavimu.
                        Nemanau, kad jau labai visi čia perka saugius
                        Esmė, kad automobilis kainuoja ne tiek kiek mobilus, naujo nenubėgsi nenusipirksi jei netiks. Gedimų šalinimas kainuoja irgi didelius pinigus.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Nemanau, kad jau labai visi čia perka saugius
                          Esmė, kad automobilis kainuoja ne tiek kiek mobilus, naujo nenubėgsi nenusipirksi jei netiks. Gedimų šalinimas kainuoja irgi didelius pinigus.
                          Saugumą paėmiau kaip pavyzdį. Tavo mintis irgi labai puikiai tinka. Patikimumas.

                          Comment


                            Bet jeigu ilgam laikui taikoma garantija, kaip dabar populiaru, tai gali viską smarkiai pakeisti. Mažų automobilių kainos ir taip mažos, gali ir apsimokėti surizikuoti. Viskas skaičiuojama pinigais, reikia tiesiog kainų, kad būtų galima palyginti.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą


                              Prieš 15 metų gal ir buvo. Todėl ir sakau, kad 5-10 metų Kinijai šiuo atveju tikrai yra sunkiai įveikiamas laiko tarpas. Ir čia ne know-how kaltas. Kaip minėjau, Kinija gali gaminti 2x geresnes prekes, tačiau visi vengs pirkti dėl įvaizdžio. O per ilgus ištisus metus susiformavusį įvaizdį yra be galo sunku pakeisti.
                              Bet kokį įvaizdį pakeisti yra nesunku su gera marketingo kampanija. Imk pavyzdžiu Kia ar Hyundai.

                              Kinija, panašu, tą jau suprato ir dabar stengiasi atsikratyti "kiniško šlamšto" etiketės. Deja, tas nepadaroma greitai.
                              Šiaip PauliaK šiuo atveju yra teisus. Su tavo minimu įvaizdžiu man išties teko susidurti, bet tik Lietuvoje (nežinau, kaip yra Latvijoje ar Estijoje). Pastebėjau, kad Delfi komentaruose liaudis dažnai piktinasi "šlamšto" vežimu į Maximas ir kraupsta išgirdę, kad BMW ar MB plės savo gamybą Kinijoje ir sako kad jiems jau tada šakės kaip patikimam brand'ui. Parisodo, panašių nuomonių yra ne tik Delfio komentaruose.

                              Manyčiau, kad tam yra viena pagridninė priežastis. Laikotarpis netrukus po 1990 iki kokių ~1997 (labai grubiai. Iš tiesų, tai net nežinau), kai į Gariūnus ir visokias "bazes" patekdavo krūvos visokio trečiarūšio šlamšto, kuris normaliomis sąlygomis nebūtų tinkamas naudojimui. Būtent tie Gariūnų laikai ir sukūrė tą "šlamšto" įvaizdį Lietuvoje, kurio iš galvos iki šiol neišmeta dažnas tūlas Lietuvis. Visgi reikia pastebėti, kad taip yra tikrai ne visur ir "Made in China" toje pačioje ES mažai kam kelia kažkokias neigiamas asociacijas. Juo labiau, kad toks užrašas puikuojasi praktiškai ant visų elektronikos prekių, įskaitant iPhoną ir iPadą. Taip kad tavo minimas "blogas įvaizdis" yra labiau Lietuvos dalykas, nei universali vartotojų pozicija.

                              Problema didžiosiose rinkose čia būtų ne atsikratyti kokio nors blogo įvaizdžio, bet sukurti jį iš nieko. Visgi precedentų jau yra gretimoje P.Korėjoje: Samsung, LG, Kia, Hyundai. Net ir iš tos pačios Kinijos: Huawei, ZTE. Tam reikia vieno dalyko - gero marketingo (= skirti tam daug pinigų), ką žiauriai intensyviai per paskutinius kelis metus darė korėjiečiai ir jiems tai labai gerai pavyko.
                              Paskutinis taisė John; 2013.09.29, 18:24.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                Bet jeigu ilgam laikui taikoma garantija, kaip dabar populiaru, tai gali viską smarkiai pakeisti. Mažų automobilių kainos ir taip mažos, gali ir apsimokėti surizikuoti. Viskas skaičiuojama pinigais, reikia tiesiog kainų, kad būtų galima palyginti.
                                Būtent. Įėjimas į rinką jau vyksta. Bent jau periferinėse rinkose, kaip NVS, Afrika, Pietų Amerika, likusi Azija. Lyg ir bandoma eiti į JAV (pagrindinė rinka). Aišku, kol kas kalba eina tik apie žemesnės klasės mašinas, kurios konkuruos su visokiais Škoda Rapid, atitinkamais Kia/Hyundai modeliais, krūva pigių japonų ir t.t. Pateikus geras sąlygas (pvz., 7 metų garantiją, kuri iš esmės katapultavo Kia pardavimus prieš keletą metų ir pasirodė esantis tikras aukso puodas, norint didinti pasitikėjimą), mažesnę kainą ir geresnę įrangą, tai bus netgi labai konkurencingas produktas. O visas kalbas apie galimai blogą saugumą galima tiesiog "nukirsti" ant reklaminio plakato užtėškus didelį ENCAP logotipą su 5 žvaigždėmis. Jau vien taip (t.y. pasirinkus efektyvų marketingą) pqardavimai gali startuoti su visai gerais skaičiais. Net nekalbant apie visokias taksi firmas, kurios tikrai rinktųsi tokį produktą kai kuriose rinkose.

                                Žmonės, ieškantys nebrangios žemesnės klasės mašinos yra jautrūs kainai ir jiems kur kas mažiau rūpi ženkliukas, kuris uždėtas ant priekinių grotelių. Jiems tiesiog reikia nebrangios ir patikimos mašinos. Kita kalba su premium klasės mašinomis. Čia visai kitos taisyklės ir reikalingas kur kas sudėtingesnis, brangesnis bei ilgesnis marketingas.
                                Paskutinis taisė John; 2013.09.29, 18:33.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Būtent. Įėjimas į rinką jau vyksta. Bent jau periferinėse rinkose, kaip NVS, Afrika, Pietų Amerika, likusi Azija. Lyg ir bandoma eiti į JAV (pagrindinė rinka). Aišku, kol kas kalba eina tik apie žemesnės klasės mašinas, kurios konkuruos su visokiais Škoda Rapid, atitinkamais Kia/Hyundai modeliais, krūva pigių japonų ir t.t. Pateikus geras sąlygas (pvz., 7 metų garantiją, kuri iš esmės katapultavo Kia pardavimus prieš keletą metų ir pasirodė esantis tikras aukso puodas, norint didinti pasitikėjimą), mažesnę kainą ir geresnę įrangą, tai bus netgi labai konkurencingas produktas. O visas kalbas apie galimai blogą saugumą galima tiesiog "nukirsti" ant reklaminio plakato užtėškus didelį ENCAP logotipą su 5 žvaigždėmis. Jau vien taip (t.y. pasirinkus efektyvų marketingą) pqardavimai gali startuoti su visai gerais skaičiais. Net nekalbant apie visokias taksi firmas, kurios tikrai rinktųsi tokį produktą kai kuriose rinkose.

                                  Žmonės, ieškantys nebrangios žemesnės klasės mašinos yra jautrūs kainai ir jiems kur kas mažiau rūpi ženkliukas, kuris uždėtas ant priekinių grotelių. Jiems tiesiog reikia nebrangios ir patikimos mašinos. Kita kalba su premium klasės mašinomis. Čia visai kitos taisyklės ir reikalingas kur kas sudėtingesnis, brangesnis bei ilgesnis marketingas.
                                  Viską labai teisingai aprašiai, tik kad iki šiol nė vienas kiniškas auto neturėjo to ką išvardinai - tik daug mažesnę kainą.

                                  Comment


                                    Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
                                    Viską labai teisingai aprašiai, tik kad iki šiol nė vienas kiniškas auto neturėjo to ką išvardinai - tik daug mažesnę kainą.
                                    Žudantis argumentas.

                                    Taip išeina, kad jeigu iki šiol to nebuvo, tai reiškia ir negali būti ateityje? Kažkaip sunkiai suvokiama tokia pozicija. Siūlyčiau elementariai pasidomėti įvairių technologijų (įskaitant tų pačių automobilių) segmentų vystymusi Kinijoje per paksutinius 30 metų. Būtent iš to ir reiktų daryti šivadas, o ne "iki šiol to nebuvo". Daug ko ten nebuvo iki visai neseniai: greitųjų traukinių, metro, autostradų, dangoraižių, tunelių ir t.t. ir pan. Bet atsirado. Ir ne šiaip atsirado, bet atsirado didesne skale ir didesniu rgeičiu, negu bet kada anksčiau bet kur kitur. Jeigu dar kažko nėra, tai visi indikatoriai rodo, kad tikriausiai labai greit bus.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Žudantis argumentas.

                                      Taip išeina, kad jeigu iki šiol to nebuvo, tai reiškia ir negali būti ateityje? Kažkaip sunkiai suvokiama tokia pozicija. Siūlyčiau elementariai pasidomėti įvairių technologijų (įskaitant tų pačių automobilių) segmentų vystymusi Kinijoje per paksutinius 30 metų. Būtent iš to ir reiktų daryti šivadas, o ne "iki šiol to nebuvo". Daug ko ten nebuvo iki visai neseniai: greitųjų traukinių, metro, autostradų, dangoraižių, tunelių ir t.t. ir pan. Bet atsirado. Ir ne šiaip atsirado, bet atsirado didesne skale ir didesniu rgeičiu, negu bet kada anksčiau bet kur kitur. Jeigu dar kažko nėra, tai visi indikatoriai rodo, kad tikriausiai labai greit bus.
                                      Iš kur tu ištraukiai, kad aš sakiau, jog to nebus ateityje? Tik parašiau jog visi tavo pateiktiteiginai teisingi norint pasiekti, jog kiniškus auto pirktų ir kiti pasaulio gyventojai, ir tiesiog pasakiau, jog to iki šiol nė vienam kinų gamintojui nepavyko turėti. Geriau jausiesi dabar jeigu parašysiu jog "Viską labai teisingai aprašiai, tik kad iki šiol nė vienas kiniškas auto neturėjo to ką išvardinai - tik daug mažesnę kainą. Tikėkimės, jog Qoros bus pirmasis kuris bus kokybiškas, gerai sukomplektuotas, saugus ir pigus. Sulauksim Qoros pardavimų, apžvalgų ir bus matyt ar jie bent turi šansų." Dar galiu pridėti šlovė Didžiąjai Kinijai ir jos Vadui

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Daug ko ten nebuvo iki visai neseniai: greitųjų traukinių, metro, autostradų, dangoraižių, tunelių ir t.t. ir pan. Bet atsirado. Ir ne šiaip atsirado, bet atsirado didesne skale ir didesniu rgeičiu, negu bet kada anksčiau bet kur kitur.
                                        Bet dabar visai kiti laikai, pasaulis daug atviresnis, technologijos lengviau nuteka. Realiai, jei kinai pasigamins automobiliams detales kitose kompanijose, ar butent tose apjungtose, tai beliks tik surinkimo kokybę išlaikyti ir tiek. Jei sugebėjo perimti greitųjų traukinių technologijas, tai ir automobiliams perims. Tik tiek, kad jie žais mažatūrių klasėje bei dempinguos, kas reiškia, kad jie negeneruos tokių pelnų, jei išvis generuos, kaip pvz. BMW ir Audi modeliai. Kiek pamenu, prancūzų ir ispanų gamintojai sėdėjo nuostolyje. Su tokiais ir kaposis už vietą po saule.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Bet dabar visai kiti laikai, pasaulis daug atviresnis, technologijos lengviau nuteka. Realiai, jei kinai pasigamins automobiliams detales kitose kompanijose, ar butent tose apjungtose, tai beliks tik surinkimo kokybę išlaikyti ir tiek. Jei sugebėjo perimti greitųjų traukinių technologijas, tai ir automobiliams perims. Tik tiek, kad jie žais mažatūrių klasėje bei dempinguos, kas reiškia, kad jie negeneruos tokių pelnų, jei išvis generuos, kaip pvz. BMW ir Audi modeliai. Kiek pamenu, prancūzų ir ispanų gamintojai sėdėjo nuostolyje. Su tokiais ir kaposis už vietą po saule.
                                          Šiaip auto rinka yra gana įdomus dalykas. Jau buvo minėta, kad daugelis detalių naudojamos daugelyje skirtingų mdelių ar net markių. Tie patys ispanų gamintojai priklauso užsieniečiams. Iš esmės Seat yra VW (ar Audi, kalbant apie kai kuriuos modelius).

                                          Manau artimiausius ~5-7 metus bus labai įdomu stebėti situaciją pačioje Kinijos rinkoje, nes tuo metu gali įvykti lūžis, po kurio kinai sugebės savo pastangomis kurti ir gaminti konkurencingą produktą, kas gali reikšti dideles bėdas VW ir kitiems užsienio gamintojams. Tiesiog bus įdimu stebėti, kuo tai baigsis, nes anksčiau ar vėliau vietinėje rinkoje ims dominuoti vietiniai brand'ai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X