Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagaliau pasakė, koks bus automobilių mokestis

    Dar sutikčiau, jei mokėstis būtų nukreiptas į kelių tvarkymą ir tiesimą, bet dabar... Jei šitas mokėstis bus patvirtintas, tai jie negaus nei mano balso per rinkimus, nei lito.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Pagaliau pasakė, koks bus automobilių mokestis

      Dar sutikčiau, jei mokėstis būtų nukreiptas į kelių tvarkymą ir tiesimą, bet dabar... Jei šitas mokėstis bus patvirtintas, tai jie negaus nei mano balso per rinkimus, nei lito.
      Litą tai gaus, niekur nedingsi. Šiaip visai logiškas sprendimas apmokestinti pagal kubatūrą, gal šiek tiek apsiramins marozai su 20 metų senumo visokiais BMW 750. Automobilių mokestis yra beveik visose ES šalyse, o šiuo atveju mokestis mažesnės kubatūros variklių automobiliams tikrai nėra labai didelis. Tik aišku reiktų mažinti mokesčius kurui, kad nebeasimokėtų pirkti kontrabandinį ar važinėti į Gudiją arba Rusiją, nes čia prarandam šimtus milijonų.
      Flickr

      Comment


        Gal geriau pagal taršos emisijas tarifą daryti, taip bus teisingiau ir paminėti marozai taip pat atkris.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Gal geriau pagal taršos emisijas tarifą daryti, taip bus teisingiau ir paminėti marozai taip pat atkris.
          Mane erzina ne tai, kas yra apmokęstinta, o kur tie mokėsčiai nueis. Jei eitų į kelius, tai mokėčiau mielu noru.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Mane erzina ne tai, kas yra apmokęstinta, o kur tie mokėsčiai nueis. Jei eitų į kelius, tai mokėčiau mielu noru.
            Taigi atviru tekstu parašyta, kad pensijų kompensavimui eis.
            Beje, įtariu, kad po mokesčio įvedimo Lietuvos lengvųjų automobilių parkas staigiai susitrauks ir oficialiai šiek tiek atjaunės.

            Comment


              Tai dabar aš už naują 3 litrų automobilį turėsiu mokėt lygiai tiek pat kiek ir maroziškas 20 metų senumo tokios pačios kubatūros BMW? Ir dar mano mokestis eis ne kelių infrastruktūrai gerint ir aplinkos taršos mažinimui o pensininkam? Kažkaip neparišu aš šios sistemos...
              No one really knows
              Which way the wind blows

              Comment


                Taip, automobilių parkas atjaunės ir susitrauks, bet tik oficialiai, o kiemuose ir gatvėse nei kiek nesumažės nei studentų, nei dirbančiųjų, nei marozų su 750. Nes:
                -studentams už tuos automobilius apmokės tie patys pensininkai (seneliai anūkams);
                -dirbantysis kaip nors ištvers šį mokestį, nupirkdamas prastesnes kalėdines dovanas savo vaikams, ar sumažinęs atostogų skaičių;
                -marozas pasiims anglišką 750 ir nesuks galvos iš vis;
                Automobilių sumažinus viešojo transporto naudotojų nepadidės;
                Tačiau tą mokestį mokės visi, išskyrus spec. transportą ir neįgaliesiems.
                Taigi: kokie yra autobusų ir sunkiojo transporto variklių darbiniai tūriai turbūt įsivaizduojate, kiek reiks susimokėti už transporto parko išlaikymą..taigi brangs absoliučiai viskas, tiek pienas, tiek talonėlis (vėl vargšui pensininkui blogiausia). O taip pat šį mokestį reikės mokėti už seimo narių mašinas, kurių darbiniai tūriai tikrai nemaži, todėl reiks kažkaip kanceliarines išlaidas automobiliui didinti...

                Taigi, manau, kad čia tik toks problemos sprendimas, kaip "va žiekit bus babkes tada ir tada ir tiek". o eilinį kartą bus pralošta...ir ekonomika ridu ridu žemyn...

                Comment


                  Parašė copper Rodyti pranešimą
                  Taip, automobilių parkas atjaunės ir susitrauks, bet tik oficialiai, o kiemuose ir gatvėse nei kiek nesumažės nei studentų, nei dirbančiųjų, nei marozų su 750. Nes:
                  -studentams už tuos automobilius apmokės tie patys pensininkai (seneliai anūkams);
                  -dirbantysis kaip nors ištvers šį mokestį, nupirkdamas prastesnes kalėdines dovanas savo vaikams, ar sumažinęs atostogų skaičių;
                  -marozas pasiims anglišką 750 ir nesuks galvos iš vis;
                  Automobilių sumažinus viešojo transporto naudotojų nepadidės;
                  Tačiau tą mokestį mokės visi, išskyrus spec. transportą ir neįgaliesiems.
                  Taigi: kokie yra autobusų ir sunkiojo transporto variklių darbiniai tūriai turbūt įsivaizduojate, kiek reiks susimokėti už transporto parko išlaikymą..taigi brangs absoliučiai viskas, tiek pienas, tiek talonėlis (vėl vargšui pensininkui blogiausia). O taip pat šį mokestį reikės mokėti už seimo narių mašinas, kurių darbiniai tūriai tikrai nemaži, todėl reiks kažkaip kanceliarines išlaidas automobiliui didinti...

                  Taigi, manau, kad čia tik toks problemos sprendimas, kaip "va žiekit bus babkes tada ir tada ir tiek". o eilinį kartą bus pralošta...ir ekonomika ridu ridu žemyn...
                  Lygiai tas pats galioja visiems mokesčiams, net to pačio akcizo didžioji dalis nueina į bendrą biudžeto katilą, už sveikatos draudimą sumokamų mokesčių taip pat negali panaudoti, reikia už daugumą paslaugų mokėti ir t.t.
                  Flickr

                  Comment


                    Toks mokestis geriausias tuo, kad net ir pats bukiausias žmogus Lietuvoje pradės pagaliau suprasti, kad mokesčius moka tik dėl to, kad mokėti t.y. susimeta visi į bendrą katilą, kuriame tie mokesčiai pasimeta - jeigu pili kurą degalinėje, tai tas kuro akcizas ne visas keliauja keliams, o tik (jei neklystu) pusė jo. Todėl automobilių mokestis nėra skirtas spręsti parkavimo problemas miestuose, nebus taisomi keliai ar tiesiami nauji, tiesiog bus vėl sumesti pinigai į bendrą katilą, tada iš jo numesti milijonai pensijoms.

                    Bet bukas vairuotojas suvoks, kad jei automobilio mokestis - pensijoms mokėti, tai gal ir visi kiti mokesčiai neaišku kam skirti tuomet? Gal jis net suvoks, kodėl tokios prastos būklės keliai, kodėl tiek daug duobių? O gi todėl, kad pildamas legalų kurą tu neremi kelių fondo savo mieste, tu remi magistralinius kelius, pensininkus, abejotinos vertės projektus, rūmus visokius ir t.t. Taigi automobilio mokestis tik dar vienas mokestis skirtas pildyti ir taip kiaurą biudžetą.

                    Aišku automobilių kiekis Lietuvoje per daug didelis, daugybė auto nenaudojamų ir mokestis geras tuo, kad pravalo laužyną, kad visokie klounai po keletą laužų turintys parduos juos, nes nenorės mokesčio mokėti. Tai gerai. Ekologijai gerai, nes galingos auto turi būti apmokestinamos ir dar daugiau. Tai normali praktika, kurią paprasta suvokti. Bet toks bukas mokesčio pateikimas... čia tik socialkomunistų logika gali taip suformuluoti mokesčio pateikimą - mokėk, nes kiauras biudžetas. Ne todėl, kad gatvės kiauros... o dar juokiasi iš referendumų rengėjų. Juokingiausi sėdi būtent Seime ir valdžioje.

                    Comment


                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                      Pagaliau pasakė, koks bus automobilių mokestis

                      Dar sutikčiau, jei mokėstis būtų nukreiptas į kelių tvarkymą ir tiesimą, bet dabar... Jei šitas mokėstis bus patvirtintas, tai jie negaus nei mano balso per rinkimus, nei lito.
                      o tu ketinai už juos balsuoti?
                      Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                      Comment


                        Parašė adebisi Rodyti pranešimą
                        Tai dabar aš už naują 3 litrų automobilį turėsiu mokėt lygiai tiek pat kiek ir maroziškas 20 metų senumo tokios pačios kubatūros BMW? Ir dar mano mokestis eis ne kelių infrastruktūrai gerint ir aplinkos taršos mažinimui o pensininkam? Kažkaip neparišu aš šios sistemos...
                        Pensininkams tas mokėstis eis tik tris metus, o baigus pensijų grąžinimą, taps biudžeto eiliniu pliusiniu straipsniu.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          ar įstatymo projekte numatyti mokesčių dydžiai malunsparnių, lėktuvų ir motorlaivių savininkams?
                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                          Comment


                            Nesinervuokit, viskas normaliai čia. Prieš kiekvienus rinkimus pensininkams, t.y. pagrindiniams rinkėjams, kuriais manipuliuot lengviausia, kas nors pažadama arba apeliuojama į jų gerovę, kaip šiuo atveju. Susimesim ant pensininkų pensijų, pasituštinsim apytuštes pinigines, bet patenkinti senjorai užtai džiaugsis, kad "valdže gražina pencijas, dosiu balseli", . Stebiuosi, kaip dar kai kurie šito scenarijaus nežino

                            Comment


                              To laukti ir tikėtis reikėjo. Iš tikrųjų, tai gal net žymiai anksčiau. Realiai automobilio išlaikymas Lietuvoje yra juokingai pigus, dėl ko tai yra ir ateityje liks valdžios pasipinigavimo taikinys.
                              Paskutinis taisė John; 2014.02.12, 18:12.

                              Comment


                                Socialdemokratai įves teisibe ir ligibe.
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  Šį mokestį laikau geru ir džiaugiuosi, kad jį įves. O pats faktas, jog tą darys socialdemokratai - dvigubas džiaugsmas.

                                  Comment


                                    Kažkoks "lempinis" mokestis. Ar tikrai mūsų šalies valdymo sistema taip išsigimsta, kad mokesčiai užkabinami ant ko papuolė, nes kažkam reikia pinigų... Tos ribos "nuo iki" apmokestinamos kubatūros paimtos absoliučiai iš "palubinsko". Nėra jokios logikos, jokio pagrindimo kodėl būtent taip, o ne kitaip. Kažkiek logikos gal pavyktų rasti, jeigu apmokestinimas būtų skirstomas pagal variklio galią. T.y. principu: nori daugiau galios - už ją daugiau susimoki. Šiuo atveju kubatūra nieko neapsprendžia ir čia labiau priklauso nuo variklio konstrukcijos. Rotorinis 1.3 variklis yra galingesnis, daugiau kuro naudojantis, daugiau aplinką teršiantis negu pats paprasčiausias atmosferinis 2.5 benzininis (4 cil. eilėje) variklis. Kas galėtų paaiškinti, kodėl pirmojo automobilio savininkas mokės mažiau už antrojo automobilio savininką?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      To laukti ir tikėtis reikėjo. Iš tikrųjų, tai gal net žymiai anksčiau. Realiai automobilio išlaikymas Lietuvoje yra juokingai pigus, dėl ko tai yra ir ateityje liks valdžios pasipinigavimo taikinys.
                                      Įdomu būtų paskaičiuoti vidutinio atlyginimo ir išlaidų automobiliui (kuras, draudimai, apžiūra, remonto kainos ir pan.) santykį, manau santykis būtų pats mažiausias ES po nebent kokios Rumunijos ar Bulgarijos.
                                      Neblogas straipsnis apie išlaidų kelionei palyginimą su kitomis ES šalimis ir šešėlinės ekonomikos dydį:

                                      http://www.15min.lt/naujiena/ziniosg...nas-500-380542
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2014.02.12, 19:32.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                                        o tu ketinai už juos balsuoti?
                                        Ne, neketinau.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                          Socialdemokratai įves teisibe ir ligibe.
                                          Teisibe ir ligibe įvedė konservai su naktinėm mokesčių reformom, po kurių nukritom į ES dugną pagal mokesčių surinkimą ir šešėlinės ekonomikos dydį.
                                          Šiuo atveju automobilių mokestis būtų bent lengvai surenkamas, lengvai paskaičiuojamas ir sunkiai apeinamas, taip pat ir egzistuojantis daugumoje ES šalių.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2014.02.12, 19:32.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X