Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Turbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
    Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
    Tai aišku ki, kad niekas prievarta nededa istorinių numeriu sulaukus amžiaus. Turi pats kreiptis.
    Ir nėra jokio punkto, kuris išskirtų 3 golfą nuo tikros istorinės. Abu atitinka amžių. Abiem reikia originalių dalių, abiem reikia nebūt kasdieniais.
    Taip, kad jei nuspręsi, kad tavo golfas nebebus kasdieninis, tai lygiai taip pat gausi istorinį numerį.

    Comment


      Daug piknaudžiavimo su tais istoriniais automobiliais, tai kaip ir logiškas būtų sprendimas.

      Comment


        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Tai kad tavo išvardinti pagrinde su dideliais 2L varikliais, va palygink kokį Opel Corsa sedaną, kur variklio galia gali būti dvigubai mažesnė, nors važinėja lygiai taip pat.

          150 kw dažniausiai būna tiesiog perdidelis variklis automobiliui kuriam jo nereikia.
          Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.
          150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.
            150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
            Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.
              Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0

              Comment


                Madeiroj prasukau 1000+ km su fiat panda 1.0 hybrid. Kokių puse km buvo 4 suaugę su kuprinėm autostradinais serpantinais. Įsibegėjimas užkniso taip, bet palaikymas limito ir dinamikos be problemų. Bonusui dviese įveikta 45° Rua da Barreira. Tai nesuprantu koks argumentas?

                Comment


                  Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                  Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0
                  Atkreipčiau dėmesį jog neretai tokie automobiliai (ir net kai kurie didesni) turi max. leistiną krovinio svorį į kurį 4 žmonės ir pilna bagažinė netelpa.

                  Comment


                    Pirmu bėgiu ir su savo 0,8 visur įvažiuoju, bet tai ne tas pats kaip važiuoti normaliu automobiliu 100+ kW.
                    -

                    Comment


                      Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
                      Madeiroj prasukau 1000+ km su fiat panda 1.0 hybrid. Kokių puse km buvo 4 suaugę su kuprinėm autostradinais serpantinais. Įsibegėjimas užkniso taip, bet palaikymas limito ir dinamikos be problemų. Bonusui dviese įveikta 45° Rua da Barreira. Tai nesuprantu koks argumentas?
                      Tai viskas yra įmanoma, buvo laikai kai ir aš važinėjau su 44kw opeliu kuris Kaune nuo akademijos važiuojant į kalną lėtėt pradėdavo, o Via Balticoj lenkimą reikėdavo planuot kilometrui į priekį. Dabar važinėju su 140kw ir tai tikrai nėra per daug, nes tiek priekabėlę prisikabinęs gali važiuot normaliai pasikrovęs, tiek saugiai užmiesty lenkimo manevrą atlikt minimaliai rizikuojant

                      Ir dar vienas point'as, ekonomija ir tarša ekonomobiliu magistrale važiuojant 130 tikrai nebus gera vien jau dėl sūkių, nes praktiškai visų 1litro dėžės trumpos-išskirtinai miestui pritaikytos.
                      Paskutinis taisė uzdvidesimt; Šiandien, 15:29.

                      Comment

                      Working...
                      X