Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip, lyginant su Amerika, nei mes, nei kitur Europoje tokio mėšlo neperkam. Nors šiaip visgi yra vietos gerinti situaciją ir pas mus. Imho, prie taršos mokesčių (kurių mes kažkodėl vis dar bandom vengti) turėtų būti priskaičiuojamas ir mašinos svoris, kad nesipirkaliotų mašinų, kurių jiems realiai nereikia, nes "valgyt neprašo".
    Didelės auto valgyt šiaip prašo, ir daug, kuras, draudimai, priežiūra, remontai, kuo didesnis auto, tuo daugiau viskas kainuoja (ir atitinkamai mokesčių sumokama daugiau) net jei ir nėra kažkokių atskirų mokesčių.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      SUV'as yra praktiškiau ir sėdynės patogesnės, čia tikslingiau būtų lyginti su corrola cross, bet su juom skirtumas labai nedidelis lyginant su F-150 bet kokiu atveju.
      Tai aš ir lyginu su normalia mašina, nes SUVai yra nesąmonė. Šlamšto prisidėti gali tiek pat į abu (iš kur tas didesnis praktiškumas??), o ir nesu neįgalus kad man reiktų sėdynės tokio aukščio kaip 2 metų vaikams restoranuose.

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        Tai aš ir lyginu su normalia mašina, nes SUVai yra nesąmonė. Šlamšto prisidėti gali tiek pat į abu (iš kur tas didesnis praktiškumas??), o ir nesu neįgalus kad man reiktų sėdynės tokio aukščio kaip 2 metų vaikams restoranuose.
        Coroloj 3 suaugę gale telpa tik iš didelės bėdos. RAVe jau galima ir toliau pavažiuot.

        Comment


          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

          Coroloj 3 suaugę gale telpa tik iš didelės bėdos. RAVe jau galima ir toliau pavažiuot.
          Teko važiuoti RAV4 gale - į kažkokią kelionę gale trijų nepasodinsi. Tokiems reikalams yra minivenai. Tikriausiai su RAV4 galėtum daugiau nuvažiuoti penkiese negu su Corolla, bet negi mokėsi 10k daugiau dėl kažkokios teorinės galimybės kažkada kurnors kažką pavežti? Normaliai kelionei vis tiek gale trijų nepasodinsi į RAV4.
          Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.20, 14:46.

          Comment


            Su tom teorinėm galimybėm prieinama iki tokių nesąmonių, kaip amerikietiški truck'ai, kur iš pažiūros daug visko, bet realiai tik užima nežmoniškai daug vietos be jokios prasmės, ir dar kelia didelę grėsmę aplinkiniams.

            Aš labai džiaugiuosi, kad Europa neįsileidžia Cybertruckų, ir dar labiau džiaugčiausi, jei būtų uždraustas visų truck'ų importas. Pamatau Vilniaus gatvėje F-150, ar kažkokius ten GMC montrus, ir kumščiai patys gniaužiasi. O vairuotojus automatiškai nurašau, kaip paskutinius idiotus, prie kurių geriau net nesiartinti.

            Klaipėdoje, beje, jau buvo atvejis, kai truck'as sankryžoje visiškai suknežino moters automobilį. Kažkieno per mažas p******* (na, arba smegenys) kainavo gyvybę.

            PS.: RAV4 net nėra tikras SUVas, kaip suprantu.

            Comment


              Parašė Kecal Rodyti pranešimą
              PS.: RAV4 net nėra tikras SUVas, kaip suprantu.
              Čia turbūt turi omeny jog RAV4 nėra tikras džipas? Nes SUVai niekada ir nebūna tikrais džipais.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Čia turbūt turi omeny jog RAV4 nėra tikras džipas? Nes SUVai niekada ir nebūna tikrais džipais.
                Kiek randu, įvardijami kaip „compact crossover SUV“. JAV masteliais, nykštukai.

                Kiek pamenu, kažkur skaičiau, kad „tikri“ SUV realiai gaminami ant truck'ų/pikapų bazės. RAV4 kilęs iš mažesnių automobilių, toks ir skirtumas. Bet tuoj mane turbūt kažkas labiau nusimanantis paneigs

                Comment


                  Nėra dabar normalios automobilių klasifikacijos.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    SUV'as yra praktiškiau ir sėdynės patogesnės, čia tikslingiau būtų lyginti su corrola cross, bet su juom skirtumas labai nedidelis lyginant su F-150 bet kokiu atveju.
                    Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      O ir sėdėti kiekvienam skirtingai manau, man asmeniškai labiau patinka ištiesus kojas vairuoti, negu sėdėti kaip ant taburetės. Ypač su automatine greičių dėže labai patogu ištiesus kojas, nes nereikia sankabos minkyti ir nereikia būti prisislinkus arčiau vairo negu su mechanine pavarų dėže.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                        Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
                        Man asmeniškai 4 varamų kaip tik nelabai reikia, nes nevažinėju po pelkynus (turbūt kaip ir 99% vairuotojų), bet važiavimo komfortas, matomumas sėdint aukštai yra geresnis, parkavimas mieste patogesnis, nereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus, todėl suvai tokie ir populiarūs visame pasaulyje, nors iš techninės pusės žiūrint neracionalu. Bet kaip sakiau, mažas suvas vis tiek ekonomiškiau nei didelis pikapas ar 5,5 m ilgio sedanas.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.21, 09:48.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                          Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
                          Žiūrint į dėvėtus Rav4, tai 4 varomieji ratai ne toks ir dažnas pasirinkimas.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            parkavimas mieste patogesnis
                            nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            nereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus
                            užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?

                            Comment


                              Metai praeina ir vėl apie tą pačią temą pradedat kalbėti.

                              ~ 2023 06 buvo aptarta.

                              Automobiliai - Miestai ir architektūra

                              Paskutinis taisė Panevezietis; 2024.05.21, 10:46.

                              Comment


                                Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra

                                Comment


                                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                  Aš labai džiaugiuosi, kad Europa neįsileidžia Cybertruckų, ir dar labiau džiaugčiausi, jei būtų uždraustas visų truck'ų importas. Pamatau Vilniaus gatvėje F-150, ar kažkokius ten GMC montrus, ir kumščiai patys gniaužiasi. O vairuotojus automatiškai nurašau, kaip paskutinius idiotus, prie kurių geriau net nesiartinti.
                                  Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra
                                    Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėje

                                    Comment


                                      Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                                      Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėje
                                      nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00
                                        Dominuojančių galvoje dviratininkai yra traškučiai

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?

                                          užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?
                                          Apsisukimo spindulys priklauso nuo tilto ilgio, ne aukščio, užtat aukštai sėdėti yra komfortabiliau ir maloniau vairuoti.
                                          Kalba eina apie manevravimą parkuojantis, kai nereikia bijoti su ratu atsiremti į bordiūrą ar išvažiuojant iš kokio kiemo užkabinti dugną.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X