Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Na tie ištvermingesni, gal toliau nuvažiuosi prieš pakraunant kolonėjeParašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Suklydote, Tuaregų atveju tai kupranugario galios
Comment
-
SAM gera žinia vairuotojams: reikalavimas turėti papildytas vaistinėles atidėtas iki balandžio
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-iki-balandzio
Valdantieji atideda automobilių taršos mokestį
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1614246?copiedShow must go von!
Comment
-
Nelabai tų kiaušų ir turėjo, jei tokį šleivą neapgalvotą įstatymą sukurpė. Prie ko čia kaimiečiai, jei poveikis numatytas 3/4 auto savininkų?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPritrūko kiaušų. Tuo prigalvos visokių nuolaidų kaimiečiams.
Comment
-
Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nelabai tų kiaušų ir turėjo, jei tokį šleivą neapgalvotą įstatymą sukurpė. Prie ko čia kaimiečiai, jei poveikis numatytas 3/4 auto savininkų?
- 4 patinka
Comment
-
Gal padaryk restartą, nes pastrigai kažkur ties 3 litrais... yra Lietuvoj ir mažesnių litražų auto, ne "slyvu", ne bachurų, važinėjančių į darbą. Nėra nieko blogiau blogiau už bet kokios srities fanatikus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.
- 2 patinka
Comment
-
Nes toks mokestis yra nesąmonė. Tas kas turi pinigų nusipirkti mažiau taršų automobilį, tam dzin, o dauguma žmonių gyvenančių ne Vilniuje ar Kaune kurie neuždirba mažiau taršiai auto, ir kur viešasis važiuoja geriausiu atveju du kartus į dieną tektų mokėt. Jeigu paimsim kažką tokio kaip daugumos Lietuvių mėgstamas B5 Passat'as 1.9TDI, tai jam mokestis Lietuvoje - apie 300 eur. Vokietijoje kur minimali alga 1300 Eur į rankas tas mokestis būtų irgi apie 300 eur. O su tokia kelių infrastruktūra ir šūdina priežiūra, kai kuriose vietose gali prireikt ir kokio didesnio džipo, ten kadangi varikliai galingesni - taršos mokestis atitinkamai didesnis, nors tas džipas per metus pravažiuoja max 1-2000 km. Kraustytis į Vilnių ar Kauną ne variantas, nes pardavus namą ar butą didžiuosiuose miestuose nieko nenusipirksi normalaus. Geriausias mokestis - akcizas. Daugiau nuvažiuoji, daugiau sumoki. Mažiau važiuoji, mažiau sumoki. Paprasta kaip 2x2. Jeigu didmiesty gali važiuot su taxi, viešuoju, pasiimt mašiną nuomai, tai užmiestyje - be šansų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.
- 3 patinka
Comment
-
Toks pats Passat'as Lietuvoje su Benzinu ir dujomis mokės 225-250 Eur vis tiek. Visokios Toyota Aygo, Honda Jazz ir panašiai gyvenantiems užmiestyje netinkamas variantas, nes nei priekabą prisikabinsi, nei kažką atsivežt galima. Pervežimo paslaugos už Vilniaus ribų kainuoja nepigiai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąParduodu dyzeli, perki mazalitri benza, gali ir dujas isideti, vazinesi pigiai ir nereikes 300eur moketi
- 1 patinka
Comment
-
Čia vėl galima kelti klausimą, ar dėl 5% kelionių, kurioms reikia didelės mašinos, verta visą laiką eksploatuoti baisinio dydžio daug tešiantį bei kuro ryjantį automobilįParašė IIrmantass Rodyti pranešimą
Toks pats Passat'as Lietuvoje su Benzinu ir dujomis mokės 225-250 Eur vis tiek. Visokios Toyota Aygo, Honda Jazz ir panašiai gyvenantiems užmiestyje netinkamas variantas, nes nei priekabą prisikabinsi, nei kažką atsivežt galima. Pervežimo paslaugos už Vilniaus ribų kainuoja nepigiai.
- 2 patinka
Comment
-
Išlaikyti du automobilius žmogui jau būtų brangu, ir pats mokestis būtų neteisingas, kai mokama ne už nuvažiuotus kilometrus, o už turėjimo faktą. Akcizas apmokestina daugiausiai teršiantį ir daugiau nuvažiuojantį.. Vairuoji galingesnį, daugiau kuro ryjantį automobilį, mokėsi daugiau. Vairuoji mažesnį ir ekonomiškesnį - mokėsi mažiau. Atstumas irgi įtrauktas. į tai. Siūlomo projekto atveju nesvarbu kiek pravažiuoji, turi ir moki.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia vėl galima kelti klausimą, ar dėl 5% kelionių, kurioms reikia didelės mašinos, verta visą laiką eksploatuoti baisinio dydžio daug tešiantį bei kuro ryjantį automobilį
Kadangi jau pradėjau lygint VW markės automobilius, tai galima pratęst ir toliau. Priklausomai nuo važiavimo stiliaus Passat'as ims 5-6L dyzelio 100km, koks nors Golf labai panašiai, Polo - gal puslitriu, ar litru mažiau. Benzininis modelis ims žymiai daugiau, o žiemą kol persijungs ant dujų, irgi bus deginamas benzinas. (Jeigu 4 kartos dujų įranga) Jeigu reikia dažnai atsivežti kažką daugiau, ar stambesnių gabaritų kaip pvz. imkim bent kartas į savaitę kokį savaitgalį tai gaunam jau didesnius procentus. Daug galvot nereikia - apsipirkimas savaitei, kaip taisyklė tai dažnai būna šeštadienis, dėl šeštadieninio turgaus, kur galima nusipirkt mėsos ir kitų produktų. Kita problema - vietos trūkumas. Jeigu jau didesniame automobilyje už manęs žmogaus kojoms vietos labai mažai, tai tame pačiame Polo, sutalpinti 3 vargu ar pavyks. Visokie Priusai senesni irgi ne variantas, nusipirkus patį pigiausią, arba iki kokių 4000 Eur su nemaža rida, tikėtina, kad akumuliatorius jau bus arba lavonas, arba į pabaigą. Jo remontas ar keitimas tikrai nebus pigus. Jeigu jau darom mokestį tai jis turi būti logiškas. Turi būti ir alternatyvos, patogus ir važiuojantis viešasis transportas. Jeigu Vilniuje dar yra šiokios tokios alternatyvos, tai už jo ribų - ne. Dviračiais važiuot į darbą žiemą provincijoj - be šansų. Jeigu tik daugiau pasninga, su dviračiu tokia danga pavažiuoti - be šansų.
Comment
Comment