Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Nemanau, kad sienos kaimynai ar šalies atsilikimas turi įtakos tam, kokią mašiną Jonelis nusipirks. Jeigu sugebės ją išlaikyti ar išsimokėti, tai jis ją ir pirks. Visi nori važinėti su naujomis mašinomis, bet piniginė to neleidžia.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dažnas naudotų auto keitimas gal čia susiję su tvarumo ekonomika, neužtikrintumu dėl ateities? Nesaugi kaimynystė su RU/BY, šioks toks atsilikimas nuo ES vidurkio tam tikrose rodikliuose (ypač sveikatos) ir pan.
Comment
-
Prie ko cia tvarumas. Lietuvoj atstumai minimalus. As prasuku per metus apie 8k, nes darbas salia namu, daznai ir is namu dirbu, tai savaitgali pagrinde naudojamas. Tai mane visiskai tenkina ir mano 14 metu senumo VW, nors finansai leistu ir arteona is salono pasiimt. Tiesiog kam man to reikia? Pati prasciausia investicija galima. Itariu daug lietuviu taip irgi galvoja.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dažnas naudotų auto keitimas gal čia susiję su tvarumo ekonomika, neužtikrintumu dėl ateities? Nesaugi kaimynystė su RU/BY, šioks toks atsilikimas nuo ES vidurkio tam tikrose rodikliuose (ypač sveikatos) ir pan.
ir po to stebimes, kaip cia Lietuvoj toks senas auto lauzynas… bet lietuvis daznai per 5 metus geriausiai nuvaziuoja tiek kiek vokietis per 1. Ir atkeliauja vokiski dyzeliai per 5 metus 300 tukst prasuke.
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu taip, tai užtektų sutvarkys mirties kelią Via Baltica iki galo ir bus galima automobilį dažniau išnaudoti išvykoms po kaimynines šalis LV, EE, PL, nes RU/BY kol kas nesišviečia, kas liečia atviras sienas. Dabar tiesiog nepatrauklu važiuoti iš Lietuvos automobiliu, reikia labai susikaupti tam.Parašė Zygis Rodyti pranešimąir po to stebimes, kaip cia Lietuvoj toks senas auto lauzynas… bet lietuvis daznai per 5 metus geriausiai nuvaziuoja tiek kiek vokietis per 1. Ir atkeliauja vokiski dyzeliai per 5 metus 300 tukst prasuke.
Gal ir yra tiesos, nes pvz. nenustebčiau, kad ten kokie čekai, vengrai nemažai keliauja po kaimynines šalis savo vietiniais autobanais.
Comment
-
Čia toks neteisingas įsivaizdavimas iš kelių vokiškų dyzelių. Vidutinis vokiečio automobilis neprasuka 15000 per metus.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
bet lietuvis daznai per 5 metus geriausiai nuvaziuoja tiek kiek vokietis per 1. Ir atkeliauja vokiski dyzeliai per 5 metus 300 tukst prasuke.
https://www.odyssee-mure.eu/publicat...ed-by-car.html
-
- 1 patinka
Comment
-
Bet cia visu masinu, iskaitant pirktu antrinej rinkoj. Abejoju ar vokietis perka dyzeli salone, kad nuvaziuotu 15k. Dazniusiai nera durnas ir nepermoketu jei neatsipirks.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Čia toks neteisingas įsivaizdavimas iš kelių vokiškų dyzelių. Vidutinis vokiečio automobilis neprasuka 15000 per metus.
https://www.odyssee-mure.eu/publicat...ed-by-car.html
edit: tai cia net ne dyzeliai, bendra statistika. Na taip, bet ir 15k speju gerokai auksciau Lietuvos vidurkio. Idomu paieskot visurkio Lietuvoj.
bet ir tokiau ziurint - Lietuvoj pigesni servisai nei Vokietijoj, todel apsimoka labiau sena remontuot cia nei ten.
Paskutinis taisė Zygis; 2021.11.21, 08:57.
Comment
-
Konkretus pavyzdys - Vokietija, 2020 metų statistika:Parašė VNS Rodyti pranešimą[...] ir registravimą ant įmonių. Dėkui.
https://www.kba.de/DE/Statistik/Fahr...lanz_node.htmlRund 1,1 Millionen Pkw wurden auf private Halter zugelassen (-13,0 %). Um mehr als ein Fünftel (-22,4 %) verringerte sich die Anzahl der gewerblich zugelassenen Pkw auf rund 1,8 Millionen.
Išvertus į žmonių kalbą - iš 2,9 milijono per metus įregistruotų naujų automobilių tik 1,1 mln. užregistruota privačių asmenų, o 1,8 mln. ant įmonių.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Turbūt didžioji dalis lizinguojamos.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Konkretus pavyzdys - Vokietija, 2020 metų statistika:
https://www.kba.de/DE/Statistik/Fahr...lanz_node.html
Išvertus į žmonių kalbą - iš 2,9 milijono per metus įregistruotų naujų automobilių tik 1,1 mln. užregistruota privačių asmenų, o 1,8 mln. ant įmonių.
Comment
-
Turbūt tokiu atveju žiūrėjo į valdytoją, o ne teorinį savininką.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Turbūt didžioji dalis lizinguojamos.
Comment
-
Aš nesutikčiau su tuo, kad lietuviai yra protingesni už visus kitus ir labiau vertina pinigo vertę, aš manau kad lietuviai kaip tik žymiai mažiau vertina šiuos dalykus:Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Šiaip tai ekonomikos "klasika" ir yra tai, kad pagal tai, kaip žmonės perka naujas mašinas ar jas atsinaujina, galima spręsti pagal ekonomikos būklę.
Pravažiavau su nauja Dacia, kainuojančią 16 gabalų. Tikras liūdesėlis net lyginant su mano 15 metų senumo 407-u Peugeotu už 2 tūkstančius. Tai net nematau reikalo keisti į kažką naujo, prarasti daugybę pinigų vien dėl to, kad kažkam važinėti su sena suremontuota mašina yra užsiėmimas šūdais ar valdžia to nori. Nėra lietuviai kvaila tauta ir supranta pinigo vertę, todėl su senesnėmis ir prabangesnėmis mašinomis ir važinėja.
1. Saugumas. Lietuvis nevertina to, kad naujas automobilis yra žymiai saugesnis už naudotą ir ypatingai jei tas naudotas automobilis yra daužtas ir suremontuotas tik prekinei išvaizdai. Man asmeniškai smarkiai sumažinta mirties ar ilgalaikių traumų tikimybė eismo įvykio metu yra verta nemažai.
2. Finansinių rizikų valdymas: naujam automobiliui taikoma garantija kartu yra ir apsidraudimas nuo to, kad reikės netikėtai išleisti nemažai pinigų remontui.
3. Laiko sąnaudos: tiek automobilio pirkimas, tiek priežiūra pareikalaus daugiau laiko naudotam automobiliui negu naujam. Aš suprantu kad lietuviai turi neribotus laiko išteklius naršyti autopliusą, lankytis auto turguose, suktis garaže ir tai yra net sakyčiau daug kam laisvalaikio praleidimo būdas, bet kitur žmonės turi ir kitokių hobių ir nėra linkę tiek laiko skirti automobiliui.
4. Švara: kitur pigesnių medžiagų, bet švarus ir naujas salonas vertinamas labiau negu “aukštesnės klasės” bet 15 metų svetimų užpakalių nusėdėtas salonas.
Kas kitur vertinama mažiau nei LT: tai savo statuso demonstravimas per automobilio markę, modelį ir dydį.
Bendrai šituos dalykus sudėjus ir gaunasi kad nauja Dacia rinkoje yra vertinama 8 kartus geriau nei 15 metų Peugeot. Ir tarp kitko, Dacia labai geri pardavimai, net ir Vakarų Europoje.
- 1 patinka
Comment
-
Lietuvoje labiau vertinamas nuosavas bustas o ne naujas automobilis kaip kokioje Estijoje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Tingiu i kitus punktus eit, bet sakyt, jog ta pati atlyginima gaunantis lietuvis valdo rizikas imdamas lizingu automobili uz 20-25k lyginant su tuo, kas nusiperka naudota golfa uz 6k tai nu nzn reik gera zole vartotParašė Kristisz Rodyti pranešimą
Aš nesutikčiau su tuo, kad lietuviai yra protingesni už visus kitus ir labiau vertina pinigo vertę, aš manau kad lietuviai kaip tik žymiai mažiau vertina šiuos dalykus:
2. Finansinių rizikų valdymas: naujam automobiliui taikoma garantija kartu yra ir apsidraudimas nuo to, kad reikės netikėtai išleisti nemažai pinigų remontui.
.
ypac JAV puikiai rizikas valdo vietiniai ant kreditkiu kaip narkotiku sededami. Naudoto auto daznai remontas kainuos tiek kiek paprastas aptarnavimas naujo oficialiam servise
Toliau kalbi apie sauguma, bet tuo paciu mini ir dacia, kuri berods po 2-3 zvaigzdutes NCAP crash testuose surenka ir prasciau atrodo nei 10 metu senumo vw, skodos ir kiti.
- 3 patinka
Comment
-
Statusas per automobilį, gyventojų sveikata ir urbanistika yra Lietuvos pagrindinės juodosios dėmėsParašė Arunasx Rodyti pranešimąLietuvoje labiau vertinamas nuosavas bustas o ne naujas automobilis kaip kokioje Estijoje.
Čia matyt paprasčiausias inertiškumas iš posovietinių 90-ųjų, su kuo Vidurio Europa matyt nesusidūrė taip stipriai, o post-ssrs bendrai yra labiausiai atsilikęs Europos žemyno regionas (išskyrus Baltijos šalis, žinoma). Estija tiesiog unikalus atvejis, kai posocialistinė šalis fundementaliai siekia būti (ir kažkiek yra) Skandinavijos kultūrinė dalis.
Patiko man Europos Federacijos pasiūlytas žemėlapis iš 1992 m. (pono Heinekeno), kur narystė labiau švietėsi Vakarų Balkanams, o Baltijos šalys paliktos arba NVS, arba SSRS 2.0
Ant kiek skirtinga yra ekonominė ir socialinė realybė
Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.21, 15:56.
Comment
-
1. Nesutinku. 10 metų Audi A6 tikrai bus saugesnė už naują Dacią. Kitas dalykas, automobilių konstrukcijos yra sukurtos taip, kad jos būtų remontuojamos.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Aš nesutikčiau su tuo, kad lietuviai yra protingesni už visus kitus ir labiau vertina pinigo vertę, aš manau kad lietuviai kaip tik žymiai mažiau vertina šiuos dalykus:
1. Saugumas. Lietuvis nevertina to, kad naujas automobilis yra žymiai saugesnis už naudotą ir ypatingai jei tas naudotas automobilis yra daužtas ir suremontuotas tik prekinei išvaizdai. Man asmeniškai smarkiai sumažinta mirties ar ilgalaikių traumų tikimybė eismo įvykio metu yra verta nemažai.
2. Finansinių rizikų valdymas: naujam automobiliui taikoma garantija kartu yra ir apsidraudimas nuo to, kad reikės netikėtai išleisti nemažai pinigų remontui.
3. Laiko sąnaudos: tiek automobilio pirkimas, tiek priežiūra pareikalaus daugiau laiko naudotam automobiliui negu naujam. Aš suprantu kad lietuviai turi neribotus laiko išteklius naršyti autopliusą, lankytis auto turguose, suktis garaže ir tai yra net sakyčiau daug kam laisvalaikio praleidimo būdas, bet kitur žmonės turi ir kitokių hobių ir nėra linkę tiek laiko skirti automobiliui.
4. Švara: kitur pigesnių medžiagų, bet švarus ir naujas salonas vertinamas labiau negu “aukštesnės klasės” bet 15 metų svetimų užpakalių nusėdėtas salonas.
Kas kitur vertinama mažiau nei LT: tai savo statuso demonstravimas per automobilio markę, modelį ir dydį.
Bendrai šituos dalykus sudėjus ir gaunasi kad nauja Dacia rinkoje yra vertinama 8 kartus geriau nei 15 metų Peugeot. Ir tarp kitko, Dacia labai geri pardavimai, net ir Vakarų Europoje.
2. Nesutinku. Nauja Dacia per mėnesį man kainuotų 250-300 eurų, kai senai mašinai tiek išleidžiu remontui per pusmetį. Pridėkim dar tai, kad garantija natūraliai besidėviančioms detalėms nėra taikoma, tepalus filtrus, lemputes ir visą kitą, ką net dažnas paauglys jau namie pats padaro, turi daryti pas atstovą, kur kainos ohoho.
3. Nesutinku. Lygiai taip pat ir perkant naują reikia ją išsirinkti iš pradžių internete, paskui salone, paskui pravažiuot.
4. Nesutinku. Cheminis valymas. Svarbiausia nenusipirkti prirūkytos.
Comment
-
Taigi dacia buvo pateikta kaip puiki alternatyva nenusimanantiems lietuviams, kurie perka devetas masinasParašė Tomas Rodyti pranešimąAr jus kas verčia pirkti tas Dačijas?
Comment
-
O kiek airių šneka lietuviškai kad būtume kalba patrauklūs?Parašė Gator Rodyti pranešimą
O Lietuvoje gali lietuviškai susišnekėti, dar lengviau. Ir net draugų bei giminių nereikia palikti.
Bet lygino ne su vakarais o su latvija, estija ir rumunija kur pakabinti ne ką sunkiau nei pas mus.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Ant kontoros pakabint - labai sunkiai vakaruose. Nebent noręsi važinėt su Audi Q7 su dviem sėdynėm ir panašiai
Comment
-
Is kur jus sita brieda traukiat? Cia didziausias dyleriu paskleistas FUD. ES jau virs 10 m. yra isaiskinusi kad garantija masinai *negali* buti siejama su privalomu aptarnavimu oficialiame servise.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
2.<...> Pridėkim dar tai, kad garantija natūraliai besidėviančioms detalėms nėra taikoma, tepalus filtrus, lemputes ir visą kitą, ką net dažnas paauglys jau namie pats padaro, turi daryti pas atstovą, kur kainos ohoho.
.
- 1 patinka
Comment
Comment