Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Tai pats ir patvirtini, kad tai bus mašinos išlaikymo mokestis, nesusijęs su tarša, tik pagal taršą apskaičiuojamas. Deklaruojam, kad siekiam atsikratyti taršiausių automobilių, bet po taršos kartele pakišam 3/4 automobilių. Geriausiais norais 1/4 "gal" ir atsikratysim, o likusieji tiesiog mokės, nes atsisakyti negalės, nes neturės jokių alternatyvų(nei naują įpirkti, nei jiems kas viešajį transportą pasiūlys.).
-
Tai gal tada siūlau iš lempos dar vieną kriterijų mokesčiui skaičiuoti, jei gyveni mieste, mokestis didėja penkiskart, kokio velnio reikia važinėti X5, X6, Q7, ir visa kita gama, didelių, sunkių, taršių 4x4? Tokiu keliu greit nueisim iki absurdo. Nuo kada standartinis universalas patapo baisinio dydžio mašina?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia vėl galima kelti klausimą, ar dėl 5% kelionių, kurioms reikia didelės mašinos, verta visą laiką eksploatuoti baisinio dydžio daug tešiantį bei kuro ryjantį automobilį
O jei mėgsti adrenaliną, tuomet siūlau kokį mažalitražį trijų cilindrų POLO, vietom papustytą ir apledėjusį užmiesčio kelią. Na ir desertui dar kelias furas iš priekio prasilenkimams.... Sėkmės, o aš kartot loterijos tikrai nenoriu...
Comment
-
Išnaikinti dyzelius nėra taip sunku - reikia sumažinti benzino akcizą, kad benzinas pasidarytų pigesnis už dyzelį (na kaip angluose) ir per kelis metus didelė dalis Lietuvos persės į benzininius automobilius (dujintus arba ne).It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
O tai koks tada mokesčio tikslas? Perfrazuojant, norim, kad saulė šviestų, tai apmokestinkim skėčius. Žinom, kad pokytis bus minimalus, bet pliusą užsidėsim, turim taršos mokestį. Tuomet galim dar daugiau tokių siekiamybių išsikelti. Gal dar nori įstatymo, kad nuo įpareigotų nuo kokių 2024 m visus gyventi A++ namuose. Ar tam irgi pritarsi, juk su tarša "kovojam"?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSutinku, kad tai kaip ir bus masinos islaikymo mokestis- vazineji sena tarsia masina ir moki daugiau. O kokie tavo pasiulymai, kas turi moket, kad kazkas vazineja senu tarsiu automobiliu?
- 1 patinka
Comment
-
Na tai tie mažesnio litražo neturi kuo skųstis, jiems mokesčio nebus arba bus minimalus.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Gal padaryk restartą, nes pastrigai kažkur ties 3 litrais... yra Lietuvoj ir mažesnių litražų auto, ne "slyvu", ne bachurų, važinėjančių į darbą. Nėra nieko blogiau blogiau už bet kokios srities fanatikus.
Kad pats pasakojate nesąmones. Mažiau taršūs automobiliai nėra brangesni. Paprastai mažalitražiai kaip tik pigesni būna. O tada jau prasideda "mėgstamas" ir pan išsipisinėjimai. Reikia imti ne 1.9 TDI, o 1.5 benziną.Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
Nes toks mokestis yra nesąmonė. Tas kas turi pinigų nusipirkti mažiau taršų automobilį, tam dzin, o dauguma žmonių gyvenančių ne Vilniuje ar Kaune kurie neuždirba mažiau taršiai auto, ir kur viešasis važiuoja geriausiu atveju du kartus į dieną tektų mokėt. Jeigu paimsim kažką tokio kaip daugumos Lietuvių mėgstamas B5 Passat'as 1.9TDI, tai jam mokestis Lietuvoje - apie 300 eur. Vokietijoje kur minimali alga 1300 Eur į rankas tas mokestis būtų irgi apie 300 eur. O su tokia kelių infrastruktūra ir šūdina priežiūra, kai kuriose vietose gali prireikt ir kokio didesnio džipo, ten kadangi varikliai galingesni - taršos mokestis atitinkamai didesnis, nors tas džipas per metus pravažiuoja max 1-2000 km. Kraustytis į Vilnių ar Kauną ne variantas, nes pardavus namą ar butą didžiuosiuose miestuose nieko nenusipirksi normalaus. Geriausias mokestis - akcizas. Daugiau nuvažiuoji, daugiau sumoki. Mažiau važiuoji, mažiau sumoki. Paprasta kaip 2x2. Jeigu didmiesty gali važiuot su taxi, viešuoju, pasiimt mašiną nuomai, tai užmiestyje - be šansų.
Kaip buvo aiškinta milijoną kartų, akcizas neveikia nes tą patį kuro kiekį sudeginant skirtingi automobiliai skirtingai teršia.
Jei nėra draudimo ir nenaudoji tai automobilis automatiškai išregisturojamas, o neregistruotam gi nereikės mokėti.Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąAš vis dar tikiuosi, kad tas mokestis bus "pririštas" prie draudimo sutarties/eksploatavimo laiko.
Sakykim metams 360 eur, jei važinėji tik mėnesį per metus - tai bus 30 eurų.
Negirdėjot kaip ten planuoja?
Tai kad ženesnės nei regis A klasės dabar statyti išvis draudžiama. Čia lyginant būtų jeigu tuos jūsų mėgiamus dūmų generatorius išvis uždraustų pardavinėti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą. Gal dar nori įstatymo, kad nuo įpareigotų nuo kokių 2024 m visus gyventi A++ namuose. Ar tam irgi pritarsi, juk su tarša "kovojam"?
Comment
-
Tai už ką tada mokėsim? Šiaip iš įdėjos, kaip turto mokestį? Aš už tuos 300 geriau rimtesnes padangas nusipirkčiau. Gal tada ir už metų senumo batus po pora euriukių susimokam juk nedaug. Tad ir aš pasikartosiu... koks mokesčio tikslas, jei jį 2/3 vairuotojų tiesiog mokės. Tai gal paprasčiau pradžiai ir koncentruotis tiesiogiai į tą taršiausią segmentą, o ne visus sulyginti tarkuot? Dabar muses šaudysim patranka, aplink nukentėjusių bus daug, o į kiek musių pataikysim kaip Dievas duosParašė Garbanius Rodyti pranešimąPasikartosiu, kad 200-300eur mokestis yra toks mazas, kad kaip ir pats pritarei, kad tiesiog nepasimokes keisti kito auto, susimoki ir vaziuoji toliau
- 1 patinka
Comment
-
Mokėsit, nes nusprendėt geriau mokėti mokestį nei įsigyti normalų automobilį. Jeigu 2/3 tiesiog mokės o ne rinksis mažiau aomokestintą automobilį tai tada reiškia kad mokestis yra permažas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai už ką tada mokėsim? Šiaip iš įdėjos, kaip turto mokestį? Aš už tuos 300 geriau rimtesnes padangas nusipirkčiau. Gal tada ir už metų senumo batus po pora euriukių susimokam juk nedaug. Tad ir aš pasikartosiu... koks mokesčio tikslas, jei jį 2/3 vairuotojų tiesiog mokės. Tai gal paprasčiau pradžiai ir koncentruotis tiesiogiai į tą taršiausią segmentą, o ne visus sulyginti tarkuot? Dabar muses šaudysim patranka, aplink nukentėjusių bus daug, o į kiek musių pataikysim kaip Dievas duos
- 4 patinka
Comment
-
Tai kiek tų mažesnio litražo yra, jei teigiama, kad vidutinis mokestis bus 138eur?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai tie mažesnio litražo neturi kuo skųstis, jiems mokesčio nebus arba bus minimalus.
Tai kad ženesnės nei regis A klasės dabar statyti išvis draudžiama. Čia lyginant būtų jeigu tuos jūsų mėgiamus dūmų generatorius išvis uždraustų pardavinėti.
Ne apie namų statymą rašau, o apie jau eksploatuojamus... Tiesiog imam ir nusprendžiam, visi ne A namai nuo 23 moka taršos mokestį, nuo 24 pakeliam kartelę iki A+, 25 - A++.
Pats kaltas, kad ne tokiam gyveni....
O jei rimčiau, yra sričių kur galim greit ir neskausmingai mažinti taršą. Pvz. uždraudinėjam parduotuvėse plastikinius maišelius, o dešrą po riekelę į A4 dydžio plastiko lapą vakuumuojam ir pardavinėjam. Ekologai...
- 2 patinka
Comment
-
Šiuo metu mažuma, kas ir yra problema.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai kiek tų mažesnio litražo yra, jei teigiama, kad vidutinis mokestis bus 138eur?
Ne apie namų statymą rašau, o apie jau eksploatuojamus... Tiesiog imam ir nusprendžiam, visi ne A namai nuo 23 moka taršos mokestį, nuo 24 pakeliam kartelę iki A+, 25 - A++.
Pats kaltas, kad ne tokiam gyveni....
O jei rimčiau, yra sričių kur galim greit ir neskausmingai mažinti taršą. Pvz. uždraudinėjam parduotuvėse plastikinius maišelius, o dešrą po riekelę į A4 dydžio plastiko lapą vakuumuojam ir pardavinėjam. Ekologai...
plastikas ir kiti "naftos produktai" sudaro mažiau nei 10% oro taršos. i upes mes plastiko nemetam kaip kokie indai tai čia problemos pas mus nėra. efektyviausia kova su tarša ir yra būtent transportas ir šilumos generavimas. Ateis laikas ir mokestis už blogus namus bus.
Comment
-
Daugelis mokesčių turi "nesuprantamus" tikslus. Pvz.: PVM koks tikslas? Ar GPM? Išeinant iš tos logikos, tikslas yra riboti vartojimą ir nesakatinti samdomojo darbo. Gal akcizai kiek suprantamesni. Bet irgi, niekas visuomenei tiksliai neraportuoja ir nesitaria, kur jie panaudojami. Krenta viskas vos ne į vieną katilą.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai už ką tada mokėsim? Šiaip iš įdėjos, kaip turto mokestį? Aš už tuos 300 geriau rimtesnes padangas nusipirkčiau. Gal tada ir už metų senumo batus po pora euriukių susimokam juk nedaug. Tad ir aš pasikartosiu... koks mokesčio tikslas, jei jį 2/3 vairuotojų tiesiog mokės. Tai gal paprasčiau pradžiai ir koncentruotis tiesiogiai į tą taršiausią segmentą, o ne visus sulyginti tarkuot? Dabar muses šaudysim patranka, aplink nukentėjusių bus daug, o į kiek musių pataikysim kaip Dievas duos
Comment
-
Traukti Vokietijos ir Prancūzijos auto pramonę.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O tai koks tada mokesčio tikslas? Perfrazuojant, norim, kad saulė šviestų, tai apmokestinkim skėčius. Žinom, kad pokytis bus minimalus, bet pliusą užsidėsim, turim taršos mokestį. Tuomet galim dar daugiau tokių siekiamybių išsikelti. Gal dar nori įstatymo, kad nuo įpareigotų nuo kokių 2024 m visus gyventi A++ namuose. Ar tam irgi pritarsi, juk su tarša "kovojam"?
Comment
-
Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai gal tada siūlau iš lempos dar vieną kriterijų mokesčiui skaičiuoti, jei gyveni mieste, mokestis didėja penkiskart, kokio velnio reikia važinėti X5, X6, Q7, ir visa kita gama, didelių, sunkių, taršių 4x4? Tokiu keliu greit nueisim iki absurdo. Nuo kada standartinis universalas patapo baisinio dydžio mašina?
O jei mėgsti adrenaliną, tuomet siūlau kokį mažalitražį trijų cilindrų POLO, vietom papustytą ir apledėjusį užmiesčio kelią. Na ir desertui dar kelias furas iš priekio prasilenkimams.... Sėkmės, o aš kartot loterijos tikrai nenoriu...
O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.
Comment
-
Visiškai pritarčiau, tokiam variantui... be jokių problemų susimokėti ar palikti mašiną šalia viešojo transporto mazgo. Tai ir pradėkim nuo problematiškiausių vietų... Vilniaus senamiesti apribojam pradžiai...Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.
O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.
Comment
-
Taip išeina kad miesteliuose tarša nebekenkia?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.
O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.
Comment
-
manau, jie tersia ne maziauParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip išeina kad miesteliuose tarša nebekenkia?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Kad dabar valstybinėse reikšmės keliuoe lyg ir išvis uždruasta vežimais naudotis.Parašė liutass Rodyti pranešimą
manau, jie tersia ne maziau
Comment
-
Apmokestinus didesnio litražo, mažalitražių kainos gali augt, kadangi bus daugiau norinčių jų nusipirkt. Labai noriu pamatyt, kaip koks nors mažalitražis tempia normaliai pakrautą priekabą su dyzelio kuro sąnaudomis. Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau. Ir nėra skirtumo kokia ten tavo mašina. Popieriuje galim turėt, kad mašina atitinka Euro 5 ar Euro 6 standartą, nors visos ekologinės sistemos jau seniausiai išmestos ir išpjautos ir išprogramuotos, TA praeinama už pinigus, bet pagal dabartinį siūlymą mokės mažiau, nors senesnis automobilis gali išmesti net mažiau teršalų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai tie mažesnio litražo neturi kuo skųstis, jiems mokesčio nebus arba bus minimalus.
Kad pats pasakojate nesąmones. Mažiau taršūs automobiliai nėra brangesni. Paprastai mažalitražiai kaip tik pigesni būna. O tada jau prasideda "mėgstamas" ir pan išsipisinėjimai. Reikia imti ne 1.9 TDI, o 1.5 benziną.
Kaip buvo aiškinta milijoną kartų, akcizas neveikia nes tą patį kuro kiekį sudeginant skirtingi automobiliai skirtingai teršia.
Apmokestinam įvažiavimus į Vilniaus ir Kauno centrus, ir problema išspręsta. Gyvenančiam kokiam nors tolimesniam rajone, Vilniaus ir Kauno problemos visiškai nerūpi. Pagal dabartinį modelį mokės visi, o pagrindinės lėšos bus skirtos keliems didiesiems miestams, dviračių takams, elektriniams autobusams ir t.t. O čia, gyveni ir dirbi Vilniaus centre - tai gali sau leist ir atvažiuot autobusu, taxi, dviračiu, ar ateit pėsčiomis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.
O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.
Paskutinis taisė IIrmantass; 2021.12.17, 14:56.
Comment
Comment